ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما در این مقاله به بررسی ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد پرداخته ایم. برای اطلاع از زمان و نحوه انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد با مشاور گروپ همراه باشید.

ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

برخی دانشجویان که به دنبال انتقالی گرفتن و میهمان شدن در واحد های دیگری هستند با داشتن شرایط  می توانند در سامانه منادا ثبت نام و مستندات و مدارک لازم را بارگزاری کنند. برای آگاهی از زمان ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیک، شرایط انتقالی به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد و هزینه ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ادامه متن را بخوانید.

زمان ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیک دانشگاه آزاد

زمان ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 اعلام شد. بر اسلاس این بیانیه از تاریخ 15 فروردین ماه 1401 لغایت 25 فروردین ماه 1401 دانشجویان واجد شرایط می توانند در سامانه درخواست انتقالی به واحد مجازی دانشگاه آزاد را ثبت نمایند.

سامانه انتقالی به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

داوطلبان واجد شرایط می توانند از تاریخ  ۱۵ فروردین لغایت  ۲۰ فروردین 1401 در سامانه انجام بدهند. سامانه درخواست انتقالی به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد، سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir می باشد.  تمام فرآیند های نقل و انتقال به واحد الکترونیکی در سامانه منادا انجام میشود.

سامانه ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

شرایط ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به شرح ذیل است.

  • داوطلبان برای ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه ازاد در سایت monada در زمانی که اعلام شد وارد شوند.
  • درخواست انتقال در صورت وجود مقطع، رشته، گرایش و تطابق سال قبولی، در این مقطع زمانی صرفا به واحد الکترونیکی (مجازی) امکان پذیر می‌باشد.
  • برای ثبت درخواست انتقالی در سایت برای اهراز هویت با شماره دانشجویی و کدملی وارد شوند
  • کارهای ثبت را به دیگران واگذار نکنید.
  • بعد از پرداخت هزینه برای دریافت کد رهگیری تایید نهایی را بزنید و شماره پرونده دریافت نمایید.
  • آخرین وضعیت درخواست های ثبت شده از طریق پیامک ارسال میشود در ثبت شماره تلفن همراه خود دقت کنید

داوطلبان باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند تا بتوانند مراحل درخواست انتقالی به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد را طی کنند. برای اطلاع از شرایط ثبت نام ادامه مطلب را بخوانید.

شرایط انتقالی به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

برای ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیک دانشگاه آزاد داوطلبان باید دارای شرایطی باشند تا بتوانند برای انتقال به واحد الکترونیک و میهمانی ثبت نام نمایند. شرایط انتقالی به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد شامل شرایط انتقالی عمومی و اختصاصی است.

شرایط عمومی انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به شرح جدول زیر است:

شرایط انتقالی به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

شرایط عمومی

نداشتن منع ادامه تحصیل به دلایل آموزشی، انضباطی و نظام وظیفه انتقال و مهمانی کارکنان و اعضا هیئت علمی به دانشگاه محل خدمت ممنوعاست
دانشجو حد اقل یک نیمسال باید در دانشگاه مبدا ثبت نام کرده باشد. ( به استثنای واجدین مهمانی و انتقالی) انتقال و مهمانی از واحد های برون مرزی به سایر واحد های دانشگاهی در داخل کشور ممنوع است
انتقال فقط با آزمون امکان پذیر است انتقال و مهمانی فقط از واحد بین الملل  به واحد بین الملل امکان پذیر است
انتقال به واحد علوم و تحقیقات ممنوع می باشد انتقال مجدد در هر مقطع تحصیلی به غیر از ماده 12-1 آیین نامه  ممنوع است
انتقال و مهمانی دانشجویان پژوهش محور ممنوع می باشد انتقال فقط شرایط وجود مقطع، رشته، گرایش و تطابق سال قبولی در واحد مقصد امکان پذیر است.
انتقال در هر مقطع تحصیلی در نیم سال آخر تحصیل ممنوع است اخذ پایان نامه با موافقت واحد های مبدا و مقصد امکان پذیر است. اخذ رساله دکتری برای دانشجوی میهمان یک نیم سال ممنوع است.
انتقال و مهمانی دوره های خودگردان فقط به همان واحد ها امکان پذیر است انتقال و مهمانی از واحد مجازی به سایر واحد ها  ممنوع است. بالعکس با ضوابط امکان پذیر است
انتقال و مهمانی دانشجویان ارشد، دکتری تخصصی و دستیاری تخصصی رشته های علوم پزشکی ممنوع است. درخواست نقل‌ و انتقال دانشجویان اتباع غیر ایرانی از طریق واحد دانشگاهی مبدأ و اداره کل امور بین‌الملل و کمیسیون نقل‌وانتقال دانشجویی دانشگاه قابل بررسی است.

ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد واجد شرایط اختصاصی است که داوطلبان باید از ان اطلاع داشته باشند و در صورت دارا بودن این شرایط انتقال به واحد الکترونیک دانشگاه آزاد ثبت نام خود را برای انتقال و مهمانی انجام دهند.

شرایط اختصاصی انتقالی به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

شرایط انتقال به واحد الکترونیک دانشگاه آزاد

شرایط اختصاصی

دانشجو بعد از انتخاب رشته عقد دائم کند. میتواند با ارایه مدارک لازم، مهمانی دایم (یک نیم سال) در شهر محل سکونت خانواده یا شهر محل کار همسر به دانشگاه های همتراز یا پایین تر امکان پذیر است. مهمانی دایم یک نیمسال دانشجوی متاهل خانم که بعد از انتخاب رشته متارکه کرده اند. با ارایه مدارک لازم به شهر محل سکونت خانواده در دانشگاه همتراز یا پایین تر امکان پذیر است.

انتقال آزادگان، اسرا و جانبازان 25% و بالاتر و همسر و فرزندان انها و دانشجویان شاهد مهمانی جانبازان 5% تا 24% همسر و فرزندان انها، رزمندگان و همسر و فرزندان آنها حداقل 6 ماه حضور در جبهه تا قبل تاریخ 24 مهر 67 به جز رشته های علوم پزشکی با ارایه مدرک به شهر محل سکونت و در صورت نبود دانشگاه به شهر نزدیک خانواده امکان پذیر است.

در صورتی که بیشتر از یک نفر از افراد در یک خانواده به طور همزمان در دانشگاه آزاد تحصیل کنند میهمانی یک نفر یا بیشتر به هر واحد دانشگاهی به شرط موافقت واحد مبدا و مقصد امکان پذیر است. میهمانی دانشجویان سایر بیماری ه که در شهر محل تحصیل خدمات درمان ندارند در صورت تایید امکان پذیر است.
میهمانی دایم دانشجویان دارای معلولیت جسمی و حرکتی، ینایی، شنوایی، ذهنی، گفتاری شدید و خیلی شدید باشند در صورت تایید مراجع ذیصلاح از بدو قبولی امکان پذیر است. میهمانی دانشجویان صعب العلاج( ام.اس. سرطان، دالیزی، هموفیلی و…) امکان پذیر است میهمانی دانشجویان باردار به هریک از واحد های دانشگاهی امکان پذیر است. میهمانی افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی، بینایی، شنوایی، معلولیت ذهنی، گفتاری (در حد متوسط) در صورت تایید امکان پذیر است  

برای اطلاع از جزییات بیشتر شرایط و نحوه انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد و مطالعه آیین نامه انتقال به واحد الکترونیک روی لینک زیر بزنید:

دانلود آیین نامه نقل و انتقال دانشجویی

هزینه ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

هزینه انتقال و میهمانی دانشجویان واجد شرایط ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد طبق مصوبه سازمان مرکزی به شرح زیر است

انتقالی به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد
هزینه مهمانی دایم/ یک نیمسال  مبلغ به ریال هزینه میهمانی هر نیمسال(به همراه شهریه ثابت توسط واحد مقصد اخذ و به حساب واحد مبدا واریز می گردد.) هزینه ثبت درخواست و رسیدگی به پرونده دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی(از طریق منادا پرداخت می شود)
مقطع کاردانی 6/000/000 2/500/000 325/000
مقطع کارشناسی 9/000/000 4/000/000 625/000
کارشناسی ارشد 15/000/000 8/000/000 945/000
دکتری حرفه ای و تخصصی 40/000/000 15/000/000 1/455/00

شهریه دانشجویان میهمان دایم علوم پزشکی

مقاطع علوم پایه و فیزیو پاتولوژی بر اساس بند های 1تا11 طبق روال شهریه ثابت به واحد مبدا و متغییر را به واحد مقصد پرداخت نماید.

مقاطع کارآموزی و کار ورزی

مقاطع کارآموزی و کار ورزی در عرصه بر اساس بند 1تا 11 نقل و انتقالات 25% شهریه ثابت به واحد مبدا و 75% شهریه ثابت و کل شهریه متغیر به واحد مقصد پرداخت می شود. دانشجویان بر اساس ماده 12 آیین نامه میهمان دایم در تمام مقاطع تحصیلی لازم است شهریه ثابت و متغییر را به واحد مقصد و هزینه جبرانی و 50% شهریه ثابت و متغییر خود را به واحد مبدا پرداخت نمایند.

نحوه انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

برلی اطلاع از نحوه انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به متن زیر توجه کنید

  • ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد کاملا به صورت اینترنتی تو سامانه منادا انجام میشود و اصلا نیاز به مراجعه حضوری دانشجو به واحدای مبدا و مقصد نیست
  • در زمان اعلام شده وارد سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد شوید
  •  اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و مدارک لازم را بارگذاری کنید 
  • هزینه بررسی درخواست انتقالی به واحد الکترونیکی دانشگاه را واریز نمایید.

بعد از اینکه درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد  ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ رو ثبت کردین ، درخواست شما توسط معاونت مرکزی دانشگاه آزاد بررسی میشود و در صورتی که شرایط نقل و انتقالات داشته باشید این درخواست به واحد های مبدا و مقصد ارسال میشود . چون موافقت واحدای مبدا و مقصد برای نقل و انتقالات الزامی می باشد.

در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد آورده شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال و بروز مشکل در طی کردن مراحل ثبت نام با کارشناسان مشاور گروپ  9099071613 در تماس باشید.

❓ ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چه زمانی آغاز می شود؟

زمان ثبت درخواست انتقال به واحد دانشگاهی الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 اعلام شد. بر اسلاس این بیانیه از تاریخ 15 فروردین ماه 1401 لغایت 25 فروردین ماه 1401دانشجویان واجد شرایط می توانند در سامانه درخواست انتقالی به واحد مجازی دانشگاه آزاد را ثبت نمایند.

❓ سامانه ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست؟

داوطلبان واجد شرایط می توانند در سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد را انجام دهند

❓ شرایط انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد کدام ها است؟

برای ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد که دارای شرایط اختصاصی انتقال به واحد الکترونیک و شرایط عمومی است به متن مراجعه کرده و مطالعه فرمایید.

❓ مهلت ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد تا چه زمانی است؟

برای اطلاع از مهلت ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به متن مقاله مراجعه فرمایید.


5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. nina

    سلام خسته نباشید ببخشید من دانشجوی ترم سوم حقوق هستم میخواستم بدونم شرایطش هست که برای ترم بهمن 1402 درخواست انتقال بدم؟ بر اساس سوابق تحصیلی قبول شدم و میخواستم ببینم امکانش هست؟ به دلیل بیماریم رفت و آمد حضوری همیشه برام امکان پذیر نیست.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403