شماره پرونده کنکور

بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری | بازیابی شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه شماره پرونده کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به سوالات متداول داوطلبان پیرامون بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری در این مقاله آموزشی به بیان توضیحات کامل و جامعی پرداخته ایم. داوطلبان برای مشاهده نتایج کنکور سراسری به اطلاعاتی نظیر شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری کنکور سراسری نیاز دارند.

سازمان سنجش و آموزش کشور برای داوطلبانی که شماره پرونده خود را فراموش کرده اند و به آن دسترسی ندارند، امکان بازیابی شماره پرونده را فراهم آورده است. داوطلبان در صورت فراموشی شماره پرونده کنکور سراسری، باید به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فراموشی شماره پرونده کنکور و شماره داوطلبی کنکور سراسری

بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری ، از طریق ثبت و ارسال درخواست به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش امکان پذیر است. به منظور تسهیل و تسریع در روند بازیابی شماره پرونده سازمان سنجش ، در ادامه مقاله نحوه بازیابی شماره پرونده و داوطلبی به صورت تصویری ارائه داده شده است.

شماره پرونده کنکور چیست؟

شماره پرونده کنکور چیست؟ داوطلبان پس از ثبت نام در کنکور سراسری، در صورتی که تمامی مراحل ثبت نام را با موفقیت گذرانده باشند، یک شماره پرونده  (8 رقمی) و کد پیگیری (16 رقمی) دریافت می کنند. داوطلبان کنکور سراسری برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری و مشاهده نتایج آزمون سراسری باید شماره پرونده و کد پیگیری خود را به همراه داشته باشند.


دریافت شماره پرونده کنکور با کد ملی

دریافت شماره پرونده کنکور با کد ملی یکی از روش های پيدا كردن شماره پرونده كنكور است. به عنوان مثال در صورتی که شماره پرونده خود را فراموش کرده اید، برای بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری باید به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه کرده و شماره پرونده و داوطلبی خود را مشاهده و دریافت نمایید.


فراموشی شماره پرونده سنجش

در صورت فراموشی شماره پرونده سنجش ، باید درخواست خود را مبنی بر فراموشی اطلاعات کنکور در سامانه سیستم پاسخگویی سازمان سنجش کشور ثبت نمایید. داوطلبان توجه داشته باشند، مسئوليت عدم دسترسی به سيستم به دليل وارد کردن اطلاعات اشتباه برعهده کاربر است و سازمان سنجش آموزش کشور در اين زمينه مسئوليتی نخواهد داشت.

پیگیری این درخواست ها منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی امکانپذیر بوده و بنابراین به مراجعات حضوری، تماس های تلفنی و مکاتبات در این زمینه پاسخ داده نمی شود. در ادامه نحوه بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری به صورت تصویری شرح داده شده است.


بازیابی شماره پرونده سازمان سنجش

داوطلبان برای بازیابی شماره پرونده سازمان سنجش و شماره داوطلبی کنکور سراسری ، از دو روش می توانند اقدام نمایند: در روش اول می توانند با روابط عمومی سازمان سنجش کشور به صورت تلفنی تماس گرفته و درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را داشته باشند که البته خیلی این راه را پیشنهاد نمی کنیم.

اما در روش دوم می توانید درخواست خود را به صورت زیر در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش کشور ثبت نمایید. نحوه دریافت شماره پرونده کنکور با کد ملی به صورت زیر است:

  • ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی اینترنتی : sanjesh.org
  • ورود به “سیستم پاسخگویی” با استفاده از منو سمت چپ
  • کلیک بر روی گزینه “عضویت در سایت”
  • درج اطلاعات خواسته شده در قسمت مربوطه
  • دریافت نام کاربری و رمز عبور پس از درج اطلاعات
  • بازگشت به صفحه اصلی و کلیک بر روی گزینه “ورود به سیستم”
  • درج درخواست مبنی بر دریافت “شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری”
  • دریافت شماره پرونده کنکور

****پس از عضويت امکان تغيير مشخصات فردی وجود ندارد. ملاک پيگيری و پاسخگویی، مشخصات و اطلاعات ثبت شده در مرحله ثبت نام است. بنابراين در وارد کردن اطلاعات بطور صحیح و معتبر، دقت کنید. (پروفايل های تکراری و حاوی اطلاعات اشتباه يا مغاير با سايرسامانه ها غيرفعال می شود).

اطلاعات و مشخصات داوطلب در اين سامانه از نظر سازمان شخصی و محرمانه است و انتظار می رود همانطور كه سازمان در اين خصوص تلاش می كند، كاربران نيز از انتشار اطلاعات شخصی خود نزد ديگران خودداری كنند.

راهنمای تصویری دریافت شماره پرونده کنکور

جهت بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. به منظور آشنایی بیشتر داوطلبان، راهنمای تصویری بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری ، در ادامه مقاله ارائه داده شده است.

  • در گام اول، برای پيدا كردن شماره پرونده كنكور به سایت سازمان سنجش کشور به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایید و از منوی بالای سایت روی گزینه پاسخگویی اینترنتی بزنید

سیستم پاسخگویی سنجش دریافت شماره داوطلبی کنکور Moshavergroup.com

  • پس از ورود به سیستم، مطابق تصویر زیر بر روی “ورود به سیستم پاسخگویی” کلیک نمایید تا به صفحه اصلی سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش سیستم پاسخگویی سازمان سنجش request.sanjesh.org هدایت شوید.

دریافت شماره داوطلبی کنکور Moshavergroup.com

 

  • اگر در این سامانه قبلا عضویت نداشته اید، بر روی گزینه “عضویت در سایت” کلیک کنید:

***در هنگام عضویت در سایت توجه داشته باشد که کیبورد شما انگلیسی باشد.

راهنمای تصویری بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری

  • اطلاعات خواسته شده  شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد و … را مطابق تصویر زیر وارد کنید:
  • پس از درج اطلاعات برای شما نام کاربری و رمز عبور صادر می شود.

***نام کاربری همان جیمیل شما و رمز عبور، از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.

راهنمای تصویری بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری

  • پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور به صفحه اول برگشته و بر روی گزینه  “ورود به سیستم” کلیک کنید:

راهنمای تصویری بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری

  • نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت مشخص شده درج نمایید:

راهنمای تصویری بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری

  • پس از ورود به سیستم، درخواست خود را مبنی بر دریافت شماره پرونده  و شماره داوطلبی درج نمایید. پس از ثبت درخواست شماره پرونده یا داوطلبی برای شما نمایش داده می شود.

راهنمای تصویری بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری

با کلیک بر روی لینک مستقیم ورود به  request.sanjesh.org به سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش وارد می شوید.

سامانه پیگیری درخواست الکترونیکی سازمان سنجش کشور

داوطلبان در صورت فراموشی شماره پرونده کنکور برای بازیابی شماره پرونده خود، باید به سامانه پیگیری درخواست الکترونیکی سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند. داوطلبان برای ثبت درخواست لازم است به نکات زیر توجه داشته باشند.

داوطلبان توجه داشته باشند، مسئوليت عدم دسترسی به سيستم به دليل وارد کردن اطلاعات اشتباه برعهده کاربر است و سازمان سنجش آموزش کشور در اين زمينه مسئوليتی نخواهد داشت.

پیگیری درخواست ها منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی امکانپذیر بوده و بنابراین به مراجعات حضوری، تماس های تلفنی و مکاتبات در این زمینه پاسخ داده نمی شود.

درخواست با یک موضوع مشخص باید یک بار ثبت شود درخواست های با موضوع یکسان و تکراری بایگانی می شود بنابراین اکیدا از ثبت درخواست های تکراری خودداری فرمایید.

داوطلبان توجه داشته باشند، اطلاعات باید دقیق و صحیح باشد به درخواست های ناقص و نامفهوم پاسخ داده نخواهد شد.

شماره داوطلبی کنکور

شماره داوطلبی کنکور یا کد داوطلبی کنکور چیست؟ شماره داوطلبی کنکور چند رقمی است؟

شماره داوطلبی 6 رقمی بوده و این عدد یک عدد منحصر به فرد برای هر داوطلب است که به منظور شناسایی او و همچنین پیگیری سایر مراحل آزمون در سیستم سنجش به کار می رود. زیرا داوطلبان کنکور سراسری برای مشاهده کارنامه آزمون و نتایج انتخاب رشته به شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور نیاز دارند.

یکی دیگر از سوالات متداول داوطلبان این است که چگونه شماره داوطلبی کنکور را پیدا کنیم؟ در صورت فراموشی کد داوطلبی باید با مراجعه به سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش نسبت به بازیابی شماره داوطلبی کنکور خود اقدام نمایید.

برای مشاهده راهنمای تصویری دریافت شماره داوطلبی کنکور کلیک نمایید.


در این مقاله مشاور گروپ با هدف پاسخگویی به سوالات متداول شما عزیزان مبنی بر اینکه شماره پرونده کنکور گم کردم چه کنم؟ راه های پيدا كردن شماره پرونده كنكور چیست؟ و … به نحوه دریافت شماره پرونده کنکور در سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش request.sanjesh.org پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

در صورتی که در مراحل بازیابی شماره پرونده سازمان سنجش با کد ملی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید همه روزه از 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن 9099071613 تماس بگیرید.

زیرا قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. بنابراین اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ساعت پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس مشاور گروپ و تکمیل فرم مشاوره، متخصصان حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️راه حل مشکل فراموشی شماره پرونده کنکور چیست؟

✔️داوطلبان برای بازیابی شماره پرونده آزمون سراسری باید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند.

✔️چگونه شماره پرونده کنکور را پیدا کنیم؟

✔️در این مقاله راه های پيدا كردن شماره پرونده كنكور و نحوه بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری به صورت تصویری بیان شده است.

✔️سایت دریافت شماره پرونده کنکور چیست؟

✔️برای دریافت شماره پرونده کنکور با کد ملی باید به سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش مراجعه کرده و درخواست گرفتن شماره پرونده کنکور خود را ثبت نمایید. راهنمای تصویری و لینک مستقیم ورود به سایت بازیابی شماره پرونده کنکور را در همین مقاله مشاور گروپ موجود است.

4/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شماره پرونده کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مهدی

    برای بازیابی شماره پرونده کنکور اتباع چیکار کنن؟

    پاسخ
  2. مرجان

    سلام من همه ی مراحل رو وارد کردم اما میگه با این مشخصات کسی ثبت نشده

    پاسخ
  3. خدیجه

    سلام
    تازه وارد سیستم پاسخگویی شدم و برای شماره پرونده درخواست دادم
    چقدر طول میکشه شماره پرونده رو بفرستن

    پاسخ
  4. محمد

    سلام من الان میخاستم نتایج مصاحبه رو نگاه کنم ولی کد داوطلبی رو فراموش کردم درخاستم دادم به سازمان
    چقدر طول میکشه تا کدو برام بفرستن؟
    چون فقط دو روز وقت دارم تا مدارکو بارگذاری کنم

    پاسخ
  5. حمید

    سلام ایا این امکان وجود دارد که نتایج کنکور سال 88رو از سازمان سنجش بگیرم

    پاسخ
  6. مهدی

    من میزنم میگه داوطلبی با این مشخصات یافت نشد چیکار کنم؟

    پاسخ
  7. نگین

    سلام من توی تیر همین سال تو کنکور ریاضی شرکت کردم ولی الان که نتایج اومده شماره پرونده و داوطلبی رو فراموش کردم و وقتی درخوست بازیابی میدم پیام پایین رو نشون میده
    (با توجه به مشخصات فردی شما در سيستم پاسخگويي، داوطلبي در بين داوطلبان آزمون “سراسري” سال * يافت نشد؛ چنانچه از مطابقت مشخصات فردی با مشخصات فردی اعلام شده در زمان ثبت نام اطمينان داريد و همچنین در زمان ارسال درخواست، آزمون و سال را بدرستي انتخاب کرده ايد، با شماره هاي روابط عمومي تماس بگيريد)
    میشه بگید چیکار کنم لطفا

    پاسخ
  8. mona

    سلام ببخشید من این مراحلو انجام میدم مینویسه شماا جز داوطلبان نبودی😐💔من الان چیکار کنم

    پاسخ
  9. زینب

    سلام خانم نرگس
    مشکلم هنوز حل نشده
    فردا با سنجش تماس بگیرید گلم ان شاالله که حل میشه
    منم تماس میگیرم
    توکل به خدا

    پاسخ
  10. نرگس

    سلام منم همین مشکل رو دارم شما چیکار کردید؟

    پاسخ
  11. زینب

    سلام من داوطلب سال1401هستم و کد داوطلبی وشماره پرونده رو فراموش کردم به سازمان سنجش مراجعه کردم ولی زده تاریخ پایان یافته لطفاً راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ
  12. محیا داودی

    سلام من داوطلی سال 99 بودم و الان دانشجو هستم شماره داوطلبی و پروندمو گم کردم و الن بهش نیاز دارم تو قسمت ثبت درخواست سازمان سنجش هم وارد شدم ولی مهلت گرفتن شماره پرونده برای سال 99 تموم شده بود الان چجوی میتونم شماره پروندمو بگیرم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی