تخفیف شهریه دانشگاه آزاد برای متاهلین

تخفیف شهریه به دانشجویان متاهل دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه تخفیف شهریه دانشگاه آزاد برای متاهلین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعمال تخفیف شهریه دانشگاه آزاد برای متاهلین


تخفیف شهریه به دانشجویان متاهل دانشگاه آزاد

 
رئیس دانشگاه آزاد از اعطای تخفیف شهریه به دانشجویان متاهل این دانشگاه خبرداد.

تخفیف شهریه دانشگاه آزاد برای متاهلین

به گزارش مشاور گروپ ، محمد مهدی طهرانچی گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی در صورت ازدواج به طور کامل از دادن شهریه ترمی که در آن قرار دارند معاف می شوند.

وی افزود: اگر دانشجویان دانشگاه آزاد در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشند تا میزان ۵۰ درصد در شهریه آن ترم از تخفیف برخوردار می شوند.

علیرضا صامت، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات تخفیف شهریه ۱۰۰ درصدی به دانشجویان دانشگاه آزاد اظهار کرد: بر اساس آئین نامه دانشگاه آزاد یک شرط برای تخفیف شهریه ۱۰۰ درصدی وجود دارد که شامل دانشجویانی می‌شود که در حین تحصیل ازدواج کنند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی که در حین تحصیل ازدواج می‌کنند، در همان ترم از تخفیف ۱۰۰ درصدی برخوردار و دانشجویان مقطع دکتری تخصصی شامل ۵۰ درصد تخفیف شهریه می‌شوند.

او با بیان اینکه این تخفیف شامل شهریه ثابت و متغیر است، گفت: براساس آیین نامه، ۱۶ شرط برای تخفیف شامل دانشجویان ممتاز، حافظان قرآن، قهرمانان ورزشی و … وجود دارد که می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

صامت درباره دانشجویان با شرایط خاص نیز گفت:  دانشجویان تحت پوشش بهزیستی نیز از تخفیف ۲۰ درصدی شهریه برخوردار می‌شوند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد درباره شرایط نقل و انتقال دانشجویان متاهل نیز توضیح داد: دانشجویی که بعد از قبولی در دانشگاه ازدواج کند، واحد مربوطه (مبدا و مقصد) فقط مدارک را بررسی می‌کند و در صورت صحت مدارک، نقل و انتقال انجام می شود؛ این امر منوط به موافقت این واحدها نیست.

او گفت: در رشته های پزشکی و پرستاری به دلیل محدودیت امکانات بیمارستانی با نقل و انتقال به سختی موافقت می شود زیرا آن واحد برای پذیرش دانشجوی دیگر باید امکانات داشته باشد.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: دانشجویان مقطع کارشناسی که با سوابق تحصیلی در دانشگاه پذیرش شده باشند، نمی توانند از فرصت نقل و انتقال استفاده کنند.

تخفیف شهریه دانشجویی ماده ۲۰

ماده الحاقی آئین نامه تخفیف شهریه دانشجویی ماده ۲۰ (تشویق دانشجویانی که در طی تحصیل ازدواج می نمایند)  به شرح ذیل است.

تخفیف شهریه دانشجویی ماده ۲۰

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، ماده الحاقی آئین نامه تخفیف شهریه دانشجویی ماده 20 (تشویق دانشجویانی که در طی تحصیل ازدواج می کنند) را به روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ­ها، روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی اعم از پیوسته و ناپیوسته به طور کامل از پرداخت شهریه نیم‌سالی که در آن ازدواج کرده اند، معاف می شوند.

همچنین به دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای و تخصصی ۵۰ درصد تخفیف شهریه برای نیم‌سالی که در آن ازدواج کرده اند، اعطا می شود.

براساس بندهایی از این بخشنامه، اگر هر ۲ زوج، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی باشند، تشویق فوق شامل هر ۲ نفر می شود.

در این بخشنامه تأکید شده که برای دانشجویان شاغل به تحصیل در نیم‌سال آخر، اعمال تخفیف برای همان نیم‌سال تحصیلی منظور می‌شود و تخفیفی که به این دسته از دانشجویان تعلق می گیرد خارج از سقف ۷۵ درصد کل شهریه دریافتی محاسبه شود.

ملاک تعیین تاریخ ازدواج، ارائه سند ازدواج دائم و شناسنامه زوجین است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تخفیف شهریه دانشگاه آزاد برای متاهلین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی