اعلام نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲ موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ است تا کلیه داوطلبانی که در آزمون تصدی منصب قضا شرکت کرده اند بتوانند از زمان و نحوه دریافت نتایج آزمون قضاوت خود مطلع شوند. با ما همراه باشید.

نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲

نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲ یکی از مهم ترین مراحل امتحان تصدی منصب قضا است. داوطلبانی که با ثبت نام آزمون قضاوت، مطالعه منابع آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه در جلسه آزمون حضور پیدا کرده بودند، حالا می توانند نتایج اولیه آزمون قضاوت سال 1402 که از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور منتشر شده است را مشاهده و در صورت قبولی خود را برای شرکت در آزمون تشریحی قضاوت و مصاحبه علمی آماده کنند.

نتایج آزمون قضاوت سال 1402 منتشر شد

به گزارش مشاور گروپ ، نتایج اولیه آزمون قضاوت 1402 که صرفاً آزمون تستی بود روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir قرار می گیرد. داوطلبان جهت مشاهده نتیجه خود می توانند به سایت hrtc.ir مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شخصی خود از نتیجه قبولی شان آگاه شوند.

زمان اعلام نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲

در دفترچه ثبت نام آزمون قضاوت تاریخ دقیق و زمان اعلام نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲ ذکر نشده است اما با توجه به تجربه دوره های پیشین آزمون تصدی منصب قضا حدود سه هفته تا یک ماه بعد از برگزاری آزمون نتایج اولیه به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.

با توجه به اینکه تصدی منصب قضا دارای دو مرحله آزمون تستی و در صورت قبولی، آزمون تشریحی است بنابراین ضرورت دارد که از نتیجه آزمون تستی قضاوت مطلع شوید و در صورت کسب نمره لازم در نمونه کارنامه آزمون قضاوت 1402، خود را برای حضور در آزمون تشریحی آماده کنید. زیرا این فرصت تنها یکبار در اختیار پذیرفته شدگان اولیه قرار خواهد گرفت.

سامانه دریافت نتایج آزمون قضاوت

سامانه دریافت نتایج آزمون قضاوت سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir است و بدین ترتیب کلیه داوطلبان برای اعلام نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲ باید در زمان مقرر به این سامانه مراجعه و مراحل دریافت نتایج را با موفقیت پشت سر بگذارند. به منظور سهولت در دسترسی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سامانه دریافت جواب آزمون قضاوت ۱۴۰۲ در ادامه ارائه شده است.

برای ورود به سامانه نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲ کلیک کنید

به محض آغاز فرآیند انتشار نتایج این لینک فعال می گردد

نحوه مشاهده نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲

آشنایی با نحوه مشاهده نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲ به شما کمک می کند تا به محض اعلام نتیجه آزمون تصدی منصب قضا بتوانید اقدامات لازم را برای دریافت کارنامه خود انجام دهید. از انجایی که نتایج در حساب کاربری هر داوطلب در سامانه hrtc.ir بارگذاری می شود، برای مشاهده کارنامه ابتدا باید به حساب کاربری خود در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایید.

راهنمای ورود به سامانه دریافت نتایج قضاوت

  • ابتدا از بخش راهنمای آزمون تصدی منصب قضا، باید روی گزینه ورود به پروفایل کاربری کلیک کنید.
  • حالا باید اطلاعاتی مانند کد ملی و کد رهگیری ثبت نام آزمون قضاوت که در پایان مراحل نام نویسی از سامانه دریافت کرده بودید را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه ورود به پروفایل بزنید.

اگر کد رهگیری خود را فراموش کرده اید، می توانید از امکان بازیابی توکن پرداخت/کدرهگیری استفاده کنید.

بازیابی کد رهگیری ثبت نام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی Moshavergroup.com

اگر کد ملی خود را به همراه کد امنیتی در کادر های معین شده وارد کنید، یک پیامک حاوی کدرهگیری ثبت نام به همان شماره همراهی که با آن در سایت hrtc.ir ثبت نام کرده بودید ارسال می شود.

اعلام نتایج آزمون قضاوت برای داوطلبان دانشگاهی و حوزوی

  1. به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه نمایید.
  2. لینک فعال ” اعلام نتایج آزمون تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ “ را انتخاب کنید.
  3. پس از مرحله بالا وارد صفحه اعلام نتایج می شوید و با وارد کردن اطلاعات خود قادر خواهید بود تا نتایج آزمون را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که در صورت داشتن هرگونه سوال یا اعتراض ، حداکثر تا ده روز بعد از اعلام نتیجه می توانید به سایت مذکور مراجعه و در قسمت ” سیستم پاسخگویی “ موضوع خود را مطرح کنید.

با دریافت نتایج آزمون تستی تصدی منصب قضا، در صورتی که نمره قبولی را دریافت کرده باشید، از شما برای حضور در مرحله آزمون تشریحی دعوت به عمل می آید. اطلاعات لازم برای شرکت در مصاحبه آزمون قضاوت ۱۴۰۲ به صورت پیامک یا تماس تلفنی برای شما ارسال خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.

مواد امتحانی آزمون تشریحی داوطلبان دانشگاهی:

ردیف

مواد امتحان تشریحی قضاوت دانشگاهیان

منابع آزمون قضاوت ۱۴۰۲

1

حقوق مدنی( مباحث: بیع، اجاره (عقود معین 1)( الزامات خارج از قرارداد (جلد 1و2))

کتاب دکتر ناصر کاتوزیان

2

حقوق تجارت ( مباحث: شرکت‌ها (جلد 1) و اسناد تجاری)

کتاب دکتر ربیعا اسکینی

3

آئین دادرسی مدنی (جلد 1و 2)

کتاب دکتر عبداله شمس

4

آئین دادرسی کیفری

کتاب دکتر محمد مصدق یا دکتر جواد طهماسبی

5

اجرای احکام کیفری

کتاب احمدرضا عابدی

6

حقوق جزای عمومی (جلد 1 و 2)

” ”  دکترمحمدعلی اردبیلی

7

حقوق جزای اختصاصی ( مباحث :جرایم علیه اشخاص واموال، جرائم علیه مصالح عمومی کشور، جرائم علیه تمامیت جسمانی اشخاص و جرائم علیه شخصیت معنوی اشخاص) (جلد 1و 2)

” ”  دکتر حسین میرمحمد صادقی

آزمون تشریحی داوطلبان حوزوی:

اهل تشیع:

ردیف

مواد امتحانی

منابع ازمون قضاوت

1

فقه

مکاسب محرمه( از ابتدا تا انتها) و بیع( از ابتدای کتاب تا الکلام فی شروط المتعاقدین)

2

اصول فقه

رسائل( از ابتدا تا انتهای کتاب)

اهل تسنن:


ردیف

مواد امتحانی

منابع قضاوت

1

فقه

منهاج الطالبین امام نووی (فقه المعاملات)

2

اصول فقه

منهاج بیضاوی ( نیمه اول)

نتایج آزمون تشریحی قضاوت

داوطلبان بعد از حضور در جلسه امتحان تشریحی، منتظر فرا رسیدن تاریخ اعلام نتایج آزمون تشریحی قضاوت هستند تا بتوانند نتیجه نهایی آزمون تصدی منصب قضا را دریافت نمایند. تمامی مراحل دریافت نتیجه نهایی آزمون قضاوت مانند مراحل اعلام نتایج اولیه خواهد بود. امیدواریم نام شما مخاطبان گرامی مشاور گروپ در لیست پذیرفته شدگان نهایی قوه قضاییه برای تصاحب جایگاه و منصب قضایی در کشور عزیزمان ایران باشد.

📌 زمان اعلام نتایج آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضا

🔸بر اساس اطلاعیه جدید معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، نتایج مرحله تشریحی آزمون قضاوت تا اوایل مرداد ماه اعلام می شود.

🔸این آزمون روز 22 اردیبهشت 1402 برگزار شده بود.

اگر در این دوره از آزمون های تصدی منصب قضا موفق به کسب نتیجه دلخواه خود نشدید می توانید شانس خود را برای حضور مجدد در این رقابت آماده کنید زیرا اگر شرایط ثبت نام از جمله شرایط سنی آزمون قضاوت ۱۴۰۲ را داشته باشید می توانید مجددا برای ثبت نام آزمون قضاوت 1403 اقدام نمایید.


ما در این مقاله به شرح زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲ پرداختیم و امیدواریم در هنگام دریافت کارنامه نتایج قضاوت از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir لبخند رضایت بر لبان شما نقش ببندد. در صورتی که برای دریافت نتایج و یا شرکت در مراحل بعدی آزمون تصدی منصب قضا نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، کارشناسان مجموعه مشاور گروپ همه روزه حتی در ایام تعطیل نیز در کنار شما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سایت اعلام نتایج آزمون قضاوت چیست؟

✔️سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مسئولیت انتشار نتایج آزمون های استخدامی از جمله نتایج آزمون تصدی منصب قضا را بر عهده دارد.

✔️زمان دریافت نتایج قضاوت 1402 چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️برای اطلاع از زمان اعلام نتایج اینترنتی آزمون قضاوت به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️اطلاعات لازم برای مشاهده کارنامه آزمون قضاوت چیست؟

✔️در اختیار داشتن نام کاربری کد ملی و همینطور کد رهگیری ثبت نام برای ورود به حساب کاربری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ضروری است. راهنمای ورود به سامانه اعلام نتیجه آزمون قضاوت hrtc.ir را در این مقاله مشاور گروپ مشاهده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403