اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱

اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، موضوع مورد بحث این مقاله است. مشاور گروپ در اینجا به بررسی مشاهده اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، نحوه اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، و همچنین ارائه نکاتی برای آمادگی مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، پرداخته است.

در ادامه با ما همراه باشید.

اعلام نتایج علوم پزشکی بقیه الله

مشاهده اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به دانشگاه  علوم پزشکی بقیه الله، را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ 1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نسبت به مشاهدهاعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ، اقدام کنند.

از جمله دانشگاه‌های نیمه‌ متمرکز در ایران دانشگاه علوم پزشکی بقیه ‌الله است که وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و واقع در خیابان ملاصدرای تهران است. هرساله داوطلبین بسیاری برای ورود به این دانشگاه وارد عرصه رقابت می‌شوند.

اساتید و دکترهای خبره‌ای در این دانشگاه تدریس می‌کنند و هرسال بیش‌ از پیش سطح علمی و آموزشی آن افزایش می‌یابد. مهم‌ترین ویژگی این دانشگاه بقیه الله این است که آینده شغلی دانشجویان و همچنین وضعیت درآمد و حقوق آن‌ها تضمین‌شده است. این دانشگاه، محیطی کاملا فرهنگی داشته و فضای اسلامی بر مبنای دانش پزشکی بر آن حاکم است.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره ی اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱ ، اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه بقیه الله ، تکمیل ظرفیت دانشگاه بقیه الله، شرایط سنی دانشگاه بقیه الله و … پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: معرفی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

نحوه اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱

سازمان سنجش رشته های خاص را در 1401/6/1 طی اطلاعیه ایی با نام اسامی معرفی شدگان‌ چند برابر ظرفیت، زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش‌ رشته‌های ‌تحصیلی خاص آزمون سراسری سال 1401، اعلام کرده است.

اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 1401 نیز، جز اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص به حساب می آید. و داوطلبین کد رشته های دارای شرایط خاص دانشگاه علوم قضایی، نیز باید نسبت به مشاهده نتیجه انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اعلام نتایج اولیه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، به منزله قبولی فرد نمی باشد، و برای قبولی قطعی در این دانشگاه، لازم است تا در مصاحبه نیز، با کسب نمره لازم قبول شوند.

معاون امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، گفت: در گزینش نهایی هر رشته منحصرا کسانی قبول اعلام خواهند شد که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. طبق برنامه زمانی در مصاحبه دانشکده علوم پزشکی بقیه الله، یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده و قبول شده باشند.
  2. صلاحیت عمومی آنان توسط هیئت ‌مرکزی گزینش ذیربط تائید شود.
  3. ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت کرده باشند.
  4. حد نصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را کسب کرده باشند.

اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، نیز به همراه نتایج سایر رشته‌ های متمرکز آزمون سراسری اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401

آمادگی مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

با توجه به اهمیت رشته‌های دانشگاه بقیه‌الله و نیمه‌متمرکز بودن آن، یعنی شرط مصاحبه برای پذیرش در این دانشگاه برای آشنایی شما داوطلبان گرامی در ذیل برخی نکات لازم جهت موفقیت در مصاحبه را یادآور می‌ شویم امیدواریم شما عزیزان با خواندن آن با شرایط کلی مصاحبه دانشگاه بقیه‌الله ۱۴۰۱ آشنا گردید.

  •  شرایط پوشش ظاهری را رعایت کنید.
  • با گشاده‌رویی وارد اتاق مصاحبه شوید.
  •  هرگز تند صحبت نکنید و کلمات را شمرده بیان کنید.
  • روزهای قبل از مصاحبه سؤالات عقیدتی سیاسی موجود را مطالعه نمایید.
  • حتی‌الامکان سعی کنید با چند نفر از ورودی‌های سال قبل دانشگاه بقیه‌الله صحبت کوتاهی را داشته باشید.
  • وقتی پاسخ سؤالی را نمی‌دانیم باید درحالی‌که اعتمادبه‌نفس خود را حفظ می‌کنیم به شکلی ماهرانه اطلاعات خود در زمینه‌ای مشابه را به‌عنوان پاسخ به گروه مصاحبه‌کننده تحویل دهیم.

زمان دعوت به مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 1401، از طریق سامانه مشخص شده به پذیرفته شدگان، اعلام می شود. آدرس این سامانه در اطلاعیه ایی توسط سازمان سنجش ذکر خواهد شد.

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش، سامانه اطلاع رسانی در خصوص مصاحبه علوم قضايی، برای پذیرفته شدگان در اعلام نتایج دانشگاه علوم قضایی، به نشانی www.bmsu.ac.ir  خواهد بود.

در پایان این مقاله، برای تمامی داوطلبین و پذیرفته شدگان رشته های مختلف از جمله پذیرفته شدگان دانشگاه بقیه الله، آرزوی موفقیت و درخشش روز افزون داریم.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره ی اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱ ، اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه بقیه الله ، تکمیل ظرفیت دانشگاه بقیه الله، شرایط سنی دانشگاه بقیه الله و … پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

❓زمان اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله کی هست؟

✔️ داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به دانشگاه  علوم پزشکی بقیه الله، را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ 1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نسبت به مشاهدهاعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ، اقدام کنند.

❓نحوه پذیرش داوطلبان در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله به چه صورت می باشد؟

✔️ پذیرش داوطلبان در دو مرحله صورت می گیرد. علاوه بر شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم ، داوطلبان باید در مصاحبه حضوری نیز امتیازات لازم را کسب نمایند.

❓رشته های دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله کدام است؟

قسمتی از لیست رشته های تحصیلی داشگاه بقیه الله به شرح زیر است:
پزشکی – دکتری حرفه‌ای
داروسازی – دکتری حرفه‌ای
پزشکی – کارشناسی
دندانپزشکی – کارشناسی
پرستاری – کارشناسی
داروسازی – کارشناسی
مهندسی بهداشت محیط – کارشناسی
کاردانی فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی – کارشناسی ( بورسیه سپاه )
پرستاری ( بورسیه نیروی انتظامی )

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان مشاور گروپ، تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی