اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان پس از آگاهی از زمان اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ باید به سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ اصفهان مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده نتایج آزمون را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. داوطلبان در صورت عدم رضایت به نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ، می توانند پس از اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان با مراجعه به سایت sanjesh.isfedu.ir درخواست خود را ثبت نمایند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ، اطلاعات لازم برای مشاهده نتایج، نحوه دریافت کارنامه و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان

دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس فرهنگ شرکت کرده اند به منظور دریافت نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان باید در زمان تعیین شده به سامانه ثبت نام مدارس فرهنگ استان اصفهان مراجعه نمایند. نتایج مدارس فرهنگ در برخی استان ها به صورت حضوری و در برخی دیگر به صورت غیرحضوری اعلام می شود. اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان به صورت اینترنتی می باشد.

لازم است دانش آموزان توجه داشته باشند، جابجایی دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم بین دبیرستان های فرهنگ نواحی شهر اصفهان ممنوع می باشد.

پس از اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ استان اصفهان و ثبت نام پذیرفته شدگان اصلی، در صورت عدم تکمیل کلاس ها ، فهرست ذخیره مدارس فرهنگ اصفهان در سامانه sanjesh.isfedu.ir اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ ، توسط سایت ثبت نام مدارس فرهنگ استان اصفهان اعلام می شود. براساس اطلاعیه منتشر نشده، نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ اصفهان از روز شنبه 23 مرداد ماه بر روی سایت sanjesh.isfedu.ir قرار خوهد گرفت. داوطلبان از 23 مرداد ماه می توانند با مراجعه به سایت مذکور و درج اطلاعات خواسته شده نتایج آزمون خود را دریافت نمایند.

ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان

دانش آموزان برای ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان باید به نشانی sanjesh.isfedu.ir مراجعه نمایند. ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان از طریق کدملی دانش آموزان میسر خواهد بود. داوطلبانی که برای ورود به سامانه با خطا روبرو شده اند و نمی توانند نتایج آزمون خود را دریافت نمایند، با شماره گیری 9099071613 می توانند اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

دریافت نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان

برای دریافت نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی لازم است به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ استان اصفهان مراجعه نمایید. مراحل دریافت نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان به صورت زیر است:

1588677335 64پس از اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان به سایت sanjesh.isfedu.ir مراجعه نمایید.

1588677335 64برای مشاهده نتایج آزمون “کد ملی” خود را در قسمت مشخص شده درج نمایید و بر روی گزینه “ورود جهت مشاهده نتیجه آزمون” کلیک کنید.

دریافت نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان

ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان

اعتراض به نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان

دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش استان اصفهان به نشانی sanjesh.isfedu.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را مبنی بر اعتراض به اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. ثبت درخواست اعتراض و تجدید نظر منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.isfedu.ir امکانپذیر است. لذا از مراجعه حضوری برای ثبت درخواست اعتراض خودداری نمایید.

برای ثبت درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان در ابتدا به سایت سنجش اصفهان مراجعه نموده و سپس کدملی خود را در قسمت مربوطه درج نمایید و پس از ورود به سامانه درخواست خود را ثبت نمایید.

اعتراض به نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان


راهنمای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان در این مقاله بیان شد. در صورت بروز مشکل برای ورود به سامانه و کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه زمان انتشار ذخیره مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ می توانید با مشاوران مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

آدرس سایت اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان چیست؟

نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان از طریق سایت sanjesh.isfedu.ir قابل مشاهده می باشد.

نتایج ثبت درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان از طریق چه سایتی قابل پیگیری می باشد؟

متقاضیان 1 تا 2 هفته پس از ثبت درخواست اعتراض برای مشاهده نتیجه باید به سایت sanjesh.isfedu.ir مراجه نمایند.

نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان کی منتشر می شود؟

داوطلبان از تاریخ 23 مرداد ماه با مراجعه به سایت سنجش مدارس فرهنگ استان اصفهان می توانند نتایج آزمون خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403