امتياز حافظان كل قرآن مجيد در کنکور ارشد ۱۴۰۲

امتياز حافظان كل قرآن مجيد در کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه امتياز حافظان كل قرآن مجيد در کنکور ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله مختص عزیزانی است که به واسطه ی لطف خداوند متعال و تلاش های خود شان توانسته اند حافظ کل قرآن مجید شوند و یا بخش عمده ای از آن را محفوظ دارند و انگیزه ای دوباره برای ادامه راه می طلبند. برای حافظان کل قرآن مجید امتیازی در کنکور کارشناسی ارشد در نظر گرفته می شود.

به همین منظور در این مقاله به شرایط دریافت امتیاز حافظان کل قرآن مجید در کنکور ارشد ۱۴۰۲ برای افرادی که حافظ کل قرآن مجید هستند می پردازیم. با ما همراه باشید.

امتياز حافظان كل قرآن مجيد در کنکور ارشد

امتیاز حافظ کل قرآن مجید

این انگیزه می تواند این باشد که شما در رقابتی بزرگ مانند کنکور کارشناسی ارشد، دارای امتیاز ویژه ای خواهید بود. در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ نیز مانند سال های گذشته داوطلبان حافظ کل قرآن مجید نسبت به سایر داوطلبان از امتیازاتی برخوردار هستند که در این مقاله قصد پرداخت به آن را داریم.

چنانچه در مورد چگونگی برخورداری امتیاز حافظان کل قرآن مجید در کنکور ارشد ۱۴۰۲ به مشورت و آگاهی نیاز دارید، می توانید با تیم همیشه همراه مشاور گروپ تماس حاصل بفرمایید. هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 24-8، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613(بدون پیش شماره)

شرایط دریافت امتیاز حافظان کل قرآن مجید در کنکور ارشد ۱۴۰۲

در این بخش از مقاله شرایط دریافت  امتیاز حافظان کل قرآن مجید در کنکور ارشد ۱۴۰۲ بررسی شده است. از سال 1375 مجلس شورای اسلامی به منظور اجرای قانون اعطای مدرک کارشناسی و بالاتر به حافظان کل قرآن مجید که خواهان استفاده از مزایای در نظر گرفته شده هستند، تصویب کرد که ضرورت دارد ایشان با توجه به توضیحات ذیل در آزمون کارشناسی ارشد (کدرشته امتحانی 1111) شرکت نموده و بند مربوط را در تقاضانامه اینترنتی علامت گذاری نمایند.

یکی از نکاتی که باید بدانید این است که بنا بر ابلاغیه معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال 1398 و بعد از آن آزمون مستقل شفاهی صحت حفظ برگزار نخواهد شد.

همچنین قابل ذکر است که متقاضیان بهره مندی از قانون مذکور می بایست حداقل مدرک تخصصی مندرج در مصوبه جلسه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی(یعنی حافظ درجه 3) را ارائه نمایند.

چنانچه مدرک تحصیلی شما دیپلم و زیر دیپلم باشد،  پس از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و کسب حد نصاب لازم، از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور معرفی خواهید شد.

بر اساس آنچه در دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گفته شده، معرفی شدگان دیپلم و زیر دیپلم و دارای حد نصاب که دارای مدرک تخصصی حفظ باشند باید جهت اخذ مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث، گواهی معدل و ریز نمرات به مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور (بر اساس دستورالعملی که مرکز فوق اعلام خواهد نمود) مراجعه نمایند.

همچنین دارندگان مدرک رسمی کارشناسی علوم قرآنی(فقط علوم قرآنی) که دارای مدرک تخصصی حفظ می باشند، پس از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و اعلام نتایج، طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی سازمان سنجش جهت معرفی به دانشگاه ها، لازم است نسبت به ارسال مدرک تخصصی حفظ، مدرک کارشناسی رسمی علوم قرآنی و انتخاب رشته خود به سازمان سنجش sanjesh.org اقدام نمایند.

حافظانی که در سال های گذشته و با استفاده از این تسهیلات موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث شده اند، برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، حق استفاده مجدد از این سهمیه را ندارند.

حافظانی که در سالئهای گذشته و با استفاده از این تسهیلات موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث شده اند، موظف می باشند با مراجعه به معاونت فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به اخذ گواهی معدل کارشناسی خود اقدام نموده و معدل کارشناسی صحیح را در تقاضانامه اینترنتی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ درج نمایند.

زیر سایه خداوند مهربان باشید، برایتان آرزوی موفقیت داریم.

4.5/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه امتياز حافظان كل قرآن مجيد در کنکور ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. فاطمه الیاندوست

    سلام
    بنده مدرک حفظ ۲۰جز سازمان تبلیغات را دارم
    که معادل فوق دیپلم است
    ایا در زمان ثبت نام گزینه حافظان قران دارای مدرک دیپلم فوق دیپلم (بند۲۵) را باید فعال کنم؟

    پاسخ
  2. سکینه

    با سلام بنده حافظ 17جزء قران هستم در کنکور ارشد حقوق شرکت کردم ایا مدرک حفظ تاثیری در ازمونم دارد اگر دارد از چه طریقی باید اقدام کرد

    پاسخ
  3. سکینه

    با سلام بنده حافظ 17جزءقران هستم و امسال در کنکور ارشد حقوق شرکت کردم ایا تاثیری در کنکور ارشد من دارد اگر دارد از چه طریقی باید اقدام کرد

    پاسخ
  4. سکینه کیای زرمان

    با سلام بنده حافظ 17جزءقران هستم و امسال در کنکور ارشد حقوق شرکت کردم ایا تاثیری در کنکور ارشد من دارد اگر دارد از چه طریقی باید اقدام کرد

    پاسخ
  5. Maryam

    آیا این امتیازات شامل حفاظ اتباع هم میشه؟

    پاسخ
  6. شریفیان

    سلام وقتتون بخیر
    من حدود ۸ ، ۹ سال پیش مدرک لیسانسم رو از طریق سهمیه حافظیم گرفتم
    الان برای ادامه تحصیل در همین رشته لازمه که چکار بکنم؟
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  7. یاس

    سلام فرصت ارائه مدرک تخصصی حفظ درجه ۳ چند روز است؟

    پاسخ
  8. علی

    سلام
    مدرک رسمی لیسانس اعطا و بطور همزمان دانشجوی ارشد خواهید شد
    موفق باشید

    پاسخ
  9. artin

    سلام خوبین
    ببخشید من الان مدرک درجه 3 حفظ رو دارم و میخوام کنکور حافظی بدم واسه کارشناسی ارشد . الان با این کنکور اگه قبول بشم هم مدرک لیسانس رسمی میگیرم و هم همون سال وارد دانشگاه میشم و درس میخونم؟
    یا باید امسال کنکور بدم و مدرک رسمی بگیرم و سال بعدش دوباره کنکور بدم و دانشگاه برم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی