منابع آزمون SAT + بهترین منابع

آزمون SAT

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون SAT + بهترین منابع

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اطلاع دقیق از منابع آزمون SAT موجب می‌شود تا هر یک از شما متقاضیان عزیز بتوانید به راحتی خود را برای آزمون آماده نمایید. ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با معرفی بهترین منابع آزمون SAT و شرایط ثبت نام آزمون SAT بپردازیم. تلاش ما این است تا بهترین منابع را گردآوری نماییم و به معرفی آنان بپردازیم. زیرا داشتن این منابع می‌تواند موجب شود شما آمادگی کاملی برای این آزمون داشته باشید.

منابع آزمون SAT متعدد می‌باشد. برخی از این منابع به موضوع آمادگی فرد برای این آزمون مربوط می‌شود و بخشی دیگر نیز مربوط به راهنمای آزمون‌ها می‌باشند. بنابراین بسته به هدف خود همچنین نیاز شما، می‌توانید اقدام به تهیه منابع موردنیاز بپردازید. بخش‌های مختلفی برای این آزمون تدوین‌شده است که داوطلبان باید در تمامی بخش‌ها مهارت‌های لازم را داشته باشند تا بتوانند در این آزمون نمره مناسب را کسب نمایند.

منابع آزمون SAT ترکیه

منابع آزمون SAT ترکیه در رشته‌های پزشکی نیز ، با توجه به دسته بندی که برای سؤالات در نظر گرفته شده است، تعیین می‌گردد. برخی از داوطلبان در رابطه با بخش ریاضی این آزمون سؤالات زیادی دارند که در این رابطه باید بگوییم که این سؤالات همان سوالاتی است که شما با آن سر و کار داشته‌اید و همچنین در آینده نیز، با آن روبه رو خواهید بود.

ذکر این نکته ضروری است که سؤالات ریاضی در بخش پزشکی این آزمون به دو بخش محاسبه با ماشین حساب و محاسبه بدون ماشین حساب تقسیم می‌شود. بنابراین برای اطلاع دقیق در این رابطه می‌توانید منابع آزمون SAT ریاضی را به خوبی مطالعه نمایید تا با نحوه این سؤالات و همچنین معادله‌هایی که در این آزمون ذکر می‌شود آشنا گردید.

در ادامه به منابع آزمون SAT اشاره خواهیم نمود. اما جهت اطلاع دقیق‌تر در رابطه با تهیه این منابع ، می‌توانید با متخصصین مشاورگروپ از طریق شماره تلفن‌ 9099071613 (تماس از سراسر کشور بدون اضافه کردن صفر و هرگونه کد دیگری) از ساعات 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید تا اطلاعات مورد نظر را کسب نمایید.

منابع آزمون SAT در قسمت های مختلفی قابل تقسیم است که از آمادگی اولیه تا آمادگی حرفه ای برای آزمون قابل تقسیم خواهند بود.

معرفی بهترین منابع آزمون SAT

در معرفی بهترین منابع آزمون SAT باید بگوییم که چنانچه در زبان انگلیسی پایه و اطلاعات زیادی ندارید، بهتر است ابتدا به تقویت این زبان بپردازید و پس از آن، نسبت به کسب اطلاعات اقدام نمایید. در ادامه قصد داریم به معرفی منابع آزمون SAT بپردازیم. اما همانطور که ذکر شد، بهترین منابع را می توان به چند دسته تقسیم نمود که دانش آموزان می توانند با توجه به این دسته بندی به تهیه منابع اقدام نمایند.

  • کتاب آمادگی آزمون Reading Workbook for the New SAT

  • کتاب آمادگی آزمون زبان انگلیسی The New SAT – 1,500 Practice Questions

  • کتاب آمادگی آزمون The Critical Reader 2nd Edition – The Complete Guide to SAT Reading

  • مجموعه آمادگی آزمون انگلیسی Longman Exam Activator

  • دانلود کتاب راهنمای آزمون SAT 2018

  • دانلود Master the SAT 2015

  • آمادگی برای آزمون SAT با BARRON’S SAT 2400

در رابطه با معرفی بهترین منابع آزمون SAT همانطور که اشاره شد، این موضوع بسته به اطلاعات شما می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل هر یک از داوطلبان لازم است بهترین منبع مناسب برای خود را انتخاب نمایند. و این امر نیازمند مشورت با متخصصین می باشد. قطعا منابع آزمون SAT برای تمامی داوطلبان بسیار مهم می باشد و لازم است به تهیه آن مبادرت نمایند.

ثبت نام در آزمون SAT

دانلود بهترین منابع آزمون SAT

جهت دانلود بهترین منابع آزمون SAT نمی توان به هر سایت و هر تبلیغی اعتماد نمود. زیرا برخی از سایت های خصوصی متاسفانه اقدام به تبلیغاتی می نمایند که کاملا کذب می باشد و کاربران پس از وارد شدن و انجام خرید، دچار ضرر و زیان می گردند. به همین دلیل توصیه ما بر این است که ابتدا در رابطه با سایت مورد نظر و خرید از آن اطمینان لازم را کسب نمایید.

اینکه بتوانید علاوه بر دانلود منابع آزمون SAT بتوانید از مشاوره های لازم برخوردار گردید، بسیار می تواند به شما جهت موفقیت و همچنین قبولی در آزمون کمک نماید. فرصت آمادگی در این آزمون برای بسیاری از داوطلبان ممکن است محدود باشد. به همین دلیل تعلل در زمینه کسب اطلاعات و همچنین خرید کلیه منابع آزمون SAT می تواند استرس فراوانی را برای داوطلبان به همراه داشته باشد.

با توجه به اینکه برخی از داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون sat به کتاب فروشی های بزرگ دسترسی ندارند، به همین دلیل گزینه دانلود بهترین منابع آزمون SAT می تواند بهترین گزینه برای این داوطلبان محسوب گردد. زیرا در هر کجای کشور عزیزمان تنها با استفاده از چند کلیک خواهند توانست به تمامی کتب مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

از دیگر مزایایی که می توان برای دانلود بهترین منابع آزمون SAT نام برد، به موضوع در دسترس بودن همیشگی آن می توان اشاره نمود به عنوان مثال شما این فایل ها را به صورت پی دی اف در تلفن همراه خود دارید و به راحتی می توانید در هر کجایی که باشید بدون نیاز به حمل کردن کتاب مورد نظر، به راحتی بدان دسترسی داشته باشید.

کتاب تست sat

کتاب تست sat چه کمکی می تواند به شما داشته باشد؟ با توجه به اینکه آزمون مورد نظر به صورت تستی می باشد و همچنین زمان بندی دانش آموزان در هر یک از بخش ها، بسیار محدود می باشد. بنابراین یک کتاب تست می تواند به شما کمک کند تا سرعت تست زنی خود را افزایش دهید و به تبع آن ، سرعت عمل بهتری را در آزمون تجربه نمایید.

اما شاید پس از مطالعه این مطلب، داوطلبان سوالاتی همچون اینکه بهترین تست چه چیزی می تواند باشد، داشته باشند که این سوال را می توانید همانند اطلاع از منابع آزمون SAT و منابع آزمون تافل سازمان سنجش از متخصصین و مشاورین مشاورگروپ داسته باشید. مشاورین ما به شما کمک خواهند نمود تا بتوانید در رابطه با تمامی کتاب های مورد نظر، اطلاعات جامعی را کسب نمایید.

برای اطلاع دقیق از کلیه منابع آزمون SAT می توانید با مشاورین و متخصصین مشاورگروپ تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، هر نوع سوالی ، حتی در رابطه با مشاوره های مربوط به نحوه مطالعه منابع مختلف و همچنین اطلاع دقیق از تمامی منابع مورد نظر، اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید. کافی است با شماره هی مندرج در سایت تماس حاصل نمایید .

4/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون SAT + بهترین منابع

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ستایش

    سلام خسته نباشید برای آزمون sat پذیرش دانشگاه های هنر ترکیه چه منابعی باید مطالعه بشه میشه راهنمایی کنید .

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403