اعتراض به نتایج المپیاد دانش ‌آموزی کشور

اعتراض به نتایج المپیاد دانش ‌آموزی اعتراض به نتایج آزمون المپیاد علمی دانش ‌آموزی کشور

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج المپیاد دانش ‌آموزی کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش ‌آموزی به صورت کامل در این مقاله مشاور گروپ ارائه داده شده است. همانطور که می دانید بعد از دریافت نتایج المپیاد در صورتی که به نتیجه کسب شده معترض باشید می توانید در بازه زمانی مقرر شده برای ثبت اعتراض خود اقدام نمایید.

اعتراض به نتایج المپیاد دانش ‌آموزی

امکان ثبت اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی فراهم شده است تا در صورتی که بعد از آغاز فرآیند اعلام نتایج المپیاد علمی دانش آموزی از نمره کسب شده خود ناراضی هستید بتوانید از این طریق نارضایتی خود را اعلام و اعتراض خود را به ثبت برسانید. توجه داشته باشید که ثبت اعتراضات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت ysc.sru.ac.ir  انجام می پذیرد. لذا از مراجعه حضوری خودداری نمایید.

دانش آموزانی که با ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ مشتاق حضور در عرصه این رقابت علمی بودند، در بهمن ماه با شرکت در جلسه آزمون، خود را برای شرکت در مراحل بعدی آماده می کنند. حدود یک ماه بعد از تاریخ برگزاری المپیاد، نتایج المپیاد علمی دانش آموزی اعلام می گردد و دانش آموزانی که نسبت به نتایج آزمون خود اعتراض دارند، به منظور بازبینی مجدد نتایج می توانند در زمان مقرر به سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان ysc.sru.ac.ir مراجعه نموده و اعتراض خود را ثبت نمایند.

سایت اعتراض به نتایج المپیاد دانش ‌آموزی ysc.sru.ac.ir

دانش آموزانی که پس از مشاهده نتایج نسبت به نتایج آزمون خود اعتراض داشته باشند باید به سایت ysc.sru.ac.ir مراجعه نموده و پس از ورود به صفحه شخصی خود، اعتراض خود را ثبت نمایند.

دانش آموزان عزیزی که در مرحله دوم آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی سال تحصیلی 1401 – 1402 پذیرفته نشده و درخواست تجدیدنظر خود را در زمان مقرر در سامانه ثبت نموده بودند می رساند نتایج بررسی درخواست های مذکور ازطریق پنل دانش آموزی سامانه قابل مشاهده و دریافت می باشد.

زمان اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

زمان اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی، از ساعت ۲۰ روز شنبه ۲۰ اسفند لغایت ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۲۲ اسفند خواهد بود و متقاضیان برای ثبت اعتراض خود باید در این بازه زمانی دو روزه به سایت باشگاه دانش پژوهان جوان مراجعه و به این شیوه نارضایتی خود را اعلام کنند. توجه داشته باشید با توجه به اینکه شاید مهلت اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی تمدید نشود بهتر است در همین بازه زمانی اقدام نمایید.

زمان اعتراض نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی
آغاز زمان اعتراض : 20 اسفند 1401 پایان زمان اعتراض : 22 اسفند 1401

نحوه اعتراض به نتایج المپیاد علمی دانش آموزی

نحوه اعتراض به نتایج المپیاد علمی دانش آموزی به شرح زیر است:

  • مراجعه به سامانه المپیاد های علمی دانش آموزان به نشانی اینترنتی ysc.sru.ac.ir
  • درج نام کاربری و رمز عبور برای ورود به صفحه شخصی (نام کاربری ورود به سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان ysc.sru.ac.ir کد ملی شما خواهد بود و رمز عبور شما، شماره همراه ثبت شده شما بدون صفر ابتدایی آن است. در صورت فراموشی اطلاعات، از مدیر و یا معاونت مدرسه درخواست کنید تا اطلاعات ثبت نام شما (شماره همراه) را از سامانه سیدا مشاهده کرده و به شما اطلاع دهند.)
  • دریافت فرم درخواست رسیدگی مجدد به آزمون
  • تکمیل فرم مربوطه و ثبت و ذخیره آن

hamgam.medu.ir | ورود به سایت همگام | سایت سامانه همگام مدارس

در صورت بروز مشکل برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

اعتراض به نتایج مرحله دوم المپیاد دانش ‌آموزی

در این بخش به اعتراض به نتایج مرحله دوم المپیاد دانش آموزی می پردازیم زیرا دانش آموزانی که به نتایج این مرحله اعتراض داشته باشند نیز باید به سایت ysc.sru.ac.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را ثبت کنند. دانش آموزانی که پس از دریافت کارنامه و مشاهده نتایج آزمون نسبت به کارنامه خود اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به یک سوم از سوالات تشریحی آزمون، درخواست بررسی مجدد اعلام نمایند.

لازم به ذکر است که ثبت اعتراضات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت ysc.sru.ac.ir  انجام می پذیرد. لذا از مراجعه حضوری خودداری نمایید.

دوره انتخابی المپیاد دانش آموزی در پاییز هر سال برگزار می شود و در آن از بین برندگان مدال طلا و بعد از گذراندن یک دوره چند ماهه و چندین آزمون پی در پی ، تعدادی به عنوان اعضای اصلی تیم ملی المپیاد ایران انتخاب و بقیه به عنوان اعضای ذخیره تیم ملی برگزیده می شوند.

نفرات برگزیده که تعدادی اندک و از هر رشته هستند در تابستان ، ایران را به مقصد کشور برگزار کننده المپیاد جهانی ترک می کنند که در آنجا بعد از اتمام یک دوره ی چند روزه و گذارندن چند آزمون ، در پایان موفق به کسب یکی از مدال های طلا ، نقره ، برنز و یا دیپلم افتخار المپیاد جهانی می شوند.

برای انصراف از شرکت در المپیاد چه باید کرد ؟

مدیر واحد آموزشی و دانش آموزان میتوانند تا قبل از پرداخت الکترونیکی مبلغ ثبت نام، نسبت به لغو ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است چنانچه پس از پرداخت وجه و قطعی شدن ثبت نام، از شرکت در آزمون انصراف داده شود وجه پرداختی مسترد نخواهد شد.

المپیاد علمی دانش آموزی

همانطور که می دانید در حال حاضر المپیاد در 9 رشته : المپیاد ریاضی، المپیاد زیست شناسی، المپیاد شیمی، المپیاد فیزیک، المپیاد ادبی، المپیاد جغرافی، المپیاد کامپیوتر، المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و المپیاد نجوم برگزار می شود. دانش آموزان برای ثبت نام در المپیاد دانش آموزی باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی باشند.

شورای عالی آموزش و پرورش به منظور فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم برای شناسایی، جذب و تشویق دانش آموزان با استعداد و علاقه مند، اقدام به برگزاری المپاد های دانش آموزی می نمایند. دانش آموزان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری از طریق سامانه my.medu.ir انجام دهند.

از شرایط اصلی شرکت در المپیاد دانش آموزی، اشتغال به تحصیل در مقطع متوسطه می باشد. در ضمن، دانش آموز نیاید در طول تحصیل ترک تحصیل کرده باشد یا وقفه ای در تحصیل او ایجاد شده باشد.

المپیاد دانش آموزی بزرگترین رقابت علمی جهانی در میان دانش آموزان می باشد که دانش آموزان کشور های مختلف در آن شرکت می کنند. المپیاد در 5 مراحله برگزار می شود که عبارت است از :

  1. مرحله اول آزمون
  2. مرحله دوم آزمون
  3. دوره آموزشی تابستان
  4. دوره آموزشی پاییز و زمستان
  5. اعزام به مسابقات جهانی

اعلام نتایج المپیاد علمی دانش آموزی

دانش آموزانی که در المپیاد دانش آموزی شرکت کرده اند برای مشاهده اعلام نتایج المپیاد علمی دانش آموزی باید به سامانه ysc.sru.ac.ir مراجعه نمایند. دانش آموزان با درج کد ملی و رمز عبور خود می توانند نتایج آزمون را مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است، نتایج المپیاد دانش آموزی فقط به صورت اینترنتی (غیر حضوری) و صرفا از طریق سایت ysc.sru.ac.ir انجام می شود. لذا از مراجعه حضوری خودداری نمایید.

اعلام نتایج المپیاد علمی دانش آموزی
مرحله / دوره

اعلام نتایج

اعلام نتایج درخواست رسیدگی مجدد

مرحله اول

اسفند 1401

فروردین 1402
مرحله دوم تیر ماه 1402 اواخر تیر ماه 1402
دوره آموزشی تابستان شهریور ماه 1402 شهریور ماه 1402
دوره آموزشی طلای کشور اواسط اسفند نیمه دوم اسفند ماه

***برای دانش آموزانی که در المپیاد دانش آموزی شرکت کرده اند و پذیرفته نشده اند، کارنامه شامل تعداد سوالات صحیح، تعداد سوالات غلط و نزده صادر می شود. دانش آموزان در صورتی که خواستار بررسی مجدد می باشند باید با مراجعه به سامانه ysc.sru.ac.ir و ورود به پنل کاربری خود، اعتراض خود را ثبت نمایند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با اعتراض به نتایج المپیاد علمی دانش ‌آموزی می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه به شماره  9099071613 دریافت نمایید.


در این مقاله مشاور گروپ به معرفی نحوه ثبت اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی در سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان  پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای درخواست بررسی مجدد و ثبت اعتراض در سامانه ysc.sru.ac.ir اقدام نمایید.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان فرهنگیان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️مهلت اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 1402 چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️مهلت و تاریخ اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی اواسط اسفند ماه تعیین گردیده. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️سامانه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزان چیست؟

✔️سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان ysc.sru.ac.ir با هدف ارائه خدمات اعلام نتایج و ثبت اعتراض به نتایج و … به قشر دانش آموزان کشور طراحی و تاسیس شده است. لینک مستقیم ورود به سایت سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان ysc.sru.ac.ir در این مقاله مشاور گروپ قرار دارد.

✔️نام کاربری و رمز عبور سامانه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی چیست؟

✔️نام کاربری ysc.sru.ac.ir کد ملی دانش آموز و همینطور رمز عبور برای ورود به حساب کاربری سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان شماره تلفن همراهی که قبلا ثبت کرده می باشد. راهنمای ورود به سامانه اعتراض به نتیجه المپیاد دانش آموز را در این مقاله مشاور گروپ مشاهده نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج المپیاد دانش ‌آموزی کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403