افراد مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99

افراد مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 97 - 98

جهت مشاوره در زمینه افراد مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 شرایط و ضوابط خاص خود را دارد؛ از اینرو افراد خاصی مجاز به ثبت نام سوابق تحصیلی خواهند بود. در اینجا متوجه خواهیم شد که افراد مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 چه کسانی هستند و چگونه می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید تا از مشاوره تحصیلی رایگان این مرکز معتبر استفاده کنید.

کدام افراد مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 هستند

شرایط خاصی برای افراد مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 تعیین شده است که با توجه به آن شرایط به راحتی می توان متوجه شد که چه کسانی اجازه شرکت کنند در ثبت نام صرفا سوابق تحصیلی را دارند و چه کسانی این حق را ندارند. برخی از افراد مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 شامل موارد زیر می شوند:

  • دارندگان مدرک پیش دانشگاهی
  • دریافت کنندگان مدرک پیش دانشگاهی تا قبل از 98/6/31 (برای ورودی مهر ماه 98)
  • دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم
  • دارندگاه مدرک فوق دیپلم یا کاردانی از دانشگاه ها و مراکز عالی
  • دارندگان مدرک کاردانی پیوسته از آموزشکده های فنی و حرفه ای
  • دارندگان کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم هوشمند برای داوطلبان مرد (به طور کلی وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد باید مشخص باشد)
  • آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 97 شرکت کرده اند، اما بنا به دلایلی در آزمون غایب بوده اند و یا اینکه برای انتخاب رشته مجاز نشده اند، مجاز هستند کد رشته محل هایی را انتخاب کنند که به روش اعمال سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. اگر کد رشته محل هایی را انتخاب کنند که نمره آزمون در آن ها تاثیر دارد، به آنها اجازه تایید داده نمی شود. این افراد باید ابتدا اقدام به حذف این کد رشته محل ها کنند و سپس روند ثبت نام سوابق تحصیلی خود را ادامه دهند.
  • آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 97 شرکت نکرده اند، فقط در صورتی مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی خواهند بود که در زمان ثبت نام، هزینه گروه آزمایشی را بپردازند و سپس براساس اولویت های خود کد رشته محل های مورد نظر را در فرم وارد کنند.
  • آن دسته از داوطلبان غیر ایرانی که مقیم جمهوری اسلامی ایران هستند و یا اینکه دارای اقامت قانونی می باشند، جزو افراد مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99 می باشند.

افرادی که قصد دارند برای ثبت نام صرفا سوابق تحصیلی 98 – 99 اقدام کنند، نیازی نیست در کنکور سراسری 98 که تاریخ ثبت نام آن از 24 بهمن ماه آغاز می شود و تا 2 اسفند ماه 97 ادامه می یابد، ثبت نام کنند.

برخی نکات مرتبط با افراد مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی

با توجه به اینکه در این ثبت نام، سوابق تحصیلی داوطلبان بسیار حائز اهمیت می باشد و گزینش ها بر اساس معدل کتبی دیپلم متقاضیان انجام می شود، داوطلبان باید دقت داشته باشند که معدل کل یا معدل کتبی خود را به دقت وارد کنند.

داوطلبانی که دیپلم فنی و حرفه ای یا کاردانش دارند، اما در دیپلم آنها معدل کتبی درج نشده است، باید معدل کتبی خود را به طور دقیق در هر دو بند وارد کنند.

افراد مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی باید در زمان تکمیل ثبت نام اینترنتی خود دقت کافی را داشته باشند و تمام اطلاعات خود را به طور صحیح و دقیق وارد نمایند.

جهت ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 کافی است در زمان تعیین شده وارد سایت شوید و فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کنید. برای این کار باید ابتدا مدارک مورد نیاز ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 خود را آماده کنید و با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ، فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنید.

هر گونه مغایرت در معدل کتبی یا معدل داوطلبان باعث می شود از ثبت نام داوطلبان ممانعت به عمل آید. بنابراین در وارد کردن صحیح معدل خود دقت عمل به خرج دهید!

برای دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید. مشاور گروپ در تمامی ایام هفته (حتی ابام تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

4/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه افراد مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ایلن

    ببخشيد بامعدل كتبي ٨.٥٦ ميشه جايي يا رشته اي قبول شد؟؟؟

    پاسخ
  2. زهرا

    سلام خسته نباشیدمیخواستم ببینم منک کاردانی دارم بایدبرای سوابق تحصیلی معدل کاردانیموواردکنم دیگ؟واینک من رشتم معماریه میتونم برای سوابق تحصیلی حقوق ثبتیوبزنم ؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی