اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 – 1402

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 - 1401

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 – 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 – 1402 : کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 هر ساله توسط سازمان سنجش برای ورود فارغ التحصیلان مقطع کاردانی به کارشناسی برگزار می شود.


اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98 - 99

زمان اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته 1401

طبق اطلاعیه سازمان سنجش و با استناد به دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ، نتایج نهایی کارشناسی ناپیوسته 1400 ، نیهم دوم مهر ماه اعلام خواهد شد . داوطلبان در این تاریخ باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش از اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی مطلع شوند .

نحوه اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته 1401

داوطلبان جهت مشاهده کارنامه خود می توانند به سایت اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و کارنامه خود را مشاهده نمایند . طبق روال سال های گذشته نحوه مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی از دو روش امکان پذیر بود که در روش اول داوطلب با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه قادر به دریافت کارنامه خود می باشد و در روش دوم داوطلبانی که به شماره پرونده خود دسترسی ندارند کافی است شماره داوطلبی و شماره شناسنامه خود را ثبت نماید .

1 – برای مشاهده نتایج خود لازم است ابتدا وارد سایت سازمان سنجش شوید . برای این کار عبارت ” سایت سازمان سنجش ” و یا آدرس ” sanjesh.org “ را در مرورگر سیستم خود تایپ نمایید و از میان نایج نمایش داده شده اولین گزینه را انتخاب کنید .
2 – پس از ورود به سایت سازمان سنجش از منوی رنگی سمت راست بالای صفحه روی گزینه ” کاردانی به کارشناسی ” کلیک کنید .
3 – در صفحه باز شده گزینه ” اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی 1400 ” را انتخاب کنید .

4 – با اطلاعات شخصی و آزمونی از طریق یکی از روش های ارائه شده نتیجه خود را مشاهده کنید .
در صورتی که به شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی خود دسترسی ندارید می توانید با درخواست به سازمان سنجش این اطلاعات را بازیابی کنید .

کارنامه کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

معمولا هر ساله سازمان سنجش چند روز پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ناپیوسته ، لینک مشاهده کارنامه کنکور کاردانی به کارشناسی را بر روی سایت sanjesh.org فعال می کند . لذا داوطبان می توانند جزئیات کارنامه خود را مشاهده نمایند .

1 – برای مشاهده کارنامه وارد سایت سازمان سنجش شده و در این صفحه اولین گزینه یعنی ” کارنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی 1401″ را انتخاب نمایید .
2 – در صفحه ای که وارد می شوید به دو صورت می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید :

با ثبت شماره پرونده ، شماره شناسنامه و سال تولد
با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و سال تولد
توصیه می شود در صورت عدم پذیرش در این دوره برای رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی هم ثبت نام و شانس خود را امتحان کنید .

اعتراض به نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی 1401

در این آزمون نیز همچون سایر آزمون هایی که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود، امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون وجود دارد در نتیجه، داوطلبانی که در این آزمون پذیرفته نشده اند، می توانند با استفاده از فرصتی که تحت عنوان اعتراض به نتایج کاردانی به کارشناسی در اختیار آن ها قرار داده می شود، نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

شما نیز در صورتی که نسبت به نتیجه خود اعتراض دارید، می توانید به بخش ” سیستم پاسخگویی ” سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و دلایل و درخواست خود مبنی بر رسیدگی به اعتراضتان را ثبت نمایید. اعتراض شما در اسرع وقت توسط مسئولین مربوطه بررسی خواهد شد و در صورت صحت بروز اشتباه در اعلام نتایج، کارنامه شما اصلاح می گردد. در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال در خصوص نحوه ثبت درخواست در سازمان سنجش، می توانید با مشاوران مرکز ” مشاورگروپ ” تماس حاصل فرمایید.

همان طور که بیان شد، داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 می باشند، می بایست پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 و شرکت در آزمون، نسبت به مشاهده نتیجه آزمون خود از طریق سایت ثبت نام کاردانی به کارشناسی، اقدام نمایند.

در نظر داشته باشید که داوطلبان پذیرفته نشده در رشته های انتخابی، می توانند شانس خود را در زمان تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 نیز امتحان نمایند.

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 | دانشگاه های سراسری

طبق جدول زمان بندی آزمون کاردانی به کارشناسی، در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400، داوطلبان با شرکت در تاریخ چهاردهم شهریور ماه سال 1400 در این آزمون، می‌توانند نتایج عملکرد خود را در دهه سوم مهرماه ببینند.

با توجه به اینکه ، فرآیند انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته کمی متفاوت‌تر از آزمون‌های دیگر است و داوطلبان در زمان ثبت نام، انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی خود را نیز انجام می‌دهند بنابراین نتیجه تنها یکبار و در قالب یک کارنامه منتشر می‌شود و بهتر است بگوییم نتایج اولیه مفهومی ندارد و نتایج نهایی کاردانی به کارشناسی در اواخر مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند کارنامه‌های خود را دریافت کنند.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپيوسته 1400، در رشته‌های مختلف تحصیلی با پذيرش با آزمون و همچنين رشته‌های تحصيلی پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلی كه گزينش ‌آنها به‌ روش ‌متمركز صورت‌ گرفته ‌است، همراه با فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفيت پذيرش رشته‌های تحصيلی نیمه متمرکز در رشته‌های علوم پزشکی، در تاریخ گفته شده و در سایت سنجش اعلام می‌شود.

تمامی کسانی که با توجه به نتیجه آزمونشان، پذیرفته شده اند، برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاريخ ثبت نام و مدارک لازم باید به پايگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و يا مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی محل قبولی خود مراجعه نمايند.

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 | دانشگاه آزاد

پس از برگزاری آزمون در زمان مقرر، داوطلبانی که هزینه انتخاب رشته در دانشگاه آزاد را در زمان ثبت نام پرداخت کرده باشند می‌توانند در صورت کسب حدنصاب نمره کل قبولی در کارنامه اولیه منتشر شده، در زمان‌های اعلام شده از سوی این سازمان وارد فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد شوند.

بنابراین نتایج اولیه کاردانی به کارشناسی همان کارنامه ای است که از طریق سایت سنجش منتشر می‌شود و داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند باید از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته نمایند.

نحوه دریافت اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

داوطلبان پس از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401 و فعال شدن لینک دریافت نتایج، باید مراحل زیر را طی کنند و نسبت به دریافت نتایج آزمون خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است به دلیل اینکه نتایج کاردانی به کارشناسی 1400، هنوز منتشر نشده است؛ تصاویر با توجه به سال گذشته قرار داده شده است.

سامانه دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

داوطلبینی که قصد مشاهده نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی 1400 را دارند می‌توانند با متخصصین ما در ارتباط باشند. سایت ” مشاورگروپ ” متشکل از گروه مجربی از کارشناسان، متخصصان و مشاورانی است که در تمامی زمینه‌های تحصیلی در خدمت دانش آموزان ، کنکوری‌ها، دانشجویان و دانشگاهیان عزیز می باشند .

به همین منظور، چنانچه داوطلبی در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ، با سؤال یا مشکلی مواجه شد و احیاناً قادر به مشاهده نتایج ازمون کاردانی به کارشناسی 1401 نمی باشند ، می توانند با متخصصین ما تماس حاصل نمایند. بعلاوه همکاران ما در انتخاب رشته که پس از اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 امکان پذیر است آماده ارائه خدمات سودمند به متقاضیان عزیزی هستیم .

کارنامه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 1401

زمان مشاهده اعلام نتایج نهایی ، داوطلبا فقط می تونن بیین که آیا تو انتخاب رشتشون قبول شدن یا نه . مسلما زمان دیدن نتایج نهایی سوالای زیادی ذهنشون رو درگیر می کنه . به خاطر همین سازمان سنجش هر سال ، حدود یک هفته بعد از اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ، کارنامه نهایی کنکور کاردانی به کارشناسی رو برای داوطلبایی که تو رشته های با آزمون شرکت کردن منتشر میکنه . تا داوطلبا با مشاهده این کارنامه بتونن از جزئیات وضعیت آزمونشون مطلع بشن .

نحوه مشاهده کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ناپیوسته 1401 به طور خلاصه :

ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

ورود به بخش کاردانی به کارشناسی

انتخاب گزینه ” کارنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی سال 1401 ”

انتخاب یکی از 2 روش زیر برای مشاهده کارنامه نهایی

وارد کردن اطلاعات خواسته شده برای مشاهدهکارنامه نهایی کارشناسی ناپیوسته

کلیک روی کلمه جستجو

—————————————————————————————–

قابل توجه اینکه در خرداد 1400 ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 و نیز انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 به صورت همزمان بود .

کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 در مرداد 1400 و زیر نظر سازمان سنجش برگزار شد. نتایج نهایی کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 در شهریور ماه 1400 بود و روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت .

انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

همانطور که می دانید و در ابتدای این مطلب نیز به این نکته اشاره شد ، ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 به صورت همزمان انجام می شود و داوطلبان امکان انتخاب 50 کد رشته محل را دارند.
نحوه پذیرش دانشجویان نیز به دو صورت انجام می پذیرد . یکی پذیرش با آزمون و دیگری پذیرش بدون آزمون( براساس سوابق تحصیلی ) .

تذکر : انتخاب رشته حتما باید در رشته های با آزمون و رشته های بدون آزمون صورت بپذیرد .

مهمترین ملاک برای پذیرش دانشجو برای رشته های با آزمون در دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم شبانه و غیر انتفاعی ؛ رتبه و نمره آزمون داوطلب است لذا توصیه اکید داریم که انتخاب رشته محل ها براساس علاقه باشد .
همچینین به این نکته ی خیلی مهم توجه داشته باشید که تحصیل در مقطع کاردانی به کارشناسی آزاد 1400 در رشته های غیر پزشکی بدون کنکور است.
اما برای رشته های گروه پزشکی داوطلبان باید در کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ثبت نام کنند .

در مرحله ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان فقط می توانند دانشگاه های دولتی را انتخاب کنند و انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم بعد از اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 و معمولا اواخر یا اوایل مهر ماه 1400 خواهد بود .

نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 تنها به صورت اینترنتی و فقط از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org خواهد بود .

ابتدا وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org به این صورت که شوید و سپس با کلیک بر روی گزینه کارشناسی که در قسمت راست منو قرار دارد بر روی کارنامه پذیرش کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 کلیک نمایید و وارد بخش اعلام نتایج شوید.

توجه : امکان مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 به دو صورت امکان پذیر است .

جهت مشاهده نتایج به روش اول اطلاعات درخواستی ( شماره پرونده ، شماره شناسنامه و تاریخ تولد ) لازم خواهد بود و برای روش دوم شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و تاریخ تولد را می بایسj وارد نمایید.

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

همانطور که در ابتدای این مطلب به آن اشاره شد نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 در شهریور 1400 و تنها از طریق سایت سنجش sanjesh.org خواهد بود .

جهت آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ تماس بگیرید ….

9099071614

جهت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 1400 می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ کمک بگیرید . مشاوران مجرب مجموعه می توانند شما را در روند ثبت نام و مشاهده کارنامه خود در زمان اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته 1400 از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی یاری کنند  .

اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

چنانچه بعد از اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض داشته باشید ؛ همانند دیگر آزمون هایی که توسط سازمان سنجش برگزار می شوند امکان ثبت اعتراض به نتایج وجود دارد .

  در صورت اعتراض به نتایج می توانید به بخش سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش مراجعه و دلایل اعتراض خود را نوشته و درخواست خود مبنی بر رسیدگی به اعتراضتان را ثبت نمایید و  در اسرع وقت اعتراض شما بررسی خواهد شد و در صورت صحت بروز اشتباه در اعلام نتایج به اعتراض شما ترتیب اثر داده خواهد شد و کارنامه شما اصلاح می گردد.

چنانچه در ثبت اعتراض خود دچار مشکل شدید می توانید از طریق تماس با مرکز مشاورگروپ ثبت درخواست خود را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاورگروپ بسپارید.

4/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 – 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. نجمه

    سلام من کارشناسی ۹۸ قبول شدم و نتایج رو دیدم اما رتبه و کارنامه نبود.دلیلش چیه؟؟

    پاسخ
  2. مریم

    سلام من کاردانی به کارشناسی بدون کنکور روزانه پذیرفته شدم و نرفتم دوباره سال ۹۸ شرکت کردم ممکنه دوباره پذیرش بشم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی