راهنما انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 97

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

جهت مشاوره در زمینه راهنما انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله ی آموزشی به موضوع راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 96 – 97 خواهد پرداخت و تمامی نکات مربوطه را ذکر می نماید.

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 97

این مقاله ی آموزشی به بحث و بررسی کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی می پردازد و قصد دارد تمامی نکات و مراحل فرایند کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی را به سمع و نظر شما عزیزان برساند. شما می توانید آخرین نکات مربوط به کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی را در سایت مشاورگروپ مشاهده فرمایید.

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

برای انتخاب رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی 96-97 چه کنیم؟

 داوطلبان طبق ميزان علاقه‌شان خود به رشته‌های تحصيلي و با در نظر گرفتن شرايط اختصاصي هر يك از مراكز آموزشي می‌توانند دریکی از چهار زيرگروه آموزشي اصلي شامل صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط و شرایط شركت کنند.

جدول شماره (2) در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی، گروه، كد زيرگروه آموزشي، عنوان‌های رشته‌های تحصيلي و كد مدارك كارداني در اولويت پذيرش را، مشخص می‌کند. عناوين و كد مدارك كارداني در اولويت پذيرش طبق گروه و زيرگروه آموزشي در جدول شماره (3) واردشده است. در جدول شماره (5) نیز تعريف داوطلب شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي مراكز آموزشي واردشده است. موارد ثبت‌شده در صفحات (6 الي 9) اين دفترچه معرف کد رشته محل و عنوان رشته، ظرفيت پذيرش از قبیل آزاد و شاغل، كد اشتغال و نيز جنسيت پذيرش هر يك از کد رشته محل‌های گروه‌های آموزشي چهارگانه بر اساس استان، شهر و مركز آموزشي می‌باشد.

جداول مهم در دانشگاه علمی کاربردی

جدول شماره (6) دفترچه مربوط به کد رشته محل‌های گروه آموزشي صنعت، جدول شماره (7) مربوط به کد رشته محل‌های گروه آموزشي كشاورزي، جدول شماره (8) مربوط به کد رشته محل‌های گروه آموزشي مديريت و خدمات اجتماعي و جدول شماره (9) مربوط به کد رشته محل‌های گروه آموزشي فرهنگ و هنر می‌باشد.

به داوطلبان توصيه می‌شود پیش از واردکردن کد رشته محل موردعلاقه در داخل فرم ثبت‌نام به شرايط اختصاصي که در جدول شماره (5) آمده، توجه کنند.

ترتيب اولويت انتخاب کد رشته محل داوطلبان باید بر اساس علاقه آن‌ها باشد.

داوطلباني كه كد و نام رشته تحصيلي دوره كارداني آنان در جدول شماره (3) وارد نشده است باید كد 9999 را در فرم ثبت‌نامشان وارد کنند.

داوطلبان باید به ظرفيت پذيرش شاغل و آزاد کد رشته محل موردتقاضا و نيز جنسيت موردپذیرش آن توجه کنند و اگر واجد شرايط هستند آن کد رشته محل را انتخاب کنند.

داوطلبان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

داوطلب آزاد مجاز به انتخاب حداكثر بيست (20) کد رشته محل (در صورت ارائه) از بين رشته‌های تحصيلي موجود، صرفاً در يك گروه آموزشي مطابق جدول شماره (2) می‌باشد. در صورت انتخاب از چند گروه آموزشي، تمامي انتخاب‌های داوطلب حذف خواهد شد؛ و اگر مدرك كارداني داوطلبان آزاد مطابق جدول شماره (2) با

عناوين رشته‌های تحصيلي آمده در زيرگروه آموزشي مربوط، مرتبط باشد در آن گروه آموزشي در اولويت پذيرش قرار می‌گیرند.

داوطلب شاغل مجاز به انتخاب حداكثر بيست (20) کد رشته محل (در صورت ارائه) از بين رشته‌های تحصيلي موجود، صرفاً در يك زيرگروه آموزشي مطابق جدول شماره (2) می‌باشد. در صورت انتخاب از چند زيرگروه آموزشي، تمامي انتخاب‌های داوطلب حذف خواهد شد.

به داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه شاغل توصيه می‌کنیم زمان انتخاب رشته از مراكز آموزشي، به تعريف مفهوم ” شاغل” در آن مركز مندرج در جدول شماره (5) توجه کنند و اگر ازنظر مركز آموزشي ذی‌ربط شاغل می‌باشند، اقدام به انتخاب آن کد رشته محل نمايند.

داوطلبان شاغلي كه كد اشتغال آن‌ها بر اساس تعاريف مندرج در جدول شماره (5) يكي از كدهاي 101 الي 218 می‌باشد، در صورت وجود رشته مرتبط در ساير مراكز آموزشي با كد اشتغال 199، می‌توانند از آن مراكز آموزشي نيز انتخاب رشته کنند. طبق تعريف شاغل كد اشتغال 199: شاغل به کسی گفته می‌شود كه دستگاه‌های اجرايي و شرکت‌ها از قبیل دولتي يا غيردولتي در حرفه منطبق با رشته انتخابي حداقل يك سال سابقه كار مرتبط داشته و مشغول به كار باشد.

لیست رشته‌های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 96:

لیست کامل رشته های دانشگاه علمی کاربردی – کلیک کنید

رشته‌های بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی برای هر زیرگروه آموزشی تنوع خاص خود رادارند که برای هر گروه در جدولی جداگانه آمده است:

کاردانی به کارشناسی

کاردانی به کارشناسی

کاردانی به کارشناسی

کاردانی به کارشناسی کاردانی به کارشناسی

کاردانی به کارشناسی کاردانی به کارشناسی

مطالب تکمیلی دانشگاه علمی کاربردی

معرفی مقاطع و ویژگی های

مدارک لازم جهت ثبت‌نام

شهریه کاردانی به کارشناسی

شرایط وظیفه عمومی

شرایط معادل سازی و تطبیق واحد

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه راهنما انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی