بارم بندی دروس متوسطه اول

بارم بندی دروس متوسطه اول

جهت مشاوره در زمینه بارم بندی دروس متوسطه اول

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چرا بارم بندی دروس متوسطه اول مهم است؟ بارم بندی همان طبقه بندی دروس براساس اهمیت آن ها در امتحانات است. یعنی از برخی قسمت های کتاب سوالات بیشتری در امتحان طرح می شوند و اصطلاحا این قسمت ها مهم تر هستند.

اگر بارم بندی فصل‌های مختلف کتب درسی را بدانید می‌توانید زمان و انرژی تان را بین آن ها تقسیم‌ کنید و برای خواندن فصول مهم تر که نمره بیشتری به خود اختصاص می دهند زمان بیشتری بگذارید. بنابراین طبق اولویت بندی برای امتحانات برنامه ریزی می کنید.

دانش آموزان دوره متوسطه اول یعنی پایه هفتم هشتم و نهم هم باید از بارم بندی دروس متوسطه اول مطلع باشند تا بتوانند نمره بهتری در آزمون کسب کنند.

ما در این مقاله از مشاور گروپ فایل PDF بارم بندی امتحانات متوسطه اول را برای شما دانش آموزان عزیز قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

بارم بندی دروس اول متوسطه هفتم هشتم نهم

بارم بندی دروس متوسطه اول ۱۴۰۲

با تغییر نظام آموزشی ایران از طرح5 _3_3_ 1به طرح 6-3-3 تالیف کتب درسی هم تغییر پیدا کرد و بارم بندی پیشنهادی کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدایی، دوره‌های اول متوسطه و دوم متوسطه رشته‌های نظری و علوم و معارف اسلامی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ تعیین شد. درگاه دفتر برنامه‌ریزی درسی و تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری به نشانی talif.sch.ir  هر ساله این بارم بندی را منتشر می کند.

دوره متوسطه اول شامل پایه هفتم هشتم و نهم است که در پایان این دوره دانش آموز باید انتخاب رشته خود را انجام داده و به دوره متوسطه دوم وارد شود. کسب نمره عالی در امتحانات نهایی دوره متوسطه اول می تواند موجب موفقیت شما در دوره متوسطه دوم گردد.

بنابراین با اطلاع از بارم بندی دروس متوسطه اول ۱۴۰۲  بخش های مهم تر کتاب های درسی را می شناسید و با تمرین و تکرار بیشتر روی آن بخش ها تسلط پیدا می کنید.

بارم بندی امتحانات متوسطه اول

به گفته دکتر علی لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ طرح سوال برای امتحانات دی ماه بر مبنای بارم بندی شهریور انجام می شود.

بارم بندی دروس متوسطه اول برای درس های آموزش قرآن – پیام های آسمان – عربی، زبان و قرآن – فارسی و نگارش – مطالعات اجتماعی – ریاضی – علوم تجربی – تربیت بدنی و سلامت – تفکر و سبک زندگی – زبان انگلیسی – هنر – آمادگی دفاعی کار و فناوری برای تمامی مقاطع هفتم هشتم و نهم اعلام شده است.

ما در این بخش از مقاله بارم بندی امتحانات متوسطه اول را در قالب فایل PDF ارائه کرده ایم. برای دریافت PDF بارم بندی دروس متوسطه اول روی جدول زیر کلیک کنید.

بارم بندی دروس هفتم

بارم بندی دروس هشتم

بارم بندی دروس نهم

بارم بندی امتحانات نهایی تمامی مقاطع

اگر سوالی درباره بارم بندی دروس متوسطه اول یا دیگر پایه ها دارید مطالعه مقاله بارم بندی امتحانات تمامی مقاطع را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. همچنین می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.

مشاورین مجرب مجموعه مشاورگروپ همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با ما تماس بگیرید

9099071613

مشاور گروپ

سوالات متداول


✔️بارم بندی دروس متوسطه اول پایه هفتم چیست؟

✔️در این مقاله بارم بندی دروس هفتم را به تفکیک درس ها و فصل های کتاب در قالب فایل PDF آماده کردیه ایم.

✔️بارم بندی دروس متوسطه اول پایه هشتم چیست؟

✔️بارم بندی دروس هشتم بر اساس فصول کتاب های درسی این پایه ارائه شده است. مقاله را کامل مطالعه کنید.

✔️بارم بندی دروس متوسطه اول پایه نهم چیست؟

✔️برای اطلاع از بارم بندی دروس نهم این مقاله را بخوانید که در آن بارم بندی تمام کتاب های درسی پایه نهم موجود است.

✔️چرا بارم بندی دروس متوسطه اول مهم است؟

✔️اگر از بارم بندی فصل‌های مختلف کتب درسی مطلع باشید می‌توانید زمان و انرژی تان را بین آن ها تقسیم‌ کنید و برای خواندن فصول مهم تر که نمره بیشتری به خود اختصاص می دهند زمان بیشتری بگذارید. بنابراین طبق اولویت بندی برای امتحانات برنامه ریزی می کنید و در نهایت نمره بهتری در امتحانات نهایی کسب می کنید.

2.5/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بارم بندی دروس متوسطه اول

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی