بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش 1401 – 1402

بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش

جهت مشاوره در زمینه بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش 1401 – 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش 1401 (سنجش دوازدهم و یازدهم) به منظور تسهیل دسترسی داوطلبان در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون های تابستانه سنجش را دارند، برای آگاهی از زمان برگزاری و برنامه ریزی برای مطالعه دروس باید بودجه بندی آزمون تابستانه سنجش را دانلود نمایند. لینک دانلود بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش دوازدهم و سنجش یازدهم در ادامه این مقاله قرار داده شده است. با ما همراه باشید.

بودجه بندی آزمون تابستانه سنجش

داوطلبان با دانلود و دریافت بودجه بندی آزمون تابستانه سنجش 1401 می توانند برنامه ریزی درسی خود را به صورت دقیق تری انجام دهند. آزمون های تابستانه فقط برای گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی برگزار می شود. آزمون های تابستانه سنجش فقط برای پایه دوازدهم و یازدهم می باشد. داوطلبان برای ثبت نام آزمون های تابستانه سنجش باید در زمان مقرر به سایت تعاونی سنجش به نشانی اینترنتی sanjeshserv.ir مراجعه نموده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کد رهگیری ثبت نام خود را انجام دهند.

هزینه آزمون های تابستانه سنجش پایه دوازدهم و یازدهم برای هر مرحله 60 تا 90 هزار تومان می باشد که به صورت الکترونیکی و از طریق سایت تعاونی سازمان سنجش امکان پذیر است.

ثبت نام آزمون های تابستانه سنجش

داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون های تابستانه سنجش را دارند، بایستی با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب بانکی و مراجعه به سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjeshserv.ir نسبت به خرید و ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند. بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش دوازدهم و یازدهم – برنامه آزمون های سنجش در ادامه قرار داده شده است.

  • گام اول : پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی و دریافت شماره پرونده و رمز عبور
  • گام دوم : تکمیل فرم ثبت نام
  • گام سوم : دریافت کد پیگیری 16 رقمی ثبت نام

خرید کارت اعتباری آزمون های آزمایشی سنجش


بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش دوازدهم

بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش دوازدهم برای تسهیل دسترسی داوطلبان در ادامه قرار داده شده است. آزمون های تابستانه سنجش در 2 نوبت برگزار خواهند شد. هدف اصلی آزمون های تابستانه، بررسی و مرور کامل کتاب های پایه دهم است.

آزمون مرحله اول تابستانه سنجش دوازدهم 1401/05/18 برگزار می شود. آزمون مرحله دوم تابستانه سنجش دوازدهم 1401/06/28 برگزار می شود.

داوطلبان هریک از رشته های تجربی، ریاضی و انسانی برای آگاهی از برنامه آزمون های سنجش ، لازم است بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

بودجه بندی آزمون تابستانه  سنجش دوازدهم 140 – 1402
دانلود بودجه بندی آزمون تابستانه  سنجش دوازدهم 140 – 1402

بودجه بندی آزمون تابستانه سنجش دوازدهم / دروس عمومی و اختصاصی
دانلود بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش دوازدهم 1400

برای اطلاع از بودجه بندی آزمون جامع سنجش، ثبت نام آزمون های سنجش و… می توانید با کارشناسان مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش یازدهم

بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش یازدهم در جدول زیر ارائه داده شده است. آزمون های تابستانه سنجش یازدهم در 2 نوبت در ماه های مرداد و شهریور 1401 برگزار می گردد. هدف اصلی آزمون های تابستانه، بررسی و مرور کلی مطالب کتاب های درسی پایه دهم می باشد.

آزمون مرحله اول تابستانه سنجش یازدهم 1401/05/18 برگزار می شود. آزمون مرحله دوم تابستانه سنجش یازدهم 1401/06/28 برگزار می شود. ثبت نام تا روز سه شنبه 26 مرداد ماه ادامه دارد.

بودجه بندی آزمون تابستانه  سنجش یازدهم
دانلود بودجه بندی آزمون تابستانه سنجش یازدهم 140 – 1402

بودجه بندی آزمون تابستانه سنجش یازدهم / دروس عمومی و اختصاصی
دانلود بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش یازدهم 1400

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون های تابستانه سنجش را دارند، برای برنامه ریزی و مطالعه دروس باید بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش را دریافت نمایند. آزمون های تابستانه سنجش در دو نوبت و برای پایه های یازدهم و دوازدهم برگزار می شود. کلیه دانش آموزان رشته های تجربی، ریاضی و انسانی پایه یازدهم و دوازدهم با مراجعه به سایت تعاونی سنجش می توانند در آزمون های تابستانه ثبت نام و شرکت نمایند. در صورت بروز مشکل برای ثبت نام می توانید با مشاوران مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش

برای دریافت بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش 1401 به چه سایتی مراجعه کنیم؟

لینک دانلود بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش دوازدهم و سنجش یازدهم در این مقاله قرار داده شده است.

آزمون مرحله دوم تابستانه سنجش چه زمانی برگزار می شود؟

آزمون مرحله دوم تابستانه سنجش دوازدهم و یازدهم  1401/06/11 برگزار می شود.

هزینه ثبت نام آزمون های تابستانه سنجش چقدر است؟

هزینه آزمون های تابستانه سنجش پایه دوازدهم و یازدهم برای هر مرحله 60 تا 90 هزار تومان می باشد که به صورت الکترونیکی و از طریق سایت تعاونی سازمان سنجش امکانپذیر است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بودجه بندی آزمون های تابستانه سنجش 1401 – 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی