اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری ۱۴۰۱

اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری 1401، همراه با جزئیات و اطلاعات مربوطه بررسی شده است. دانشگاه شهید مطهری از دانشگاه هایی است به شیوه نیمه متمرکز و شرایط خاص اقدام به پذیرش دانشجو می کند. داوطلبان پذیرش دانشگاه شهید مطهری، می توانند هم اکنون نسبت به مشاهده اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری در سایت سنجش اقدام کنند.

پذیرش دانشگاه شهید مطهری

مشاهده اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری

داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری، را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ 1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نسبت به مشاهده اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری ، اقدام کنند.

دانشگاه غیر انتفاعی شهید مطهری از دانشگاه هایی با شرایط خاص پذیرش می باشد و هرساله از میان داوطلبان خانم و آقا در هریک از گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی ، انسانی و معارف اقدام به پذیرش و جذب دانشجو می نماید. داوطلبانی که قصد ثبت نام دانشگاه شهید مطهری را دارند باید در کنکور سراسری شرکت نموده و رتبه لازم را کسب کرده باشند .

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره ی اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری ۱۴۰۱ ، مزایای دانشگاه شهید مطهری تهران، شهریه دانشگاه شهید مطهری، اساتید دانشگاه شهید مطهری تهران و … پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه شهید مطهری

نحوه اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری

سازمان سنجش رشته های خاص را در 1401/6/1 طی اطلاعیه ایی با نام اسامی معرفی شدگان‌ چند برابر ظرفیت، زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش‌ رشته‌های ‌تحصیلی خاص آزمون سراسری سال 1401، اعلام کرده است.

اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری ۱۴۰۱ نیز، جز اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص به حساب می آید. و داوطلبین کد رشته های دارای شرایط خاص دانشگاه شهید مطهری، نیز باید نسبت به مشاهده نتیجه انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اعلام نتایج اولیه  دانشگاه شهید مطهری، به منزله قبولی فرد نمی باشد، و برای قبولی قطعی در این دانشگاه، لازم است تا در مصاحبه نیز، با کسب نمره لازم قبول شوند.

معاون امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شهید مطهری، گفت: در گزینش نهایی منحصرا کسانی قبول اعلام خواهند شد که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. طبق برنامه زمانی در مصاحبه دانشکده علوم قضایی، یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده و قبول شده باشند.
  2. صلاحیت عمومی آنان توسط هیئت ‌مرکزی گزینش ذیربط تائید شود.
  3. ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت کرده باشند.
  4. حد نصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را کسب کرده باشند.

اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری، نیز به همراه نتایج سایر رشته‌ های متمرکز آزمون سراسری اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401

مصاحبه دانشگاه شهید مطهری ۱۴۰۱

آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری، پذیرفته شده اند؛ باید خود را برای مصاحبه دانشگاه شهید مطهری آماده کنند.

افرادی که رتبه لازم را برای تحصیل، کسب کرده اند، در سایت دانشگاه شهید مطهری، دعوت به مصاحبه می شوند. پذیرش نهایی داوطلبان منوط به کسب امتیاز لازم در مصاحبه دانشگاه غیرانتفاعی شهید مطهری می باشد.

متقاضیاني كه فهرست اسامی آنان در رديف معرفی‏ شدگان چند برابر ظرفيت رشته‌ های تحصيلي دانشگاه شهيد مطهری اعلام گرديده‌، لازم است در زمان اعلام شده به منظور اطلاع  از زمان انجام‌ مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحيت‌ های عمومی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس golestan.motahari.ac.ir و motahari.ac.ir مراجعه نمايند.

پذیرش نهایی در دانشگاه غیرانتفاعی شهید مطهری از بین معرفی‌ شدگان چند برابر ظرفیت و پس از احراز شرایط مصاحبه دانشگاه مطهری صورت می‌ گیرد.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دانشگاه شهید مطهری 1401

 

در پایان این مقاله، برای تمامی داوطلبین و پذیرفته شدگان رشته های مختلف از جمله پذیرفته شدگان دانشگاه علوم قضایی، آرزوی موفقیت و درخشش روز افزون داریم.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره ی اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری، مزایای دانشگاه شهید مطهری تهران، شهریه دانشگاه شهید مطهری، اساتید دانشگاه شهید مطهری تهران و … پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

در ادامه مطالعه کنید:


سوالات متداول اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری

❓زمان اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری، کی هست؟

✔️ داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری، را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ 1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نسبت به مشاهده اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری ، اقدام کنند.

❓نتایج مصاحبه دانشگاه شهید مطهری از چه سایتی منتشر می شود؟

✔️ داوطلبان برای مشاهده نتایج مصاحبه دانشگاه شهید مطهری باید به سایت سنجش مراجعه نمایند. در صورت بروز هرگونه سوال در این خصوص می توانید با کارشناسان مشاور گروپ، تماس بگیرید.

❓مصاحبه دانشگاه مطهری چه زمانی برگزار می شود؟

✔️ زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه مطهری از طریق سامانه motahari.ac.ir اطلاع رسانی می شود.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه شهید مطهری ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403