اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد 1401

اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد ۱۴۰۱ ، در این مقال ه مورد بررسی قرار گرفته است. بورسیه دانشگاه یزد،‌ برای اولین بار در کشور اجرایی می شود و در این مسیر همراهی مدیران استان، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی و واحد های افتصادی استان یزد را دارد. برای شرکت در گزینش بورسیه دانشگاه یزد، لازم است هنگام انتخاب رشته،‌ کد رشته های مربوط به بورسیه شغلی دانشگاه یزد را در لیست انتخاب رشته قید کنید.

علاقه مندان به اطلاعات بیشتر در این مورد و همچنین داوطلبان شرکت در این کد رشته نیمه متمرکز، با مشاور گروپ همراه باشید.

اعلام نتایج بورسیه دانشگاه یزد

مشاهده اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد

داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به بورسیه شغلی دانشگاه یزد، را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ 1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نسبت به مشاهده اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد ، اقدام کنند.

بورسیه شغلی دانشگاه یزد، به ابتکار دانشگاه یزد و با همراهی مدیران استان، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی و واحدهای اقتصادی استان برای اولین بار در کشور اجرایی می شود.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره ی اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد ، شرایط بورسیه شغلی دانشگاه یزد ۱۴۰۱ ، نحوه دریافت بورسیه دانشگاه یزد  و … پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: بورسیه دکتری برندگان طلای المپیاد

نحوه اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد

سازمان سنجش رشته های خاص را در 1401/6/1 طی اطلاعیه ایی با نام اسامی معرفی شدگان‌ چند برابر ظرفیت، زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش‌ رشته‌های ‌تحصیلی خاص آزمون سراسری سال 1401، اعلام کرده است.

اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد ۱۴۰۱ نیز، جز اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص به حساب می آید. و داوطلبین کد رشته های دارای شرایط خاص بورسیه شغلی دانشگاه یزد، نیز باید نسبت به مشاهده نتیجه انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اعلام نتایج اولیه بورسیه شغلی دانشگاه یزد، به منزله قبولی فرد نمی باشد، و برای قبولی قطعی در این دانشگاه، لازم است تا در مصاحبه نیز، با کسب نمره لازم قبول شوند.

معاون امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام نتایج مصاحبه پذیرش بورسیه شغلی دانشگاه یزد، گفت: در گزینش نهایی هر رشته منحصرا کسانی قبول اعلام خواهند شد که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. طبق برنامه زمانی در مصاحبه بورسیه شغلی دانشگاه یزد، یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده و قبول شده باشند.
  2. صلاحیت عمومی آنان توسط هیئت ‌مرکزی گزینش ذیربط تائید شود.
  3. ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت کرده باشند.
  4. حد نصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را کسب کرده باشند.

اسامی پذیرفته‌ شدگان اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد، نیز به همراه نتایج سایر رشته‌ های متمرکز آزمون سراسری اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401

بورسیه های شغلی دانشگاه یزد ۱۴۰۱

پس از ارائه اطلاعات لازم در خصوص اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد، گریزی هم به جزئیات کلی این طرح می زنیم. شرح مختصری از بورسیه های شغلی دانشگاه یزد ۱۴۰۱ ، به قرار زیر است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد ضمن تشریح جزئیات پذیرش دانشجوی بورسیه شغلی در این دانشگاه، گفت: با توجه به استقبال صنایع استان در بکار گیری دانش آموختگان دانشگاه یزد و توافق این دانشگاه با اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی و بنیاد نخبگان استان تعدادی از پذیرفته شدگان دانشگاه یزد از سراسر کشور در ۱۶ کد رشته بورسیه شغلی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه توضیحات کافی در این باره در دفترچه انتخاب رشته آمده است، افزود: برای اطلاع بیشتر داوطلبان عزیز، به عنوان مثال ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته مهندسی برق برای دانشگاه یزد  ۱۲۰ نفر است که این تعداد در دو کد رشته ۳۱۴۳۰ با ظرفیت ۹۰ نفر غیربورسیه و۳۱۴۳۱ با ظرفیت ۳۰ نفر بورسیه تعریف شده است.

در کد رشته ۳۱۴۳۱ سه برابر ظرفیت یعنی ۹۰ نفر به دانشگاه معرفی و مصاحبه می شوند. نتیجه مصاحبه این ۹۰ نفر به سازمان سنجش اعلام و در نهایت سازمان سنجش ۳۰ نفر پذیرفته شده نهایی کد رشته ۳۱۴۳۱ (کد رشته بورسیه) جهت ثبت نام و شروع به تحصیل به دانشگاه معرفی می کند.

برای پذیرفته شدگان مرد در کد رشته بورسیه شغلی با نظام وظیفه  نیز هماهنگی لازم انجام شده تا بصورت امریه در واحد اقتصادی محل خدمت، خدمت نظام خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: کد وضعیت نظام وظیفه کنکور سراسری 1401

شرایط تحصیل با بورسیه شغلی دانشگاه یزد

  1. تعهد و التزام به نظام جمهوری اسلامی، اصل ولایت فقیه و قانون اساسی
  2. رعایت ضوابط و مقررات دانشگاه و واحد اقتصادی
  3. عدم تغییر رشته در طول تحصیل بدون اطلاع واحد اقتصادی محل خدمت (سپردن تعهد محضری)
  4. ارائه گزارش از روند تحصیل در پایان هر نیمسال به واحد اقتصادی محل خدمت (سپردن تعهد محضری)
  5. پذیرش خدمت در واحداقتصادی که اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان یزد تعیین می کند. (سپردن تعهد محضری)
  6. خدمت به مدت ۴ برابر مدت بورس در واحدی که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان یزد تعیین می کند که در غیر این صورت باید ۴ برابر کلیه هزینه ها در دوره بورس پرداخت شود. (سپردن تعهد محضری)
  7. حضور دو روز در هفته در واحد اقتصادی و انجام وظایف محوله از طرف دانشگاه و واحد اقتصادی (سپردن تعهد محضری)
  8. ادامه تحصیل در مدت تعهد صرفاً با هماهنگی و در رشته مورد نیاز واحد اقتصادی صورت می گیرد (سپردن تعهد محضری)
  9. عدم استفاده از بورس و کمک هزینه سایر وزارتخانه ها و ارگانهای دولتی، قبل از تحصیلات و اتمام تعهدات (سپردن تعهد محضری)

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج دانشکده غیر انتفاعی رفاه ۱۴۰۱


در پایان این مقاله، برای تمامی داوطلبین و پذیرفته شدگان رشته های مختلف از جمله پذیرفته شدگان اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد، آرزوی موفقیت و درخشش روز افزون داریم.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما درباره ی اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد ، شرایط بورسیه شغلی دانشگاه یزد ۱۴۰۱ ، نحوه دریافت بورسیه دانشگاه یزد  و … پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد 1401

❓زمان اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد، کی هست؟

✔️ داوطلبانی که هنگام انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 کد رشته های نیمه متمرکز مربوطه به بورسیه شغلی دانشگاه یزد، را انتخاب کرده اند، می توانند از تاریخ 1401/6/1 با مراجعه به صفحه اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز سازمان سنجش، نسبت به مشاهده اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد ، اقدام کنند.

❓بورسیه شغلی دانشگاه یزد چیست؟

✔️ به این سوال در مقاله پاسخ داده شده است. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی بورسیه شغلی دانشگاه یزد، می توانید با کارشناسان مشاور گروپ، تماس بگیرید.

❓شرایط پذیرش بورسیه شغلی دانشگاه یزد چیست؟

✔️ شرایط پذیرش بورسیه شغلی دانشگاه یزد، در مقاله به طور کامل آورده شده است. می توانید مطالعه بفرمایید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بورسیه شغلی دانشگاه یزد 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403