اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ و جزئیات آن در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. اگر پذیرفته شده در این دانشگاه و در حال آمادگی برای مصاحبه هستید، اگر قصد دارید در این دانشگاه تحصیل کنید و یا … اطلاعات مقاله می تواند کمک خوبی به سطح دانسته های شما در این زمینه برای عملکرد بهتر، بکند.

در ادامه با مشاور گروپ، همراه باشید. در اینجا، مشاهده اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان، نحوه اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان، آمادگی برای مصاحبه فرهنگیان و… شرح داده شده ا ست.

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان

مشاهده اعلام نتایج دانشگاه فرهنگيان 1402

داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1402 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به دانشگاه فرهنگیان، را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ 1402/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نسبت به مشاهده اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ، اقدام کنند.

دانشگاه فرهنگیان در سال 1390 در تهران تاسیس شد. این دانشگاه در سطح کشور دارای 98 واحد پردیس می باشد تحت نظر دانشگاه فرهنگیان فعالیت می کنند. علاقه مندان به حرفه ی معلمی می توانند پس از شرکت در آزمون سراسری و کسب حد نصاب امتیاز برای پذیرفته شدن در این  دانشگاه، اقدام به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان استان خود بکنند. در صورت قبولی در رشته مورد نظر باید مصاحبه حضوری را بگذرانند و پس از قبولی در مصاحبه نیز، مجاز به ثبت نام در این دانشگاه خواهند بود.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره ی اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ ، قبول شدگان فرهنگیان ، اسامی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه فرهنگیان و … پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: طرح سه به اضافه یک دانشگاه فرهنگیان

نحوه اعلام نتایج دانشگاه فرهنگيان

دانشگاه فرهنگیان در دو مرحله نتایج قبولی خود را اعلام می کند. در مرحله اول اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان، لیست اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت اعلام می شود و این افرا به مصاحبه فرهنگیان دعوت می شوند.

با برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و اتمام آن زمان اعلام نتایج نهایی فرهنگیان فرا خواهد رسید و این دانشگاه با انتشار لیست، پذیرفته شدگان نهایی، فرایند اعلام نتایج خود را به پایان میرساند.

سازمان سنجش رشته های خاص را در 1402/6/1 طی اطلاعیه ایی با نام اسامی معرفی شدگان‌ چند برابر ظرفیت، زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش‌ رشته‌های ‌تحصیلی خاص آزمون سراسری سال 1402، اعلام کرده است.

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان نیز، جز اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص به حساب می آید. و داوطلبین کد رشته های دارای شرایط خاص دانشگاه علوم قضایی، نیز باید نسبت به مشاهده نتیجه انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان، به منزله قبولی فرد نمی باشد، و برای قبولی قطعی در این دانشگاه، لازم است تا در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان نیز، با کسب نمره لازم قبول شوند.

معاون امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، گفت: در گزینش نهایی منحصرا کسانی قبول اعلام خواهند شد که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. طبق برنامه زمانی در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده و قبول شده باشند.
  2. صلاحیت عمومی آنان توسط هیئت ‌مرکزی گزینش ذیربط تائید شود.
  3. ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت کرده باشند.
  4. حد نصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را کسب کرده باشند.

اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی اعلام نتایج علوم قضایی، نیز به همراه نتایج سایر رشته‌ های متمرکز آزمون سراسری اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور

آمادگی برای مصاحبه دانشگاه فرهنگيان

پس از اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان، در مرحله اول، باید برای مصاحبه آماده شوید. در ادامه به بررسی شرایط و قسمتی از جزئییات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می پردازیم.

شرایط لازم برای پذیرش در مصاحبه فرهنگیان 1402

  1. ویژگی های شخصیتی، روان شناختی داوطلب و انطباق و سازگاری آن با حرفه معلمی
  2. ویژگی های اجتماعی داوطلب و انطباق و سازگاری آن با حرفه معلمی
  3. استعداد داوطلب برای شغل معلمی
  4. انگیزه و علاقه مندی داوطلب به شغل معلمی
  5. سلامت و ویژگی های جسمانی داوطلب (بر اساس نتایج حاصل از معاینات پزشکی)
  6. کسب تراز 6500 و بالاتر
  7. داشتن حداقل معدل کل 14 در دوره متوسطه دوم
  8. داشتن حداکثر سن 24 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه
بیشتر بخوانید: ضمن خدمت فرهنگیان 

گروه مصاحبه گر در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1402 – 1403 مرکب از یک متخصص گروه علوم تربیتی، یک متخصص گروه روانشناسی و راهنمایی و یک متخصص از گروه علوم انسانی با شرایط مندرج ذیل می باشد.

  1. داشتن مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر در رشته های تحصیلی علوم تربیتی (کلیه گرایش ها) روان شناسی یا مشاوره و راهنمایی (کلیه گرایش ها، دارای نظام روانشناسی از سازمان روانشناسی و مشاوره ترجیحاً دارای پروانه اشتغال از سازمان مربوطه)
  2. ترجیحاً دارای حداقل 5 سال سابقه تدریس در دانشگاه فرهنگیان (مراکز تربیت معلم سابق و دانشگاه های تربیت دبیر)

براساس مفاد شیوه نامه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان؛ تمهید مقدمات مصاحبه، همکاری با روسای پردیس های مجری، تایید اولیه مصاحبه گران و عوامل اجرایی، انتخاب ۲پزشک معتمد، هماهنگی با هسته گزینش و اطلاع رسانی به موقع به داوطلبان واجد شرایط، از جمله وظایف کارگروه اجرایی مصاحبه در استان هاست .

بیشتر بخوانید: سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

در پایان این مقاله، برای تمامی داوطلبین و پذیرفته شدگان رشته های مختلف از جمله پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1402، آرزوی موفقیت و درخشش روز افزون داریم.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره ی اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ ، قبول شدگان فرهنگیان ، اسامی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه فرهنگیان و … پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

❓زمان اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ ، کی هست؟

✔️ داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1402 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به دانشگاه فرهنگیان، را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ 1402/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نسبت به مشاهده اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ، اقدام کنند.

❓دانشگاه های فرهنگیان مختلط هستند؟

✔️ تمامی دانشگاه های فرهنگیان به جز دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، دارای تفکیک جنسیت هستند.

❓مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، به چه صورت است؟

✔️ مصاحبه فرهنگیان، به صورت حضوری برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و از کارشناسان مشاور گروپ، راهنمایی دریافت کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403