اعلام نتایج دانشگاه شاهد ۱۴۰۱

اعلام نتایج دانشگاه شاهد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه شاهد ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج دانشگاه شاهد ۱۴۰۱ به همراه مطالب مرتبط آن، موضوع مورد بحث این مقاله است. مشاورگروپ در این مقاله به بررسی نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه شاهد، اعلام نتایج اولیه دانشگاه شاهد، اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد و مصاحبه دانشگاه شاهد پرداخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما همراه باشید.

اعلام نتایج شاهد

مشاهده اعلام نتایج دانشگاه شاهد 1401

داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به دانشگاه شاهد را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ  1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نشبت به مشاهده اعلام نتایج دانشگاه شاهد اقدام کنند.

دانشگاه شاهد دارای چندین دانشکده از جمله دانشکده علوم پایه ، دانشکده فنی مهندسی ، دانشکده علوم انسانی ، دانشکده پزشکی و دندانپزشکی و دانشکده پرستاری و مامایی می باشد. پذیرش در دانشگاه شاهد دارای شرایط خاصی می باشد. در صورتی تمایل دارید اطلاعات بیشتری در خصوص ثبت نام، به دست آورید، مقاله ثبت نام دانشگاه شاهد، برایتان مفید خواهد بود.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه اعلام نتایج دانشگاه شاهد، تعهد خدمت دانشگاه شاهد، حقوق دانشگاه شاهد، اعلام نتایج دانشگاه شاهد به صورت نهایی و… پاسخ دهندو کافی است با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

اعلام نتایج اولیه دانشگاه شاهد ۱۴۰۱

به تازگی نتایج چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص کنکور، اعلام شده است. افرادی که  در انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 اقدام به درج کد رشته های دارای شرایط خاص، مانند کد رشته دانشگاه شاهد، در فرم انتخاب رشته خود کرده اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به استعلام قبولی یا عدم قبولی خود، با توجه به اعلام نتایج دانشگاه شاهد، اقدام کنند.

سازمان سنجش رشته های خاص را در 1401/6/1 طی اطلاعیه ایی با نام اسامي معرفی شدگان‌ چند برابر ظرفيت، زمان و آدرس محل مصاحبه، معاينه و گزينش‌ رشته‌هاي ‌تحصيلي خاص آزمون سراسري سال 1401، اعلام کرده است.

اعلام نتایج اولیه دانشگاه شاهد نیز، جز اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص به حساب می آید. و داوطلبین کد رشته های دارای شرایط خاص دانشگاه شاهد، نیز باید نسبت به مشاهده نتیجه انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اعلام نتایج اولیه دانشگاه شاهد، به منزله قبولی فرد نمی باشد، و برای قبولی قطعی در دانشگاه شاهد، لازم است تا در مصاحبه نیز، با کسب نمره لازم قبول شوند.

بیشتر بخوانید: جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد

معاون امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد یا همان اعلام نتایج نهایی دانشگاه شاهد، گفت: در گزینش نهایی هر رشته منحصرا کسانی قبول اعلام خواهند شد که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. طبق برنامه زمانی در مصاحبه دانشگاه شاهد یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده و قبول شده باشند.
  2. صلاحیت عمومی آنان توسط هیئت ‌مرکزی گزینش ذیربط تائید شود.
  3. ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت کرده باشند.
  4. حد نصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را کسب کرده باشند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی اعلام نتایج دانشگاه شاهد نیز به همراه نتایج سایر رشته‌ های متمرکز آزمون سراسری اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه اعلام نتایج دانشگاه شاهد، تعهد خدمت دانشگاه شاهد، حقوق دانشگاه شاهد، اعلام نتایج دانشگاه شاهد به صورت نهایی و… پاسخ دهندو کافی است با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

مصاحبه دانشگاه شاهد

قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، متقاضیان چند برابر ظرفیت دانشگاه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی می ­شوند و در سایت سازمان سنجش نیز اطلاع رسانی می شود. این افراد برای بررسی صلاحیت های عمومی در مصاحبه دانشگاه شرکت خواهند نمود.

مصاحبه دانشگاه شاهد بعد از اعلام نتایج دانشگاه شاهد، مشخص می شود و دارای دو مرحله کتبی و شفاهی می باشد. از داوطلبانی که نمره لازم را در آزمون کتبی کسب کرده اند دعوت به مصاحبه دانشگاه شاهد، می گردد. اسامی پذیرفته شدگان نهایی از طریق سایت سنجش اعلام می گردد. در ادامه نحوه مصاحبه دانشگاه شاهد ارائه شده است:

مصاحبه کتبی دانشگاه شاهد

آزمون کتبی دانشگاه شاهد شامل 80 تا 100 سوال می باشد. پاسخ به سوالات مصاحبه کتبی اهمیت زیادی برای داوطلبان دارد و از شرایط لازم برای ورود به مرحله بعدی می باشد. بیشتر سوالات در آزمون کتبی زمینه سیاسی، اعتقادی، مذهبی دارد و داوطلبان باید با عباراتی نظیر موافقم، مخالفم، تا حدودی موافقم به سوالات مربوطه پاسخ دهند. نمونه ای از سوالات آزمون کتبی را در ادامه مقاله مشاهده می کنید:

  1. تقلید در اصول دین درست است ( موافقم، تا حدی موافقم، مخالفم )
  2. شک در نماز صبح و نماز مغرب باعث باطل شدن نماز می شود ( موافقم، تا حدی موافقم، مخالفم )
  3. در مسافرت نباید نماز را به صورت کامل خواند ( موافقم، تا حدی موافقم، مخالفم )
  4. گاهی در انتخابات به افرادی که نمی شناسم رای می دهم ( موافقم، تا حدی موافقم، مخالفم )
  5. زنان باید به اندازه مردان آزادی کامل داشته باشند ( موافقم، تا حدی موافقم، مخالفم )

مصاحبه شفاهی دانشگاه شاهد

هدف از مصاحبه شفاهی اثبات صحت و درستی پاسخ به سوالات مصاحبه کتبی می باشد. در ادامه نمونه ای از سوالات مصاحبه شفاهی دانشگاه شاهد گردآوری شده است:

  • آیا تاکنون در راهپیمایی شرکت کرده اید؟
  • آیا در خانواده فردی سیگاری وجودد دارد؟
  • آخرین باری که نماز جمعه رفته اید چه زمانی بوده است؟ نحوه خواندن نماز جمعه چگونه است؟
  • نظرتان در رابطه با حجاب چیست؟
  • دلیل انتخاب دانشگاه شاهد برای تحصیل
  • معنای تولی و تبری چیست؟
  • روزه های حرام و مستحب
  • آیا تا به حال در بسیج عضویت داشته اید؟
  • نظرتان در رابطه با ولایت فقیه چیست؟

پذیرفته شدگان رشته های دارای شرایط خاص دانشگاه شاهد، می بایست برای اطلاع از جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور، به سایت www.shahed.ac.ir مراجعه کنند.

 

در این مقاله به بررسی اطلاعات جامعی در خصوص اعلام نتایج دانشگاه شاهد پرداختیم. امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله پاسخ کاملی به سوالات شما در این زمینه داده باشیم.

در صورتی که هنوز سوالی در خصوص اعلام نتایج دانشگاه شاهد، اسامس دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه شاهد، مزایا و معایب دانشگاه شاهد و… دارید می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب، به کارشناسان مشاور گروپ، به شماره 9099071613 تماس بگیرید و متناسب با شرایط خودتان مشاوره اختصاصی برای ثبت نام در دانشگا شاهد دریافت کنید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول اعلام نتایج دانشگاه شاهد ۱۴۰۱

❓زمان اعلام نتایج دانشگاه شاهد کی هست؟

✔️ داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به دانشگاه شاهد را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ  1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نشبت به مشاهده اعلام نتایج دانشگاه شاهد اقدام کنند.

❓آیا دانشگاه شاهد بورسیه است؟

✔️ بله – داشنگاه شاهد از سری دانشگاه های دولتی کشور، دارای رشته های پذیرش نیمه متمرکز، و بورسیه است.

❓آیا دانشگاه شاهد تهران شهریه دارد؟

✔️ دانشگاه شاهد یک دانشگاه دولتی است و تحصیل با قبولی روزانه در آن بدون هزینه خواهد بود. اما تحصیل با قبولی شبانه در این دانشگاه، مشمول پرداخت شهریه خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان مشاور گروپ، به شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

3/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه شاهد ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403