بهترین منابع فیزیک کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان ضعیف تا قوی

بهترین منابع فیزیک

جهت مشاوره در زمینه بهترین منابع فیزیک کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان ضعیف تا قوی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

امروز می خواهیم بهترین منابع فیزیک کنکور ۱۴۰۳ را معرفی و بررسی کنیم  چرا که درس خواندن با بهترین منابع  کنکور باعث می شود مطالعه حرفه ای داشته باشید و زیاد درگیر کلاس کنکور و دیگر منابع نشوید.بهترین منابع فیزیک


بهترین منابع فیزیک کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان

اگر به دنبال منبعی برای فیزیک هستید که استاندار باشد و بیشتر رقبای شما از آن مطالعه دارند ، فیزیک مهر و ماه را به شما معرفی می کنیم.

انتشارات مهر و ماه کتاب فیزیک کنکور را دو جلد یکی فیزیک پایه و دیگری فیزیک پیش دانشگاهی منتشر کرده است.

در این منبع ابتدا برای هر درس یک درسنامه آموزشی وجود داره که انصافا بهترین درسنامه آموزشی موجود در بازار هست و مطالب کتاب درسی را به زبانی ساده و با مثال های متنوع و زیادی توضیح داده.

تست های هر درس بعد از درسنامه ارائه شده که شامل تست های تالیفی خوب و استاندارد و نیز تست های سراسری داخل و خارج هستند که براساس نکات هر درسی بصورت طبقه بندی شده و کاربردی در اختیار شما قرار گرفته اند.
در آخر هر درس آزمون های درس به درس و نیز آزمون جامع هست که جهت ارزیابی و سنجش خوانده های شما بسیار مفید و کارساز است.

برای کدام داوطلبان مفید است؟

قوی بودن درسنامه به دلیل تدریس به شیوه استادی و شاگردی میتواند برای داوطلبانی که می خواهند از صفر فیزیک را بخوانند و پایه ضعیفی دارند و یا اولین باری است که می خواهند فیزیک بخوانند( داوطلبان تغییر رشته ای ) بسیار مفید است. بعد از درسنامه ی روان و حرفه ای این منبع ، به داشتن تست های تالیفی و سراسری داخل و خارج نیز باید اشاره داشت.

تعداد تست کم نسبت به دیگر منابع فیزیک کنکور تنها نقطه ضعف این منبع است.

دریافت آخرین اخبار سهیمه های کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

کانال

بهترین منابع فیزیک و فیزیک میکرو گاج:

انتشارات گاج کتاب های میکرو فیزیک را هر کدام در دو جلد فیزیک پایه و فیزیک پیش دانشگاهی منتشر کرده است. یعنی برای میکرو فیزیک دو جلد هست یکی درسنامه و دومی تست . برای فیزیک پیش دانشگاهی نیز به همین صورت.
این منبع جزو پرطرفدارترین کتاب فیزیک در بین اکثر داوطلبان کنکور است به این دلیل که هم سطح با کنکور و بدون گزاف گویی نکات را تدریس کرده .
تست های هر کتاب شامل تست های تالیفی و تست های سراسری داخل و خارج از کشور هستند که همگی براساس یک طبقه بندی استاندارد در کنار هم چیده شده اند.
این منبع مناسب داوطلبانی است که می خواهند فیزیک را 100 بزنند . در جلد دوم از هر کتاب ، نکات مهم در قالب درسنامه های کاملا تشریحی آموزش داده شده اند.

اما نداشتن آزمون های جامع تنها اشکال و ایراد بزرگ این منبع است.


 بهترین منابع فیزیک و فیزیک آبی کانون:

کتابهای آبی قلم چی در تمامی دروس جزو پر طرفدارترین کتاب ها در بازار و در بین داوطلبان می باشند که در درس فیزیک کتاب 10 سال و 30 سال کنکور هر کدام در دو جلد تشریحی و تستی موجود می باشد.
این کتاب ها تست های خود را بر مبنای تست های سراسری طبقه بندی کرده اند و اصلا تست تالیفی ندارند.
توجه داشته باشید که درسنامه های این منبع خیلی خلاصه وار گفته شده و نکات را زیاد توضیح نداده ، در نتیجه این منبع برای داوطلبان ضیف یا مبتدی اصلا مناسب نیست .
چنانچه مایلید بیشتر با ریتم طرح تست سراسری آشنا شوید و یا از پایه فیزیک خود را تقویت کنید ، فیزیک آبی قلم چی پیشنهاد می شود .


لذا این منبع را به داوطلبان تازه کار رشته تجربی و یا داوطلبانی که از الان استارت مطالعه برای کنکور را زدند ، توصیه میکنیم که با این کتاب ها می توانند درصد فیزیک خود را به 60 درصد برسانند.


بهترین منابع فیزیک و فیزیک خیلی سبز:

انتشارات خیلی سبز برای درس فیزیک پایه و پیش دانشگاهی ، هر کدام دو جلد منتشر کرده است که واقعا کتابهای خیلی خوبی هستند . یکی درسنامه تشریحی و دیگری تست و پاسخنامه .
در کتاب تست شما با سه نوع تیپ تست مواجه هستید.تست آموزشی ، تست های کنکوری و آزمونی و تست های سری z .
تست های سری  z بسیار جدید و خلاقانه هستند .بسیار مناسب برای داوطلبانی که سرشون درد میکنه برای حساب کتاب و سر و کله زدن با فرمول های فیزیک . با این کتاب می توانید فیزیک را 100 بزنید.
در کتاب پاسخنامه که جزو بهترین پاسخنامه های فیزیک هستند ، مفاهیم هر درس کاملا توضیح داده شده اند و هیچ نکته ای را بدون توضیح نگذاشته اند.
با توجه به توضیحات ارائه شده در مورد این منبع ، باید گفت که برای داوطلبان سطح متوسط تا قوی توصیه می شود و داوطلبانی که هدفشان رتبه برتر شدن است می توانند با تمرین تست های سری z سطح خود را ارزیابی کنند.
تنها نکته منفی این منبع نداشتن آزمون های جامع است.

تعداد تست های فیزیک پایه: 3000
تعداد تست فیزیک پیش دانشگاهی : 3600
در نتیجه شما بی نیاز از هر منبع تستی خواهید شد.


جهت دریافت آخرین اخبار کنکور سراسری بر روی عکس زیر کلیک نمایید:

کنکور سراسری


4.3/5 - (23 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بهترین منابع فیزیک کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان ضعیف تا قوی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. فاطمه

    پیش دانشگاهی نداریم باید بگید دوازدهم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی