فهرست اسامی پذيرفته شدگان نهايی بورسيه تكميل ظرفيت كارشناسی ارشد ناپيوسته 96 – 97

تكميل ظرفيت

جهت مشاوره در زمینه فهرست اسامی پذيرفته شدگان نهايی بورسيه تكميل ظرفيت كارشناسی ارشد ناپيوسته 96 – 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این خبر به اطلاعیه سازمان مبنی بر اعلام فهرست اسامی پذيرفته شدگان نهايی بورسيه تكميل ظرفيت كارشناسی ارشد ناپيوسته 96 – 97 می پردازد. با ما همراه باشید.

تكميل ظرفيت

پیرو اطلاعیه سازمان سنجش دانشجویانی که اسامی آنهابه‌عنوان پذیرفته شده اعلام گشته است باید با به همراه داشتن مدارک کامل در زمان مقرر به دانشگاه یا مرکز آموزشی محل قبولی مراجه و اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبین می‌توانند زمان ثبت نام را در سایت دانشگاه یا مرکز اموزشی محل قبولی مشاهده کنند. در صورتی که برنامه‌زمانی مشخصی از سوی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای ثبت‌نام اعلام نگردیده باشد، لازم است برای ثبت‌نام در رشته قبولی اعلام شده در یکی از روزهای یکشنبه و یا دوشنبه مورخ 96/09/12 و یا  96/09/13 به موسسه آموزش عالی ذی‌ربط مراجعه نمایند.

تذکرات مهم برای داوطلبان تكميل ظرفيت:

1 – پذیرفته شدگان در این اطلاعیه که قبلاً در یک دانشگاه یا مرکز آموزشی تحصیلی مشغول به تحصیل بودند می‌توانند با مراجعه به دانشگاه جدید اقدام به ثبت نام نمایند. برای این امر نیاز نبوده از دانشگاه یا مرکز اموزشی قبلی انصراف دهند و تمامی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام توسط دانشگاه جدید از مرکز اموزشی قبلی درخواست خواهد شد. لازم به ذکر است که قبولی فرد در رشته و محل قبلی باطل خواهد شد.

2 – آن دسته از داوطلبانی که که اسامی آنان به‌عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درج گردیده، حتی در صورت عدم ثبت‌نام و یا انصراف قطعی از تحصیل حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1397 به منظور انتخاب رشته‌های تحصیلی روزانه را ندارند.

3 – کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند و عدم مراجعه در تاریخ‌های مقرر به‌منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذی‌ربط تلقی می‌گردد.

4 – به دلیل عدم‌تأیید نتیجه مصاحبه از سوی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در کد رشته محل‌های 12189(دانشکده غیرانتفاعی اصول‌الدین)، 12644، 12648، 12656، 12700 و 12781(دانشگاه غیرانتفاعی ادیان و مذاهب قم)، 12655(دانشگاه غیرانتفاعی امیرالمؤمنین (ع) اهواز)، 18618، 18646 و 24449(دانشگاه شاهد)، 20038 دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر  و 25930، 25931، 25933 و 25935 (دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران)، مشخصات هیچ فردی به‌عنوان پذیرفته‌شده نهایی در این کد رشته محل‌ها اعلام نگردیده است.

برای دانلود فایل اسامی منتشر شده بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

کلیک کنید

داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی مشاور گروپ در میان گذاشته و با شماره تلفن 1613-907-909 تماس حاصل نمایند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه فهرست اسامی پذيرفته شدگان نهايی بورسيه تكميل ظرفيت كارشناسی ارشد ناپيوسته 96 – 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی