امریه سربازی 97 – شرایط امریه سربازی پارک علم و فناوری دانشگاه شریف

سربازی 97 شرایط امریه سربازی پارک علم و فناوری دانشگاه شریف

جهت مشاوره در زمینه امریه سربازی 97 – شرایط امریه سربازی پارک علم و فناوری دانشگاه شریف

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از اینکه مشاور گروپ را برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه امریه سربازی 97  و همچنین کسب اطلاعات دقیق تر در زمینه شرایط امریه سربازی پارک علم و فناوری دانشگاه شریف انتخاب کرده اید خوشحالیم  و این اطمینان را به شما می دهیم، راهنمایی ها و توضیحات مشاوران اختصاصی نظام وظیفه در مجموعه مشاور گروپ که با در اختیار داشتن تجربه فعالیت در سازمان محترم وظیفه عمومی، شما را به هر آنچه در این مسیر پیش رو دارید آشنا و آگاه خواهند کرد. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره اختصاصی با کارشناسان ما از طریق شماره تماس مجموعه ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ بدون اضافه کردن هرگونه کد و پیش شماره ی دیگری  در تماس باشید.

شرایط امریه سربازی پارک علم و فناوری دانشگاه شریف

امریه سربازی 97 برای پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف امریه سربازی پذیرش می‌کند.

پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف برای رفع نیاز‌های تخصصی خود، از میان فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، سرباز امریه جذب می‌کند.

شرایط امریه سربازی پارک علم و فناوری دانشگاه شریف ، شامل حال افرادی می شود که برگه اعزام به خدمت 97/12/01 را دارند ، این گونه افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در اسرع وقت با  شماره تماس مجموعه ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ بدون اضافه کردن هرگونه کد و پیش شماره ی دیگری  تماس بگیرند.

همچنین لازم است متقاضیان رزومه خود را به ایمیل  techpark@sharif.ir ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت techpark.sharif.ir کنند.

شرایط عمومی امریه سربازی پارک علم و فناوری دانشگاه شریف

از آنجا که مأموریت ذاتی یک پارک علم و فناوری، کمک به  توسعه کسب‌ و کارها از طریق نوآوری و تجاری‌سازی فناوری است، تیم‌ها، شرکت‌ها و مؤسساتی می‌توانند از خدمات پارک استفاده کنند که در حوزه‌های زیر فعال باشند:

  • فناوری­های نوین و صنایع فناوری‌های پیشرفته (High-Tech)
  • تجاری‌سازی نتایج پژوهش‌ها و دستاوردهای فناورانه
  • ایجاد و توسعه کسب‌و‌کارهای فناورانه و نوپا
  • خدمات تجاری‌سازی و پشتیبانی جهت رشد و توسعه واحدهای فناور

انواع مخاطبان پارک و شرایط پذیرش امریه سربازی پارک علم و فناوری دانشگاه شریف

با توجه به شرایط عمومی مخاطبین، آنها را می‌توان به پنج دسته زیر دسته‌بندی کرد:

  1.  استارت‌آپ‌ها (تیم‌های کارآفرینی دانشجویی)
  2.  شرکت‌های نوپا (واحدهای فناور دوره رشد)
  3.  شرکت‌های رشدیافته
  4.  دفاتر نوآوری و فناوری صنایع
  5.  تأمین کنندگان خدمات

تعریف و نحوه پذیرش این مخاطبین در ادامه تشریح شده است.

۱) استارتاپ‌ها (تیم‌های کارآفرینی دانشجویی)

منظور از تیم‌های کارآفرینی دانشجویی، تیم‌های دانشجویی علاقه‌مند به راه‌اندازی استارتاپ و توسعه کسب‌و‌کار هستند. برای دریافت حمایت‌های درنظر گرفته شده، تیم باید دارای یک ایده محوری و ترکیب آن متشکل از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف باشد. این دسته از مخاطبان در شتابدهنده مستقر و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند. پذیرش تیم‌های کارآفرینی دانشجویی بر اساس اساسنامه، آیین‌نامه‌ها و ضوابط مربوط به شتابدهنده انجام خواهد شد. اطلاعات بیشتر در این خصوص را میتوانید با یک تماس از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ دریافت کنید.

۲) شرکت‌های نوپا (واحدهای فناور دوره‌ی رشد)

این دسته از مخاطبان، شرکت‌های نوپایی هستند که توسط اعضای خانواده شریف (اعضای هیئت علمی، فارغ‌التحصیلان، دانشجویان و یا ترکیبی از آنها) تشکیل شده‌اند و برای تجاری‌سازی نتایج پژوهش‌های خود دارای ایده‌های تجاری مشخص هستند.  پذیرش این نوع از واحدهای فناور بر اساس ^آیین نامه پذیرش در مرکز رشد^ انجام می‌شود. این دسته از مخاطبان در مرکز رشد مستقر و متناسب با ضوابط موجود، از خدمات مرکز رشد بهره مند می‌شوند. برای آگاهی از جزییات فرآیند پذیرش واحدهای فناور دوره پیش‌رشد و رشد با کارشناسان مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته در مجموعه مشاور گروپ ، هم صحبت شوید.

۳) شرکت‌های رشدیافته

این دسته از مخاطبین، شرکت‌های رشد یافته‌ای هستند که مرحله راه‌اندازی کسب‌و‌کار و دوره رشد را پشت سر گذاشته، به بلوغ و پایداری نسبی دست یافته‌اند. این شرکت‌ها دارای مشخصات زیر هستند:

  • محصول دانشی: محصولی که واجد سطوحی از نوآوری باشد و به یکی از روش‌های تحقیق و توسعه و توسط شرکت ایجاد یا کسب شده است.
  •  فروش محصول دانشی: شرکت از طریق فروش محصول دانشی خود به درآمدزایی مناسب و پایدار رسیده باشد. درآمدی که شرکت را از نقطه سر به سر گذرانده و به سودآوری رسانده باشد.
  • ساختار سازمانی: ساختار شرکت باید به بلوغ رسیده و منابع انسانی مناسب و لازم را داشته باشد.

پذیرش شرکت‌های رشد یافته بر اساس “آیین نامه پذیرش شرکت‌های رشد یافته پارک علم وفناوری دانشگاه صنعتی شریف” انجام می‌شود. بدین منظور شرکت‌ های رشدیافته متقاضی می‌توانند لینک دریافت فرم درخواست عضویت را تکمیل و آنرا به آدرس ایمیل techpark[at]sharif.ir ارسال نمایند. پس از بررسی اولیه و دارا بودن شرایط لازم و وجود ظرفیت استقرار، از نماینده شرکت دعوت می‌شود تا برنامه‌های خود را در حضور اعضای کمیته پذیرش پارک، ارائه نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر این خصوص و آشنایی با شرکت‌های پسارشدی مستفر در پارک، با یک تماس از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ اطلاعات مربوطه را دریافت کنید.

۴) دفاتر نوآوری و فناوری صنایع

در این دفاتر کارشناسانی از بخش تحقیق‌ و توسعه یا فناوری و نوآوری صنایع مختلف مستقر می شوند تا با رصد کردن فعالیت‌ها و عملکرد واحدهای فناور پارک و ارزیابی توانمندی‌های آنها، بتوانند در راستای زنجیره ارزش خود از قابلیت‌های این واحدها استفاده نمایند. حضور این بخش‌ها علاوه بر تاثیر بر رشد و پایداری واحدهای فناور، موجب خواهد شد تا زمینه لازم برای بازار‌محور شدن ایده‌های واحدهای فناور فراهم شود.
دفاتری که به نمایندگی از صنایع در پارک مستقر می‌شوند، باید از حجم قابل قبولی از فعالیت‌‌های تحقیق‌‌‌ و‌ توسعه‌، نوآوری و فناوری در زمینه فعالیت‌های واحدهای فناور عضو پارک برخوردار باشند. همچنین صنایعی که این دفاتر نوآوری و فناوری را در پارک ایجاد می‌کنند باید دارای توان مالی بالا، بازار بزرگ و ظرفیت جذب فناوری و نوآوری باشند. پذیرش این مراکز بر اساس آیین‌نامه تاسیس دفاتر نوآوری و فناوری صنایع انجام می‌شود.

۵) تأمین‌کنندگان خدمات

با توجه به ماده ۱-۱ اساسنامه پارک، تأمین‌کنندگان خدمات از نهادهایی هستند که در فراهم کردن زمینه رشد شرکت‌های متکی بر نوآوری مؤثرند. منظور از این نهادها، شرکت‌ها یا مؤسساتی هستند که خدمات و فعالیت‌های آن‌ها می‌تواند مرتفع کننده نیازهای گوناگون واحدهای فناور و زمینه‌ساز رشد و توسعه آن‌ها باشد. این خدمات اعم از خدمات تجاری‌سازی، حقوقی، تأمین مالی، راهبری، مربی‌گری، رفاهی و … می‌باشد.
با توجه به ماهیت و نوع فعالیت تأمین‌کنندگان خدمات، پذیرش این واحدها متناسب با نیاز پارک در ارتباط با تأمین خدمات و با تصویب کمیته پذیرش انجام خواهد شد. بدین منظور تأمین‌کنندگان خدمات متقاضی می‌توانند فایل فرم درخواست عضویت را از لینک زیر دریافت و سپس فایل تکمیل شده را به آدرس ایمیل techpark@sharif.ir  ارسال نمایند. پس‌از بررسی اولیه و‌دارا بودن شرایط لازم، از نماینده واحد دعوت می‌شود تا برنامه‌های خود‌را در حضور اعضای کمیته پذیرش پارک، ارائه نماید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه امریه سربازی 97 – شرایط امریه سربازی پارک علم و فناوری دانشگاه شریف

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی