برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳ حرفه ای و اصولی

برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳ حرفه ای و اصولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳ ,  با ورود به بهمن ماه و شروع نیمسال دوم اکثر داوطلبان نیمی از مباحث پیش دانشگاهی و یکی از پایه های دوم و سوم را مطالعه کرده اند . برای موفقیت بیشتر در این ماههای پایانی و مانده تاکنکور رعایت و اجرای نکاتی باعث بهره وری بیشتر از این زمان ها می شود که در اینجا به آنها اشاره می کنیم.

برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور 1400

برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳

برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳ برای دروس اختصاصی :

برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳ , دروس اختصاصی که جنبه محاسباتی و استدلالی دارند بهتر است از روی خلاصه ها خوانده شوند و حتما هر درس خلاصه ای نوشته شده داشته باشد و بقیه زمان خود را به تست زنی جهت رسیدن به تسلط بپردازید. از اواخر فروردین که زمان بیشتری را به دروس اختصاصی اختصاص می دهیم که بیشتر آن صرف تست زنی آزمون های استاندارد و نیز سطح دشوار تست های سراسری است که شما باید جهت ارزیابی وضعیت درسی از خودتون بگیرید.

برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳ , درس های ریاضی و فیزیک اگر به روشی اصولی و حرفه ای مطالعه شوند می توانند سکوی پرتاب و موفقیت شما در کنکور سراسری باشند . اگر تست های کنکورهای اخیر این دو درس را بررسی کنید متوجه می شوید که ریتم طرح تست و تعداد تست هایی که از هر مبحث آمده ، همیشه به یک سبک بوده است و چندان تغییری نداشته است.

می خواهیم بگوییم که شما به راحتی می توانید با انتخاب چند مبحث کلیدی و تست خیز برای دو درس ریاضی و فیزیک مطالعه ای هدفمند داشته باشید . تست زیاد بزنید تا با انواع تیپ تست بیشتر آشنا شوید . همچنین با زدن تست های آزمونی سرعت خود را بالا ببرید . به همه ی نکات یک مبحث مسلط شوید و حتما خلاصه نویسی داشته باشید و مرور این خلاصه ها را هیچ وقت فراموش نکنید و از اهمیت آن ها غافل نشوید.

برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳ برای دروس عمومی

برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳ , دروس عمومی ماهیت فرار دارند لذا از بهمن ماه تاکنکور باید زمان بیشتری را برای مرور دروس عمومی اختصاص دهید چرا که رقبای شما برای کسب درصدهای بالا در این دروس از هم اکنون استارت می زنند چون دروس عمومی می توانند نقطه عطف شما در کنکور سراسری باشند . هر چه به زمان کنکور نزدیک تر می شویم اهمیت دروس عمومی نیز بیشتر می شود . توجه داشته باشید که حتما هر درس را بصورت مبحثی مطالعه کنید.


برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳ , در درس عربی توصیه می کنیم زیاد تست بزنید . در هفته چند بار برای درس عربی مرور داشته باشید تا تسلط شما بیشتر شود.

در درس دین و زندگی از مبحث آیات غافل نشوید . آیات را ترکیبی بخوانید و تمام نکات مربوط به یک آیه را خوب مطالعه کنید.
برای تمام دروس عمومی و حتی زبان انگلیسی تست زنی زیاد داشته باشید هم تست های آموزشی و هم زماندار .


برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات کنکوری عضو کانال تلگرام مشاور گروپ شوید

5465 1

برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳ و رعایت اصول تست زنی

برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳ , زبان انگلیسی نیاز به تست زنی زیاد دارد و هر چه بیشتر تست بزنید دایره واژگان شما افزایش می یباد و نتیجه ی بهتری خواهید داشت.
مشاورین مرکز مشاور گروپ به همه داوطلبان توصیه می کنند در ماههای پایانی تاکنکور بیشتر به تست بزنید توجه داشته باشید . سعی کنید به صورت زماندار تست بزنید تا سرعت و دقت شما در تست زنی افزایش یابد و از زمان های مرده برای مرور بیشتر دروس عمومی استفاده کنید.

در آخر توصیه می کنیم جهت تست زنی زماندار مقاله مدیریت آزمون را حتما مطالعه نمایید.


مطالب تکمیلی

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی بهمن ماه تا کنکور ۱۴۰۳ حرفه ای و اصولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403