اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خبر اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir منتشر شد. در صورت انتشار اطلاعیه ای جدید پیرامون اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

همانطور که میدانید در هر دوره ۱۰ نفر پذیرفته خواهند شد و قبولی قطعی این افراد منوط به رویت اصل مدارک و تایید مدارک اعلام شده پس از استعلام از مبادی ذیربط خواهد بود و در صورت مغایرت مدارک ارسال شده از سوی داوطلب با آیین نامه ثبت نام لیسانس به پزشکی، پذیرش نامبردگان لغو می گردد.

اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی

فرآیند اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی هر ساله توسط معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می پذیرد. کلیه داوطلبان واجد شرایط که با ثبت نام لیسانس به پزشکی خواهان شرکت در این دوره بوده اند، با در دست داشتن مدارک لازم و کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی در آزمون کتبی شرکت کرده و سپس در صورت موفقیت در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی نام خود را در لیست اسامی پذیرفته شدگان لیسانس به پزشکی جستجو می کنند.
پذیرفته شدگان آزمون کتبی دوره آزمون پذیرش دانشجوی دکتری عمومی رشته پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می­توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران
از نتیجه نهایی آزمون خود مطلع شوند.

اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی

اطلاعیه زمان اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی در سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر و به محض انتشار این مقاله به روزرسانی می گردد. بر اساس تجربیات سال های گذشته، پیش بینی می کنیم کارنامه لیسانس به پزشکی کلیه داوطلبان اواسط شهریور تا نیمه دوم مهرماه به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در این زمینه پیش از انتشار اسامی قبول شدگان لیسانس به پزشکی متعاقبا اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی دانشگاه تهران
اواسط شهریور تا نیمه دوم مهر ماه 1402

سایت اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی

لیست اسامی پذیرفته شدگان لیسانس به پزشکی از طریق سامانه معاونت پزشکی دانشگاه تهران به نشانی education.tums.ac.ir منتشر می گردد  و برای همه افراد قابل مشاهده خواهد بود.

اما اگر داوطلبی قصد مشاهده جزئیات کارنامه لیسانس به پزشکی خود را داشته باشد باید به بخش مربوط به دریافت کارنامه ها در سیستم برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران exam.tums.ac.ir مراجعه کرده و با وارد نمودن کد ملی و شماره داوطلبی خود، نتایج آزمون لیسانس به پزشکی خود را دریافت نماید. به منظور سهولت در دسترسی شما عزیزان لینک سایت اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی و لینک سایت دریافت کارنامه در جدول زیر فعال شده است.

نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی

برای ورود به سایت اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی کلیک کنید.

جهت دریافت کارنامه لیسانس به پزشکی کلیک کنید.

نحوه دریافت نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی

نحوه دریافت نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی بسیار ساده است. داوطلبان واجد شرایط لیسانس به پزشکی می توانند با مراجعه به سامانه education.tums.ac.ir به لیست اسامی قبول شدگان مرحله دوم و نتایج لیسانس به پزشکی دسترسی پیدا کنند.

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم برای دریافت کارنامه آزمون کارشناسی به پزشکی خود باید به سیستم برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران exam.tums.ac.ir مراجعه نمایید. از لینک دریافت کارنامه لیسانس به پزشکی موجود در جدول بالا به این سامانه وارد شوید.

مطابق تصویر با وارد کردن شماره داوطلبی به عنوان کد کاربری و کدملی به عنوان رمز عبور گزینه ورود به پنل کاربری را انتخاب کنید تا از نتایج آزمون لیسانس به پزشکی خود مطلع شوید.

اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی

مشاوره نتایج لیسانس به پزشکی

زمان و چگونگی ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان در اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1402 نیز در سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir اعلام خواهد شد و با توجه به اینکه ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیکی خواهد بود، نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی  ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با مشاوران مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️زمان اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️️زمان اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مطابق اطلاعیه سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir از اواسط شهریور ماه تا نیمه دوم مهر قابل دریافت است. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی به مقاله مراجعه نمایید.

✔️سایت اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی چیست؟

✔️همانطور که در مقاله اشاره شده است داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه education.tums.ac.ir لیست اسامی پذیرفته شدگان لیسانس به پزشکی را مشاهده نمایند. برای دریافت کارنامه لیسانس به پزشکی باید به سیستم برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه نمایید.
لینک مستقیم دریافت نتایج لیسانس به پزشکی در این مقاله قرار گرفته است.

✔️نحوه دریافت نتایج آزمون لیسانس به پزشکی چگونه است؟

✔️نحوه مشاهده کارنامه و نتایج نهایی در هنگام اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی در این مقاله ارائه شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403