نتایج نهایی استخدامی دستگاههای اجرایی

اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 98

جهت مشاوره در زمینه نتایج نهایی استخدامی دستگاههای اجرایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشخص شدن حد نصاب علمی و همچنین معرفی افراد به بخش های مختلف برای انجام مصاحبه، طبق مراحل خاصی انجام می شود. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1400 آورده شده است. شما می توانید با کمک این اطلاعات مربوط به اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1400 و همچنین استفاده از کمک های مرکز مشاور گروپ شانس پذیرش خود را افزایش دهید.

مراحل اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1400

دریافت نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1400 طبق شرایط و مراحل خاصی انجام می شود. داوطلبان با توجه به آزمونی که در آن ثبت نام و شرکت کرده اند و همچنین با توجه به جزئیات کارنامه خود، می توانند ادامه روند مصاحبه و استخدام خود را پیگیری کنند. در ادامه شاهد مراحل مختلف این روند استخدام دستگاههای اجرایی خواهید بود.

کسب حد نصاب علمی

داوطلبان در صورتی می توانند برای مرحله مصاحبه و دیگر مراحل استخدام اقدام کنند که بتوانند حد نصاب مورد نیاز را در آزمون کتبی کسب کنند. نمرات داوطلبان با توجه به امتحان مشترک فراگیر سنجیده می شود و در صورتی که آنها حد نصاب را کسب نکرده باشند، از مراحل بعدی استخدام باز می مانند.

لازم به ذکر است که کسب حد نصاب نمره علمی لازم به منزله استخدام قطعی شما نمی باشد.

انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حد نصاب علمی

پس از اینکه داوطلبان حد نصاب علمی را کسب کردند، افراد چند برابر ظرفیت برای بررسی مدارک آنها انتخاب می شوند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که کارنامه صادر شده برای اطلاع رسانی به داوطلبان می باشد و نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1400 پس از انجام بررسی ها و تایید توسط دستگاه اجرایی مورد نظر اعلام می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به هر یک از مراحل اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1400 همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

معرفی به گزینش

بعد از انجام مصاحبه استخدامی، معرفی به گزینش افراد با توجه به مجموع نمره کل نهایی و همچنین امتیازات و سهمیه های قانونی انجام خواهد شد. در صورتی که مصاحبه استخدامی انجام نشود، انتخاب افراد با توجه به نمره کل آنها، امتیازات و سهمیه ها انجام می شود.

اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1400

با توجه به اینکه آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور هر ساله در اواسط تیر ماه برگزار می شود، انتظار می رود که نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1400 نیز در زمان مقرر توسط ارگان های مربوطه اعلام گردد. داوطلبان باید فراموش نکنند که اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی به منزله پذیرش قطعی آنها نمی باشد، از این رو پذیرش داوطلبان باتوجه به لیست چند برابر ظرفیت، امتیازات و سهمیه ها صورت می گیرد. هر یک از دستگاه های اجرایی آزمون استخدامی 1400 شرایط خاصی برای استخدام دارند و مراحل مصاحبه در آن ها نیز متفاوت می باشد. داوطلبان برای اینکه شانس استخدام خود را افزایش دهند، باید سعی کنند از قبل آمادگی های لازم را کسب کننده و تا جای ممکن با نحوه مصاحبه آشنایی پیدا کنند.

سهمیه های مختلفی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 مشخص شده اند که تاثیر بسیار خوبی در استخدام افراد دارند. شما می توانید با آگاهی از لیست انواع سهمیه در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 روند استخدام خود را سرعت بخشید.

روش مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1400

داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 خود می توانند از دو طریق اقدام کنند. افرادی که در آزمون استخدامی مشترک فراگیر شرکت کرده اند می توانند با کمک اطلاعات فردی (نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه) یا شماره پرونده (شماره پرونده و شماره شناسنامه) نتایج خود را ببینند.

نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 98

برای آگاهی از جزئیات نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1400 و همچنین نحوه مصاحبه آنها، همین حالا با شماره گیری 9099071613  با مشاور گروپ تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها بهره ببرید.



نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1400 اعلام شد، برای دریافت توضیحات تکمیلی در این خصوص و اطلاع از ترتیب مراحل پیش روی خود، همین حالا با کارشناسان مجرب آزمونهای استخدامی در مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس بگیرید


اطــلاعيه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج نهایی تعدادی از دستگاه ها در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1400

پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های 98/10/15 ، 98/11/26 و 99/01/17 بدين وسيله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ 98/08/30 شرکت نموده اند، می رساند که نتایج نهایی دستگاه های اجرایی که در انتهای متن آمده است، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:  www.Sanjesh.org  قرار گرفته است. لذا داوطلبان پس از دریافت نتیجه آزمون، برای اقدامات بعدی از روز شنبه مورخ 99/04/14 به آدرس اینترنتی دستگاه های ذیربط مراجعه نمایند.


  1. فرهنگ و ارشاد اسلامی
  2. مرکز آموزش مدیریت دولتی
  3. سازمان اراضی کشور
  4. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،
  5. سازمان ملی نقشه برداری کشور و
  6. سازمان ملی بهره وری
3.9/5 - (48 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج نهایی استخدامی دستگاههای اجرایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. رضوان خورشیدی

    سلام و وقت بخیر
    لطفا در مورد نتیج نهایی در رابطه با گزینش افراد اطلاع رسانی کنید
    آیا این مرحله به پایان رسیده است و نتایج قطعی افلام شده است؟

    پاسخ
  2. مجید برزگری

    سلام میشه زمان برگزاری آزمون ۹۹ رو بگید ؟! آزمون آموزش و پرورش

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی