بهترین آزمون آزمایشی

بهترین آزمون آزمایشی

جهت مشاوره در زمینه بهترین آزمون آزمایشی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بهترین آزمون آزمایشی , هدف از شرکت در آزمون های آزمایشی انسجام برنامه ی مطالعاتی و بهبود کیفیت آموزشی داوطلب کنکوری است. همچنین می توان از طریق آزمون آزمایشی وضعیت درسی خود را با سایر رقبای هم گروه سنجید و ارزیابی کرد. بهترین آزمون آزمایشی را در اینجا با بررسی آزمون های مطرح ارائه خواهیم داد.

بهترین آزمون آزمایشی , در کل و از هر نظر بخواهیم در مورد مزایای شرکت در آزمون های آزمایشی بگوییم ، با اطمینان می توان گفت که دست آوردهای بزرگی نصیبتان می شود . در اینجا می خواهیم آزمون های آزمایشی به نام و مطرح را بررسی و شما عزیزان را در انتخاب بهترین آزمون آزمایشی براساس نیازهایتان یاری دهیم.

سر فصل ها

مقایسه آزمون های آزمایشی

بهترین آزمون آزمایشی , اولین و قدیمی ترین موسسه ی برگزار کننده ی آزمون های آزمایشی در کشور است که سالهاست در این عرصه یکه تازی می کند . این روزها برای خیل عظیمی از داوطلبان کنکور راهی جز مطالعه و همگام شدن با بودجه بندی آزمون های کانون جهت قبولی در دانشگاه وجود ندارد.

و اما ویژگی های آزمون های آزمایشی کانون …

بهترین آزمون آزمایشی , آنچه در وهله ی اول برا رسیدن به موفقی در کنکور بسیار مهم است این است که از حاشیه ها دوری کنید و تمام تمرکز خود را روی اصل موضوع بگذارید . لذا شما باید بدانید و در واقع اطلاع داشته باشید در آزمونی که شرکت می کنید آیا سطح تست هاش هم جهت و هم سو با تست های کنکورهای سراسری است یا خیر؟ که این خیلی مهمه .

بهترین آزمون آزمایشی , از این نظر نیز تست های آزمون های کانون هر ساله داره به سمت طرح تست هایی با ایده هایی جدید هستند که بتواند از هر نظر داوطلب را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهند .

در نتیجه می توان گفت که تقریبا شاهد طرح تست هایی با کیفیت تر از آزمون های آزمایشی کانون هستیم ولی باز هم آنطور که باید و شاید تست ها در سطح کنکور سراسری طرح نمی شوند و طرح تست های با درجه ی دشواری زیاد ، نسبت به کنکور هستند که خوب این مسئله هم کاملا طبیعیه و نباید از هیچ موسسه ای انتظار داشته باشید که همسطح با تست های کنکور ، تست و آزمون بگیرد .

بهترین آزمون آزمایشی , لذا از دید تخصصی تری به این نکته می پردازیم و آن این است که سطح دشوار تست ها باعث می شود داوطلب به راحتی از پس تست های کنکور برآید ! البته اگه داوطلب در طول مدت زمانی که آزمون می دهد ، برنامه ریزی و منابع و نیز شیوه ی مطالعه ی حرفه ای نداشته باشد ، نتیجه در کنکور واقعی برعکس خواهد شد.

بهترین آزمون آزمایشی , حتی اگر شما نتوانستید تست های سخت آزمون را پاسخ دهید و یا اکثر پاسخ های شما اشتباه بود ، باز هم اشکالی ندارد چون باعث میشه با کیفیت تر و دقیق تر درس بخوانید . لذا اگر می خواهید در آزمون های کانون ثبت نام کنید باید بدانید که تست های چندان آسانی در انتظارتان نیستند چرا که معمولا به صورت متناوب و در هر درس دشواری تست ها بیشتر از بقیه دروس است.

بهترین ازمون های جامع کنکور

بهترین آزمون آزمایشی , می توان گفت که آزمون های کانون به دلیل سابقه ی بیشتری که نسبت به بقیه موسسات و آزمون های موجود دارد ، جامعه ی آماری بیشتری دارد . جامعه ی آماری بالا موجب می شود وضعیت رتبه و تراز خود را در بی رقبا بسنجید و اگر داوطلب حرفه ای و خیلی درس خونی باشی میتوانی از نقطه ضعف رقبا در مباحث مختلف از طریق نتایج آزمون ها به نفع خود استفاده کنی.

اگر می خواهید بدانید دقیقا رقبای شما اکنون و با در بازه ی زمانی بعد از عید چه وضعیتی در دروس مختلف دارند و از نقطه ضعف آنها اطلاع یابید ، می توانید این سوال تخصصی و بسیار تاثیر گذار بر درصدها و رتبه ی خود را از مشاورین با تجربه و حرفه ای موسسه مشاور گروپ بپرسید

توجه و تذکر : جامعه آماری بالا به تنهایی نمی تواند دلیل بر بهترین آزمون آزمایشی باشد.

کدام آزمون آزمایشی برای کنکور بهتر است

بهترین آزمون آزمایشی , همانطور که می دانید آزمون های قلم چی به فاصله ی هر دو هفته یکبار برگزار می شود که در تمامی حوزه های آزمونی کشور اینگونه است البته برای آزمون های جمعبندی ترم اول و ترم دوم چند بازه ی زمانی سه هفته ای برای جمعبندی و مرور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

می توان گفت مهمترین و بهترین مزیت آزمون های کانون همین فاصله ی دو هفته ای تا روز آزمون است که باعث می شود آموزش و یادگیری شما افزایش یابد . معیاری که خیلی از داوطلبان کنکور به دنبال آن هستند ، داشتن برنامه ی راهبردی است که بودجه بندی و برنامه ی آزمون های کانون به دلیل فاصله ی دو هفته ای آن بیشتر مورد توجه داوطلبان بوده و حتی برخی از داوطلبانی که در آزمون های دیگر موسسات شرکت کرده اند نیز به بهتر بودن برنامه راهبردی کانون اذعان دارند.

وجود برنامه زوج درس در برنامه ی راهبردی کانون باعث میشه دروس را چندین بار  مرور کنید.

چندین بازه ی زمانی عالی برای داوطلبانی که از برنامه و آزمون ها عقب مانده اند در برنامه ی راهبردی در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه می دانیم هیچ برنامه ی آزمونی بدون نقص نیست ولی به جرات می توان گفت که برنامه ی راهبردی کانون کم نقص ترین برنامه ای است که در بین دیگر آزمون های آزمایشی موسسات می توان یافت . موسسه ی قلم چی در برنامه ی راهبردی خودش سه آزمون هماهنگ و مطابق با بودجه بندی کنکور رو به عنوان آزمون های جامع برگزار میکنه.


برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات کنکوری عضو کانال تلگرام مشاور گروپ شوید

5465



بهترین آزمون آزمایشی / ویژگی های کارنامه های کانون( قلم چی)

بهترین آزمون آزمایشی , کارنامه ها بعد از ظهر روز آزمون بروی سایت قرار می گیرند . در سایت می توانید کارنامه ی خود را با توضیحاتی بیشتر مانند:

نمودار پیشرفت تحصیلی ، تعادل مطالعاتی و تراز و درصدهای خام هر درس مشاهده نمایید.
به دلیل جامعه ی آماری بالایی که آزمون های کانون دارند می توان گفت که تراز کل قابل اعتماد تری دارند . این ویژگی مثبت باعث میشه با بررسی و تحلیل کارنامه و نیز پاسخنامه تشریحی متوجه نقاط ضعف و قوت و نیز اشتباهات خود شوید.

بهترین آزمون آزمایشی / نکات مثبت آزمون های کانون :

1- با توجه به اینکه آزمون ها با فاصله زمانی هر دو هفته یکبار برگزار می شوند ، این باعث میشه داوطلبان ضعیف و متوسط و کلا داوطلبانی که همیشه مشکل بی انگیزگی و خستگی در مطالعه دارند ، به طور مستمر و مداوم تمرین و مطالعه داشته باشند و زیاد از فضای مطالعه ، تست زنی و شرایط آزمون دور نشوند.

2- برنامه ریزی بلند مدت ، منسجم و منظمی دارد که یکسال میتونه داوطلب را از برنامه ی بلند مدت درسی دیگه بی نیاز کنه . نکته ی قابل توجه اینکه برنامه ی راهبردی منطبق با برنامه مدارس تدوین شده است.

3- بدلیل جامعه ی آماری بالایی که داره ، باعث شده هر ساله تعداد زیادی داوطلب به سمت آزمون های قلم چی کشیده شوند چرا که جامعه ی آماری بالا و مشابه کنکور این امکان را به شما می دهد که بتوانید بهتر وضعیت رتبه و تراز خود را در بین رقبای اصلی ارزیابی و بررسی کنید.

4- اکثر رتبه های تک رقمی کشور از سال های متوالی ، عضو کانون بوده اند و از آزمون های کانون استفاده می کردند که این نکته ی بسیار مهمی و امتیاز خیلی خوبی است.

5- یکسال مطالعه برای کنکور مدت زمان زیادی است که داوطلب در طول این یکسال درگیر حواشی و دغدغه ها زیادی می شود که آزمون های کانون به دلیل برگزاری هر دو هفته یکبار باعث می شوند داوطلب از جو رقابتی کنکور و درس خوندن فاصله نگیرد.

بهترین آزمون آزمایشی / نکات منفی آزمون های کانون چیست؟

1-تحمیل هزینه های اضافی به موقع ثبت نام و در طول سال جهت خرید منابعی که از کیفیت لازم برخوردار نیستند.
2- هزینه ی آزمون های کانون نسبت به سایر موسسات دیگر خیلی بیشتر است و این باعث نارضایتی طیف وسیعی از داوطلبان می شود.
3- درجه ی سختی تست های کانون بالاست و این باعث نامیدی خیلی از داوطلبان می شود.

بهترین آزمون آزمایشی / کدام داوطلبان بهتر است در آزمون های کانون ثبت نام کنند؟

بهترین آزمون آزمایشی , اگر داوطلبی هستید که از رقابت می ترسید و یا روحیه رقابت رو ندارید ، توصیه می شود در آزمون های کانون شرکت نکنید چرا که داشتن تراز و درصدهای بالا در آزمون های کانون یک افتخار محسوب میشه و رقابت بین داوطلبان در هر آزمون بسیار سخت و بالاست . لذا اگر می دانید با دیدن تراز بالای دوست یا دوستانتان نسبت به ترازتان ، ناراحت ، عصبی و یا بی انگیزه می شوید بهتره دور آزمون های کانون رو خط بکشید. طرح تست های سخت تر از کنکور در آزمون های کانون باعث شده فضای رقابت بسیار شدید باشد.

بهترین آزمون آزمایشی , اما اگر واقعا به دنبال سنجش خودتان و یافتن نقاط ضعفتان هستید و از حضور در یک جو پرفشار رقابتی ترسی ندارد و تنها به دنبال پیشرفت در دروس هستید و یا به دنبال برنامه ای منسجم و منظم هستید ، شرکت در آزمون های کانون را به شما توصیه می کنیم . البته باید پوست کلفت و سرشار از انرژی و انگیزه باشید تا بتوانید از پس آزمون های کانون برآیید.


مشورت کردن با افراد غیرحرفه‌ای یعنی ندیدن مسیر پیچیده موفقیت و ساده فرض کردن رسیدن به رتبه برتر کنکور !!

کنکور آسان نیست
تا زمان جبران داری شروع کن

چنانچه باز هم سوالی در مورد ثبت نام در آزمون های کانون دارید می توانید با مشاورین با سابقه مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید .
9099071613 بدون اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ای

بهترین آزمون آزمایشی / بررسی آزمون های گزینه ی دو

بهترین آزمون آزمایشی , آزمون های گزینه ی دو از نظر سابقه و قدمت بعد از آزمون های کانون و در رتبه ی دوم آزمون های آزمایشی هستند که تاکنون داوطلبان زیادی را به سمت خودش جذب کرده . در اینجا به بررسی یکی از بهترین آزمون های آزمایشی پرطرفدار می پردازیم.

بهترین آزمون آزمایشی / سطح تست های گزینه دو چگونه است؟

بهترین آزمون آزمایشی , جالبه بدونید که شعار اصلی آزمون های گزینه ی دو همواره تطابق تست های آزمون ها با کنکور سراسری بوده است که انصافا هم تست های این آزمون شباهت های زیادی با تست های کنکور های سراسری داره . این شباهت ها هر ساله با کنکور سراسری برگزار شده به روز می شوند و در تمامی مباحث سعی شده تست های منطبق با روال کنکور سراسری باشد .

شما می توانید تطابق زیاد تست های گزینه دو را با سوالات کنکور هر سال در سایت گزینه ی دو ببینید . می توان گفت در کل تست های استاندارد و با کیفیتی در آزمون های گزینه دو طرح می شود.

بهترین آزمون آزمایشی

بهترین آزمون آزمایشی / جامعه آماری آزمون های گزینه دو چگونه است؟

بهترین آزمون آزمایشی , با توجه به ویژگی منحصر بفرد این موسسه که همان طرح سوالات مشابه با کنکور سراسری است ، جامعه ی آماری هم هر ساله در حال افزایش است اما باز هم آزمون های کانون در صدر هستند و حرف اول را در بیشترین جامعه آماری می زنند.

که البته گزینه دو برای رفع این مشکل اومده ویژگی مقایسه شدن درصدهای خام هر داوطلب رو در جامعه آماری سال گذشته به آزمون های خودش اضافه کرده . مثلا داوطلبی که در آزمون های آزمایشی گزینه دو سال 97 و برای کنکور 97 ثبت نام کرده در آزمون درصدهاش رو در جامعه آماری سال 96 مورد مقایسه قرار می دهند و رتبه و رشته دانشگاه هایی که سایر افراد سال قبل با درصدهای او کسب نموده اند را مشاهده خواهد کرد.


بهترین آزمون آزمایشی / برنامه آزمون‌های گزینه دو چگونه است؟

بهترین آزمون آزمایشی , برنامه ی آزمونی گزینه ی دو نیز همانند سایر موسسات به گونه ای تنظیم شده که کل دروس در طول سال مطالعه ، مرور و جمعبندی شوند.

منسجم و با نظم بودن برنامه و بودجه بندی یک آزمون آزمایشی جزو امتیازات مثبت و لازم هر آزمون آزمایشی کنکوری است.

طبق بودجه بندی های آزمون های گزینه دو هر داوطلب می تواند مباحث را 4 تا 6 بار مطالعه کند . اما برنامه ی آزمون های گزینه ی دو برای دروس پایه به اندازه ی اهمیتی که به دروس پیش دانشگاهی شده ، نیست و این به این دلیله که در تابستان دروس پایه را با آزمون های خود پیش می برد لذا در طول سال تمام تمرکز خود را بروی دروس پیش دانشگاهی گذاشته اند .

نکته: فاصله زمانی بین آزمون ها ، هر سه هفته یکبار خواهد بود.

بهترین آزمون آزمایشی / کارنامه آزمون های گزینه ی دو چگونه است؟

بعد از آزمون و در همان روز آزمون ، مجموعه ای از کارنامه های مختلف با کاربردهای مختلف در اختیار داوطلب قرار میگیرد که به در ارزیابی هر چه بیشتر و بهتر روند مطالعاتی کمک زیادی خواهد کرد. این 8 کارنامه ای که در اختیار داوطلبان قرار می گیرند عبارتند از :

1- کارنامه ی اصلی:

کارنامه اصلی داوطلب: در این کارنامه درصدهای خام هر درس را مشاهده می کنید . همچنین می توانید تراز و درصدهای خام را نسبت به میانگین کل و همچنین داوطلبان برتر مقایسه کنید.

کارنامه زیر درس: در این کارنامه سطح علمی و نقاط قوت و ضعف خود در بخش های مختلف یک درس متوجه می شوید مثلا می بینید که تست های ترجمه زبان را بهتر و سرعتر از تست های گرامر پاسخ داده اید.

کارنامه تخمین رتبه در آزمون سراسری : در این کارنامه به شما گفته میشه که با این درصدها در کنکور سال قبل چه نتیجه ای میشد کسب کنید.

  • کارنامه تعیین سطح تحصیلی
  • کارنامه تحلیل آزمون
  • کارنامه روند تحصیلی
  • کارنامه مشاوره‌ای آموزشی
  • کارنامه رشته‌های قبولی

می توان گفت که آزمون های گزینه ی دو با این کارنامه های دقیقی که به داوطلب گزارش می کند می تواند وضعیت درسی را بطور دقیق و حساب شده اعلام کند که واقعا کار بی نظیر و بسیار کاربردی برای داوطلب است . شما می توانید اوضاع و پیشرفت های درسی خود را در طول سال با اطمینان زیر نظرداشته باشید.

بهترین آزمون آزمایشی / نکات مثبت آزمون های گزینه دو

1- طرح تست های همسو با تست های کنکورهای سراسری که دارای ایده های جدید طراحان هستند از ویژگی های منحصربفرد و ممتاز آزمون های گزینه ی دو می باشد که همین باعث شده تست های این موسسه شباهت و تطابق بیشتری با تست های کنکور سراسری داشته باشد.

2- مطمئنا اطلاع دقیق از وضعیت درصدها و پیشرفت در مباحث مختلف باعث میشه شما برنامه ریزی بهتر و دقیق تری برای موفقیت در کنکور داشته باشید. که آزمون های گزینه ی دو با ارائه کارنامه های مشاوره ای و تحلیلی باعث میشه به این هدف برسید.

3- تحمیل نکردن هزینه های بی مورد و اضافی برای خدمات دیگر در طول سال از مزیت های خوب این آزمون است.

بهترین آزمون آزمایشی / نکات منفی آزمون های گاج کدامند؟

1-از نکات منفی آزمون های گزینه ی دو باید به شیوه ی برنامه ریزی این موسسه اشاره کرد که در تابستان توجه ویژه ای به دروس پایه می شود اما در طول سال بیشتر تمرکز روی دروس پیش دانشگاهی است.

2-نداشتن انعطاف پذیری در برنامه های آزمونی یکی دیگر از نکات منفی این آزمون هاست. مثلا اگر داوطلبی به هر دلیلی از برنامه و بودجه بندی یک آزمون عقب بماند به سختی فرصت برای جبران آن خواهد داشت بخصوص در دروس پایه.

3- نداشتن جامعه ی آماری نه چندان زیاد آزمون های گزینه ی دو در قیاس با آزمون های قلم چی از دیگر نکات منفی آزمون های این موسسسه است که البته این مربوط به قدمت و تجربه این دو موسسه دارد که قلم چی سابقه ی بیشتری نسبت به گزینه ی دو در برگزاری آزمون های آزمایشی دارد که همین می تواند طرفداران این آزمون را کم کند هر چند که جامعه آماری بالا به تنهایی دلیل بر انتخاب بهتر یک آزمون آزمایشی نمی باشد.


بهترین آزمون آزمایشی / بررسی تخصصی آزمون های آزمایشی گاج:

آزمون های نوپای گاج که این روزها با تبلیغات جالبی که به پا کرده و جوایزی که برای هر دانش آموزی جالب هست ، در نظر گرفته شده است. در ادامه با تحلیل تخصصی مشاور گروپ از آزمون های گاج بیشتر آشنا شوید.


بهترین آزمون آزمایشی / ویژگی‌ آزمون گاج

بهترین آزمون آزمایشی , سطح سوالات آزمون های گاج برخلاف تصورخیلی ها که فکر می کنند چون این موسسه نوپاست ، کیفیت چندانی ندارد در حالی که باید با قاطعیت بگوییم که آزمون های آزمایشی گاج جزو بهترین هایی است که تست هایی با کیفیت و هم سطح با کنکور طرح می کند.

نمی شود داوطلب کنکور باشی و حداقل یک کتاب گاج نداشته باشید . سطح تست های چه در کتب آموزشی گاج و چه در آزمون های آزمایشی بسیار خوب و با کیفیت است لذا خیالتان از بابت همسطح بودن با تست های کنکور سراسری راحت باشد.

بهترین آزمون آزمایشی / جامعه آماری آزمون های گاج چگونه است؟

بهترین آزمون آزمایشی , این موسسه به دلیل نوپا بودن در زمینه برگزاری آزمون های آزمایشی جامعه آماریش قابل رقابت با دو آزمون قلم چی و گزینه دو نیست . همین موضوع باعث شده داوطلبانی که تمایل دارند در یک جامعه ی آماری بالا خود را محک بزنند چندان رغبتی به سمت ثبت نام در این آزمون ها نداشته باشند.

بهترین آزمون آزمایشی / برنامه ی آزمونی گاج چگونه است؟

بهترین آزمون آزمایشی , بازه ی زمانی در آزمون های گاج به صورت هر دو هفته یکبار می باشد .البته بودجه بندی و برنامه ریزی آزمون های گاج چندان باکیفیت و جالب نیست . از نظر میزان دوره و مرور مباحث محتلف و داشتن انعطاف پذیری برای داوطلبی که به دلایلی مثلا امتحانات از بودجه بندی یک یا دو آزمون عقب می ماند ، دچار مشکل و استرس می شوند و آنطور که انتظار می رفت در این مورد گاج استراتژی مناسبی برای برنامه آزمون های خود تعیین نکرده است.

بهترین آزمون آزمایشی / ویژگی های کارنامه ی گاج:

بهترین آزمون آزمایشی , از جهت ارزیابی بعد از آزمون توانسته با ارائه کارنامه های مختلف این مقدمات را فراهم کند . توجه داشته باشید که مهمترین اصل و فاکتور برای یک آزمون آزمایشی ، تحلیل بعد از آزمون است که داوطلب باید در جریان وضعیت و پیشرفت درسی خود به طور دقیق قرار بگیرد.

مواردی که در کارنامه های گاج به آن پرداخته شده است:

کارنامه شخصی داوطلب

این کارنامه مختص شماست و اطلاعات زیر را دارد:

نمره خام دروس، نمره میانگین کل داوطلبان، نمره میانگین نفرات برتر، نمره تراز هر درس،‌ در مدرسه و شهر و سهمیه و استان و کشور، تعداد شرکت کنندگان در شهر، نمودار وضعیت داوطلب نسبت به وضعیت مطلوب در هر درس، رتبه داوطلب بدون نمره منفی، نمره و رتبه در زیر گروه‌ها

کارنامه ی جمع بندی داوطلب

این کارنامه در هر نیمسال و یکبار در اختیار داوطلب قرار می گیرد و حاوی اطلاعات زیر است:

نمودار پیشرفت در هر درس، میانگین نمره تراز هر درس، نمایش فاصله داوطلب برای رسیدن به رشته دلخواه، نمودار پیشرفت کلی دروس اختصاصی داوطلب، نمایش اشکالات در مباحث، نمایش تاخیر و غیبت‌ها

بهترین آزمون آزمایشی / نکات مثبت آزمون های گاج:

1-طرح تست های جدید با ایده های جالب و همسطح با کنکور سراسری
2- هزینه مناسب آزمون های به گونه ای که از نظر اقتصادی برای خیلی از خانواده های داوطلبان مقرون به صرفه تر است.


بهترین آزمون آزمایشی / نکات منفی آزمون های گاج

1-نداشتن یک برنامه ریزی منسجم وحساب شده برای بودجه بندی آزمون آزمایشی نسبت به بقیه ی موسسات از نکاتی است که باعث کم شدن طرفداران این آزمون شده است.
2- نداشتن جامعه آماری بالا یکی از ضعیف ترین نکات این موسسه است چرا سنجش و ارزیابی شدن در یک جامعه آماری بزرگ روحیه رقابت را در داوطلبان افزایش می دهد.

بهترین آزمون آزمایشی / بررسی تخصصی آزمون آزمایشی سنجش

سطح سوالات آزمون آزمایشی سنجش چگونه است؟

شاید شما نیز فکر می کنید که تست های آزمون آزمایشی سنجش را طراحان واقعی کنکور طرح می کنند! اما اینگونه نیست و شما در اشتباهید . چرا که سیستم آزمون‌ آزمایشی سنجش تحت نظر تعاونی سازمان سنجش هست؛ بنابراین این صحبت که با بررسی آزمون‌های سنجش به راحتی از پس کنکور برمی‌آیید را فراموش کنید.

اما به طور کلی سطح تست های سنجش نرمال است اما نه می توان از آن ها به عنوان تست های سخت با ایده های جدید حساب باز کدر و نه تست های که کلا فاقد ارزش هستند.
نکته: سطح تست ها به گونه ای نیست که به خاطر آن ریسک کنید و در طول سال در این آزمون ها شرکت کنید.

بهترین آزمون آزمایشی / جامعه آماری آزمون های سنجش چگونه است؟

بهترین آزمون آزمایشی , آزمون‌ آزمایشی سنجش در ۱۱ مرحله برگزار می‌شود (۷ مرحله در طول سال و ۴ مرحله آزمون جامع در انتهای سال)
اما جامعه ی آماری آزمون های مرحله ای در طول سال به علت اینکه اکثر داوطلبان در آزمون موسسه ی دیگری نیز ثبت نام کرده اند ، زیاد جالب نیست ولی در آزمون های جامع سنجش جامعه ی آماری بالایی حضور دارند که هر ساله برگزار می شود .

در واقع اکثر داوطلبانی که در طول سال در آزمون های آزمایشی موسسات دیگر شرکت می کردند نیز آزمون های جامع سازمان سنجش را به دلیل جامعه آماری عالی و بالای آن از دست نمی دهند لذا مشاورین مرکز مشاور گروپ به شما عزیزا توصیه می کنند حتما در آزمون های جامع سنجش شرکت کنید و این فرصت خوب را از دست ندهید چرا که به دلیل رقبای زیادی که در آن شرکت می کنند رتبه ای که کسب می کنید به احتمال زیاد نهایت با 500 نفر اختلاف در کنکور سراسری تکرار می شود.

بهترین آزمون آزمایشی / برنامه ی آزمون‌های سنجش چگونه است؟

بهترین آزمون آزمایشی , آزمون های سنجش بر خلاف آزمون های دیگر موسسات در فواصل زمانی منظم برگزار نمی شوند . لذا داوطلبانی که می خواهند در طول سال با یک برنامه ی منسجم و اصولی درست بخوانند بهتر است به هیچ عنوان به سراغ این آزمون ها نروند اما شرکت در آزمون های آزمایشی سنجش برای داوطلبی که قدرت برنامه ریزی شخصی بالایی برای خود دارد ، بد نیست.

بهترین آزمون آزمایشی , کارنامه ی آزمون آزمایشی سنجش چگونه است؟

بهترین آزمون آزمایشی , تنها موسسه ای که در روز برگزاری آزمون ، کارنامه ای برای داوطلب صادر نمیکنه ، همین موسسه است. از نظر خدمات بعد از آزمون این موسسه عملکرد بسیار ضعیفی دارد.

نکات مثبت آزمون های سنجش

1-تنها نکته ی مثبتی که می توان برای آزمون آزمایشی سنجش به اون اشاره داشت ، جامعه آماری بسیار بالا آنهم تنها در 4 آزمون جامع آخر سنجش است.
2- مقرون به صرفه ترین از نظر هزینه ی ثبت نام در آزمون ، متعلق به آزمون های سنجش است که در مقایسه با دیگر موسسات هزینه ای بسیار کمتر دارد.

نکات منفی آزمون های سنجش

1- نداشتن برنامه ریزی منسجم و همگام با برنامه ی مدارس
2- نداشتن نظم در برگزاری آزمون ها ( آزمون ها در فواصل زمانی نامعین و نامرتب از 2 تا 5 هفته برگزار میشه)
3- عدم ارائه تحلیل های درسی بعد از آزمون برای ارزشیابی هر چه بهتر و حرفه ای تر داوطلبان برای تنظیم بهتر و حرفه ای تر برنامه ی درسی خود در طول سال.

چند مورد از مهمترین مواردی که درجلسات مشاوره تلفنی مرکز مشاور گروپ  برای شما عزیزان انجام میشود:

  • معرفی منابع کنکوری مناسب
  • آموزش طریقه صحیح مطالعه مخصوص هر درس و افزایش کیفیت مطالعه
  • بررسی و تحلیل آزمونهای آزمایشی
  • برنامه ریزی بر اساس شخصیت شما و روش غالب یادگیری شما
  • ارسال جدول برنامه ریزی روزانه و هفتگی
  • بررسی ماهیانه وضعیت تحصیلی
  • آموزش غلبه بر استرس و مدیریت آن
  • آموزش تکنیکهای افزایش قدرت ذهن
  • آموزش روشهای مرور مطالب
  • آموزش تکنیکهای افزایش اعتماد به نفس
  • آموزش تکنیک های نکته برداری مانند:
    نقشه ذهنی،خورشید حافظه،درخت حافظه

مطالب تکمیلی

عضویت در کانال مشاور گروپ و اطلاع از مقالات مشاوره ای و برنامه ریزی حرفه ای

657 2


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بهترین آزمون آزمایشی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. حمید هاشمی

    گزینه دو از همه بهتره تو انتخابتئن شک نکنین.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی