اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97 اعلام شد. دومین دوره از آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در سال ۱۳۹۷ طبق روال سالهای گذشته، بطور همزمان و هماهنگ در روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 بهمن ماه  سال گذشته در سراسر کشور برگزار شد. در ادامه با مشاور گروپ – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور همراه باشید و کارنامه خود را از طریق کارشناسان مجرب مجموعه دریافت نمایید .

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97 که به‌طور هم‌زمان و هماهنگ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ در سراسر کشور برگزار شد به گفته ی دکتر حامد مانی فر مدیر کل دفتر مقررات ملی ساختمان در پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۲۶ از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان  inbr.ir  به اطلاع تمامی شرکت کنندگان آزمون نظام مهندسی بهمن 97 خواهد رسید. 

شما عزیزان اگر ابهاماتی در خصوص پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی  و یا در خصوص اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97 و حدنصاب نمره قبولی یا هر سوالی در خصوص این آزمون دارید ٬ می توانید از ساعت 8 صبح الی 12 شب از تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید


البته با توجه به سوابق گذشته در زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97، احتمال تأخیری یک ماهه در تاریخ اعلامی نیز وجود دارد!

در این دوره از آزمون نظام مهندسی بهمن 97 تعداد كل شرکت‌کنندگان بالغ‌بر ۱۴۷ هزار و ۹۱۷ نفر است که ۸.۷ درصد رشد را نسبت به آزمون مشابه در اردیبهشت‌ماه امسال داشته است.

به گزارش مشاور گروپ: مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان  وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: آزمون نظام مهندسی بهمن 97 در اجرای قانون و در راستای تنسیق فعالیت‌های بخش خصوصی در صنعت ساختمان برگزار شده است و در نحوه گزینش داوطلبان این آزمون دقت بسیاری صورت می‌گیرد زیرا با  توجه به آمارهای ارائه‌شده ، این متخصصان هستند که حافظ سرمایه‌های مادی و معنوی هم‌وطنان هستند.

اعتراض به اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97

معمولا به دلیل دقت بالا و بررسی های دقیق صورت گرفته در تصحیح پاسخنامه آزمون نظام مهندسی 97 اشتباهی در تصحیح پاسخنامه ها رخ نمی دهد ولی با این حال چنانچه پس از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97 نسبت به نتایج اعلام شده اعتراضی داشتید امکان اعتراض برای شما فراهم می باشد. برای این کار می بایست اعتراض خود را به صورت کتبی و با ذکر مشخصات کامل از طریق پست سفارشی به آدرس زیر ارسال نمایید :

پس از اعلام نتایج اولیه یک بازه ۱۰روزه برای اعتراضات مجدد بر روی پاسخ برگ افراد در نظر گرفته می شود و پس از آن در اواخر اردیبهشت ماه و یا اوایل خرداد ماه ۹۸ نتایج آزمون به صورت نهایی اعلام خواهد شد.
همچنین پس از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97 اعلام نهایی قبول شدگان آزمون لیست‌های نهایی هر استان به تفکیک برای سازمان‌های نظام مهندسی استانی ارسال می شود تا روند ثبت نام و مراحل قانونی برای صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی صورت گیرد.

تهران صندوق پستی، به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ ( سازمان سنجش )

(بر روی پاکت ذکر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان می‌باشد )

لازم به ذکر است درخواست هایی که بعد از تاریخ مقرر تحویل پست گردد مورد بررسی واقع نخواهد شد.

ضمناً زمان اعتراض به نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان 97  حداكثر تا تاريخ  ۹۸/۰۳/۱۱ مشخص گردیده است. جهت اطلاع از زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی  پس از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97 می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره و برنامه ریزی تلفنی مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید.

دانلود فرم درخواست بازنگری نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97

2.1/5 - (111 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403