ثبت نام المپیاد دانشجویی ۱۴۰۲

ثبت نام المپیاد دانشجویی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام المپیاد دانشجویی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام المپیاد دانشجویی در سه مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری انجام می‌شود. المپیاد علمی دانشجویی یک آزمون با کیفیت بالاست که میان دانشجویان ممتاز دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار شده و تسهیلات ارزنده‌ای را به برگزیدگان، اعطا می‌کند.

مشاورگروپ سعی دارد در این مقاله تمام زوایا و شرایط ثبت نام المپیاد دانشجویی را برای شما دانشجویان سال سوم و چهارم مقطع کارشناسی، شرح دهد. با ما همراه باشید.

 

ثبت نام المپیاد دانشجویی 1402

ثبت نام المپیاد دانشجویی 1402 در قالب المپیاد دانشجویی متمرکز همزمان با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد انجام می‌گیرد و زمان ثبت نام این آزمون اواسط آذرماه است. همچنین زمان ثبت نام المپیاد دانشجویی غیرمتمرکز دی ماه می‌باشد و دانشگاه ها پس از مشخص کردن نفرات برتر و ممتاز هر رشته تحصیلی مورد تقاضای المپیاد، اسامی آنها را به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال می‌کند.

المپیاد دانشجویی چیست؟ المپیاد های علمی دانشجویی هر سال در 22 رشته تحصیلی به دو صورت متمرکز و غیرمتمرکز برگزار می‌شوند و وزارت علوم تحقیقات و فناوری با همکاری سازمان سنجش و آموزش کشور، مجری برگزاری این آزمون علمی هستند. برگزاری المپیاد علمی متمرکز همزمان با کنکور کارشناسی ارشد است و زمان ثبت نام و برگزاری آن نیز مطابق با زمانبندی کنکور کارشناسی ارشد می‌باشد. اما در المپیاد غیرمتمرکز، دانشجویان واجد شرایط که جزو ممتازین دانشگاه هستند، به مراکز برگزاری المپیاد معرفی می‌شوند.

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در اسفند ماه و مشخص شدن نفرات برتر در المپیاد علمی متمرکز، منتخبین دو روش متمرکز و غیر متمرکز باید در یک آزمون نهایی شرکت کنند و در نهایت 15 نفر برگزیده می‌توانند به صورت بدون کنکور وارد مقطع کارشناسی ارشد شوند و از مزایای المپیاد دانشجویی و تسهیلاتی حین تحصیل از جمله حمایت مالی و … بهره مند گردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه المپیاد دانشجویی دانشجو معلمان کلیک کنید

   ثبت نام المپیاد دانشجویی شرایط و رشته های المپیاد دانشجویی

شرایط ثبت نام المپیاد دانشجویی 1402

شرایط ثبت نام المپیاد دانشجویی در دو روش متمرکز و غیرمتمرکز متفاوت و به صورت زیر است:

شرایط ثبت نام المپیاد دانشجویی متمرکز

شرایط ثبت نام المپیاد دانشجویی متمرکز در لیست زیر ارائه شده است:

  1. دانشجویان دوره کارشناسی برای ثبت نام المپیاد دانشجویی حداقل باید 70 واحد درسی خود را پاس کرده باشند.
  2. طبق قوانین، فقط دانشجویان سال سوم یعنی ترم 5 و بالاتر دوره کارشناسی مجاز به شرکت در المپیاد دانشجویی هستند.
  3. چنانچه داوطلبان همزمان با ثبت نام المپیاد دانشجویی، در کنکور کارشناسی ارشد نیز جزو 15 نفر برتر باشد، اگر تا پایان شهریورماه همان سال فارغ التحصیل شوند می‌توانند انتخاب رشته کنکور ارشد را انجام دهند. در غیر این صورت مجاز به انتخاب رشته نخواهند بود.
  4. دانشجویانی که در ترم های پایین‌تر از ترم 8 هستند، اگر در المپیاد دانشجویی شرکت نمایند و پذیرفته شوند، مجاز به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ نخواهند بود و در صورت ثبت کد رشته، فرم انتخاب رشته آنها باطل می‌شود.
  5. فارغ التحصیلان دوره کارشناسی مجاز به ثبت نام المپیاد دانشجویی نمی‌باشند.

منابع امتحانی المپیاد دانشجویی متمرکز با منابع امتحانی کنکور کارشناسی ارشد یکسان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام المپیاد دانشجویی کلیک کنید

تمامی شرایط و ضوابط شرکت در المپیاد دانشجویی در مقاله شرایط ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی ذکر شده است.

شرایط ثبت نام المپیاد دانشجویی غیرمتمرکز

شرایط ثبت نام المپیاد دانشجویی متمرکز را در ادامه مشاهده می کنید:

  1. دانشجوی متقاضی باید جزو 5 نفر برتر دوره تحصیلی خود باشند.
  2. دانشگاه باید ممتاز بودن دانشجو را تایید کند.
  3. دانشجویان المپیادی باید در آزمون داخلی دانشکده حد نصاب لازم را به دست آورند.

لازم به ذکر است که داوطلبان هر دو المپیاد متمرکز و غیرمتمرکز باید در زمان شرکت در آزمون المپیاد نیمه دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲، فارغ التحصیل نشده و دانشجو باشند.

نفرات برتر مرحله اول المپیاد متمرکز به همراه نفرات برتر المپیاد غیرمتمرکز که توسط سایت سنجش معرفی می‌شوند، در آزمون نهایی مرحله دوم که به صورت تشریحی است نیز شرکت داده می‌شوند و در نهایت 15 نفر به عنوان برگزیدگان المپیاد معرفی می‌شوند

نحوه ثبت نام المپیاد دانشجویی ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام المپیاد دانشجویی متمرکز، می‌بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را انجام دهند. مراحل کلی ثبت نام به شرح زیر است :

  • ورود به سایت Sanjesh.org
  • ورود به بخش کارشناسی ارشد از منوی سمت راست سامانه
  • کلیک بر روی لینک فعال ” ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ “
  • واریز هزینه شرکت در آزمون از طریق خرید کارت اعتباری و دریافت سریال پرداخت 12 رقمی
  • دریافت فرم ثبت نام پس از واریز هزینه و تکمیل آن با اطلاعات خواسته شده

بند 31 و 32 فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، مربوط به گزینه المپیاد دانشجویی است و باید به صورت زیر تکمیل گردد :

  • بند 31 : دانشجویان سال سوم دوره کارشناسی که متقاضی شرکت در المپیاد دانشجویی می‌باشند، می‌بایست این بند را فعال کنند.
  • بند 32 : دانشحویان یا فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در صورت تمایل به ثبت نام المپیاد دانشجویی، باید این بند را علامت‌گذاری کند.

داوطلبانی که تمایل دارند علاوه بر شرکت در المپیاد دانشجویی، در کنکور کارشناسی ارشد نیز شرکت داده شوند، نباید بند 31 فرم ثبت نام را علامتگذاری نمایند.

پس از تکمیل فرم ثبت نام و تایید نهایی، از شماره پرونده و شماره پیگیری ارائه شده توسط سازمان سنجش پرینت تهیه کنید.

 

راهنمای تصویری ثبت نام المپیاد دانشجویی

در این بخش راهنمای تصویری ثبت نام المپیاد دانشجویی ارائه شده است. مطابق با تصاویر گام به گام پیش بروید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

بعد از مطالعه کامل و دقیق دفترچه ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ به سایت sanjesh.org وارد شوید و روی سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ (ثبت نام) کلیک کنید.

ثبت نام المپیاد دانشجویی

بعد از ورود به سیستم برای خرید کارت اعتباری از منوی سمت راست صفحه اصلی ثبت نام اقدام نمایید. مطابق تصویر زیر روی گزینه خرید سریال ثبت نام کلیک کنید.

سامانه ثبت نام المپیاد دانشجویی خرید کارت اعتباری ثبت نام المپیاد دانشجویی

در صفحه ی خرید سریال های ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ، گزینه سریال ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ را انتخاب کنید.

خرید سریال ثبت نام المپیاد دانشجویی

در این مرحله برای خرید سریال ثبت نام المپیاد دانشجویی که مشترک با سریال کارشناسی ارشد است، میبایست اطلاعات فردی خود مانند نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و شماره تلفن ثابت را وارد نمایید. وارد کردن پست الکترونیک یا آدرس ایمیل اختیاری می باشد. پس از تکمیل فرم سریال ثبت نام و  انتخاب درگاه بانکی، با فشردن دکمه تایید و ادامه به مرحله بعد هدایت می شوید.

تکمیل فرم خرید سریال ثبت نام المپیاد دانشجویی

شماره پیگیری پرداخت برای شما صادر و نمایش داده می شود و تا زمانی که تیک تاییدیه مربوط به “یاداشت نمودن شماره پیگیری پرداخت ” را فعال نکنید به مرحله بعد یعنی اتصال به درگاه بانکی منتقل نمی گردید. برای پیگیری وضعیت خرید کارت اعتباری آزمون می توانید به بخش مشاهده مشخصات کارت در صفحه اصلی ثبت نام رجوع کنید.

شماره پیگیری پرداخت ثبت نام المپیاد دانشجویی

با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود در کادرهای مربوطه و فشردن گزینه پرداخت، اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد دانشجویی نمایید. توجه داتشه باشید که در صورت پرداخت موفق، از سایت سازمان سنجش سریال ۱۲ رقمی ثبت نام را دریافت خواهید کرد.

نکته مهم: شناسه پیگیری تراکنش را یادداشت نمایید تا در صورت بروز هرگونه اختلال در روند پرداخت هزینه، بتوانید با استفاده از آن تراکنش را در بانک مربوطه پیگیری نمایید.

پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد دانشجویی

حالا مجددا به صفحه سیستم جامع ثبت نام ارشد بروید و مطابق تصویر زیر روی گزینه ثبت نام جدید در بالای صفحه کلیک کنید.

ثبت نام المپیاد دانشجویی ثبت نام جدید

در این مرحله شماره سریال ۱۲ رقمی ثبت نام و شماره تلفن همراه خود را به همراه عبارت امنیتی نمایش داده شده در کادرهای مربوطه وارد نمایید.

لازم به ذکر است که حتما باید شماره تلفن همراه شخص داوطلب ثبت شود تا برای استفاده از خدمات پیام کوتاه امکان برقراری ارتباط با شخص داوطلب وجود داشته باشد. همچنین شماره تلفن همراه قابل ویرایش نمی باشد و بعد اینکه ثبت نام المپیاد دانشجویی شما نهایی گردید دیگر اجازه ثبت نام جدید با این شماره موبایل را نخواهید داشت.

برای ادامه مراحل ثبت نام المپیاد دانشجویی، بعد از درج سریال ثبت نام و شماره تلفن همراه، روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

ورود به سیستم ثبت نام المپیاد دانشجویی

این مرحله به بارگذاری تصویر داوطلب ثبت نام المپیاد دانشجویی اختصاص دارد. متقاضیان گرامی در هنگام ارسال عکس نهایت دقت را داشته باشید چون در صورت مغایرت عکس ارسالی، داوطلب متخلف شناخته شده و از حضور او در آزمون جلوگیری می شود.

بارگذاری عکس ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲

در مرحله تکمیل اطلاعات داوطلب باید تمام مشخصات فردی و اطلاعات مربوط به مقاطع تحصیلی گذشته را به ثبت برسانید. هنگام ورود اطلاعات دقت کافی را داشته باشید چون در صورت مغایرت اطلاعات ثبت نامی با اطلاعات فرد داوطلب، سازمان سنجش از پذیرش وی ممانعت به عمل می آورد.

تکمیل فرم ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲

همانطور که در بخش های بالاتر اشاره کردیم بند 31 و 32 فرم ثبت نام کنکور ارشد، مربوط به گزینه المپیاد دانشجویی است:

  • بند 31 : دانشجویان سال سوم دوره کارشناسی که متقاضی شرکت در المپیاد دانشجویی می‌باشند، باید این بند را فعال کنند.
  • بند 32 : دانشجویان یا فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در صورت تمایل به ثبت نام المپیاد دانشجویی، باید این بند را علامت‌گذاری کند.

نکته مهم: داوطلبانی که تمایل دارند علاوه بر شرکت در المپیاد دانشجویی، در کنکور کارشناسی ارشد نیز شرکت داده شوند، نباید بند 31 فرم ثبت نام را علامتگذاری نمایند.

ثبت نام المپیاد دانشجویی تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی

در نهایت با صدور کد پیگیری ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ از طرف سازمان سنجش مراحل ثبت نام المپیاد دانشجویی به پایان می رسد. کد پیگیری ثبت نام را حتما تا پایان فرآیند آزمون نزد خود نگاه دارید چرا که ثبت نام شما تنها زمانی تکمیل می شود که از سیستم شماره پرونده 7 رقمی  و کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی دریافت کرده باشید، وگرنه ثبت نام شما تکمیل نشده است.

کد رهگیری ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲

نکته مهم: در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخوردید، تمامی پنجره های مرورگر را ببندید و از ابتدا مراحل ثبت نام را شروع نمایید. داوطلبان لازم است اطلاعات كارت اعتباری، شماره پرونده و كد پیگیری خود را تا اعلام نتایج المپیاد دانشجویی نزد خود نگهدارند.

رشته های المپیاد دانشجویی

24 رشته امتحانی، به عنوان رشته های المپیاد دانشجویی معرفی شده اند که در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ذکر شده اند.

ردیف نام مجموعه امتحانی ردیف نام مجموعه امتحانی
1 زبان و ادبیات فارسی 13 آمار
2 علوم جغرافیایی 14 ریاضی
3 علوم اقتصادی 15 زراعت و اصلاح نباتات (مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی)
4 علوم قرآن و حدیث 16 مهندسی برق
5 علوم تربیتی 17 مهندسی شیمی
6 حقوق 18 مهندسی صنایع
7 روانشناسی 19 مهندسی عمران
8 علوم زمین 20 مهندسی مکانیک
9 شیمی 21 مهندسی متالوژی و مواد
10 فیزیک 22 مهندسی کامپیوتر
11 زیست‌شناسی سلولی و مولکولی
23 طراحی صنعتی
12
زیست شناسی گیاهی
24
زیست شناسی جانوری
 

علاوه بر این 24 رشته، برای یک رشته دیگر با عنوان ” سلول های بنیادی و مهندسی بافت ” نیز المپیاد برگزار می‌شود که پس از برگزاری کنکور ارشد، نفرات برگزیده در رشته های زیر می‌ توانند به جای شرکت در آزمون مرحله دوم رشته خود، در المپیاد سلول های بنیادی و مهندسی بافت شرکت نمایند.

رشته های المپیاد دانشجویی ثبت نام المپیاد دانشجویی

چگونه برای المپیاد دانشجویی بخوانیم

در پاسخ به این سوال که «چگونه برای المپیاد بخوانیم» باید بگوییم که از آنجایی که منابع المپیاد دانشجویی با منابع کارشناسی ارشد یکسان است بنابراین با دریافت لیست منابع و مطالعه دقیق آن ها می توانید خود را برای موفقیت در المپیاد های دانشجویی آماده کنید. لیست منابع المپیاد دانشجویی در ادامه مقاله ارائه شده است.

سوالات آزمون متمرکز المپیاد دانشجویی، به صورت تستی بوده و آزمون آن در روزهای 11 و 12 اسفند 1401 برگزار خواهد شد.

اگر شما متقاضی المپیاد غیرمتمرکز دانشجویی هستید مطلع باشید که سوالات این المپیاد غیر متمرکز، تشریحی بوده و سوالات هر درس در جلسه ازمون، دفترچه مجزا دارد.

این المپیاد دانشجویی غیر متمرکز که در مرحله قطبی قرار دارد، سال ۱۴۰۲ احتمالا در اردیبهشت‌ ماه برگزار می‌شود. زمان دقیق به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

ثبت نام المپیاد دانشجویی ۱۴۰۲ متمرکز در تاریخ 16 تا 22 آذر 1401 و ثبت نام المپیاد دانشجویی غیرمتمرکز ۱۴۰۲ در دی ماه 1401 صورت خواهد گرفت.

اگر متقاضی شرکت در المپیاد متمرکز دانشجویی هستید، برای ثبت نام با شماره تلفن ثابت خود با شماره 9099071613 تماس گرفته و اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید، از طریق خرید بسته های تماس مشاور گروپ، اقدام نمایید

ثبت نام المپیاد دانشجویی

منابع المپیاد دانشجویی

مهم ترین اقدام بعد از ثبت نام، مطالعه منابع المپیاد دانشجویی است. منابع المپیاد دانشجویی متمرکز با منابع کنکور کارشناسی ارشد یکسان است.

منابع المپیاد دانشجویی زبان و ادبیات فارسی:

منابع المپیاد دانشجویی زبان و ادبیات فارسی

منابع المپیاد دانشجویی علوم جغرافیایی:
منابع المپیاد دانشجویی علوم جغرافیایی 1منابع المپیاد دانشجویی علوم جغرافیایی 2

منابع المپیاد دانشجویی علوم اقتصادی
منابع المپیاد دانشجویی علوم اقتصادی

منابع المپیاد دانشجویی علوم قرآن و حدیث

منابع المپیاد دانشجویی علوم قرآن و حدیث

منابع المپیاد دانشجویی علوم تربیتی

منابع المپیاد دانشجویی علوم تربیتی

منابع المپیاد دانشجویی حقوق

منابع المپیاد دانشجویی حقوق

منابع المپیاد دانشجویی روانشناسی

منابع المپیاد دانشجویی روانشناسی

منابع المپیاد دانشجویی علوم زمین

منابع المپیاد دانشجویی علوم زمین

منابع المپیاد دانشجویی شیمی

منابع المپیاد دانشجویی شیمی

منابع المپیاد دانشجویی فیزیک

منابع المپیاد دانشجویی فیزیک

منابع المپیاد دانشجویی زیست شناسی سلولی و مولکولی

منابع المپیاد دانشجویی زیست شناسی سلولی مولکولی

منابع المپیاد دانشجویی آمار

منابع المپیاد دانشجویی آمار

منابع المپیاد دانشجویی ریاضی

منابع المپیاد دانشجویی ریاضی

منابع المپیاد دانشجویی زیست شناسی گیاهی

منابع المپیاد دانشجویی زیست شناسی گیاهی

منابع المپیاد دانشجویی زیست شناسی جانوری

منابع المپیاد دانشجویی زیست شناسی جانوری

منابع المپیاد دانشجویی مهندسی برق

منابع المپیاد دانشجویی مهندسی برقمنابع المپیاد دانشجویی مهندسی برقمنابع المپیاد دانشجویی مهندسی برق

منابع المپیاد دانشجویی شیمی

منابع المپیاد دانشجویی مهندسی شیمی

منابع المپیاد دانشجویی صنایع

منابع المپیاد دانشجویی مهندسی صنایع

منابع المپیاد دانشجویی مهندسی عمران

منابع المپیاد دانشجویی مهندسی عمران

منابع المپیاد دانشجویی مهندسی مکانیک

منابع المپیاد دانشجویی مهندسی مکانیکمنابع المپیاد دانشجویی مهندسی مکانیک

منابع المپیاد دانشجویی مهندسی متالوژی و مواد

منابع المپیاد دانشجویی مهندسی متالوژی و مواد

منابع المپیاد دانشجویی مهندسی کامپیوتر

منابع المپیاد دانشجویی مهندسی کامپیوترمنابع المپیاد دانشجویی مهندسی کامپیوتر

منابع المپیاد دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات

منابع المپیاد دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات

منابع المپیاد دانشجویی طراحی صنعتی

منابع المپیاد دانشجویی طراحی صنعتی

المپیاد حقوق ۱۴۰۲

جدول زیر، فهرست منابع و زمان‌های دقیق برگزاری المپیاد غیرمتمرکز دانشجویی در اردیبهشت ماه است. حقوق مدنی، فقه و اصول، حقوق اساسی، حقوق بین‌الملل عمومی، حقوق جزای عمومی و آیین دادرسی کیفری 6 درسی از رشته حقوق هستند که در المپیاد حقوق ۱۴۰۲ از آن‌ها سوال مطرح می‌شود.

به غیر از این دروس، سوالی از دروس دیگر مطرح نمی‌شود و همراه‌داشتن کتاب قانون در جلسه آزمون‌های المپیاد حقوق، ممنوع است.

ردیف نام درس ساعت امتحان
1 حقوق مدنی 8 – 9
2 فقه و اصول 9:15 – 10:15
3 حقوق اساسی 10:30 – 11:30
4 حقوق بین الملل عمومی 13 – 14
5 حقوق جزای عمومی 14:15 – 15:15
6 آیین دادرسی کیفری 15:30 – 16:30

المپیاد روانشناسی ۱۴۰۲

جدول زیر حاوی دروسی از رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی است که از آن‌ها سوال مطرح می‌شود و درجلسه آزمون المپیاد روانشناسی ۱۴۰۲ باید توجه داشته باشید که به همراه‌بردن ماشین حساب، ممنوع است.

ردیف نام درس ساعت امتحان
1 آمار و روش‌های تحقیق و روانسنجی 8 – 9:30
2 فیزیولوژی اعصاب غدد با تاکید بر روانشناختی شناختی 9:45 – 10:45
3 آسیب‌شناسی روانی (بالینی و استثنایی) 11 – 12
4 روانشناسی تحولی و شخصیت 14 – 15
5 مباحث اساسی در روانشناسی (عمومی) 15:15 – 16:15

المپیاد فیزیک ۱۴۰۲

ترمودینامیک و مکانیک آماری، مکانیک کلاسیک، مکانیک کوانتومی و الکترومغناطیس دروسی از مقطع کارشناسی رشته فیزیک هستند که در المپیاد فیزیک ۱۴۰۲ از آن‌ها سوال مطرح می‌شود.

ردیف نام درس ساعت امتحان
1 ترمودینامیک و مکانیک آماری 8 – 9:30
2 مکانیک کلاسیک 9:45 – 11:15
3 مکانیک کوانتومی 14 – 15:30
4 الکترومغناطیس 15:45 – 17:15

المپیاد زیست شناسی ۱۴۰۲

با توجه به جداشدن رشته‌های مختلف زیست‌شناسی و تلفیق آن‌ها در المپیاد دانشجویی، دانشجویانی که قصد شرکت در المپیاد دانشجویی ۱۴۰۲ را دارند باید توجه کنند که در دسته سوالات عمومی، بید به همه سوالات مطرح‌شده پاسخ داده و در سوالات اختصاصی، فقط به سوالات مربوط به گرایش خود پاسخ دهند.

ردیف نام درس ساعت امتحان
1
  • دسته سوالات مجموعه گیاهشناسی، فیزیولوزی گیاهی.
  • دسته سوالات مجموعه جانورشناسی، فیزیولوزی جانوری.
  • دسته سوالات میکروبیولوژی و ژنتیک، بیوشیمی، بیوفیزیک و سلولی مولکولی
8 – 11
2
  • فیزیولوژی گیاهی، مجموعه گیاهشناسی، فیزیولوژی جانوری
  • مجموعه جانورشناسی، میکروبیولوژی، ژنتیک، سلولی و مولکولی، بیوشیمی و بیوفیزیک
14 – 16:30

برای اطلاع از ساعت دقیق برگزاری و دروس هر رشته، منابع المپیاد دانشجویی غیر متمرکز ۱۴۰۲ را از طریق لینک زیر دانلود نمایید

برای دانلود منابع المپیاد دانشجویی غیر متمرکز 1401 کلیک کنید

(منابع المپیاد دانشجویی غیر متمرکز ۱۴۰۲ هنوز منتشر نشده است و به محض انتشار این مقاله به روز رسانی می گردد)


ما در این مقاله مشاور گروپ به بررسی المپیاد علمی دانشجویی پرداختیم. متقاضیان المپیاد دانشجویی باید بعد از مطالعه شرایط شرکت در المپیاد دانشجویی، اقدام به ثبت نام در سایت sanjesh.org نمایند. به همین منظور در این مقاله راهنمای تصویری ثبت نام المپیاد دانشجویی را قرار دادیم تا کمک کوچکی در مراحل ثبت نام شما عزیزان باشد.

تیم مشاور گروپ آرزوی موفقیت و سربلندی تک تک شما عزیزان را دارد. ما همیشه همراه و همپای شما در مسیر المپیاد های دانشجویی هستیم. اگر سوالی در این زمینه دارید می توانید از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

✔️ثبت نام المپیاد دانشجویی 1402 در چه تاریخی آغاز می گردد؟

✔️زمان ثبت نام المپیاد غیرمتمرکز دانشجویی در دی ماه 1401 و ثبت نام المپیاد دانشجویی متمرکز همزمان با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در اواسط آذر 1401 می‌باشد. برای اطلاع از زمان دقیق به مقاله مراجعه نمایید.

✔️نحوه ثبت نام المپیاد دانشجویی چگونه است؟

✔️راهنمای تصویری ثبت نام المپیاد های دانشجویی در این مقاله قرار داده شده است. برای دریافت این راهنمای جامع مقاله را مطالعه فرمایید.

✔️چگونه برای المپیاد دانشجویی بخوانیم؟

✔️تمامی منابع المپیاد دانشجویی در این مقاله ارائه شده است. برای اطلاع از منابع و مشاوره درمورد نحوه مطالعه برای المپیاد دانشجویی 1401، با 9099071613 بدون پیش شماره تماس بگیرید.

✔️ثبت نام المپیاد حقوق و المپیاد روان شناسی 1402 چه تاریخی آغاز می گردد؟

✔️زمان ثبت نام تمام المپیادهای دانشجویی یکسان بوده و همزمان با ثبت نام ارشد 1402 صورت می گیرد. ثبت نام از 16 آذر 1401 آغاز و تا 22 آذر ادامه خواهد یافت

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام المپیاد دانشجویی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. روژینا

    سلام دانشجویان رشته پزشکی هم میتونن تو المپیاد روانشناسی شرکت کنند؟

    پاسخ
  2. اسما

    سلام
    میشه بیش از یک المپیاد شرکت کرد؟

    پاسخ
  3. ندا

    سلام کد رشته ای که میخواییم المپیادشو بدیم کجا باید بنویسم؟

    پاسخ
    1. مهیا

      سلام موقع ثبت نام توی سایت یک کادر هست اونجا بنویسید.

      پاسخ
  4. مهیا

    با سلام. 70 واحد رو باید زمان ثبت نام پاس کرده باشیم یا زمان شرکت در آزمون؟

    پاسخ
  5. آتنا

    سلام میخواستم بدونم چرا علوم اجتماعی المپیاد نداره؟؟

    پاسخ
    1. کیومرث

      رشته های کشکی المپیاد ندارند

      پاسخ
  6. ناشناس

    سلام
    میشه بگید المپیاد علمی چیه؟!
    شرایط شرکت در این آزمون چیه؟
    چه مزایایی داره؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403