اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲ به همراه راهنمای تصویری دریافت و نکات مربوطه در این مقاله مرود بررسی قرار گرفته است. پذیرفته شدگان آزمون علمی آتش نشانی، می بایتس برای مراحل بعدی استخدام شامل آزمون عملی و مصاحبه آماده شوند. عدم حضور به موقع آنها در محل آزمون به منزله انصراف از سایر مراحل خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همچنین خوشحال میشویم نظرات و سوالت خود را از طریق کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید،‌ مشاور گروپ، مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی 1402

اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی 1402 از طریق سایت ثبت نام آین آزمون منتشر خواهد شد. در یکی از منو های سایت استخدام آتش نشانی،‌ امکان مشاهده کارنامه و نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی برای داوطلبین عزیز فراهم شده است.

در دوره ی قبلی برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی، اعلام نتایج آزمون،‌ حدود 5 هفته پس از برگزاری آن صورت گرفته بود. لازم است تا پذیرفته شدگان عزیز پس از مشاهده نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲،‌ در تاریخ مشخص همراه با مدارک خواسته شده در سامانه، در حوزه مشخص شده حضور یابند. عدم حضور به موقع در به منزله انصراف شخص از مراحل بعدی تلقی خواهد شد.

پس از برگزاری آزمون علمی، نوبت به برگزاری آزمون عملی و سپس مصاحبه خواهد رسید. پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی، جزئیات سایر مراحل نیز اطلاع رسانی خواهد شد که به محض اعلام جزئیات در این مقاله نیز قرار خواهد گرفت.

برای دریافت پاسخ سوالاتتان،‌ با ما در تماس باشید.

تماس با 9099071613 – پاسخگویی از 8 تا 12 شب حتی ایام تعطیل

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی

مشاهده نتایج آزمون استخدام آتش نشانی،‌ از طریق سامانه 125.tehran.ir میسر خواهد بود و داوطلبینی که در آزمون شرکت کرده اند در زمان اعلام شده می توانند با مراجعه به سامانه،‌ کارنامه آزمونه استخدامی آتش نشانی را مشاهده نمایند.

در این بخش به بررسی نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی به همراه راهنمای تصویری پرداخته ایم.

  • ابتدا لازم است شما به سامانه  مراجعه کرده و در صفحه اصلی،‌ مطابق تصویر روی گزینه دریافت کارنامه آزمون، کلیک کنید. با انتخاب این بخش، از طریق وراد کرد کد رهگیری و نام کاربری تان،‌ که در هنگام ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی مشخص شد، قادر خواهید بود تا نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲ ،‌را مشاهده کنید.

نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی

سایت استخدام آتش نشانی تهران به نشانی 125.tehran.ir ، بستر الکترونیکی برای اطلاع رسانی در خصوص برگزاری، دریافت کارت ورود به جلسه،‌ ویرایش اطلاعات و… و همنین طور انجام مراحل ثبت نام استخدام آتش نشانی ۱۴۰۲ می باشد. داوطلبین عزیز لازم است برای انجام فرآیند های اشاره شده به این سایت مراجعه کنند.

با فرا رسیدن زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲ ، راهنمای تصویری آپدیت خواهد شد.

 

در سایت استخدام آتش نشانی تهران،  خدمات دیگری مانند بازیابی کدرهگیری و ویرایش اطلاعات و انواع اطلاعیه ها در خصوص برگزاری تا اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی تهران،‌ نیز ارائه می شود. برای ورود به سایت استخدام آتش نشانی، لازم است به آدرس azmoon125.tehran.ir مراجعه نمایید.

اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی

❓نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی، به چه صورت است؟

✔️ نحوه مشاهده اعلام نتایج آتش نشانی،‌ در مقاله بیان شده است. می توانید مطالعه بفرمایید.

❓سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی، کدام است؟

✔️ اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی 1401 از طریق سایت ثبت نام آین آزمون منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه کنید و یا با 9099071613 تماس بگیرید.

کارنامه نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی، چه زمانی قابل مشاهده است؟

✔️ در دوره ی قبلی برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی، اعلام نتایج آزمون،‌ حدود 5 هفته پس از برگزاری آن صورت گرفته بود. به محض اعلام تاریخ اعلام نتایج،‌ مقاله به روز رسانی خواهد شد.

4.2/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مجید

    عالی هستین

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی