برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد

برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد :   آیا شما هم جزو آن کسانی هستید که وقتی کسی به شما پیشنهاد انجام دادن کاری را می‌کند، فوری می‌گویید از ما دیگر گذشته؟! یا برعکس فکر می‌کنید که خیلی زود است که در آغاز جوانی صاحب شرکتی شوید یا اختراعی را ثبت کنید؟


برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد

برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد



برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد  :  آیا شما به محض عبور از مرز سی سالگی حس می‌کنید که دیگر شکیبایی و توان انجام کارهای بزرگ و قبول ریسک‌های بزرگ را ندارید؟

آیا شما زیاد برای کسانی که شما را ملامت می‌کنند و در شرایطی که هنوز بیشتر عمرتان باقی مانده، شما و استعدادتان را از دست رفته می‌پندازند، ارزش قائل می‌شوید.

اگر بلایی سر ما نیاید و کمی مواظب سلامتی خودمان باشیم، امید به زندگی ما حدود ۷۰ تا ۷۵ سال است و جالب است بدانید که تا آخرین سال‌های زندگی هم ما می‌توانیم منشأ تحولات بزرگ باشیم. در ادامه با مشاور گروپ همراه شوید …

برای ادامه تحصیل پزشکی در سن بالا به برنامه ریزی نیاز است؟

برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد  :  مسلما به دلیل اینکه شما از فضای درسی دور بوده اید و شرایط طراحی سوال هر سال تغییر می کند، بهتر است برای تضمین موفقیتتان حال که اراده کرده اید، بهترین تلاشتان را به کار گیرید. شما می توانید با استفاده از یک مشاوره تحصیلی خود را در مسیر درس قرار داده و از مشورت وی در زمان نا امیدی بهره ببرید.

کنکور مجدد سن بالا ها ، شاغلین و متاهلین بعد از چند سال

برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد  :  در چند سال اخیر استقبال افراد متأهل ، شاغل یا دانشجو برای کنکور مجدد خصوصاً در رشته های پر طرفدار و پر ترافیک تجربی مثل پزشکی ، دندون ، دارو و… زیاد شده است. اما تعداد کمی از این افراد به هدف خودشان می رسند یا حتی مسیر کنکور را تا انتها پیش می برند.

آیا ادامه تحصیل پزشکی در سن بالا امکان پذیر است؟

جواب این سوال مثبت است. شما می توانید در هر سنی که هستید برای ادامه تحصیل اقدام کنید و تنها چیزی که برای موفقیت در این مسیر به آن نیاز دارید، انگیزه و پشتکار است.

بالاترین سن دانشجوی پزشکی چه سنینی بوده؟

حداکثر سن برای رشته پزشکی چه مقداری در نظر گرفته شده؟

آیا تحصیل در رشته پزشکی در سن بالا ممکن خواهد بود؟

افرادی که در سن بالا پزشک شدند چگونه برنامه ریزی کرده اند؟

بهترین سن برای تحصیل رشته پزشکی از نظر کارشناسان و مشاوران تحصیلی چه سنی است؟

مشکل اصلی این افراد برای کنکور مجدد پس از دوری از درس کجاست ؟

برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد  :   این افراد چون متأهل هستند و همسر و فرزند دارند یا شاغل و دانشجو هستند تمام تمرکز و زمانشان در اختیار درس نیست.

بعضی از این افراد میگن فقط زمانی که همسرشان منزل نیست میتوانند درس بخونن یا در شغل های پروژه ای به حدی وقت فرد پر می شود که حتی یک هفته تا 10 روز هیچ مطالعه ای نمیتوانند داشته باشند.

آیا درست است که بعضی از این افراد می گویند اگر در کنکور قبول هم نشوم اتفاقی نمی افتد و شانس خود را امتحان میکنم به عبارت دیگر اگر قبول شدم چه بهتر اگر هم نشدم که چیزی از دست ندادم ؟

آیا افراد شاغل شانس قبولی در کنکور را دارند؟

برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد  :   کنکور سال های اخیر به ویژه در رشته تجربی به گونه ای نیست که فرد به اندازه تلاشش جواب بگیرد ، بلکه به علت تعداد بالای شرکت کنندگان و ظرفیت محدود رشته های پرطرفدار کنکور حتی ریسک قبول شدن برای دوازدهمی ها هم بالاست چه برسه به افرادی که چندین سال دور بوده اند و علاوه بر درس خواندن ، دغدغه های دیگری هم دارند و تلاش کردن به تنهایی کافی نیست. اما مهمترین اصل موفقیت برنامه ریزی کنکور است.

آیا ضرب المثل «سنگ مفت ، گنجشک مفت» که خیلی از این افراد به کار میبرند در رابطه با کنکور هم صدق می کند؟

برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد  :   باید گفت خیر. هزینه تهیه کتاب ، رفتن به کلاس و آزمون آزمایشی ، مشاور گرفتن و از دست دادن یک یا دو سال از عمر آنقدر بالاست که استفاده از این ضرب المثل در رابطه با کنکور صحیح نیست.

گاهی این افراد چندین ماه با آزمون و خطا پیش می روند اما یا وسط راه کم می آورند و پشیمان می شوند یا زمانشان به اتمام می رسد و حتی گاهی با مخالفت اعضای خانواده مواجه شده و دلسرد می شوند و تنها چیزی که برایشان باقی می ماند اتلاف وقت و هزینه های بالاست و لاغیر.

پیشنهاد ما به افراد دانشجو، شاغل و متاهل برای کنکور چیست ؟

کسی که بعد از سال ها دوری قصد شرکت در کنکور را دارد 2-3 ماه را آزمایشی بخواند اگر توانایی و انگیزه ادامه دادن داشت ، مسیر کنکور را تا آخر طی کند اما اگر نتوانست هم نباید ناراحت شود چون اولاً بعداً حسرت نمی خورد که چرا یک بار دیگر شانس خودش را امتحان نکرد ثانیاً از اتلاف وقت و هزینه های بیشتر جلوگیری می شود.

مشکلات شرکت در کنکور برای شاغلین ، دانشجویان و متاهلین

اکثر این افراد فکر می کنند کمبود وقت تنها مشکلی است که با آن رو به رو هستند اما علاوه بر کمبود وقت می توان گفت با مشکلات زیر هم رو به رو می شوند :

1-ترس : این افراد چون چندین سال از درس خواندن دور بوده اند ترس زیادی دارند و این ترس باعث می شود که مطالب درسی را کش دهند با نیت اینکه بیشتر وقت بگذارم تا کامل یاد بگیرم .

2-تعدد منابع : این افراد مدام منابع خودشان را عوض می کنند و فکر می کنند که منابع خیلی با هم تفاوت دارند و قرار است که این منابع باعث معجزه شوند.

3-تفاوت کنکور قدیم و جدید : فرق کنکورهای اخیر با دهه 80 و قبل تر.

4-اصولی نخواندن دروس : مثلاً نداشتن تست پوششی ، مرورهای درست ، رعایت نکردن پیش نیازها و مکمل ها . که در این زمینه می توانند از سایت و کانال ما استفاده کنند و از مقاله ی راه و روش تست زنی اصولی کنکور استفاده کنید.

5-و در اخر مشکل وقت : این افراد معمولا نسبت به پشت کنکوری ها و کنکوری های سال دوازدهم وقت کمتری دارند و اگر زمان خود را مدیریت نکنند زمان خاصی برای درس خواندن باقی نمی ماند.

و اما … سختی های رشته پزشکی

همانطور که میدانید برای اینکه بتوانید پزشک عمومی بشوید باید ۷یا۸سال درس بخوانید تا بتوانید دوران طرح خودرا آغاز کنید که این خود حدودا ۲سال زمان میبرد و در اکثر مواقع می باید در مناطق دورافتاده خدمت کنید و به دور از خانواده میتواند برای شما که سن بیشتری دارین و به خانوادتون وابستگی داریدسخت تر باشه.

پس بهتره با عقلانیت عمل کنیم نه احساسات و بعد تصمیم نهاییمون رو بگیریم و با کمک یک مشاور مجرب بتونیم در رشته موردعلاقمون قبول شیم.

برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد  :    قبولی در رشته پزشکی در سن بالا نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اصولی منطبق با کارها و امور خود است و در این زمینه می‌توانید از برنامه‌ریزی رایگان کنکور تجربی استفاده نمایید. برنامه‌ریزی، یکی از مهم‌ترین اصول می‌باشد و تفاوتی ندارد شما مایل به قبولی دندانپزشکی در سن بالا می‌باشید و یا به قبولی در رشته پزشکی فکر می‌کنید.

با توجه به اینکه کتب داوطلبان در سنین بالاتغییر یافته است؛ بنابراین اطلاع دقیق از منابع نظام جدید کنکور تجربی می‌تواند کمک کند تا تلاش و انرژی شما به هدر نرود. ممکن است این‌گونه تصور نمایید که شاید مطالعه این منابع در حال حاضر و با مشغله‌هایی که دارید بسیار سخت باشد. اما این‌گونه نخواهد بود و شما اطلاعات قبلی که در دوران دبیرستان داشته‌اید را هنوز هم می توانید به عنوان سرمایه مهمی برای خود داشته باشید.

خدمات تخصصی مشاور گروپ

مشاوره برنامه ریزی درسی

مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره کنکور دکتری تلفنی

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی حرفه ای کنکور 99 ویژه سن بالاها ، شاغلین و متاهلین و کنکور مجدد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403