بهترین روش برنامه ریزی کنکور در خرداد به سبک قبولی های 96

روش برنامه ریزی کنکور در خرداد

جهت مشاوره در زمینه بهترین روش برنامه ریزی کنکور در خرداد به سبک قبولی های 96

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل


روش برنامه ریزی کنکور در خرداد , در مقالات قبلی سایت بارها تاکیده شده است که در زمان های محدود و باقیمانده تا کنکور باید تمرکز بیشتری بروی مطالعه و تست زنی دروس عمومی داشته باشید.

روش برنامه ریزی کنکور در خرداد


روش برنامه ریزی کنکور در خرداد  , دقت کنید که مرور مباحث حفظی قدرت و تسلط تست زنی شما را در کنکور بالا می برند لذا حتما در این یک ماه آخر ، مطالعه دروس عمومی و اختصاصی را همزمان با هم پیش ببرید و از قانون 60/40 پیروی کنید.
یعنی 60 درصد از زمان خود را به مطالعه دروس اختصاصی و 40 درصد از زمان خود را به مطالعه دروس عمومی بپردازید.

از تمام انرژی و توان خود در این قدم آخر استفاده کنید .

می دانم که دغدغه ی اکنون شما این است که یک ماه آخر را چگونه باید درس بخوانید. یک ماه آخر ،خط پایان و سرنوشت سازی برای شماست . لذا باید با تمام وجود تلاش کنید.

به نکات زیر حتما توجه داشته باشید

اکنون زمان تثبیت یادگیری است :

روش برنامه ریزی کنکور در خرداد  , دقت داشته باشید که این یک ماه آخر باید زمانتان را فقط به مرور اختصاص دهید و به هیچ عنوان مبحث جدید نگیرید.
هر چند که یادگیری نکات تازه خوب است اما مطمئنا بهترین راهکار نیست چرا که با این روش شما زمان مرور دیگر مباحث را از دست خواهید داد. روش برنامه ریزی کنکور در خرداد

با مرور و جمعبندی علاوه بر اینکه نکات در ذهنتان تثبیت می شوند ، در مقابل این قوت قلب را پیدا می کنید که هر آنچه که خوانده اید را فراموش نخواهید کرد و همین باعث آرامش و اعتماد به نفس شما می شود.
توجه داشته باشید که در این یک ماه آخر باید علاوه بر مرور مباحث خوانده شده ، مرور تست هایی که قبلا کار شده اند را نیز داشته باشید چرا که مرور تست ها ، احتمال تکرار اشتباهات در کنکور را به شدت کاهش می دهد . با این کار شما اشتباهات خود را بیاد می آورید و از تکرار دوباره جلوگیری می کنید .
روش برنامه ریزی کنکور در خرداد

ساعات خواب و بیداری خود را منظم کنید:

شب ها زودتر بخوابید و صبح ها حداکثر ساعت 6 بیدار شوید . نظم در خواب و بیداری باعث می شود قبل از حضور در جلسه کنکور ، مغزتان اطلاعات را بهتر در خود نگه دارد و در صورت نیاز سریعتر و دقیق تر به اطلاعات مورد نظر رجوع کند.

از خودتان آزمون بگیرید :

روش برنامه ریزی کنکور در خرداد  : یک ماه مانده به کنکور را هر روز از خود آزمون بگیرید و سعی کنید تمام شرایط و فضا همانند جلسه ی کنکور باشد حتی لباس هایی که می خواهید روز کنکور بپوشید . آزمون خود را تحلیل کنید و اشتباهات خود را حتما بررسی کنید . دلایل ضعف در تست زنی را به دقت بررسی کنید که اشکالاتتان کجا بود ؟ کم دقتی ؟ کمبود وقت ؟ تسلط کم ؟ سپس در مباحثی که ضعیف نتیجه گرفته اید در طول روز حتما برنامه مرور داشته باشید و همین روند را برای روزهای بعد نیز تکرار کنید.

دقت داشته باشید که نباید به هیچ عنوان از نتیجه ی آزمون دلسرد و نامید شوید . آزمون های شبیه ساز و در منزل برای یادگیری شماست نه سنجش شما. به علاوه این آزمون ها باعث می شوند که برنامه ریزی دقیق تر و حرفه ای تری برای روزهای بعد خود داشته باشید.روش برنامه ریزی کنکور در خرداد

دیگر کلاس نروید !

روش برنامه ریزی کنکور در خرداد  : در یک ماه مانده به کنکور باید همه ی کلاس های کنکوری را تعطیل کنید و برای مرور و جمعبندی تنها از جزوات و یادداشت برداری هایی که خودتان قبلا نوشته اید استفاده کنید . اما دقت داشته باشید که نیازی نیست همه ی آنها را مرور کنید بلکه مرور مهمترین ها و اصلی ترین ها را در اولویت خود قرار دهید . وسواس در مرور نداشته باشید .

روش برنامه ریزی کنکور در خرداد  : با آرامش و یک برنامه ریزی حرفه ای می توانید حجم زیادی از مباحث مرور نشده را به اتمام برسانید لذا نباید نامید شده یا ادامه برنامه ریزی را رها کنید. هر گاه به بن بست رسیدید و چنین احساسی داشته اید ، به اهداف زندگی تان فکر کنید و با قدرت به مسیر ادامه دهید .

مشاوران مرکز مشاور گروپ تا پایان این مسیر و تا روز کنکور 97 در کنار شما عزیزان هستند .

تنها راه ارتباطی با مشاوران برتر تهران

آزمون‌هاي جامع


بچه ها لطفا خودتونو با بقیه مقایسه نکنید و تنها رغیب اصلی ، خودتان هستید.

یک ماه آخر ؛ همه استرس دارند

روش برنامه ریزی کنکور در خرداد  : همه رقبا اکنون در شرایط شما هستند . این یک ماه آخر برای همه ی داوطلبان با نگرانی و استرس همراه است و همه ی داوطلبان در چنین وضعیتی هستند حتی داوطلبان با تراز های 7000 به بالا که قرار است امسال رتبه برتر کنکور 97 شوند ! فکر کردن به این نکته حتما باعث آرامشتان خواهد شد.

این طرز فکر منفی که با دیدن دفترچه سوالات همه ی جواب ها را از یاد خواهید برد ، فکری پوچ و غیر ممکن است و مطمئن باشید که با دیدن تست ها هر آنچه را که خوانده و به تسلط رسانده اید به یاد خواهید آورد. البته دقت داشته باشید که شماره تست ها در پاسخنامه یکی باشد مدیریت زمان جلسه نیز از دست تان خارج نشود.روش برنامه ریزی کنکور در خرداد



امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه بهترین روش برنامه ریزی کنکور در خرداد به سبک قبولی های 96

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی