آخرین رتبه لازم قبولی رادیولوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی رادیولوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 : هر ساله داوطلبان زیادی به قصد قبولی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) وارد عرصه رقابت تنگاتنگ کنکور سراسری می شوند در نتیجه داشتن اطلاعاتی همچون کارنامه آخرین رتبه قبولی و حداقل درصد دروس دانشگاه دولتی روزانه برای قبولی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) ، باعث می شود علاقه مندان به تحصیل در رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) دانشگاه های دولتی روزانه ، خود را دقیق و حساب شده تر تنظیم کنند .

 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 98 »

آخرین رتبه قبولی رادیولوژی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی رادیولوژی مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور تجربی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی رادیولوژی یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی رادیولوژی ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی رادیولوژی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های تجربی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری تجربی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی رادیولوژی را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی رادیولوژی، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته رادیولوژی بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور تجربی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی رادیولوژی دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی رادیولوژی ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی رادیولوژی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری تجربی با مشاهده کارنامه قبولی رادیولوژی کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های رادیولوژی دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی رادیولوژی دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی رادیولوژی دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون رادیولوژی شرکت کنید، کارنامه قبولی رادیولوژی دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته رادیولوژی را پذیرش میکنند

رشته رادیولوژی از رشته‌های معروف و معتبر تجربی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی رادیولوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته رادیولوژی را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر رادیولوژی را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته رادیولوژی را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی رادیولوژی، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای رادیولوژی دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی رادیولوژی 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور تجربی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون رادیولوژی، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

نتیجه گیری:

داوطلبان رشته پزشکی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی رادیولوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور تجربی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی رادیولوژی دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی رادیولوژی دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی رادیولوژی دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور رادیولوژی در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.

 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »  در این مقاله سعی شده حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) در کنکور سراسری 1400 در دانشگاه های دولتی روزانه را در سهمیه منطقه 1 ، منطقه 2 و منطقه 3 در اختیارتان قرار دهیم و لازم به ذکر است که درصد های ذکر شده در جداول حدودی و با ضریب خطای حداکثر 5 درصد است . همچنین می توانید با استفاده از سایت ” مشاور گروپ ” و یا مطالعه مقاله از آخرین رتبه ها و درصد های قبولی سایر رشته ها مطلع شوید .

 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »   اولین موردی که علاقه مندان رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 مورد بررسی قرار می دهند ، دانشگاه های سراسری پذیرنده این رشته در است . رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) در دوره روزانه و پردیس خودگردان ( بین الملل ) دانشجو می پذیرد که در ادامه نام برخی از دانشگاه های سراسری معروف دوره روزانه که در رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) پذیرش دانشجو دارند را آورده ایم :

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران , علوم پزشکی تهران , علوم پزشکی ایران , علوم پزشکی اصفهان , علوم پزشکی تبریز , علوم پزشکی کرمان , علوم پزشکی مازندران – ساری , علوم پزشکی اردبیل و …

 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »    رشته تکنولوژی پرتو شناسی یا رادیولوژی یکی از شاخه‌های علوم پزشکی است که نحوه تصویربرداری از اعضای مختلف بدن را برای تشخیص پزشکی آموزش می‌دهد.

عمل تصویربرداری از اندام‌های مختلف بدن که توسط اشعه ایکس انجام می‌شود را رادیوگرافی می‌گویند که از دو کلمه رادیو به معنی اشعه وکلمه گرافی به معنی ثبت کردن می‌باشد.

دانشجویان این رشته در ابتدا دروس پایه از قبیل فیزیک، آناتومی و فیزیولوژی را مطالعه می‌کنند و سپس دروس تخصصی تصویربرداری پزشکی را می‌آموزند و در همین زمینه با دستگاه‌های تصویربرداری و نحوه کارشان آشنا می‌شوند و پس از ۲ سال می‌توانند به عنوان کاردان تصویربرداری، در بخش‌های رادیولوژی شروع به کار کنند.

دروس رادیولوژی و تعداد واحدها:

تعداد کل واحدها : ۱۳۰ واحد
دروس عمومی :۲۲ واحد
دروس پایه و اختصاصی: ۹۲ واحد
کارآموزی در عرصه: ۱۶ واحد

دروس پایه 

فیزیک عمومی، تشریح، فیزیولوژی انسان، بهداشت عمومی

دروس اصلی

کمک‌های اولیه و مراقبت از بیمار در بخش پرتوشناسی، تشریح استخوان و مفاصل، اصطلاحات پرتوشناسی و ترمینولوژی پزشکی.

دروس تخصصی

فیزیک پرتوها، فیزیک پرتوشناسی تشخصیص، رادیوبیولوژی و حفاظت در برابر پرتوهای یون‌ساز، روش‌های پرتوگاری، رادیوگرافی با ماده حاجب، اصول تاریکخانه، اصول نگهداری و تعمیرات مقدماتی دستگاه‌های پرتوشناسی، ارزیابی تکنیکی فیلم‌های پرتونگاری، کارآموزی بیمارستانی

نکات کاربردی

 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »    کار رادیولوژیست، یک کار بیمارستانی است. از همین رو دانشجوی این رشته باید حس کار در بیمارستان و با بیماران را داشته باشد. همچنین باید بتواند درس‌هایی را که در طول تحصیل به صورت تئوری فرا گرفته، در کار عملی مورد استفاده قرار دهد و در نهایت لازم است که در درس‌های زیست‌شناسی، ریاضی و فیزیک توانمند باشد. تسلط به درس‌های ریاضی و فزیک تا جایی مهم است که برخی از استادان رادیولوژی معتقدند که دانشجوی این رشته باید از بین داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی انتخاب گردد؛زیرا بدون آگاهی از اصول فیزیک که بر مبنای آن، کار تصویر‌برداری انجام می‌گیرد، امکان اشتباه در این کار وجود دارد.

بخصوص در فیزیک چرا که بدون آگاهی از اصول فیزیک که بر مبنای آن کار تصویر‌برداری انجام می‌گیرد، امکان انجام صحیح کار وجود ندارد.

این رشته تا مقطع کارشناسی ارائه می‌گردد.

گرایش‌ها(در مقطع کارشناسی) : این رشته در کارشناسی گرایش ندارد.
گرایش‌ها(در مقطع کارشناسی ارشد) : فارغ التحصیلان کارشناسی رادیولوژی می‌توانند در رشته‌های زیر در مقطع ارشد ادامه تحصیل دهند: رشته مهندسی پزشکی، رشته اپیدمیولوژی، رشته ارزیابی فناوری سلامت، رشته اقتصاد بهداشت، رشته انفورماتیک پزشکی، رشته فناوری اطلاعات سلامت، رشته فیزیک پزشکی و…

موقعیت شغلی : امکان فعالیت در بیمارستان‌ها و مؤسسه‌های تصویرنگاری

آینده تحصیلی : فارغ التحصیلان دوره کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی تشخیصی قادر خواهند بود پس از فراغت از تحصیل در دوره کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته های فیزیک پزشکی,رادیوبیولوژی وحفاظت پرتویی و آناتومی ادامه تحصیل دهند.

با توجه به قبولی‌های سال گذشته میانگین رتبه قبولی در این رشته در تهران ۲۵۰۰ است. پذیرش در رشته تکنولوژی پرتوشناسی در دانشگاه‌های دولتی روزانه، ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان صورت می‌گیرد.

همچنین با عضویت در کانال تلگرام می توانید از آخرین اخبار و کنکور 99 رشته رادیولوژی اطلاع پیدا نمائید.


moshavergroup 5


به رتبه‌ها و دانشگاه‌های قبولی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی در سال 97 دقت کنید:

رتبه کشوری   رتبه در سهمیه    سهمیه در منطقه      دانشگاه قبولی

۱۳۴۷۸  ۴۲۴۸ منطقه ۱ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتیروزانه

۹۸۵۲  ۴۶۳۸  منطقه ۲ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی-روزانه

۱۹۸۰۶ ۴۲۲۳ منطقه ۳ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی-روزانه

۷۲۶۹ ۲۴۳۸ منطقه ۱ دانشگاه علوم پزشکی تهران-روزانه

۹۲۴۷ ۴۳۴۷ منطقه ۲ دانشگاه علوم پزشکی تهران-روزانه

۱۹۴۸۲ ۴۱۳۹ منطقه ۳ دانشگاه علوم پزشکی تهران-روزانه

۱۵۷۷۱ ۴۹۱۵ منطقه ۱ دانشگاه علوم پزشکی ایران-روزانه

۱۵۱۹۳ ۷۰۹۴ منطقه ۲ دانشگاه علوم پزشکی ایران-روزانه

۱۹۹۸۷ ۴۲۱۸ منطقه ۳ دانشگاه علوم پزشکی ایران-روزانه


میانگین درصدهای لازم برای قبولی رشته رادیولوژی


” میانگین 35 درصد عمومی = قبولی در رشته رادیولوژی ( تکنولوژی پرتودرمانی ) دانشگاه دولتی روزانه “
” میانگین 45 درصد اختصاصی = قبولی در رشته رادیولوژی ( تکنولوژی پرتودرمانی ) دانشگاه دولتی روزانه “


معرفی رشته رادیولوژی

 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »  رشته رادیولوژی عضو رشته های مشمول طرح اجباری وزارت بهداشت می باشد .این بدان معنی است که شما پس از فارغ التحصیلی باید ۲ سوال در بخش های دولتی به عنوان طرح اجباری کار کنید .البته این طرح همراه با حقوق خواهد بود.
خطرات رشته رادیولوژی معمولا جزو سوالاتی است که ذهن داوطلب را درگیر خود می کند ، اما در نظر داشته باشید هر رشته ای در کنار خود ممکن است خطراتی داشته باشد و همه این خطرات با رعایت اصول ایمنی قابل پیشگیری هستند. درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400
اگر به امید تاسیس مرکز رادیولوژی می خواهید سراغ این رشته بروید ، لازم است بدانید که برای این کار علاوه بر سرمایه کافی به یک تیم ۵ نفره نیاز دارید که حداقل یکی از آن ها پزشک متخصص رادیولوژیست باشد.

مشاور گروپ


برای قبولی در رشته دلخواهتان چه نمره و رتبه ای لازم است ؟

برای قبولی در رشته شنوایی سنجی سراسری 1400 باید از 10 سوال به چند سوال پاسخ دهید ؟


نام دانشگاه ظرفیت رشته چارک پائین تراز کانون چارک پائین رتبه منطقه 1 چارک پائین رتبه منطقه 2 چارک پائین رتبه منطقه 3 چارک پائین رتبه 5% ادبیات عربی معارف زبان زمین ریاضیات زیست فیزیک شیمی

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران – پردیس خودگردان

پردیس خودگردان
7 6189 7 6 5 2 1 6 5 3 4

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران

20 6063 4214 2618 6 5 5 5 1 5 6 4 5

دانشگاه علوم پزشکی شیراز

31 6008 3308 4965 3039 6 5 6 4 1 5 5 4 4

دانشگاه علوم پزشکی تهران

25 5993 4294 6 6 5 5 1 6 5 5 4

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

28 5907 3824 7561 2192 5 4 5 4 1 4 5 4 4

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران

26 5901 3053 4905 6 6 6 4 1 5 6 4 4

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

20 5899 8046 4 4 4 3 1 4 3 3 3

دانشگاه علوم پزشکی یزد

22 5858 3834 6634 5 6 5 3 1 5 5 4 4

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران – پردیس خودگردان

پردیس خودگردان
10 5849 5 6 5 4 1 6 5 3 4

دانشگاه علوم پزشکی تبریز

40 5823 3992 7468 4891 3309 6 4 5 4 1 4 5 3 4

دانشگاه علوم پزشکی زنجان

30 5819 8853 4184 5 4 5 4 1 5 4 3 4

دانشگاه علوم پزشکی همدان

27 5792 4996 10429 5692 5 5 5 3 1 4 5 4 3

دانشگاه علوم پزشکی ایران

30 5784 5304 5 4 5 4 1 5 5 4 4

دانشگاه علوم پزشکی مشهد

28 5775 3283 6183 2038 6 5 6 4 1 4 5 3 4

دانشگاه علوم پزشکی كرمانشاه

5 5755 5 4 4 5 1 4 5 2 4

دانشگاه علوم پزشکی كرمان – پردیس خودگردان

پردیس خودگردان
7 5742 7501 5 4 5 3 1 3 4 3 3

دانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد

22 5738 10632 6874 6 3 5 3 1 3 5 3 4

دانشگاه علوم پزشکی بابل

25 5678 7915 4663 5 4 5 4 1 4 5 3 4

دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت (محل تحصیل پیرا پزشکی لنگرود)

22 5646 9964 5 5 5 3 1 5 5 3 4

دانشگاه علوم پزشکی اراک

20 5640 3963 5 5 5 3 1 4 4 3 4

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

30 5619 9957 5722 5 4 5 3 1 4 4 4 4

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

20 5597 9593 3995 5 4 6 4 1 5 4 3 3

دانشگاه علوم پزشکی كرمان

25 5594 10400 4301 4 5 6 4 1 4 5 3 4

دانشگاه علوم پزشکی كردستان – سنندج

22 5586 13559 4 4 5 3 1 3 4 3 4

دانشگاه علوم پزشکی كردستان – سنندج

19 5579 10928 5526 4 3 4 3 1 4 5 3 4

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

20 5569 4844 7373 5 4 5 2 1 4 5 2 3

دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

27 5564 5164 9675 5513 5 4 4 4 1 4 4 3 3

دانشگاه علوم پزشکی سمنان (محل تحصیل سرخه)

22 5562 9925 5 4 5 3 1 5 4 3 3

دانشگاه علوم پزشکی كاشان

21 5552 8046 5 4 5 3 1 5 5 3 3

دانشگاه علوم پزشکی بابل

25 5494 8021 4804 5 3 6 4 1 4 5 3 4

دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری

27 5478 9997 5744 5 5 5 3 1 5 4 3 4

دانشگاه علوم پزشکی كرمانشاه

22 5452 8165 4 4 4 4 1 3 4 2 3

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

25 5434 13591 6 4 5 4 1 4 4 3 3

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

22 5426 5275 5 4 5 4 1 4 4 3 3

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

26 5416 9908 7109 5 3 4 3 1 4 5 3 3

دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس

25 5363 6307 10240 7995 5 5 4 3 1 4 5 2 4

دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

21 5338 12376 7679 4 4 4 3 1 3 3 2 3

دانشکده علوم پزشکی بهبهان

23 5305 13408 7084 5 4 5 3 1 4 3 3 3

دانشگاه علوم پزشکی گناباد

20 5248 11892 5 4 4 2 1 4 3 2 3

دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری – پردیس خودگردان

پردیس خودگردان
5 5 4 4 2 1 5 4 3 3

حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه قبولی تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) دانشگاه دولتی روزانه کنکور 97 در سهمیه منطقه 1

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) دانشگاه دولتی روزانه کنکور 96 – 97 در سهمیه منطقه 1
ادبیات فارسی 50 50 40
عربی 30 40 50
دین و زندگی 3 50 20
زبان انگلیسی 40 20 80
زمین شناسی  10 10 10
ریاضی 60 30 20
زیست شناسی 30 50 40
فیزیک  20 20 50
شیمی 50 40 40
رتبه در منطقه 1 7341 7266 7115 7093 7082 6849 6784 6615
رتبه کشوری 29939 29517 28909 28801 28772 27734 27434 26658
شهر محل سکونت  مشهد شیراز شیراز تهران شیراز شیراز شیراز شیراز
رشته محل قبولی ( روزانه ) تکنولوژی پرتوشناسی|دانشگاه علوم پزشکی گناباد تکنولوژی پرتوشناسی|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تکنولوژی پرتوشناسی|دانشگاه علوم پزشکی بهبهان تکنولوژی پرتوشناسی|دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تکنولوژی پرتودرمانی|دانشگاه علوم پزشکی کردستان -سنندج تکنولوژی پرتوشناسی|دانشگاه علوم پزشکی گناباد

توجه و یادآوری بسیار مهم


این درصد ها و تراز ها تخمینی می باشند، چرا که با کاهش یا افزایش ظرفیت های قبولی ممکن است این پیشبینی دچار تغییر شود. ولی می توانیم این نوید را به شما بدهیم که اگر درصدها و رتبه شما بهتر از جداول زیر باشد شانس زیادی برای قبولی در رشته ی داروسازی پردیس خودگردان داشته باشید.


مشاور گروپ


رتبه لازم برای رشته رادیولوژی 1400

 آمار و رتبه های زیر مربوط به کنکور 97 می باشد …

نام دانشگاه سهمیه منطقه میانگین رتبه قبولی
علوم پزشکی تهران ۱
۲ ۴۰۰۰
۳ ۱۸۰۰
علوم پزشکبی شهید بهشتی ۱ ۲۵۰۰
۲ ۴۵۰۰
۳ ۲۵۰۰
علوم پزشکی مشهد ۱ ۲۵۰۰
۲ ۵۵۰۰
۳ ۶۰۰۰
علوم پزشکی تبریز ۱ ۳۲۰۰
۲ ۶۵۰۰
۳ ۴۰۰۰
علوم پزشکی اصفهان ۱ ۳۷۰۰
۲ ۶۰۰۰
۳ ۲۱۰۰
علوم پزشکی ایران ۱ ۳۲۰۰
۲ ۴۵۰۰
۳ ۳۵۰۰
علوم پزشکی شیراز ۱ ۳۰۰۰
۲ ۴۵۰۰
۳ ۲۹۰۰

آخرین رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 97

تهران

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
۱۳۴۷۸ ۴۲۴۸ منطقه ۱ پسر تهران کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی-روزانه
۹۸۵۲ ۴۶۳۸ منطقه ۲ پسر سنندج کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی-روزانه
۱۹۸۰۶ ۴۲۲۳ منطقه ۳ پسر فردیس کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی-روزانه
۷۲۶۹ ۲۴۳۸ منطقه ۱ دختر وردآورد کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی تهران-روزانه
۹۲۴۷ ۴۳۴۷ منطقه ۲ پسر خرم آباد کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی تهران-روزانه
۱۹۴۸۲ ۴۱۳۹ منطقه ۳ پسر نظر آباد کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی تهران-روزانه
۱۵۷۷۱ ۴۹۱۵ منطقه ۱ پسر تهران کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی ایران-روزانه
۱۵۱۹۳ ۷۰۹۴ منطقه ۲ پسر اراک کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی ایران-روزانه
۱۹۹۸۷ ۴۲۱۸ منطقه ۳ پسر خدابنده کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی ایران-روزانه

اصفهان

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
۱۳۵۴۶ ۴۲۷۰ منطقه ۱ دختر اصفهان کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی اصفهان-روزانه
۱۶۷۲۹ ۷۷۸۲ منطقه ۲ پسر خمینی شهر کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی اصفهان-روزانه
۱۹۲۹۳ ۴۱۰۰ منطقه ۳ دختر سمیرم کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی اصفهان-روزانه

مشهد

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
۱۲۰۲۹ ۳۸۱۵ منطقه ۱ دختر مشهد کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی مشهد-روزانه
۱۱۶۵۴ ۵۴۶۳ منطقه ۲ دختر سبزوار کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی مشهد-روزانه
۱۶۵۹۲ ۳۴۰۷ منطقه ۳ دختر تایباد کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی مشهد-روزانه

شیراز

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
۱۰۹۰۲ ۳۵۰۴ منطقه ۱ پسر شیراز کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی شیراز-روزانه
۱۴۵۲۸ ۶۷۹۹ منطقه ۲ پسر داراب کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی شیراز-روزانه
۱۹۶۷۳ ۴۱۹۰ منطقه ۳ پسر فیروزآباد کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی شیراز-روزانه

همدان

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
۱۳۴۷۸ ۴۲۴۸ منطقه ۱ دختر شیراز کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی همدان-روزانه
۲۸۱۹۱ ۱۲۹۹۹ منطقه ۲ پسر کرمانشاه کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی همدان-روزانه
۳۲۲۷۷ ۷۵۹۶ منطقه ۳ دختر کرمانشاه کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی همدان-روزانه

تبریز

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
۱۸۳۶۵ ۵۶۱۴ منطقه ۱ پسر شیراز کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی تبریز-روزانه نیمسال دوم
۲۲۲۴۹ ۱۰۲۵۸ منطقه ۲ پسر ارومیه کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی تبریز-روزانه نیمسال دوم
۲۱۱۱۶ ۴۵۶۵ منطقه ۳ پسر اسکو کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی تبریز-روزانه نیمسال دوم

کرمانشاه

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
۲۳۰۱۰ ۶۸۹۲ منطقه ۱ پسر تهران کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه-روزانه
۲۶۲۵۵ ۱۲۰۹۸ منطقه ۲ پسر کرمانشاه کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه-روزانه
۳۴۹۹۶ ۸۴۰۵ منطقه ۳ دختر جوانرود کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه-روزانه

اراک

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
۱۶۰۵۷ ۴۹۸۸ منطقه ۱ دختر تهران کارشناسی تکنولوژی پرتودرمانی -دانشگاه علوم پزشکی اراک-روزانه
۱۵۷۹۱ ۷۳۶۶ منطقه ۲ پسر اقلید کارشناسی تکنولوژی پرتودرمانی -دانشگاه علوم پزشکی اراک-روزانه
۲۶۵۵۸ ۵۹۶۳ منطقه ۳ پسر الیگودرز کارشناسی تکنولوژی پرتودرمانی -دانشگاه علوم پزشکی اراک-روزانه

مازندران

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
۱۵۴۱۰ ۴۸۲۳ منطقه ۱ پسر شهرری کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی بابل-روزانه
۳۳۶۵۱ ۱۵۳۷۳ منطقه ۲ دختر زاهدان کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی بابل-روزانه
۲۵۸۰۸ ۵۷۶۱ منطقه ۳ دختر بابل کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی بابل-روزانه
کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی مازندران -ساری-روزانه
۱۹۴۳۵ ۸۹۹۹ منطقه ۲ پسر اراک کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی مازندران -ساری-روزانه
۳۵۵۲۲ ۸۵۵۵ منطقه ۳ پسر رودبار منجیل کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی مازندران -ساری-روزانه

زاهدان

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
۲۴۵۳۸ ۷۲۹۳ منطقه ۱ پسر شیراز کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی زاهدان-روزانه
۲۸۱۶۴ ۱۲۹۸۶ منطقه ۲ پسر دزفول کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی زاهدان-روزانه
۲۷۷۲۱ ۶۳۰۱ منطقه ۳ دختر زاهدان کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی -دانشگاه علوم پزشکی زاهدان-روزانه

بازار کار رشته رادیولوژی در ایران

 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »   از آنجایی که این رشته تنها در دانشگاه های سراسری وجود دارد و دانشگاه های آزاد در این رشته دانشجو نمی پذیرند ، بنابراین تعداد فاراغ التحصیلان نیز بسیار کمتر از سایر رشته هاست به طوری که سالانه حدود ۷۰۰تا۸۰۰ نفر در این رشته پذیرش می شوند.بنابراین به نظر می رسد بازار کار رشته رادیولوژی در ایران همواره از شرایط خوبی برخوردار است.


 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »   اما این نکته را به خاطر داشته باشید ، بازار کار رشته رایدیولوژی در ایران و یا در هر جای دیگری باید اولویت آخر شما به عنوان یک داوطلب رشته تجربی باشد ، زیرا این بازار کار خوب نیست که شاغل آینده شما را تامین می کند. توانایی ها و استعداد های شما هستند که شما را وارد بازار کار می کنند.


در نهایت بهتر این است به سراغ علاقه خود بروید ، زیادی به فکر بازار کار بودن آینده خوبی برای شما نخواهد ساخت.

درآمد رشته رادیولوژی در ایران

 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »    در واقع صحبت از درآمد در این رشته بسیار سخت و نشدنی است زیرا شما می توانید بازه درآمدی بسیار متنوعی داشته باشید . درآمد رشته رادیولوژی به مهارت شما ، سابقه و تجربه شما و محل کار شما وابسته است . اما معمولا در این رشته درآمد به حدی خواهد بود که بتوانید به خوبی زندگی خود را اداره کنید.


 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »    رتبه لازم برای رشته رادیولوژی 1400 در دانشگاه های برتر احتمالا به صورت فوق خواهد بود. البته توجه داشته باشید که اعداد فوق میانگین هستند و بهتر است برای دریافت نتیجه بهتر و کسب اطمینان از اینکه در رشته رادیولوژی پذیرفته می شوید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همچنین برای دریافت رتبه لازم برای رشته رادیولوژی 1400 در سایر دانشگاه ها می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.


مشاور گروپ



 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »    در مقاله رتبه لازم برای رشته رادیولوژی 99 سعی کردیم اطلاعات مورد نیاز شما برای ورود به این رشته را به خوبی منتقل کنییم.پیشنهاد می کنیم سایر مقالات ما همچون مقاله رتبه قبولی بینایی سنجی ۹۹ را نیز مطالعه کنید.

برنامه ریزی کنکور 1400 برای کسب حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) دانشگاه دولتی کنکور


 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »   کلیه اطلاعات ذکر شده در جداول بالا برگرفته شده از قبولی های سال گذشته در قالب حداقل درصد دروس آخرین رتبه قبولی دانشگاه دولتی روزانه کنکور 97 در رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) بوده که در دست داشتیم .

 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »       این اطلاعات فقط می تواند به داوطلبان کمک کند تا یک دید کلی نسبت به رشته مورده علاقه خود داشته باشند و البته توجه کنید که با تغییراتی که در خصوص ظرفیت پذیرش هر کد رشته محل به وجود می آید ، نمی توان قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 قبولی یا عدم قبولی داوطلب را پیش بینی کرد ، ولی می توان گفت داوطلبانی که درصد های مشابه و بالاتر از اطلاعات ذکر شده در این جدول ها را دارند ، شانس قبولی بیشتری را در رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) در دانشگاه دولتی روزانه دارند .

 درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400 »    نکته قابل ذکر این است که هنگام مطالعه جداول بالا حتما به تاثیر سهمیه بومی گزینی توجه کنید . همچنین برای سنجیدن شانس قبولی خود در برای رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) قبل از اعلام نتایج کنکور 1400 می توانند به نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری مراجعه نموده و با وارد کردن درصد های تخمینی خود رتبه تقریبی خود را مشاهده نمایید .

علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد نیز می توانند پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد و یا با مطالعه مقالات تراز قبولی دانشگاه آزاد و رتبه قبولی دانشگاه آزاد با دید وسیع تری نسبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 اقدام کنند .

متقاضیان کنکور سراسری 1400 نیز برای آماده سازی خود با برنامه ریزی کنکور 1400 با توجه به تغییرات کنکور 1400، می توانند از اطلاعات این مقاله بهره گیرند . آن دسته از داوطلبانی که قصد شرکت در رشته تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) دوره پردیس خودگردان را دارند و می خواهند از حداقل درصد دروس یا آخرین رتبه قبولی آن مطلع شوند می توانند مقاله حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه قبولی تکنولوژی پرتوشناسی ( رادیولوژی ) پردیس خودگردان بین الملل کنکور 1400 و یا آخرین رتبه قبولی دانشگاه پردیس خودگردان کنکور 1400 را مطالعه کنند . درصد و رتبه قبولی رادیولوژی سراسری 1400

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ آماده اند همه روزه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما پیرامون برنامه ریزی کنکور 1400، تاثیر سهمیه مناطق و سهمیه ایثارگران ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران ، تاثیر بومی گزینی ، نحوه صحیح انتخاب رشته 1400 و سایر مباحث مرتبط با آن جهت کسب موفقیت شما در کنکور سراسری باشند .

3.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی رادیولوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. SAHAR

    برای قبولی دررادیولوژی 1400بایدحداقل رتبه کشوریم درمنطقه3چندباشه؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403