انشا در مورد کرونا

انشا در مورد ویروس کرونا

جهت مشاوره در زمینه انشا در مورد کرونا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

انشا در مورد کرونا: در این مقاله 5 انشا در مورد کرونا ویروس برای مدرسه و همینطور انشاء در مورد دنیای بدون کرونا و انشا در مورد کرونا پایه نهم، انشا در مورد کرونا پایه هشتم، انشا درباره کرونا و مدرسه، انشا کوتاه در مورد کرونا، انشا در مورد کرونا با مقدمه، انشاء در مورد کرونا برای تمامی پایه ها تدارک دیده ایم…

انشا در مورد ویروس کرونا

انشا در مورد کرونا

به گزارش مشاورگروپ انشا در مورد کرونا به نقل از سایت سون اسکول :

مقدمه : کرونا ، کلمه ای که به همراه خود وحشت مردم ، استرس مبتلایان از مرگ و اندوه خانواده هایشان را به دوش می کشد ، شاید کمتر کسی قبل از اتفاقات اخیر از وجود چنین ساختاری خبر داشت ولی این اتفاق نیز مانند بمبی در زندگی ما منفجر شد .

بند : کرونا ، مثال بارزی است برای این مثل که مرگ در نمی زند! ، کرونا ، ترسی آموزنده است ، کرونا به ما یادآوری می کند که گاهی چه زود دیر می شود ، به ما یادآوری میکند که امروز و فردا نکنیم و از فرصت اندکی که در زندگی در اختیار داریم برای دوست داشتن ، ریسک کردن ، به معنای واقعی زندگی کردن استفاده کنیم!

کرونا به ما یادآوری کرد ، زمان کمی برای موفقیت و در آغوش کسیدن عزیزان خود داریم ، به ما یادآوری کرد تمامی انسان ها ، چه فقیر یا ثروتمند ، چه سفید یا سیاه از نظر خدواند یکی هستند و هیچکدام با نژاد و رنگ خود نمی توانند جلوی بیماری یا عذاب الهی را بگیرند ، همانطور که این ویروس در تمامی دنیا پخش شد!

فارغ از بحث احساسی ، به ما یادداد که پیشرفت در علم ، همکاری و وحدت مردم چقدر می تواند جلوی بزرگ شدن مشکل را بگیرد ، مانند مردم چین و به ما یادداد که ار موقعیت ها و انسان هایی که به ویروس بدبینی و منفی نگری مبتلا هستند دوری کنیم و خودرا با ماسک آگاهی و بصیرت و انسان دوستی مجهز کنیم.

گاهی اوقات اینگونه مشکلات به ما شخصیت اصلی افراد را نمایان می کنند ، کسانی که در هنگام آسانی وعده و وعیدهایی می دهند و در هنگام سختی تنها چیزی که به آن فکر میکنند و نجات می دهند ، خودشان هستند ، چه بسا که افرادی از خانواده ی خود در این سختی باشد و از ترس مبتلا شدن حتی به آن ها نزدیک هم نشوند.

نتیجه : فارغ از موارد منفی و مضر بی شمار ویروس ها ، فهمیدیم که می توان اندکی خوشبین بود و از تک تک عناصر زندگانی لذت برد و خوشحال بود و از آن ها به عنوان کلیدی برای درب زندگانی خود استفاده کرد.

انشا در مورد کرونا پایه نهم

میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا خواسته شده تا «فاصله اجتماعی» را رعایت کنند و به این ترتیب از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند. به کودکان و خانواده‌ها گفته می‌شود که در خانه بمانند، به همه توصیه می‌شود که با هم دست ندهند، غذای‌شان را با هم تقسیم نکنند و حتی نزدیک هم نشوند.

به نظر کار بسیار سختی است. طبیعی است که بخواهیم عشق خود را با در آغوش کشیدن دیگران نشان دهیم یا در جامعه شانه به شانه هم بایستیم. ولی یکی از بهترین کارهایی که می‌توانیم در حال حاضر و در میان این همه‌گیری انجام بدهیم تا به دیگران نشان دهیم چقدر برایمان مهم هستند، این است که از هم دور بایستیم. چراکه حتی اگر خودمان جوان و سالم هستیم، می‌توانیم به راحتی ویروس را به دیگران انتقال دهیم، و این کار باعث به خطر افتادن جان کسانی که ضعیف‌تر و آسیب‌پذیرتر هستند می‌شود.

بیماری کرونا بسیار مسری است ولی به همان نسبت مهربانی ما انسان‌ها به یکدیگر هم مسری است؛ ما باید مواظب هم باشیم، پس هر حرکت هرچند کوچک به نشانه احترام به حقوق دیگران در جامعه اهمیت دارد. بنابراین به جای دست دادن، ما از دور برای هم دستمان یا سرمان را تکان می‌دهیم. مترو و اتوبوس‌های شلوغ سوار نمی‌شویم و تا جایی که می‌توانیم پیاده می‌رویم.

حداقل یک متر از دوستانمان، همکاران و همسایه‌های‌مان فاصله می‌گیریم و یا با تلفن احوالپرسی می‌کنیم. و هر بار که یکی از این کارها را انجام می‌دهیم، نشان می‌دهیم که چقدر همه برایمان مهم هستند و الگویی برای اطرافیان می‌شویم.

ما انتخاب می کنیم که دورتر باشیم و فاصله میان‌مان را با محبت پر می‌کنیم. شما چطور؟ آیا فاصله اجتماعی را رعایت می کنید؟

انشا درباره کرونا و قرنطینه

مقدمه : کرونا نام ویروسی است که این روز ها سرو صدای زیادی برپا کرده است و افراد زیادی را مبتلا کرده است . این ویرویس ابتدا از ووهان چین به جهان سرایت کرد و گفته می شود که عامل اصلی آن ، خفاش ها باشند . با اینکه کرونا کشندگی کمتری نسبت به آنفولانزا دارد ، ولی قدرت سرایت آن به حدی بالاست که در کمتر از یک ماه ، به کشور های زیادی ، از جمله ژاپن ، آمریکا ، ایتالیا و حتی ایران رسیده است.

بدنه : لازم است که در این شرایط بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنیم تا از گسترش آن پیشگیری کنیم.مثلا تا می توانیم از رفتن به مکان های شلوغ مثل اتوبوس ، مترو ، سینما و … خودداری کنیم و اگر در مکان های شلوغ حضور داشتیم ، حتما از ماسک استفاده کنیم و پس از رسیدن به خانه ، دست هایمان را با آب و صابون بشوییم و ضد عفونی کنیم.همچنین از دست دادن و روبوسی کردن با دیگران پرهیز کنیم .

علائم اولیه کرونا ، شباهت زیادی به آنفولانزا دارد و در نگاه اول ممکن است با سرماخوردگی اشتباه گرفته شود . ازجمله این علائم میتوان به تب ، سرفه ،تنگی نقس ، آبریزش بینی و… اشاره کرد. درصورتی که این علائم را داشتید ، حتما به پزشک مراجعه کنید و از میوه های دارای ویتامین ث و مایعاتی مانند آش و سوپ استفاده کنید.همچنین تا زمانی که کاملا خوب نشده اید ، در خانه بمانید و استراحت کنید .

کرونا با تمام نگرانی ها و مشکلاتی که با خود آورده ، حاشیه های زیادی هم به دنبال داشته.از جمله آن ها ، می توان به کمبود ماسک و وسائل بهداشتی در داروخانه ها و مراکز بهداشتی اشاره کرد که مردم را نگران کرده است.افرادی که از وضعیت موجود در جامعه در جهت رسیدن به سود بیشتر استفاده می کنند و جان مردم را به خطر می اندازند ، باید خود را به جای مبتلایان به این ویروس و مردم نگران بگذارند و در جهت حل مشکلات تلاش کنند

نتیجه : “بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار.”

این شعر سعدی هشداری است برای همه جهانیان تا دست در دست یکدیگر دهند و مرز های جغرافیایی را نادیده بگیرند.رنگ پوست ، نژاد ، زبان ، اختلافات و تنش ها را کنار بگذارند و بدانند که با هم می توانند جهانی بهتر برای خودشان بسازند ، در مواقعی نظیر این ، از هرگونه کمک مالی ، دارویی و بهداشتی دوری نکنند و مبتلایان به ویروس را همانند خانواده خودشان حمایت کنند.


انشا درباره کرونا ویروس برای مدرسه

دنیای بدون کرونا

مقدمه : کرونا ، ویروسی ناشناخته است که در انتهای ماه بهمن وارد کشور ما شد . هیچ یک از ما حتی فکر نمی کردیم که این ویروس ماه ها ما را در خانه هایمان زمین گیر کند . در چندماه اول فکر می کردیم می توانیم با قرنطینه کردن خودمان در خانه هایمان شر ویروس کرونا را بکنیم . از خیر دید و بازدید های عید نوروز گذشتیم و به امید اینکه شرایط زودتر درست شود کسب و کار ها را رها کردیم .

بدنه : ولی نه ، انگار کرونا به این زودی ها دست بردار نبود . از آن سو ، مشکلات اقتصادی ترس مردم از ویروس کرونا را گرفت و شرایط و زندگی ها را به روال قبلی مان بازگرداند بدون در نظر اینکه هر روز عده زیادی از مردم کشور به این بیماری مبتلا می شوند و جانشان را از دست می دهند.

علاوه بر این ، پزشکان ، پرستاران و کادر درمان بیمارستان خسته شده اند و ماسک های چند لایه و لباس های ویژه در هوای گرم تابستان انرژی آن ها را گرفته است .  این انسان های شریف ماه هاست که روی خانه خود را ندیده اند و از خانواده هایشان دور مانده اند و شمار قابل توجهی از آن ها نیز در راه نجات جان دیگران ، جان خودشان را از دست داده اند.

بنابرین وظیفه همه ماست که تا حد امکان دستورالعمل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم تا از ابتلا به این ویرویس خطرناک پیشگیری کنیم . همچنین باید سفرها و مسافرت های تفریحی مان را به خاطر خودمان و دیگران به فراموشی بسپاریم.

 نتیجه : ویروس کرونا با همه بدی ها و اذیت هایی که داشته است ، چیز های خوب زیادی هم به ما یاد داده است . به ما یاد داده که قدر چیز هایی که داشتیم را بدانیم و بابت آن ها شکر گزار باشیم . حال ، تنها چیزی که از دست ما بر می آید این است که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا باز هم لحظات خوش با هم بودن را تجربه کنیم .

انشا درباره دو سال با کرونا

همه ی مردم در انتظار پایان یافتن بیماری کرونا که تقریبا دو سال است کل جهان را درگیر کرده است، می باشند. در این مقاله چند انشا درباره پایان کرونا برای دانش آموزان آورده شده است.

همانطور که می دانید کل کشورهای دنیا درگیر بیماری کرونا می باشند و دو سال سختی را گذرانده اند و گاهی نا امید می شدند و گاهی امیدوار به ریشه کن شدن این بیماری، با شروع واکسیناسیون در کشورها بیشتر مردم امیدی دوباره پیدا کرده و به زندگی بازگشته اند و منتظر تمام شدن بیماری کرونا می باشند. در این میان دانش آموزان هم منتظر پایان کرونا می باشند تا دوباره به مدرسه رفته و در کنار دوستان خود و در فضای مدرسه به صورت حضوری تحصیلات خود را ادامه دهند. در این پست انشا درباره دو سال با کرونا برای مدرسه به دانش آموزان ارائه می شود، با ما همراه باشید.

همیشه به این موضوع فکر می کردم من اگر ماشین زمان داشتم یقیناً به آینده سفر می کردم و در مورد ویروسی که حالا تمام دنیا را در بر گرفته اطلاعات پیدا می کردم. خیلی دوست دارم بدانم آینده جهان چیست و قرار است چه اتفاقاتی به خاطر این بیماری رخ دهد. هر روز اخبار بیشتری از شیوع ویروس کرونا می شنوم و دلم می خواهد ببینم که آیا در آینده این ویروس راه درمانی پیدا می کند یا خیر.

یکی از بزرگترین آرزوهایی که همیشه از خدا داشتم شفای تمام بیماران و مریض ها بود. حالا که ویروس کرونا آمده و خیلی ها را مریض کرده است من واقعا ناراحتم و بد ماجرا اینجاست که هر چه هم دعا می کنم نتیجه ای نمی بینم. برای همین دوست دارم که یک ماشین زمان داشته باشم و به آینده بروم و ببینم که در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد و بشر با این ویروس چطور رفتار می کند.

این مسئله شاید برای این باشد که من برای دنیایی که در آن زندگی می کنم ارزش زیادی قائل هستم و همچنین جان آدم ها خیلی برایم اهمیت دارد. من فکر می کنم اگه جامعه ای وجود نداشته باشد منی هم وجود نخواهم داشت برای همین اول از همه به فکر جامعه هستم تا آن تداوم و ماندگاری داشته باشد.

جان هر انسان عزیز می باشد و نباید به راحتی گرفته شود. ویروس کرونا کاری کرده است که هر روز هزاران انسان در سرتاسر دنیا به این ویروس مبتلا می شوند و جانشان رو از دست می دهند.

تا به حال اتفاقات زیادی افتاده است، بیماری های زیادی به وجود آمده اند و تحولات زیادی دنیا را در بر گرفته که انسان توانسته از پس همه ی آن ها برآید. من فکر می کنم که ویروس کرونا هم یکی از همین تحولات باشه و هر چند سخت ولی بالاخره انسان از آن عبور می کند. خیلی دوست داشتم ببینم که آیا بعد از گذشت مدتی واکسنی برای این ویروس ساخته می شود یا نه و اینک ه آیا اصلا بشر می تواند در مقابل کرونا ایستادگی کند یا خیر؟ که خوشبختانه دانشمندان موفق شدند واکسن کرونا را کشف کنند و واکسیناسیون این بیماری در تمام دنیا آغاز شده است. و همه انسان ها خوشحال می باشند که دنیا در آستانه ی ریشه کن شدن بیماری کرونا می باشد.

انشا درباره پایان ویروس کرونا برای مدرسه

کرونا، ویروسی ناشناخته است که کل جهان را فرا گرفته است و هیچ یک از ما حتی فکر نمی کردیم که این ویروس ماه ها ما را در خانه هایمان زمین گیر کند. در چند ماه اول فکر می کردیم می توانیم با قرنطینه کردن خودمان در خانه هایمان شر ویروس کرونا را بکنیم. از خیر دید و بازدید های عید نوروز گذشتیم و به امید این که شرایط زودتر درست شود کسب و کار ها را رها کردیم.

ولی نه، انگار کرونا به این زودی ها دست بردار نبود. از آن سو، مشکلات اقتصادی ترس مردم از ویروس کرونا را گرفت و شرایط و زندگی ها را به روال قبلی مان بازگرداند بدون در نظر اینکه هر روز عده زیادی از مردم کشور به این بیماری مبتلا می شوند و جانشان را از دست می دهند.

علاوه بر این، پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیمارستان خسته شده اند و ماسک های چند لایه و لباس های ویژه در هوای گرم تابستان انرژی آن ها را گرفته است . این انسان های شریف ماه هاست که روی خانه خود را ندیده اند و از خانواده هایشان دور مانده اند و شمار قابل توجهی از آن ها نیز در راه نجات جان دیگران ، جان خودشان را از دست داده اند.

البته در این روزها مردم کمی خوشحال ترند زیرا واکسیناسیون در کشور شروع شده است و روند صعودی دارد. همانطور که می دانید دانشمندان توانستند واکسن کرونا را کشف کنند و مردم جهان در حال واکسینه شده هستند. مردم کشور عزیزمان نیز در این روزها در حال واکسینه شدن می باشند.

اما واکسینه شدن به معنای نادیده گرفتن بهداشت نمی باشد، وظیفه همه ماست که تا حد امکان دستورالعمل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم تا از ابتلا به این ویرویس خطرناک پیشگیری کنیم، تا همه افراد واکسینه شوند. همچنین باید سفرها و مسافرت های تفریحی مان را به خاطر خودمان و دیگران به فراموشی بسپاریم.

ویروس کرونا با همه بدی ها و اذیت هایی که داشته است، چیز های خوب زیادی هم به ما یاد داده است . به ما یاد داده که قدر چیز هایی که داشتیم را بدانیم و بابت آن ها شکر گزار باشیم. حال، تنها چیزی که از دست ما بر می آید این است که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، به امید این که همه افراد کشور ایران واکسینه شوند و جشن پایان یافتن بیماری کرونا را در کشور بگیریم. تا باز هم لحظات خوش با هم بودن را تجربه کنیم.

جهت دریافت موضوع و یا متن انشا در هر زمینه ای همین حالا می توانید از طریق شماره های سایت تماس بگیرید و انشا درخواستی خود را دریافت نمایید …


مهمترین درسی که شما از زندگی در روزهای کرونایی گرفته اید چیست؟

ما خیلی بلند پرواز بودیم و همیشه در حال برنامه ریزی برای یک آینده بلند مدت بودیم، اما حالا افق برنامه ریزی های ما کوتاه شده امیدواریم خودمان و عزیزانمان ماههای آینده را پیش روی خود ببینیم.

چگونه یک انشاء خلاقانه بنویسیم؟

انشاء به معنی ایجاد کردن، پرورش دادن و ابداع نمودن است. انشاء یعنی افکار نویسنده را به صورتی روشن، شیوا و روان، بیان کند و خواننده آن را به آسانی بفهمد و برایش خوش آیند باشد. شما عزیزان جهت دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از طریق شماره تماس موجود در سایت با مشاوران ما هم صحبت شوید و موضوع انشاء درخواستی خود را از ما بخواهید.

انشا های خود را در قسمت کامنت برای ما ارسال کنید ، تا ما آن ها را با نام شما در سایت قرار دهیم:
انشا درباره ساعت – از عسل
3.2/5 - (21 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه انشا در مورد کرونا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ناشناس

    چرا تقلب می کنی ⚠︎ بچه ها تقلب خوب نیست خودتون بخوانید و بعد بنویسید

    پاسخ
  2. ناشناس

    من انشا نوشتم خواستید بگید بفرستم نمره ام 20 شد

    پاسخ
  3. بارزان

    کم بود ولی خوب بود برای تقلب

    پاسخ
  4. فاطمه رجبی

    عالی فقط برای ابتدایی اگر بخواهیم این انشاء رو بنویسیم خیلی بزرگانه هست لطفا درباره ی کرونا انشا گ کودکانه هم بگین

    پاسخ
  5. امیر علی

    اگه میشه انشا جهان بدون کرونا را هم اضافه کنید

    پاسخ
  6. امیر

    میشه انشا درباره دو سال با کرونا بفرستید؟

    پاسخ
  7. Amir

    انشاء درباره تاثیر کرونا بر روند آموزش

    پاسخ
  8. ناصر رضایی

    سلام من هم انشایی نوشتم میتونم بزارم تو سایت

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      بله انشاء خودتون رو در قسمت کامنت برای ما ارسال کنید، با نام شما در سایت قرار دهیم

      پاسخ
  9. Asal

    انشا درباره ساعت

    آیا تابحال با دقت به ثانیه های ساعت دقت کرده اید که با نظم در حال حرکت هستند؟ خداوند هم این جهان هستی را با نظم افرید و ثانیه های زندگی همینطور میگذرند.

    این دنیا همچون گذر ابرها به سرعت می گذرند. باید در این دنیا طوری زندگی کرد که فرصت ها را غنیمت شمرد و از لحظه لحظه زندگی خود نهایت استفاده را برد و در زندگی موفق شد. ساعت ها هم به ما این را برای ما نشان می دهد که تک تک ثانیه هایی که می گذرند از عمرت کاهش می یابد. بنابراین می توان گفت ساعت ها نشانگر این است که زمان زود می گذرد و تو نمی توانی زمان را به عقب برگردانی!
    گاهی اوقات شما از انجام دادن کاری تنبلی می کنی و ان را به زمان دیگری موکول می کنی اما وقتی در ان روز اتفاقات دیگری رخ دهد و تو نتوانی ان کاری که باید انجام می دادی اما انجام ندادی پشیمان می شوی و می گویی ای کاش زمان به عقب بر می گشت! افراد زیادی هستند که کارهایشان را به همین صورت انجام نمی دهند. پس باید برنامه ریزی داشت. ثانیه های ساعت همانطور که با سرعت می گذرند و تو نمیفهمی که چه طور گذشتند، مانند ثانیه های سرعت کارهای خود را با لذت انجام دهید طوری که متوجه نشوید چه چطور کارها به این سرعت تمام شد.
    در زمان های قدیم ساعتی وجود نداشت و انسان ها با استفاده از طلوع و غروب خورشید زمان را متوجه می شدند‌. پس میتوان به این پی برد که از زمان های قدیم تاکنون دنیا چقدر عوض شده است. انسان ها چقدر پیشرفت کردند. امروزه انواعی از ساعت ها از جمله ساعت های مچی، دیواری، ایستاده دیجیتالی و .. با انواع مختلف را می توانیم در بازارها و فروشگاه ها دید.
    زمان به سرعت می گذرد. ثانیه ها، دقیقه ها، ساعت ها که می گذرند نهایت استفاده را کنید. دست بجنبانید و برنامه ریزی کنید تا بتوانید انسان موفقی برای خودتان باشید.

    پاسخ
    1. Alireza

      انشا شما بر روی سایت قرار گرفت.

      پاسخ
  10. تارا

    سلام مرسی عالی بودن

    پاسخ
  11. کیان

    خوبه تقلب میکنیم واسه انشا?

    پاسخ
  12. Ali.es

    سلام خیلی ممنونم از انشا های خوبتون خیلی خوب بودن

    پاسخ
  13. الهام شفیعی نیا

    سلام منم انشایی نوشتم میتونم بفرستم که شما در سایت ثبت کنید

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام، بله هیچ مشکلی نداره، از طریق کامنت همین صفحه و یا بارگذاری فایل صفحه همکاری با ما می توانید انشاء خود را به دست ما برسانید و با نام خودتان در مقاله قرار داده می شود.

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی