اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۱

اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۱ ، موضوع اصلی و مورد بررسی این مقاله است. مشاور گروپ در این جا، به موضوعاتی مانند نحوه اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین، استخدام علوم انتظامی امین و… پرداخته است.

داوطلبان تحصیل در این دانشگاه می توانند هم اکنون مرحله اول اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین را در سایت سازمان سنجش، مشاهده کنند.

اعلام نتایج علوم انتظامی امین

نحوه اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین 1401

در ادامه نحوه اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین را بررسی خواهیم کرد که به چه صورت است. اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین، در دو مرحله انجام خواهد شد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه پلیس به‌عنوان مرکز علمی آموزشی پس از توقفی کوتاه و از سال 1360 پذیرش دانشجو را از سر گرفت و به فعالیت خود در تربیت افسران تا سال 1370 ادامه داد. سال 1370 نیروی انتظامی (ناجا) با ادغام سازمان‌های شهربانی، ژاندارمری، کمیتۀ انقلاب اسلامی و پلیس قضایی، شکل گرفت و «دانشگاه علوم انتظامی امین » با سازمان و ساختاری جدید به وجود آمد که در سال 1386 عنوان «دانشگاه» از سوی شورای عالی گسترش و برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تصویب قرار گرفت.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره ی اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۱ ، اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین، کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علوم انتظامی امین، اخبار دانشگاه علوم انتظامی امین و … پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: استخدام ستاد فرماندهی ارتش ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نتایج اولیه دانشگاه علوم انتظامی امین

نتایج اولیه دانشگاه علوم انتظامی امین، اولین قسمت اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین محسوب می شود.

نتایج اولیه دانشگاه علوم انتظامی امین، با اطلاعیه ایی از سوی سازمان سنجش، مبنی بر اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص، اعلام خواهد شد. از آنجایی که کد رشته های نیمه متمرکز دانشگاه علوم انتظامی امین نیز جز رشته های دارای شرایط خاص به حساب می آیند، داوطبین این رشته ها می توانند نسبت به مشاهده نتایج اولیه انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به دانشگاه علوم انتظامی، را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ 1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نسبت به مشاهده نتایج اولیه دانشگاه علوم انتظامی امین ، اقدام کنند.

اعلام نتایج اولیه دانشگاه علوم قضايی، به منزله قبولی فرد نمی باشد، و برای قبولی قطعی در این دانشگاه، لازم است تا در مصاحبه نیز، با کسب نمره لازم قبول شوند.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج دانشگاه علوم قضايی ۱۴۰۱

نتایج نهایی دانشگاه علوم انتظامی امین

افراد پذیرفته شده در اعلام نتایج اولیه به مصاحبه دعوت خواهند شد و در صورت شرکت در مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین، و کسب امتیاز لازم، این افراد در اعلام نتایج نهایی دانشگاه علوم انتظامی امین، پذیرفته خواهند شد.

معاون امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین، گفت: در گزینش نهایی هر رشته منحصرا کسانی قبول اعلام خواهند شد که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. طبق برنامه زمانی در مصاحبه دانشکده علوم قضایی، یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده و قبول شده باشند.
  2. صلاحیت عمومی آنان توسط هیئت ‌مرکزی گزینش ذیربط تائید شود.
  3. ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت کرده باشند.
  4. حد نصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را کسب کرده باشند.

زمان اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۱ ، نیز به همراه نتایج سایر رشته‌ های متمرکز آزمون سراسری اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: استخدام نیروی هوایی ارتش ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

استخدام دانشگاه علوم انتظامی امین

آن دسته از داوطلبان علاقه مند و واجد شرایط تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین می بایست از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، با انجام مراحل زیر ، نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

  • مراجعه به سایت ثبت نام به آدرس gozinesh.police.ir (مراجعه به سایت تنها از طریق سیستم عامل ویندوز انجام شود.)
  • انتخاب گزینه ی *ثبت نام*  از بخش ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی

داوطلبان می بایست شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دانشجو در دانشگاه علوم انتظامی امین را مطالعه کنند و در صورتی که واجد شرایط ثبت نام بودند ، مراحل بعدی را جهت تکمیل ثبت نام خود انجام دهند.

  • واجدین شرایط می بایست روی گزینه ی *پذیرش شرایط و ثبت نام* کلیک نمایند تا وارد صفحه ی جدیدی شوند.
  • در این قسمت متقاضیان می بایست با وارد کردن کدملی ، نام ، نام خانوادگی ، پست الکترونیکی ، شماره تلفن همراه و نیز کد امنیتی که در سایت نمایش داده می شود ، ثبت نام خود را کامل کنند. (پر کردن همه ی موارد به جز پست الکترونیکی ، ضروری می باشد.)
  • پس از تکمیل اطلاعات ، روی گزینه ی *ثبت نام و ورود به سامانه* کلیک کنید تا نام کاربری و کلمه عبور برای شما تعریف شود.
  • پس از این مرحله به صفحه ورود اطلاعات هدایت می شوید که می بایست جهت ورود به این صفحه ، نام کاربری و کلمه عبور خود ، که همان کدملی می باشد را وارد نمایید.
  • روی گزینه *ورود* کلیک نموده و پس از تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید.
  • پس از تکمیل فرم های مربوطه در این قسمت و به پایان رساندن فرآیند ثبت نام ، می بایست کد رهگیری که در رسید ثبت نام (رسید چاپی) ، درج شده است را دریافت و تا پایان مراحل مربوطه نزد خود نگه دارید.

برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین، می توانید مقاله شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشگاه علوم انتظامی امین 1401 – 1402 را مطالعه بفرمایید.

 

در پایان این مقاله، برای تمامی داوطلبین و پذیرفته شدگان رشته های مختلف از جمله پذیرفته شدگان علوم انتظامی امین، آرزوی موفقیت و درخشش روز افزون داریم.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره ی اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۱ ، اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین، سایت دانشگاه علوم انتظامی امین، اخبار دانشگاه علوم انتظامی امین، قوانین دانشگاه علوم انتظامی امین و … پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین

❓زمان اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین ؟

✔️ داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به دانشگاه علوم انتظامی، را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ 1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نسبت به مشاهده نتایج اولیه دانشگاه علوم انتظامی امین ، اقدام کنند.

❓هزینه ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی امین چقدر است؟

✔️ ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی امین کاملا رایگان است.

❓آیا امکان ثبت نام در این دانشگاه در صورت داشتن مدرک دانشگاهی وجود دارد؟

✔️ خیر. فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، می توانید با کارشناسان مشاور گروپ، تماس بگیرید.

❓دانشگاه علوم انتظامی امین کجاست؟

✔️ دانشگاه علوم انتظامی امین، در تهران واقع شده است و آدرس آن به شرح زیر است:
تهران – انتهای اتوبان شهید همت غرب – بزرگراه شهید خرازی – دانشگاه علوم انتظامی

3.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی