اعلام شرایط حذف ترم دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 99

شرایط حذف ترم دانشگاه فنی و حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه اعلام شرایط حذف ترم دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام شرایط حذف ترم دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 99 :  معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره شرایط حذف درس و ترم دانشجویان این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد .

شرایط حذف ترم دانشگاه فنی و حرفه ای

شرایط حذف ترم دانشگاه فنی و حرفه ای ،  معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره شرایط حذف درس و ترم دانشجویان این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد .
غلامرضا کیانی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده ، دانشگاه آمادگی لازم برای برگزاری کلاس‌ها و امتحانات پایانی نیمسال تحصیلی جاری در هر دو حالت مجازی و حضوری را دارد و برای این منظور ، همه هماهنگی‌ های لازم با واحد‌های استانی و مراکز تابعه دانشگاه صورت گرفته است .

او افزود : از ۱۶ فروردین ماه، بیشتر کلاس‌های دروس نظری و همچنین درس‌های نظری- عملی و عملی که قابلیت اجرایی آموزش مجازی را دارند ، با رعایت تمامی استاندارد‌ها از طریق آموزش مجازی در حال برگزاری است . در خصوص دروسی که امکان آموزش مجازی را ندارند ، پس از عادی شدن شرایط و اعلام آن از طرف ستاد مربوطه ، تشکیل کلاس و برگزاری امتحانات آن‌ها به صورت حضوری و در تابستان انجام خواهد شد .

شرایط حذف ترم دانشگاه فنی و حرفه ای ؛  کیانی تصریح کرد : در صورت استمرار بحران موجود و عدم برگزاری کلاس‌های حضوری و امتحانات دروس مدنظر تا پایان تابستان ، امکان تمدید دروس با حفظ تمامی شرایط در نیمسال اول سال تحصیلی آینده نیز وجود دارد . در این صورت ، دروس مذکور در سامانه آموزشی دانشگاه ناتمام اعلام شده و پس از برگزاری کلاس‌های فشرده و انجام امتحانات ، نمره این دروس ثبت خواهد شد .

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت : در راستای ارتقای کیفیت ، افزایش ضریب دسترسی و برقراری عدالت آموزشی ، دانشگاه و وزارت علوم در تلاش است که از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرایط استفاده از اینترنت رایگان را برای تمام دانشجویان ایجاد کند و معاونت دانشجویی دانشگاه در نظر دارد تا از طرف کمک خیران ، امکانات آموزشی از قبیل DVD حاوی محتوای درسی الکترونیکی به صورت رایگان یا نیم بها را در اختیار دانشجویان بی بضاعت و ساکنان مناطق محروم قرار دهد .

کیانی در ادامه بیان کرد : موافقت با درخواست دانشجو برای حذف ترم در نیمسال جاری نیز با رعایت ضوابط و مقررات آئین نامه‌ی آموزشی و لحاظ کردن شرایط اختصاصی دانشجو و رشته مربوطه انجام می‌گیرد که با اخذ مصوبه از هیئت امنای دانشگاه ، شهریه واحد‌های درسی که به علت بروز شرایط خاص مانند کرونا به درخواست دانشجو و با رعایت ضوابط بخش نامه دانشگاه حذف می‌شوند ( به استثنای حذف اظطراری ) ، عودت داده شده و یا با حفظ شرایط برای اتمام دروس ناتمام در حساب مالی دانشجو ذخیره خواهد شد .

شرایط حذف ترم دانشگاه فنی و حرفه ای ،  معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پایان یادآوری کرد : با اراده جمعی هئیت رییسه و تلاش شبانه روزی همکاران فنی و آموزشی ستاد و صف دانشگاه تمامی آموزش‌های آفلاین در سامانه اختصاصی دانشگاه (سماد) و کلاس‌های تعاملی آنلاین در سامانه‌های تعاملی مرتبط در حال برگزاری هستند .

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

داوطلبان به منظور حذف دروس و انجام امور دانشگاهی به صورت الکترونیکی می توانند از سیستم ناد دانشگاه فنی و حرفه ای استفاده کنند .


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعلام شرایط حذف ترم دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403