اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری 98 + راهنمای کامل

اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری 98

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری 98 + راهنمای کامل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری 98 + راهنمای کامل : مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب‌رشته‌کنندگان آزمون ۹۸ در صورتی که سوالی در زمینه نتایج انتخاب رشته دکتری …


98 01 c32 1780


اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری 98  ؛ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب‌رشته‌کنندگان آزمون ۹۸ در صورتی که سوالی در زمینه نتایج انتخاب رشته دکتری داشته باشند می‌توانند تا ۷ خرداد از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش تقاضای خود را ارسال کنند.

امکان اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۸ تا ۷ خرداد

به گزارش مشاور گروپ و  به نقل از مهر، حسین توکلی درباره اعلام حد نصاب علمی برخی از دانشگاه‌ها و پرسش داوطلبان در این باره گفت: اعلام حد نصاب علمی در اختیار دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است و آنها مختار هستند که در هر سال بنا بر شرایط دانشگاه، حدنصاب علمی خود را اعلام کنند. سازمان سنجش تنها مجری است و در این زمینه فعالیتی ندارد.


حتما بخوانید :      جزئیات دقیق حد نصاب علمی برای کنکور دکتری ۹۸



وی افزود: با این وجود داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند و وضعیت علمی آنها در کارنامه در هریک از کد رشته محل‌های انتخابی منعکس شده، در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشند می‌توانند تا ۷ خرداد ۹۸ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در سایت سازمان سنجش تقاضای خود را ارسال کنند.

اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری 98 ؛ پس از انتشار کارنامه نتیجه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۹۸ برخی از داوطلبان نسبت به حدنصاب علمی اعلام شده از سوی برخی از دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های بزرگ اعتراض داشته اند.

به گفته این معترضان برخی از دانشگاهها اقدام به تغییر حد نصاب علمی کرده اند که در نتیجه آن بسیاری از داوطلبان امکان دعوت به مصاحبه دکتری را از دست داده اند.


آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها جمعه سوم اسفند ۹۷ برگزار شد.

از تعداد ۱۹۶ هزار و ۶۴۹ نفر ثبت نام کننده در آزمون تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند. از این تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و ۱۰۸ هزار و ۸۹۹ نفر فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کردند.

از تعداد ۱۰۸ هزار و ۸۹۹ داوطلب انتخاب رشته کننده تعداد ۴۷ هزار و ۶۴۸ داوطلب در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حد نصاب علمی لازم هستند.

اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری 98 ؛ ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها (به جز ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی) تعداد ۱۴ هزار و ۲۷۷ نفر است.

 

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج انتخاب رشته دکتری 98 + راهنمای کامل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403