بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی

جهت مشاوره در زمینه بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ هر ساله توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان منتشر و در اختیار داوطلبان المپیاد علمی دانش آموزی سراسر کشور قرار می گیرد. ما در این مقاله مشاور گروپ به بررسی بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1402 – 1403 می پردازیم. برای دریافت بخشنامه المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1402

بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1402 توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، مرکز ازشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش تهیه و منتشر می گردد. با انتشار بخشنامه المپیاد دانش آموزی یا دستورالعمل برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی کشور به اطلاعاتی اعم از زمان و نحوه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی و همچنین شرایط شرکت در این آزمون ها دست پیدا خواهید کرد.

همچنین به منظور آگاهی از زمان بندی آزمون ها و دوره های آموزشی المپیادهای علمی دانش آموزی می توانید به بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی سایت my.medu.ir مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که فقط با شرکت در برخی از المپیادها می توانید از سهمیه المپیاد کنکور سراسری استفاده کنید و همه آزمون های المپیاد مشمول تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و معافیت از کنکور نمی شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید به متن بخشنامه المپیاد دانش آموزی مراجعه نمایید.

جزئیات بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲

لیست جزئیات بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ در قالب جدول ارائه شده و به شرح زیر است:

بخشنامه المپیادهای دانش آموزی
  • نحوه ثبت نام و شرکت در المپیاد دانش آموزی
  • مدارک ثبت نام المپیادهای علمی
  • امور مالی آزمون و هزینه ثبت نام المپیاد
  • جدول زمان بندی دوره های آموزشی المپیادهای علمی و برنامه زمان برگزاری آزمون المپیاد دانش آموزی (به تفکیک مراحل المپیاد)
  • ظرفیت و تعداد مدال های دوره آموزشی تابستان ۱۴۰۲
  • سهمیه المپیادهای علمی کنکور سراسری (کدام المپیادها سهمیه دارند و یا کدام المپیاد ها سهمیه ندارند)
  • شرایط اعم از شرایط عمومی و شرایط اختصاصی هر رشته المپیادی
  • امتیازات ورود به دانشگاه و معافیت از کنکور شرکت کنندگان المپیاد علمی دانش آموزی
  • تسهیلات بنیاد ملی نخبگان
  • معرفی طرح دکتر اژه ای (طرح حمایت از جذب برگزیدگان المپیادهای دانش آموزی و رتبه های برتر آزمون سراسری در رشته های اولویت دار کشور)
  • منابع آزمون (منابع اختصاصی برای هر رشته المپیاد علمی ذکر شده است)

دانلود بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لینک دانلود بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در این بخش از مقاله قرار گرفته است تا شما عزیزان که متقاضی شرکت در المپیادهای علمی دانش آموزی هستید بتوانید با مطالعه آن از تمامی جزئیات این رقابت مطلع گردید.

توجه داشته باشید که ثبت نام آزمون المپياد‌های علمی کشور از روز چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ادامه خواهد یافت. نام نویسی المپیاد دانش آموزی در سایت my.medu.ir انجام می‌شود و متقاضیان بعد از مطالعه بخشنامه باید اقدام به نام نویسی نمایند.

توصیه می کنیم ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید تا در صورت بروز مشکل در مراحل نام نویسی بتوانید برای حل آن چاره ای بیندیشید و فرصت را از دست ندهید.

در مسیر پر پیچ و خم المپیادهای علمی دانش آموزی مشاور گروپ همراه و همپای شماست. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام نیز می توانید با ما تماس گرفته و همه چیز در مورد المپیاد دانش آموزی را بپرسید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس مشاور گروپ و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت. همچنین می توانید با هماهنگی با مشاور خود بسته های تماس را در چندین نوبت استفاده کنید.

سوالات متداول

✔️جدیدترین بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی را از کجا دریافت کنم؟

✔️بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بخشنامه و دانلود آن به مقاله مراجعه نمایید.

✔️مندرجات بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ چیست؟

✔️در این مقاله تمامی اطلاعات بخشنامه المپیاد دانش آموزی 1402 ذکر شده. همچنین از طریق لینک داخل مقاله می توانید فایل pdf بخشنامه المپیاد دانش آموزی را دانلود کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی