انتقالی به دانشگاه دیگر با کارنامه ی سبز کنکور سراسری 1400

توصیه های رتبه برتر کنکور به داوطلبان کنکور 1402

جهت مشاوره در زمینه انتقالی به دانشگاه دیگر با کارنامه ی سبز کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

انتقالی به دانشگاه دیگر با کارنامه ی سبز کنکور سراسری 1400 : نحوه تغییر رشته با کارنامه ی سبز کنکور سراسری 1400 :  آیا می توان با استفاده از کارنامه ی سبز 1400 رشته ی قبول شده را جا به جا کرد؟,اخرین رتبه ی قبولی در کارنامه ی سبز 1400 به چه معناست؟,اخرین رتبه ی قبولی در کارنامه ی سبز کنکور 1400 به چه معناست؟,بررسی و تحلیل کارنامه ی سبز کنکور 1400 ,تغییر رشته با کارنامه محرمانه کنکور 1400 ,رتبه ی داوطلب در کارنامه ی سبز 1400 به چه معناست؟,رتبه ی داوطلب در کارنامه ی سبز 1400 چیست؟,رتبه ی داوطلب در کارنامه ی سبز کنکور 1400 به چه معناست؟,رتبه ی داوطلب در کارنامه ی سبز کنکور 1400 چیست؟,زمان انتشار کارنامه ی سبز کنکور 1400 ,قوانین انتقالی به دانشگاه دیگر,قوانین تغییر رشته کنکور 1400 ,کاربرد کارنامه سبز کنکور 1400 چیست؟,کارنامه سبز کنکور 1400 در چه تاریخی در دسترس است؟,کارنامه محرنامه ی کنکور 1400



 انتقالی به دانشگاه دیگر با کارنامه ی سبز کنکور سراسری 1400

 آیا می توان با استفاده از کارنامه ی سبز 1400 رشته ی قبول شده را جا به جا کرد؟,اخرین رتبه ی قبولی در کارنامه ی سبز 1400 به چه معناست؟,اخرین رتبه ی قبولی در کارنامه ی سبز کنکور 1400 به چه معناست؟,بررسی و تحلیل کارنامه ی سبز کنکور 1400 ,تغییر رشته با کارنامه محرمانه کنکور 1400 ,رتبه ی داوطلب در کارنامه ی سبز 1400 به چه معناست؟,رتبه ی داوطلب در کارنامه ی سبز 1400 چیست؟,رتبه ی داوطلب در کارنامه ی سبز کنکور 1400 به چه معناست؟,رتبه ی داوطلب در کارنامه ی سبز کنکور 1400 چیست؟,زمان انتشار کارنامه ی سبز کنکور 1400 ,قوانین انتقالی به دانشگاه دیگر,قوانین تغییر رشته کنکور 1400 ,کاربرد کارنامه سبز کنکور 1400 چیست؟,کارنامه سبز کنکور 1400 در چه تاریخی در دسترس است؟,کارنامه محرنامه ی کنکور 1400


 تغییر رشته با کارنامه ی سبز کنکور سراسری 1400

  • معنی رتبه ی داوطلب در جداول کارنامه ی سبز کنکور سراسری 1400 چیست؟
  • اخرین رتبه ی قبولی در کارنامه ی سبز کنکور سراسری  1400به چه معناست؟
  • کارنامه سبز کنکور سراسری 1400 نحوه جابه جا کردن رشته ی قبول شده
  • تغییر رشته با کارنامه ی سبز کنکور سراسری 1400
  • انتقالی به دانشگاه دیگر با کارنامه ی سبز کنکور سراسری 1400
  • قوانین انتقالی به دانشگاه دیگر با استفاده از کارنامه سبز کنکور 1400
  • تغییر رشته با کارنامه محرمانه کنکور سراسری 1400
  • بررسی و تحلیل کارنامه ی سبز کنکور سراسری 1400

🔴 دو خبر مهم

🔹 تاریخ انتشار کارنامه سبز کنکور 99 ، ١۵ آبان

🔹امکان درخواست رفتن به اولویت های بعدی و درخواست رفع محرومیت از کنکور برای پذیرفته شدگان دوره روزانه از بعد انتشار کارنامه سبز تا ۲۳ آبان

#کارنامه_سبز  کنکور 99  :

🔶 داوطلبان عزیز، سازمان سنجش، فقط در یک کد رشته شما را به عنوان پذیرفته شده نهایی معرفی می‌کند.
🔺 چند روز بعد اعلام نتایج، کارنامه سبز در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
🔺 در کارنامه سبز مشخص می شود که شما در کدام اولویت پذیرفته شده و چقدر با آخرین نفر قبولی فاصله دارید
🔺 در کارنامه سبز مشخص می شود که در انتخابهای پایین تر و بعدی در چه رشته های دیگری می توانستید قبول شوید
🔺کسانی که از رشته قبولی خود رضایت نداشته باشند و علاقمند به رشته اولویت های پایین یا بعدی که با رتبه آنان همخوانی داشته باشد با نظر دانشگاه مبدا و دانشگاه مقصد می توانند تقاضای انتقالی کنند یا به سازمان سنجش درخواست دهند
🔺 دانشگاهها و سازمان سنجش در قبول یا رد تقاضا اختیار تام دارند.
🔺پروسه تغییر رشته با استناد به کارنامه سبز بسیار محدود ، سخت ونیازمند پیگیری زیاد و رایزنی با دانشگاه مبدا و مقصد و سازمان سنجش هست و براحتی میسر نمی شود .


مفهوم اعداد در کارنامه ی سبز کنکور سراسری 1400


  • در جدول زیر مفهوم اعداد درج شده در ستون نتیجه توضیح داده شده :
مفهوم مندرجات كارنامه در ستون نتیجه
عدد 1 به منزله عدم دارابودن شرايط و ضوابط اختصاصی مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 می باشد ( نظير تكرار كد رشته انتخابی ، عدم رعايت جنسيت پذيرش ، عدم توجه به ضوابط رشته های دارای شرايط خاص برای رشته مذكور و…).
عدد 2 بیانگر آن است که شما در یک کد رشته محل برای مصاحبه به دانشگاه دعوت شدید .
عدد 3 بیانگر آن است كه داوطلب با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی ، در سهميه مجاز ديگری به جز سهميه نهايی پذيرفته شده است .برای بهياران و يا كارمندان كه با استفاده از سهميه بهياران در رشته پرستاری و يا با استفاده از سهميه كارمندی پذيرفته شده اند نيز عدد 3 درج شده است.​
عدد 4 بیانگر آن است كه وضعيت علمی و عمومی شما در رشته های پرديس های فرهنگيان يا دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايی در دست بررسی می باشد .
عدد 5 بیانگر آن است که داوطلب با توجه به ضوابط عمومی گزينش در انتخاب رشته‌ های دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت معلم شهيد رجايی امتياز لازم را كسب نکرده و در اولويت جذب قرار نگرفته است اين داوطلبان حداكثر ظرف دو ماه از زمان انتشار اسامی پذیرفته شدگان فرصت دارند با همراه داشتن کارت شناسایی و تصوير کارنامه نهایی به هسته گزينش آموزش و پرورش استان بومی به نشانی مندرج در پايگاه اطلاع رسانی هيات مرکزی گزينش وزرات آموزش پرورش به نشانی www.qozinesh.medu.ir مراجعه نمایید .
عدد 7 به معنی عدم کسب حد نصاب امتياز در مصاحبه تخصصی و يا عدم احراز شرايط ( سن ، معدل ، ويژگی هاي جسمانی ، … و غيبت در مصاحبه ) می باشد
عدد 9 عدد نه به این معنی است که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد ، علوم قضایی ، علوم پزشكی بقيه الله(عج)، شهيد مطهری ،
صدا و سيماي جمهوری اسلامی ايران ، غير انتفاعی امام رضا (ع) ،علوم پزشکی ارتش ،دانشکده غير انتفاعی رفاه يا يکی از رشته های مديريت بيمه اکو ، دکتری پيوسته بيو
تکنولوژی ،کاردانی فوريت هاي پزشکي ،تربيت مربی عقيدتی سياسی سپاه يا موسيقی نظامی دردست بررسی است .
* داوطلب در این کد رشته محل پذیرفته شده است

خب حال می خوایم بدونین تو کدوم یکی از انتخاب هاتون قبول می شدین ؟ خیلی کار راحتیه و فقط کافیه تو کارنامه نهایی عدد ستون ” رتبه داوطلب ” رو با عدد ستون ” آخرین رتبه قبولی ” مقایسه کنید . اولین ردیفی که تو اون رتبه ما از رتبه آخرین نفر قبولی کوچکتر و یا حتی مساوی بود ، همون محل قبولیتونه که تو کارنامه محرمانه نشون داده شده .

تو کارنامه سبز بالا تو انتخاب 119 رتبه داوطلب 22 شده و رتبه آخرین نفر قبولی 40 شده ، پس انتخاب 119 چون اولین انتخابیه که تو اون رتبه داوطلب از رتبه آخرین نفر قبولی کوچک تره ، بنابراین داوطلب تو همون انتخاب قبول نهایی شده . اما خب اینو که می دونستیم ! بقیه انتخاب ها چی؟ اگه به کارنامه نهایی دقت کنین می بینین که همین داوطلب تو انتخاب 122 و 124 خودش هم قبول میشد ، چون رتبه قبولی داوطلب تو این انتخاب ها از رتبه آخرین نفر قبولی کوچک تره .




کارنامه ی سبز برای چه کسانی است؟

کارنامه ی سبز یا کارنامه ی محرمانه ی کنکور تنها برای کسانی که یکی از رشته های انتخابی خود را قبول شده اند قابل مشاهده است پس اگر در انتخاب رشته ی خود مردود شده اید کارنامه ی سبز ندارید.
معنی رتبه ی داوطلب در جداول کارنامه ی سبز چیست؟

ممکن است برای شما سوال شود که چرا مقابل هر یک از انتخاب های شما یک رتبه ی متفاوت نوشته شده است؟ مگر هر شخص چند رتبه ی کنکور دارد؟

رتبه هایی که شما در کارنامه ی سبز مشاهده میکنید رتبه ی شما در رشته ی مورد نظر است و این رتبه همانطور که پیش تر نیز صحبت شد با در نظر گرفتن نواحی،قطب ها و همینطور اعمال سهمیه ها به دست آمده است.

مطلب پیشنهادی: تاثیر سهمیه ها در کنکور 1400

اخرین رتبه ی قبولی در کارنامه ی سبز به چه معناست؟

همانطور که از اسم این رتبه پیدا است این عدد مربوط به رتبه ی اخرین نفری است که در آن کد رشته پذیرفته شده است اگر رتبه ی شما بهتر است در صورتی که آن کد رشته را در اولویت بالاتری قرار میدادید میتوانستید در آن رشته قبول شوید.
آیا می توان با استفاده از کارنامه ی سبز رشته ی قبول شده را جا به جا کرد؟

خیر! همانطور که در پست آموزش انتخاب رشته کنکور ۹۹ (الگوریتم انتخاب رشته) بررسی شد این لیست را خودتان چیده اید و اولویت ها را شما مشخص کرده اید پس جای اعتراض به چینش وجود ندارد و سازمان سنجش نیز تغییر در اولویت های شما را نمی پذیرد.

روش های استفاده از کارنامه سبز کنکور برای انتقالی :

راه اول :

اگه نهایتا تا یک ماه بعد از اعلام نتایج نهایی یعنی پایان آبان این مقاله رو خوندین و خواستین با استفاده از کارنامه نهایی انتقالی بگیرین ، اولین و بهترین راه ، استفاده از لینک بررسی اشتباه در انتخاب رشته سازمان سنجش و تقاضای بررسی اولویت بعدی تون از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش هستش .

راه دوم :

همین هفته در دانشگاهی که قبول شدین ثبت نام کرده و فعلا به همین قانع باشین . واسه ترم اول دانشجو شده و انتخاب واحد کنین ، اما از اوایل ترم اول با کارنامه نهایی کنکور 99 به دانشگاه مقصد رفته و درخواست بدین که از ترم دوم شما رو ثبت نام کنن .

این راه احتمال موفقیت بیشتری داره . یعنی اگه دانشگاه مقصد ظرفیت داشته باشه ( که معمولا داره ) با درخواست شما موافقت می کنه و بعد از گرفتن موافقت دانشگاه مبدا از ترم دوم می تونین تو دانشگاه مقصد شروع به تحصیل کنین و واحد های عمومی که در ترم اول پاس کردین رو تطبیق بزنین .

اگه دانشگاه مقصد با درخواستتون واسه انتقالی با کارنامه محرمانه کنکور ۹۹ موافقت نکرد ، حداقل شانس ثبت نام تو قبولی اولتون رو از دست ندادین . اگر قصد انتقالی گرفتن از دانشگاهی به دانشگاه دیگر دارید بعد از یک ترم تحصیل در آن دانشگاه می توانید درخواست انتقالی دهید که تنها در صورت موافقت دانشگاه مبدا و مقصد این انتقال صورت می گیرد.



امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه انتقالی به دانشگاه دیگر با کارنامه ی سبز کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی