استخدام مربیان پیش دبستانی 1403 + شرایط طرح دو فوریتی

استخدام معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی

جهت مشاوره در زمینه استخدام مربیان پیش دبستانی 1403 + شرایط طرح دو فوریتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استخدام معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی بدون آزمون : نایب رییس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون کارشناسی , تغییری نمی‌کند، وضعیت استخدام معلمان حق‌التدریس را توضیح داد.

استخدام معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی

استخدام معلمان حق‌التدریس به کجا رسید؟

آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی در سال 1402 به شرح زیر است:

  1. آموزش و پرورش کشور به 100 هزار معلم دیگر نیاز دارد و باید 200 هزار معلم حق‌التدریسی، نهضتی، سرباز معلم، پیش دبستانی و غیر انتفاعی ساماندهی شوند.
    ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش مجدد تمدید شد و متقاضیان می‌توانند تا ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.
  2. مربیان پیش دبستانی مراکز دولتی قبل از سال 91 استخدام و ساماندهی می شوند.
  3. تشکیل کمیته‌ برای جذب معلمان برون سپار و حق التدریسی از طریق برگزاری آزمون.
  4. تعیین تکلیف معلمان وارد شده از سال 91 تا 99 توسط کمیسیون آموزش مجلس.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز گفته است که استخدام مربی برای پیش‌دبستانی‌ها را منوط به اجباری شدن این دوره توسط مجلس دانشته و گفته است: با توجه به اینکه پیش دبستانی یک دوره رسمی غیر اجباری است تا زمانی که قانون این دوره را اجباری اعلام نکرده، آموزش و پرورش برنامه‌ای برای جذب مربیان این دوره ندارد.

شرایط جذب معلمان حق التدریس

شرایط عمومی استخدام معلمان حق التدریس

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
  • عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
  • نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر
  • دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدارک هم‌تراز
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای تدریس
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته‌شده در قانون اساسی
  • التزام به قانون اساسی

شرایط اختصاصی استخدام معلمان حق‌التدریس

مربیان پیش‌دبستانی‌ و حق‌التدریسان غیرمستمر، پس از شرکت و اخذ نمره قبولی در آزمون پایان دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری، هنرآموزی، مربی امور تربیتی مدارس، مراقب سلامت و مشاور تحصیلی با رعایت شرایط احراز طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان و بر اساس نیاز مناطق آموزش‌ و پرورش به رشته و دورۀ تحصیلی، جنسیت، سنوات خدمت و تا سقف ظرفیت تخصیصی “مجوز استخدام سالیانه” اعلامی توسط سازمان اداری و استخدامی و مطابق فرم امتیازبندی و به ترتیب امتیازات فضلی تا پایان برنامه ششم توسعه، در مناطق کمتر توسعه یافته، استخدام می‌شوند.

کسب حدنصاب نمره آزمون داخلی

پس از برگزاری آزمون داخلی به منظور تعیین حدنصاب، نمرات به تفکیک بخش عمومی و تخصصی محاسبه شده و حدنصاب معادل 50 درصد نمره کل آزمون با ارزش وزنی 40 درصد برای مواد عمومی و 60 درصد برای مواد تخصصی در نظر گرفته می‌شود.

اما کسب حدنصاب لازم در آزمون داخلی به منزله استخدام تلقی نشده و استخدام افراد دارای حدنصاب با در نظر گرفتن نیاز و در سقف مجوزهای تخصیص‌یافته “سالیانه” و اعمال امتیازات عوامل امتیازآور “فرم امتیازبندی” انجام می‌شود.

آزمون داخلی فقط یک بار برگزار می‌شود. طبق قانون آزمون داخلی در طول برنامه ششم توسعه صرفاً یکبار توسط این وزارت‌خانه برگزار می‌شود بنابراین افرادی که به هر دلیل موفق به شرکت در آزمون نشده یا حدنصاب تعیین شده را کسب نکنند از ادامه فرایند استخدام حذف و به همکاری آنها خاتمه داده می‌شود.

سپردن تعهد

نقل‌ و انتقال مشمولین پذیرفته‌ شده برای استخدام قبل از 10 سال امکانپذیر نبوده و آنان موظفند قبل از صدور حکم استخدام نسبت به سپردن تعهد محضری از طریق ادارات کل آموزش‌ و پرورش اقدام کنند. اگر پس از معرفی افراد به دانشگاه محرز شود که آنها فاقد شرایط قانونی و آئین‌نامه بوده، اداره کل امور اداری مکلف است از ادامه روند تعیین تکلیف و استخدام جلوگیری به عمل آورد.

مدارک مورد نیاز برای معلم حق التدریس:

برای اینکه بتوانید به صورت معلم ساعتی در آموزش و پرورش استخدام شوید ابتدا باید ثبت نام کنید، که نیاز به مدارکی دارد. در ادامه شما را با مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام آشنا می‌کنیم.

  • کارت ملی داوطلب پشت و رو اسکن شده
  • اسکن شناسنامه داوطلب شامل تمام صفحات
  • عکس پرسنلی اسکن شده
  • اسکن دانشنامه یا مدرک رشته تحصیلی مورد تایید
  • کارت معافیت سربازی یا کارت پایان خدمت برای برادران به صورت اسکن شده
  • اسکن رسید پرداخت اینترنتی شهریه پودمان
  • گواهی قبولی آزمون داخلی برای مشمولین نهضت سواد آموزی اسکن شده


آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی 1402

به نقل از تسنیم، آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ دو آزمون استخدامی برای جذب آموزگار (معلم دبستان) و دبیر و هنرآموز (معلم دبیرستان و هنرستان) برگزار کرد.

قرار است به‌زودی برای آزمون استخدام دبیر مرحله تکمیل ظرفیت برگزار شود چون از ۲۲ هزار ظرفیت موجود، ۱۵ هزار ظرفیت تکمیل شد و مابقی خالی ماند.

با این دو آزمون استخدامی، ۵۰ هزار معلم جدید وارد مدارس کشور شدند.

علاوه بر این دو آزمون استخدامی، قرار است تا پایان امسال آزمون استخدام مربی پرورشی، مشاور و مربی بهداشت برگزار شود.

در رابطه با استخدام ۲۰ هزار نفر از مربیان پرورشی، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفته است: به‌طور کلی در استخدامی‌های جدید، مجوز جذب ۲۵ هزار نفر صادر شده است که قرار است حدود ۲۰ هزار نفر از آنها در حوزه امور تربیتی، ۳ هزار نفر مشاوره و حدود ۲ هزار نفر آنها نیز در زمینه مراقب سلامت جذب شوند.

همچنین علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به‌تازگی درباره استخدام نیروهای سرایدار مدارس گفت: «با سازمان اداری و استخدامی درباره استخدام حداقل ۳۰ هزار نیروی سرایدار مکاتباتی انجام شده و درخواست ارسال شده است که به‌محض دریافت مجوز این امر انجام خواهد شد.»

استخدام معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی ؛  به گزارش مشاور گروپ و  به نقل از مشرق، قاسم احمدی لاشکی در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره به تعویق افتادن زمان برگزاری آزمون کارشناسی اظهارکرد: روز دوشنبه دوم اردیبهشت در دفتر آقای لاریجانی رئیس مجلس با حضور رئیس سازمان سنجش و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس جلسه‌ای را درباره آینده کنکور کشور برگزار خواهیم کرد.استخدام معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی /

استخدام معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی ؛ وی افزود: زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ ۵ و ۶ اردیبهشت بود اما به دلیل آنکه بسیاری از هموطنان بر اثر سیل آسیب دیده بودند و عده‌ای هم برای کمک به مناطق سیل‌زده رفته بودند، شورای سنجش و پذیرش دانشجو را موظف کردیم جلسه‌ای را برگزار کند که در آنجا تصمیم گرفتند زمان برگزاری آزمون ارشد به تاخیر بیفتد از سوی دیگر آزمون دستیاری پزشکی و آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز به تاخیر افتاده است.

استخدام معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی ؛ نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سازمان سنجش می‌گوید برایش مهیا نیست که کنکور سراسری را هم به تاخیر بیاندازد و اگر این اتفاق بیفتد ممکن است نیمسال اول را برای دانشجویان جدیدالورود نداشته باشیم بنابراین تا این لحظه آنچه اتفاق افتاده این است که زمان آزمون سراسری به تاخیر نمی‌افتد و داوطلبان باید مطابق برنامه زمانی که ۱۳ و ۱۴ تیر ماه است خود را آماده کنند.

از استخدام معلمان حق‌التدریس چه خبر؟

استخدام معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی ؛ وی در ادامه درباره استخدام معلمان حق‌التدریس عنوان‌کرد: مطابق آنچه که آقای وزیر در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات اعلام‌کرد آیین‌نامه این طرح آماده شده است و آن را به سازمان اداری و استخدامی ارسال کرده‌اند که پس از تایید آنها سریع اقدام می‌شود؛ نیروهای حق‌التدریس و پیش دبستانی نیازی به آزمون ندارند و باید دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان را طی کنند و نیروهای نهضت سوادآموزی باید در آزمونی که توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود، شرکت کنند.استخدام معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی /

استخدام معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی ؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی از زمان ثبت نام و برگزاری آزمون، هزینه آزمون، منابع آزمون، ظرفیت و رشته های مورد نیاز و … با مشاوران ما در دپارتمان مشاوره “مشاور گروپ” تماس بگیرید تا اطلاعات جامعی در این باره در اختیار شما قرار دهند و پاسخگوی سؤالات شما باشند.

9099071613

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.

 

  • آیا ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرط سنی دارد؟
  • منابع آزمون استخدام آموزش و پرورش چیست؟
  • نمونه سؤالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش را از کجا تهیه کنیم؟
  • برای استخدام آموزش و پرورش چه رشته هایی مورد نیاز است؟
  • آیا با مدرک فوق دیپلم هم می توان در آزمون استخدام آموزش و پرورش ثبت نام کرد؟
  • ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از چه زمانی آغاز می شود؟

برای آگاهی از:

استخدام سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

آزمون استخدام قوه قضاییه

اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌ های اجرایی

استخدام وزارت بهداشت

استخدام دانشگاه افسری ارتش

با مرکز مشاورگروپ تماس بگیرید …

4.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استخدام مربیان پیش دبستانی 1403 + شرایط طرح دو فوریتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403