اطلاعیه مهم شرکت در آزمون دکتری 99

اطلاعیه مهم شرکت در آزمون دکتری 99

جهت مشاوره در زمینه اطلاعیه مهم شرکت در آزمون دکتری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اطلاعیه مهم شرکت در آزمون دکتری 99  : اولین آزمون سال 99 حدود ده روز دیگر برگزار می شود تا دانشگاه ها خود را برای پذیرش دانشجویان دوره دکتری آماده کنند. 

اطلاعیه مهم شرکت در آزمون دکتری 99

نکات مهم شرکت در آزمون دکتری 99

اطلاعیه مهم شرکت در آزمون دکتری 99  ، پس از برگزاری آزمون دکتری، نتیجه اولیه برای حاضرین در جلسه آزمون به صورت کارنامه در هفته اول اردیبهشت ماه ۹۹ منتشر می شود و انتخاب رشته برای مجازین از طریق سایت سازمان سنجش نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۹ صورت می گیرد.

اطلاعیه مهم شرکت در آزمون دکتری 99  در ادامه آمده است … به گزارش مشاورگروپ ؛ اولین آزمون سال 99 حدود ده روز دیگر برگزار می شود تا دانشگاه ها خود را برای پذیرش دانشجویان دوره دکتری آماده کنند. اما در روزهای باقی مانده بسیاری از داوطلبان به دنبال جزئیات برگزاری و اعلام نتایج اولیه هستند، آزمونی که به دلیل دو مرحله برگزار شدنش پیچیدگی های خاص خود را دارد. به همین بهانه نکات مهم این آزمون آمده است:

اطلاعیه مهم شرکت در آزمون دکتری 99



1- بر اساس آمارهای سازمان سنجش، ۱۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ اقدام کرده اند که این تعداد نسبت به آمار ۱۹۶ هزار و ۶۴۶ نفر داوطلب آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ تعداد ۲۱ هزار و ۵۴۶ نفر کاهش یافته است.

2- آزمون دکتری تخصصی در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی به منظور پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیر انتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها برگزار می شود.
3- آزمون کتبی آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ در روز جمعه ۹ اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود و داوطلبان می توانند در روزهای ۶ تا ۸ اسفند ۹۸ نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

4- پس از برگزاری آزمون دکتری، نتیجه اولیه برای حاضرین در جلسه آزمون به صورت کارنامه در هفته اول اردیبهشت ماه ۹۹ منتشر می شود و انتخاب رشته برای مجازین از طریق سایت سازمان سنجش نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۹ صورت می گیرد.

5- بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان تعیین شده و در صورت نیاز صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در یکی از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۷ و ۸ اسفند ۹۸ به حوزه‌های رفع نقص کارت مراجعه کنند.

6- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل شده و یا تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ در مقاطع مذکور فارغ التحصیل می‌شوند در این مرحله باید نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلان ۳۰ بهمن ۹۸) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹) خود تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ اقدام کنند.

7- داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت مندرج در بند ۸ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون و در صورتی که متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح) هستند لازم است حداکثر تا ۹ اسفند ۹۸ به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون دکتری در سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و سهمیه مذکور را اصلاح کنند تا در صورت تأیید نهایی توسط ارگان مربوطه، سهمیه برای داوطلب اعمال شود، در غیر این صورت فرد با سهمیه آزاد گزینش خواهد شد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اطلاعیه مهم شرکت در آزمون دکتری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی