سایت سنجش اعلام نتایج کنکور سراسری 1402

sanjesh.org اعلام نتایج کنکور 1402 مشاور گروپ

جهت مشاوره در زمینه سایت سنجش اعلام نتایج کنکور سراسری 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شما می توانید با مراجعه سایت سنجش اعلام نتایج کنکور 1402 به نشانی www.sanjesh.org و کلیک بر روی “کارنامه اعلام نتايج مرحله اول آزمون سراسري سال 1402” وارد صفحه ی دریافت اطلاعات داوطلبی خواهید شد.

در این مرحله شما می توانید به سه روش زیر کارنامه اولیه کنکور سراسری را دریافت و پرینت نمایید.

  1.  وارد کردن شماره پرونده، نام کاربری، رمز ورود و شماره شناسنامه
  2. شماره داوطلبی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد
  3. شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه

اعلام نتایج کنکور سازمان سنجش

داوطلبان بعد از مشاهده و دریافت کارنامه اولیه کنکور خود و دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 1402، در بازه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش انتخاب رشته را با تکمیل فرم مربوط به آن در سایت این سازمان انجام دهید.

اعلام نتایج کنکور سراسری 1402 را می توانید از این صفحه مشاهده نمایید.

جزئیات اعلام نمرات خام، نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) و نمره کل سابقه تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ منتشر شد. داوطلبان با گروه های آزمایشی تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ باید علاقه‌مندی را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش نحوه اعلام نتایج آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت‌های اول و دوم) را اعلام کرد.

  1. پذیرش در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر اساس قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای سنجش و پذیرش دانشجو با ملاک نمره کل نهایی حاصل از ۶۰ درصد آزمون اختصاصی (کنکور) و ۴۰ درصد تأثیر قطعی سوابق تحصیلی برای سه گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی و همچنین ۷۴ درصد آزمون اختصاصی (کنکور) و ۲۶ درصد تأثیر قطعی سوابق تحصیلی برای گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی انجام می‌شود.
  2. آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در دو نوبت (نوبت اول در تاریخ ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱، نوبت دوم در تاریخ ۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۲) برگزار شد. طبق مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در صورت یکسان بودن گروه آزمایشی نوبت‌های اول و دوم داوطلبانی که در هر دو نوبت آزمون اختصاصی (کنکور) شرکت کرده‌اند، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی در نمره‌کل نهایی لحاظ می‌شود. لذا بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی، در کارنامه مربوط به نوبت دوم درج شده است.
  3. نمرات خام شرکت‌کنندگان نوبت اول در اسفند ماه ۱۴۰۱ اطلاع رسانی شد و مجدداً در سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس https://my.sanjesh.org قابل مشاهده است. برای داوطلبانی که فقط در نوبت اول در یک یا چند گروه آزمایشی شرکت کرده‌اند، نمره‌کل آزمون اختصاصی و نمره کل سابقه تحصیلی آنان در کارنامه نوبت اول درج و از طریق سامانه فوق قابل ملاحظه است.
  4. کارنامه داوطلبان شرکت‌کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی که شرکت کرده، بیشترین نمره‌کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی (دریافتی از وزارت آموزش و پرورش) می‌باشد که با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده است.
  5. کارنامه نهایی برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، سهمیه، استان بومی و وضعیت مجاز یا غیرمجاز به انتخاب رشته، هفته آینده در سامانه جامع آزمون سراسری منتشر خواهد شد.
  6. تعداد محدودی از داوطلبان که در آزمون نوبت اول (دی ماه ۱۴۰۱) در یکی از گروه‌های آزمایشی اصلی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت کرده ولی در آزمون نوبت دوم (تیرماه ۱۴۰۲) با گروه آزمایشی اصلی دیگری شرکت کرده‌اند، باید در همین کارنامه اولیه حداکثر تا تاریخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ علاقه‌مندی خود را صرفاً به یک گروه آزمایشی اصلی که تمایل به انتخاب رشته‌های تحصیلی از آن گروه دارند، اعلام کنند تا بر این اساس کارنامه حاوی رتبه آنان تهیه و ارائه شود.
  7. اطلاعیه تکمیلی در خصوص زمان انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و همچنین زمان انتخاب رشته داوطلبان، هم‌زمان با انتشار کارنامه نهایی در هفته آینده منتشر خواهد شد.
  8. داوطلبان می‌توانند هرگونه سؤال در خصوص نمرات خام آزمون اختصاصی (کنکور) را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی: https://request.sanjesh.org به این سازمان ارسال نمایند و یا در صورت لزوم سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش‌شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.
  9. داوطلبان در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی لازم است به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند. بدیهی است به درخواست‌هایی که به سایر روش‌ها ارسال شود هیچ‌گونه پاسخی داده نخواهد شد.

اطلاعیه sanjesh.org اعلام نتایج 1402

شایان ذکر است برای این دسته از داوطلبان در صورت عدم انتخاب گروه آزمایشی اصلی، گروه آزمایشی انتخابی آزمون نوبت دوم (تیرماه ۱۴۰۲) ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

سایت سنجش اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۲

سایت سنجش اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۲ نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت تیرماه) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

نتایج علمی کنکور تیر 1402 (نوبت دوم کنکور سراسری 1402) به همراه نمره کل آزمون اختصاصی و نمره کل سوابق تحصیلی اعلام شد .

لینک مشاهده نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲ سنجش

برای مشاهده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید:

مشاهده کارنامه مرحله دوم sanjesh.org اعلام نتایج

  1. با وارد کردن کد ملی و رمز وارد پروفایل خودتان در سایت سنجش بشوید
  2.  بر روی کارنامه علمی اولیه کلیک کنید
  3. آزمون نوبت دوم (تیرماه) را انتخاب کنید
  4. سپس کارنامه را مشاهده کنید

دکتر عبدالرسول پورعباس با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در دو مرحله اعلام می‌شود، گفت: مرحله اول شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی که شرکت نموده، بیشترین نمره‌کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است که با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده است.

وی افزود: کارنامه نهایی برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، سهمیه، استان بومی و وضعیت مجاز یا غیرمجاز به انتخاب رشته، هفته آینده در سامانه جامع آزمون سراسری منتشر خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: نمرات خام شرکت‌کنندگان نوبت اول در اسفند ماه ۱۴۰۱ اطلاع رسانی شد و مجدداً در سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس https://my.sanjesh.org قابل مشاهده است.

پورعباس گفت: برای داوطلبانی که فقط در نوبت اول در یک یا چند گروه آزمایشی شرکت کرده‌اند، نمره‌کل آزمون اختصاصی و نمره کل سابقه تحصیلی آنان در کارنامه نوبت اول درج و از طریق سامانه فوق قابل ملاحظه است.

وی با بیان اینکه اطلاعیه تکمیلی درخصوص زمان انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و همچنین زمان انتخاب رشته داوطلبان، هم زمان با انتشار کارنامه نهایی در هفته آینده منتشر خواهد شد، ادامه داد: بر اساس مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در صورت یکسان بودن گروه آزمایشی نوبت‌های اول و دوم داوطلبانی که در هر دو نوبت آزمون اختصاصی (کنکور) شرکت کرده‌اند، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی در نمره‌کل نهایی لحاظ می‌شود. لذا بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی، در کارنامه مربوط به نوبت دوم درج شده است.

پورعباس از داوطلبان خواست به منظور کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

به دنبال برگزاری دو نوبت کنکور ۱۴۰۲ در دی ماه ۱۴۰۱ و تیرماه ۱۴۰۲، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده بود که نتایج در دو مرحله اعلام می‌شود. داوطلبان می‌توانند از هم اکنون با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نتایج اولیه را مشاهده کنند.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت دی ماه ۱۴۰۱ و تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این آزمون برای نخستین بار سوابق تحصیلی داوطلبان که توسط وزارت آموزش و پرورش بر اساس نتایج امتحانات هماهنگ و کشوری با تأثیر قطعی ۴۰ درصدی برای سه گروه اصلی آزمایشی شامل علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و تأثیر قطعی ۲۶ درصدی برای گروه‌های زبان‌های خارجی و هنر اعمال خواهد شد.


سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 1402 sanjesh.org 

اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1402، در قالب انتشار کارنامه نهایی در تاریخ دقیقی که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود بر روی سایت سازمان قرار می گیرد. بعد از اینکه دانشگاه های سراسری نتایج نهایی خود را اعلام کردند ، پذیرفته شدگان نهایی باید به سایت دانشگاه خود مراجعه کرده و اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام را مطالعه نماید . امکان دارد قبل از ثبت نام حضوری در خود دانشگاه ، ثبت نام غیرحضوری ( اینترنتی ) توسط دانشگاه هایی برگزار شود که عدم ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه به منزله انصراف از تحصیل در آن دانشگاه می باشد. در نتیجه توجه به اطلاعیه های مختلف دانشگاه ها در زمینه ثبت نام، را فراموش نکنید.

جهت مشاهده نتایج کنکور 1402 اینجا کلیک کنید

سوالات متداول

 

sanjesh.org اعلام نتایج کنکور 1402 چگونه انجام می پذیرد؟

نمرات خام شرکت‌کنندگان نوبت اول در اسفند ماه 1401 اطلاع رسانی شد و مجدداً در سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس https://my.sanjesh.org قابل مشاهده است. برای داوطلبانی که فقط در نوبت اول در یک یا چند گروه آزمایشی شرکت کرده‌اند، نمره‌کل آزمون اختصاصی و نمره کل سابقه تحصیلی آنان در کارنامه نوبت اول درج و از طریق سامانه فوق قابل ملاحظه است. sanjesh.org اعلام نتایج 1402

www.sanjesh.ir دریافت کارنامه 1402 حاوی چه اطلاعاتی است؟

کارنامه داوطلبان شرکت‌کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی که شرکت نموده، بیشترین نمره‌کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی (دریافتی از وزارت آموزش و پرورش) می‌باشد که با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده است.

کارنامه نهایی کنکور چه زمانی در سایت اعلام نتایج کنکور منتشر می شود؟

کارنامه نهایی برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، سهمیه، استان بومی و وضعیت مجاز یا غیرمجاز به انتخاب رشته، هفته آینده در سامانه جامع آزمون سراسری منتشر خواهد شد.

3.6/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت سنجش اعلام نتایج کنکور سراسری 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Nazanin

    سلام خسته نباشید
    احتمال داره ک نتایج نهایی کنکور سراسری همین هفته اعلام شود؟

    پاسخ
  2. Nazanin

    سلام خسته نباشید
    به زودی ک نوشته منظورتون همین هفته ان شاءالله اعلام میشه ؟
    نمیدونیم چرا اعلام نمی کنن?

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی