اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱

نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ به زمان و نحوه دریافت اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی 1401 از سایت سازمان سنجش sanjesh.org می پردازیم.  فرآیند آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به دستور قوه قضاییه، توسط مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان متولیان برگزاری این آزمون اجرا شده است.

زمان برگزاری آزمون دفاتر خدمات قضایی صبح روز پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ تعیین شده بود. کلیه داوطلبانی که  در ۱۸ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۳۷ حوزه فرعی در ۱۸ شهرستان در محل برگزاری آزمون دفاتر خدمات قضایی حضور پیدا نموده و در این رقابت شرکت کردند، منتظر فرا رسیدن زمان اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی هستند.

اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی

اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی برای آن دسته از شرکت کنندگانی که بعد از ثبت نام آزمون دفاتر خدمات قضایی، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفاتر خدمات قضایی نموده و در جلسه امتحان حضور پیدا کرده اند بسیار اهمیت دارد. چرا که حاصل سال ها تلاش مستمر این افراد برای اخذ پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی در نتیجه این آزمون خلاصه شده است. به همین دلیل ما در این مقاله به موضوع اعلام نتایج آزمون دفتر خدمات قضایی پرداخته ایم.

به گفته معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور حدود ۱۴ هزار داوطلب در آزمون صدور پروانه تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی سال ۱۴۰۱ شرکت کردند که آمار شرکت کنندگان مرد بیش از ۸ هزار داوطلب و شرکت کنندگان زن بیش از ۵ هزار داوطلب اعلام شده است.

مشاهده اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی

زمان اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱

با فرا رسیدن زمان اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی اسامی پذیرفته شدگان اولیه در سایت سازمان سنجش منتشر و به اطلاع عموم داوطلبان خواهد رسید. بدین ترتیب داوطلبان با در دست داشتن مدارک لازم به sanjesh.org مراجعه و اقدام به دریافت کارنامه آزمون دفاتر خدمات قضایی نمایند.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان اعلام نتایج آزمون دفاتر قضایی از سوی سازمان سنجش یا قوه قضاییه منتشر نشده است. اما به گفته معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور نتایج این آزمون‌ها اواخر دی ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

مدیرعامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از احتمال انتشار نتایج آزمون صدور پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال 1401 در هفته دوم بهمن ماه خبر داد. با توجه به اینکه این آزمون در 24 آذر سال جاری برگزار شد و سازمان سنجش آموزش کشور بازه زمانی سی تا چهل روز پس از برگزاری را به‌ عنوان زمان انتشار نتایج اعلام کرده بود، اما نتایج اواخر دی ماه ۱۴۰۱ اعلام نشد و همچنان که در هفته اول بهمن به سر می بریم و خبری از اعلام نتایج نیست!

🔸تاریخ دقیق اعلام نتایج فعلا مشخص نیست اما احتمال می‌ دهیم که در هفته دوم بهمن کارنامه داوطلبان از سوی سازمان سنجش اعلام گردد🔸

زمان دریافت نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی 1401 12 بهمن 1401

(زمان دقیق بلافاصله بعد از انتشار اطلاعیه در این مقاله به روز رسانی گردیده است)

بالاخره نتایج آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در 1401/11/12 اعلام شد!

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج آزمون صدور مجوز تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال 1401 اعلام شد و پذیرفته‌شدگان مرحله اول باید از مورخ 13 بهمن ماه حداکثر ظرف مدت 7 روز به همراه شناسه ثنا به تارنمای Azmoon.adliran.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک درخواستی و پیگیری مراحل بعدی پذیرش اقدام کنند.

تعداد 13 هزار و 917 داوطلب در آزمون صدور مجوز تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی 1401 ثبت‌نام کردند و این آزمون در 24 آذر ماه سال جاری برگزار شد. از مجموع ثبت نام کنندگان حدود 60 درصد مرد و 40 درصد زن بودند.

سایت اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی

سایت رسمی سازمان سنجش sanjesh.org به عنوان سایت اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی مسئولیت انتشار نتایج این آزمون را بر عهده دارد. بدین ترتیب کلیه داوطلبان برای مشاهده کارنامه آزمون دفاتر خدمات قضایی باید در زمان مقرر به این سایت مراجعه و مراحل دریافت نتایج را با موفقیت پشت سر بگذارند. به منظور سهولت در دسترسی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سامانه دریافت نتایج آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در ادامه ارائه شده است.

برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ کلیک کنید

با توجه به اینکه زمان اعلام نتایج آغاز گردیده، امکان دریافت کارنامه در سایت سازمان سنجش فراهم شده است

به محض آغاز فرآیند انتشار نتایج این لینک فعال شد

سایت اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی

نحوه دریافت نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی

نحوه دریافت نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی بسیار ساده است. تنها کافیست با استفاده از لینک مستقیم موجود در جدول بالا به سامانه اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی sanjesh.org مراجعه کنید. یا آدرس sanjesh.org را در نوار آدرس مرورگرتان تایپ و جستجو کنید.

بعد از ورود به سایت سنجش، از منوی پایین صفحه گزینه سایر آزمون های استخدامی را انتخاب نمایید. این امر با مراجعه به ستون اطلاعیه های سایت سنجش و انتخاب گزینه اعلام نتیجه آزمون صدور مجوز تأسیس دفتر خدمات الكترونیک قضایی 1401  امکان پذیر خواهد بود.

سایت اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی Moshavergroup.com

برای مشاهده نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی روی لینک کارنامه آزمون صدور پروانه تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی سال ۱۴۰۱ کلیک نمایید.

نحوه اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی Moshavergroup.com

با ورود اطلاعات درخواستی مانند شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی می توانید به این سامانه اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی وارد شده و نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی خود را دریافت نمایید.

مشاهده اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی Moshavergroup.com

لازم به ذکر است که نتایج آزمون صدور مجوز تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی براساس قانون تسهیل صدور مجوز های کسب و کار بدون ظرفیت و با لحاظ تراز نمرات اعلام شده است. مطابق با آیین نامه اجرایی دفاتر و کانون خدمات الکترونیک قضایی از کسانی که در این آزمون تخصصی شرکت کرده و موفق به کسب حداقل هفتاد درصد نمره تراز میانگین یک درصد حائزان بالاترین نمره تراز شده باشند، دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.

توجه داشته باشید که پذیرفته شدگان اولیه باید از مورخ پنجشنبه 1401/11/13 حداکثر ظرف مدت 7 روز به همراه شناسه ثنا به تارنمای Azmoon.adliran.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک درخواستی اقدام نمایند.

مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دفاتر خدمات قضایی، آن دسته از داوطلبان که از نتایج آزمون خود ناراضی هستند می توانند با مراجعه به سامانه درخواست الکترونیکی سازمان سنجش نسب به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی اقدام نمایند.


به پایان این مقاله رسیده ایم و سعی کردیم مهم ترین نکات مربوط به اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی از جمله زمان انتشار کارنامه، نحوه دریافت نتایج از سایت sanjesh.org را با هم بررسی کنیم.

اگر درباره اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ یا دیگر مراحل این آزمون سوال دارید می توانید سوالات خود را با بخش پاسخگویی تلفنی ما در مشاور گروپ در میان بگذارید.

کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشور همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس بگیرید.

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول اعلام نتایج دفاتر خدمات قضایی

✔️زمان اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱ چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️زمان دریافت نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی اواخر دی ماه 1401 اعلام شده است. برای اطلاع از زمان دقیق انتشار کارنامه به این مقاله مشاور گروپ مراجعه نمایید.

✔️سایت اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی چیست؟

✔️نتایج آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سایت سازمان سنجش منتشر و از این طریق به اطلاع شرکت کنددگان این رقابت خواهد رسید.

✔️نتایج آزمون دفتر خدمات الکترونیک قضایی را چطور دریافت کنم؟

✔️راهنمای جامع دریافت نتیجه آزمون دفتر خدمات الکترونیک قضایی در این مقاله ارائه شده است. برای آشنایی با نحوه دریافت نتایج به مقاله مراجعه نمایید. اگر سوالی در این رابطه دارید می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب با ما در مجموعه مشاور گروپ مطرح کنید. تماس از تلفن ثابت 9099071613

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403