برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی

برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی

جهت مشاوره در زمینه برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به موضوع برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی که در مدرسه عادی درس می خوانند و شامل دانش آموزان عادی و دانش اموزان دیر اموز که جزء دانش آموزان استثنایی هستند می شوند پرداخته ایم. برای آشنایی با زمان و حوه و شرایط برگزاری کلاسهای جبرانی – تابستانی با مشاور گروپ همراه باشید.

برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی

ایام همه گیری ویروس کرونا همه ی دنیا و همه مشاغل را تحت تاثیر خود قرار داد. یکی از مشکلات اصلی در ایام کرونا طبق آمار مشکل تحصیلی و یادگیری در این دوران بود. به دلیل نو بودن طرح تدریس مجازی و آشنا نبودن معلمان و دانش اموزان با شیوه تدریس و درس خواندن آنلاین و پلتفرم های اموزشی مانند برنامه شاد آمار نگران کننده ای از وضعیت تحصیلی دانش آموزان به گوش رسیده که موجب نگرانی والدین و آموزش و پرورش شده است.

علاوه بر مسئله کووید 19 یک دسته از دانش آموزانی هستند که از بدو تولد در میزان بهره هوشی خود پایین هستند و در هنگام یادگیری زمان زیادی را نسبت به دیگران صرف می کنند که دتنش آموزان مرزی نام دارد. در همین راستا و با دلایلی که بیان شد وزارت اموزش و پرورش تصمیم به برگزاری کلاس های جبرانی دانش اموزان ابتدایی کرد که در ادامه با آن آشنا می شویم.

برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی

برگزاری کلاس های جبرانی

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبری مبنی بر برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی ارایه کرد. برگزاری کلاس های جبرانی برای چه دانش آموزانی است؟ هم برای دانش آموزان عادی محصل در دوران کرونا و هم دانش اموزانی که به عنوان دیر آموز و یا لب مرزی شناخته می شوند. یعنی چی؟ افرادی که بعضا در مدرسه هایی عادی در بین همه دنش آموزان درس می خوانند منتهی زمان و میزان و سرعت یادگیری شان با دانش اموزان عادی آهسته تر است. این دانش آموزان بهره هوشی نزدیک به 70 – 85 دارند.

این دانش آموزان که تاخیر در یادگیری دارند حدود 12 – 13 درصد از جمعیت دانش آموزان را تشکیل می دهند. این افراد به دلیل محیط و معلم و کرونا و غیره دچار مشکل نیستند بلکه از نظر هوشی کمی پایین هستند و در یادگیری شان دچار مشکل می شود. به همین دلیل مسولان آموزش و پرورش استثنایی به برگزاری کلاسهای جبرانی برای دانش آموزان دارای نیاز ویژه اقدام می کند

برگزاری کلاس های جبرانی

برگزاری کلاسهای جبرانی دانش آموزان ابتدایی عادی هم انجام می شود. در طول این دو الی سه سال که آموزش دانش آموزان تحت تاثیر کرونا و مجازی بوده و در اموزش و درس خواند انها ضعف وجود داشته نسبت به سالهای پیش افت کردند و نیاز به برگزاری کلاسهای جبرانی – تابستانی دارند.

شرایط برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی

شرایط برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی افراد دارای نیاز های ویژه: که جزء دسته دانش آموزان دیر آموز هستند می شوند که به لحاظ بهره هوشی نیاز دارند تعداد و میزان بیشتری نسبت به بقیه آموزش ببینند و تکرار کنند تا یاد بگیرند. دانش اموزان مرزی نیاز به گذاشتن وقت بیشتری از سوی معلم دارد تا بهتر یادگیرشان صورت بگیرد.

شرایط برگزاری کلاسهای جبرانی دانش اموزان ابتدایی عادی که در دوران کرونا دچار ضعف آموزشی شدند در تابستان باید چند ساعت در هفته سر کلاس درس بنشینند تا عقب افتادگی درسی خود را جبران کنند.

زمان برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی

زمان برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی بعد از پایان امتحانات خرداد ماه و در تابستان می باشد که دانش آموزان استثنایی دیر آموز و عادی چندساعتی در هفته را سر کلاس می روند . زمان و تاریخ دقیق برگزاری کلاسهای جبرانی هنوز اعلام نشده است به محض اعلام اخبار این صفحه را به روز رسانی خواهیم کرد.

زمان برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی

نحوه برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی

نحوه برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی عادی و استثنایی با هم تفاوتی ندارد و فقط دانش اموزان مرزی نیاز به اموزش بیشتری برای یادگیری دارند که معلمان باید وقت بیشتری را صرف آموزش برای این افراد کنند. فعلا درباره جزییات برگزاری خبری منتشر نشده است که به محض اعلام وزرات اموزش و پرورش این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

ما در این مقاله برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی را توضیح دادیم اگر درخصوص اطلاع از ساعت و تاریخ برگزاری کلاسهای جبرانی سوای داشتید با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس بگرید.

❓کلاس های جبرانی برای کدام دانش آموزان برگزاری می شود؟

✔️ کلاس های جبرانی برای همه دانش اموزان است که جزییات بیشتر را در متن می توانید بخوانید.

❓ساعت برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی چه زمانی می باشد؟

✔️ هنوز خبری مبنی بر تاریخ و زمان برگزاری کلاسها منتشر نشده است. به محض انتشار به اطلاع شما خواهیم رساند.

❓نحوه برگزاری کلاسهای جبرانی – تابستانی به چه صورت می باشد؟

✔️ نحوه برگزاری کلتس جبرانی دانشاموزان را در متن بخوانید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه برگزاری کلاس های جبرانی دانش آموزان ابتدایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی