اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ۱۴۰۱

اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله در خصوص اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ۱۴۰۱ بحث می کند. در صورتی که پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته های نیمه متمرکز، از سوی سازمان سنجش، در دانشگاه علوم قضایی پذیرفته شده اید، و یا در جستجوی اطلاعاتی برای روند ثبت نام و و نحوه گزینش دانشگاه علوم قضایی هستید، مطالب این مقاله را از ندهید.

در ادامه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ، نحوه اعلام نتایج علوم قضایی و جزئییات مصاحبه علوم قضایی را بررسی کرده ایم، با ما همراه باشید.

اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی

مشاهده اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی

داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به دانشگاه علوم قضایی، را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ 1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نسبت به مشاهده اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ، اقدام کنند.

دانشگاه علوم قضایی در سال ۱۳۶۱ با پذیرش اولین دوره دانشجو در رشته علوم قضایی تاسیس شد و هرسال با توجه به امکانات دانشگاه ضمن هماهنگی با وزارت علوم، اقدام به جذب دانشجو می‌نماید. در این دانشکده بیش از ۵۰۰۰ دانشجو در طی دوره‌های مختلف جذب و فارغ‌التحصیل شده‌اند که هم‌اکنون اکثریت آن‌ها در مشاغلی چون قضاوت و برخی دیگر حرفه‌هایی چون استاد دانشگاه، نماینده مجلس، وکیل دادگستری، کارشناسان ارشد سازمان‌های وابسته به قوه‌ی قضائیه و مانند آن مشغول انجام‌ وظیفه هستند.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره ی اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ۱۴۰۱ ، پذیرش دانشگاه علوم قضایی ۱۴۰۱ ، آخرین اخبار دانشگاه علوم قضایی، حذف شرط معدل دانشگاه علوم قضایی و … پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:رتبه لازم برای قبولی رشته علوم قضایی

نحوه اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی

سازمان سنجش رشته های خاص را در 1401/6/1 طی اطلاعیه ایی با نام اسامی معرفی شدگان‌ چند برابر ظرفیت، زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش‌ رشته‌های ‌تحصیلی خاص آزمون سراسری سال 1401، اعلام کرده است.

اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی  نیز، جز اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص به حساب می آید. و داوطلبین کد رشته های دارای شرایط خاص دانشگاه علوم قضایی، نیز باید نسبت به مشاهده نتیجه انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اعلام نتایج اولیه دانشگاه علوم قضايی، به منزله قبولی فرد نمی باشد، و برای قبولی قطعی در این دانشگاه، لازم است تا در مصاحبه نیز، با کسب نمره لازم قبول شوند.

معاون امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه علوم قضايی، گفت: در گزینش نهایی هر رشته منحصرا کسانی قبول اعلام خواهند شد که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. طبق برنامه زمانی در مصاحبه دانشکده علوم قضایی، یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده و قبول شده باشند.
  2. صلاحیت عمومی آنان توسط هیئت ‌مرکزی گزینش ذیربط تائید شود.
  3. ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت کرده باشند.
  4. حد نصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را کسب کرده باشند.

اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی اعلام نتایج علوم قضایی، نیز به همراه نتایج سایر رشته‌ های متمرکز آزمون سراسری اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401

مصاحبه دانشگاه علوم قضایی

جذب دانشجو برای دانشگاه علوم قضایی فقط از طریق کنکور سراسری انجام می‌گیرد؛ پس از کنکور سراسری، بالاترین رتبه‌هایی که این دانشگاه را انتخاب کرده باشند به‌ عنوان فهرست اسامی داوطلبان چند برابر ظرفیت این دانشگاه، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار دانشگاه قرارگرفته و معرفی‌شدگان برای شرکت در مراحل گزینش و مصاحبه دانشگاه علوم قضایی دعوت خواهند شد تا به همراه مدارک موردنیاز به دانشگاه مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که دعوت داوطلبان از طریق شماره تلفن‌ های اعلامی آن‌ها به سازمان سنجش آموزش کشور به هنگام ثبت‌نام الکترونیکی، انجام می‌شود؛ بنابراین، درصورتی‌که تلفن‌ های داوطلبان تغییر کرده یا به سازمان سنجش اعلام نکرده باشند باید به نحوی سازمان سنجش یا دانشگاه را مطلع نمایند.

زمان دعوت به مصاحبه دانشگاه علوم قضايی، از طریق سامانه مشخص شده به پذیرفته شدگان، اعلام می شود. آدرس این سامانه در اطلاعیه ایی توسط سازمان سنجش ذکر خواهد شد.

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش، سامانه اطلاع رسانی در خصوص مصاحبه علوم قضايی، برای پذیرفته شدگان در اعلام نتایج دانشگاه علوم قضایی، به نشانی www.ujsas.ac.ir خواهد بود.

پس از اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ، لازم است پذیرفته شدگان خود را برای مصاحبه دانشگاه علوم قضایی، آماده کنند.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ۱۴۰۱

سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی

سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی به شرح زیر دسته بندی می شوند:

عقیدتی – سیاسی

در این بخش سؤالات مذهبی و سیاسی از داوطلبان پرسیده می‌شود.
حفظ بودن آیه‌الکرسی یا برخی سوره‌های کوتاه قرآن کریم، می‌تواند کمک زیادی به شما کند. از شما در رابطه با مسائلی نظیر کم و کیف و چگونگی برگزاری مراسم دعا و مجالس مذهبی، نماز جمعه، حضور شخصیت‌های مشهور و شهیدان بزرگوار کربلا پرسیده می‌شود…یا در مورد سیاست و ولایت و رهبری سوالاتی می‌پرسند، احتمالا در مورد نهادهای حکومتی و وظایف و کارکردشان مثل مجمع تشخیص مصلحت نظام یا شورای نگهبان هم پرسیده خواهد شد.

قابلیت قضایی

در این قسمت از نام و نام خانوادگی تا تعداد اعضای خانواده، شغل و میزان تحصیلات پدر و مادر، میزان ارتباط شما با اجتماع، دلیل و هدف انتخاب کردن کار قضائی و این دانشگاه، این‌که از خانواده‌ی شما کسی سوءپیشینه دارد یا نه و این‌که در خانوادتون اشخاصی در کار قضائی هستند یا نه میزان اطلاعات شما در مورد سیستم قضائی و حقوقی و علم حقوق و … پرسیده می‌شود. در کل در این بخش هم اطلاعات عمومی شما از این بخش مدنظر خواهد بود و پرسش‌های مفهومی و حفظی اغلب پرسیده نمی‌شود.

روانشناسی و اطلاعات عمومی

همان‌طور که از نامش برمی‌آید در این بخش اطلاعات عمومی از جغرافیا و تاریخ و …مورد پرسش قرار می‌گیرند و رویه‌ی خاص و موضوع خاصی ندارد. از پایتخت کشورها از هر پنج قاره از فرانسه و سودان و کانادا گرفته تا حاشیه خلیج‌فارس و استان‌ها و شهرها معمولاً پرسیده می‌شود. یا به روش‌هایی روی می‌آورند تا عکس‌العمل و میزان حوصله شما رو موردسنجش قرار دهند. توصیه می‌شود احادیثی من‌باب قضاوت هم در ذهن داشته باشید.

اگر پس از اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ، نامتان در لیست پذیرفته شدگان بود، توجه و پیاده سازی نکات بالا را جدی بگیرید. همچنین می توانید از کارشناسا مشاور گروپ، در این خصوص کمک بگیرید.

 

در پایان این مقاله، برای تمامی داوطلبین و پذیرفته شدگان رشته های مختلف از جمله پذیرفته شدگان دانشگاه علوم قضایی، آرزوی موفقیت و درخشش روز افزون داریم.

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ، تکمیل ظرفیت دانشگاه علوم قضایی، شرایط پذیرش کارشناسی ارشد پیوسته علوم قضایی، مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ارشد و … دارید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس بگیرید.

 

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی

❓زمان اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی، کی هست؟

✔️ داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به دانشگاه علوم قضایی، را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ 1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نسبت به مشاهده اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی، اقدام کنند.

❓رشته های دانشکده علوم قضایی چیست؟

✔️ رشته های دانشکده علوم قضایی، به شرح زیر است:
حقوق خصوصی
مدیریت دادگستری
حقوق خصوصی
حقوق بین الملل
حقوق عمومی
حقوق خانواده
مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی
حقوق جزا و جرم شناسی
مدیریت دادگستری

❓مدارک مورد نیاز مصاحبه دانشگاه علوم قضایی کدام است؟

✔️ اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، اصل و کپی پشت و روی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت و …
برای اطلاع از جزئییات بیشتر می توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی