اعلام ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

اعلام ظرفیت پذیرش دانشجو آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99

جهت مشاوره در زمینه اعلام ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام ظرفیت پذیرش آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400  : سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 را اعلام کرد .

ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

چهارپنجم ظرفیت کاردانی به کارشناسی خالی ماند.

ظرفیت پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۲۱ هزار نفر بود که با اعلام نتایج نهایی تنها ۴۴ هزار نفر در این دوره پذیرفته شدند و به این ترتیب چهارپنجم ظرفیت خالی ماند.

به نقل از مهر، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی پذیرش با آزمون و همچنین رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ روز گذشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

وی افزود: ظرفیت پذیرش در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در بخش با آزمون و بدون آزمون در مجموع ۲۲۱ هزار و ۲۹۸ نفر بود.

زرین آمیزی یادآور شد: در مجموع تعداد ۵۹ هزار و ۸۱۱ نفر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در رشته های با آزمون و بدون آزمون ثبت نام و انتخاب رشته کرده بودند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: با اعلام نتایج نهایی پذیرش در دوره های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۴ هزار و ۸۷۰ نفر قبول شدند.

 آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در رشته های تحصیلی با آزمون در ۶ رشته در ۲۲ مرداد برگزار شد و پذیرش در ۴۵ کدرشته امتحانی کاردانی به کارشناسی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت گرفت.

اعلام ظرفیت پذیرش دانشجو آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته



 ظرفیت پذیرش آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

اعلام ظرفیت پذیرش آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400  ؛  سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 را اعلام کرد .

مشاورگروپ :  فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره ظرفیت پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 دانشگاه‌ها گفت: ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1400 برابر است با ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر که این تعداد در قالب ۵ هزار و ۲۷۴ رشته محل دانشجو پذیرش می‌کند .اعلام ظرفیت پذیرش دانشجو آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 /

2 3او ادامه داد:

فرصت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه ۲۳ خرداد آغاز شد و با توجه به تمدید مهلت، جمعه ۴ تیرماه ۱۴۰۰ پایان یافت.

زرین آمیزی اظهار داشت: پذیرش در ۱۶ رشته با آزمون و ۴۷ رشته بدون آزمون صورت می‌گیرد و برای رشته‌های بدون آزمون، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: تعداد ۵۲ هزار و ۴۴۰ نفر متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ بوده‌اند. آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها به صورت «با آزمون» است در روز جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

زرین آمیزی بیان کرد: متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

سخنگوی سازمان سنجش گفت: تا امروز (25 خرداد 1400 ) ۸ هزار و ۳۶۹ نفر ثبت نام کرده اند .

زرین آمیزی اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته بهمزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است و پذیرش در ۱۶ رشته با آزمون و ۴۷ رشته بدون آزمون صورت می‌گیرد و برای رشته‌های بدون آزمون، صرفاً پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها بصورت «با آزمون» است در روز جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان




امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعلام ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403