شرایط استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + زمان

استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + زمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع اصلی این مقاله استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش است. باتوجه به اخباری که درمورد کمبود نیروی خدماتی در مدارس کشور وجود دارد و عدم وجود راه‌حل جامع برای آن، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده به دنبال جذب نیروی خدماتی در این وزرات خانه است.

به همین دلیل این مقاله مشاور گروپ را به بررسی شرایط، زمان استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش و جزئیات جذب نیروی خدماتی اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید.

استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ با توجه به کمبود نیروی خدماتی آموزش و پرورش در مدارس کشور انجام خواهد پذیرفت. به عنوان مثال در سال گذشته طرح جذب 25 هزار نیروی خدماتی ارائه و در لایحه بودجه پیش‌بینی شده بود و افراد در سال 1401 پس از اخذ مجوزهای قانونی، جذب شد.

به گزارش مشاورگروپ و به نقل از ایرنا، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس در جلسه روز 26 بهمن 1401 اعلام کرد که شرایط استخدام سرایدار مدرسه و به صورت کلی استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش در سال آینده فراهم است.

مجوز مجلس به دولت برای استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳  و جذب خدمتکار و سرایدار مدارس کشور صادر شد.

بدین ترتیب رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ اعلام کرد که کمیسیون تلفیق با صدور مجوز استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش به دولت اجازه داده است با توجه به کسری شدید نیروی خدماتی (خدمتگزار و سرایدار ) در سطح مدارس کشور و لزوم نگهداری اموال مدارس، ۲۵ هزار نفر نیروی خدماتی برای استخدام سرایدار آموزش و پرورش مدارس دولتی، جذب و بکارگیری کند.

ثبت نام نیروی خدماتی آموزش و پرورش از واجدین شرایط و در زمان مقرر صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 | شرایط ثبت نام ۱۴۰۲ کلیک کنید.

استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش

زمان جذب نیروی سرایداری آموزش و پرورش

زمان جذب نیروی سرایداری آموزش و پرورش متعاقبا اعلام می گردد. شما میتوانید از طریق همین صفحه در سایت پیگیر آخرین اخبار مربوطه استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش باشید. به محض انتشار مطالب جدیدتر این مقاله به روزرسانی می شود.

کلیه متقاضیان باید در زمان مقرر به سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجعه و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

  • برگزاری آزمون جذب سرایداران مدارس تا پایان امسال

📋 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: امسال باید آزمون استخدامی برای جذب سرایداران مدارس برگزار شود و امیدوار بودیم که تا قبل از آغاز سال تحصیلی این اتفاق بیفتد اما به دلیل تعلل آموزش و پرورش کار با تاخیر مواجه شد و تا پایان امسال این آزمون برگزار خواهد شد.

💢وحیدی در ادامه با اشاره به طرح مجلس برای استخدام معلمان غیررسمی سال 91 به بعد عنوان کرد: در این رابطه چندین طرح از سوی نمایندگان مجلس ارائه شده بود که یکی از آنها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد تایید قرار گرفت و در حال بررسی آن برای ارائه به صحن مجلس هستیم تا معلمان غیررسمی از جمله نیروهای خرید خدمات و معلمان مدارس غیردولتی بعد از سال 91 به بعد از طریق برگزاری آزمون، استخدام شوند تا به جبران بخشی از کمبود معلم در آموزش و پرورش کمک کنند.

آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش را از طریق تماس با مجموعه مشاور گروپ به دست آورید و از زمان ثبت نام سرایداری آموزش و پرورش مطلع گردید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش در این گفت‌وگو به تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی آموزش و پرورش عنوان شغلی “سرایداری آموزش و پرورش” اشاره کرد و گفت: تبدیل وضعیت نیروهای سرایداری به دلیل کمبود نیروی خدماتی آموزش و پرورش نیازمند نیروهای جایگزین است که امیدواریم مجلس شورای اسلامی با این طرح موافقت کند. درصورت تایید این طرح، نیروهای خدماتی آموزش و پرورش با شرایط خاصی می‌توانند مشمول تبدیل وضعیت شوند.

فعلا بخشنامه جدیدی تحت عنوان بخشنامه تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی به آموزشی منتشر نشده است و در صورت انتشار خبر در مورد تبديل وضعيت نيروهاي خدماتي داراي مدرك دانشگاهي در اموزش و پرورش این مقاله به روز رسانی می گردد. برای اطلاع از رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳ کلیک کنید.

در سال های گذشته در طرح مهر آفرین افرادی بودند که به صورت شرکتی استخدام خدمتگزار در آموزش و پرورش شده بودند و به عنوان خدمتگزار و سرایدار در مدارس دولتی کار می‌کردند که در تبدیل وضعیت به متصدی امور دفتری تبدیل و در این طرح مقرر شد تا افرادی که بخواهند به صورت پیمانی شوند باید به مناطق کمتر توسعه یافته بروند که این اتفاق انجام شد.

💢 خبر امکان جذب نیروی خدماتی در اموزش و پرورش بدون آزمون💢

رئیس کمیسیون آموزش مجلس نامه ای به دولت نوشت و طی آن خواستار ادامه فعالیت نیروهای خرید خدمات که در آزمون استخدامی پذیرفته نمی شوند، شد. بدین ترتیب امکان دارد تا زمانی که شرایط تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی آموزش و پرورش فراهم گردد این افراد بتوانند حتی در صورت عدم پذیرش در آزمون استخدام این وزارتخانه همچنان به فعالیت خود در مدارس ادامه دهند. برای اطلاع از شرایط تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی کلیک نمایید.


شرایط استخدام سرایدار مدرسه

شرایط استخدام سرایدار مدرسه شامل شرایط سنی استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش ، شرایط تحصیلی و … است. با توجه به عدم تصویب نهایی این طرح تا به این لحظه، جزئیاتی از شرایط سرایداری مدرسه در دست نیست و این مقاله به محض تعیین جزئیات بودجه و شرایط جذب و ثبت‌ نام نیروی خدماتی آموزش و پرورش، به روزرسانی می‌شود.

در پی افزایش حداکثر سن داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ شاید شرایط سنی استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش نیز تغییر کند و تغییرات متعاقبا اعلام می گردد.

در سال های گذشته معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش‌وپرورش گفته بود طبق قانون مدیریت خدمات کشوری، آموزش و پرورش امکان استخدام سرایدار مدرسه دولتی به صورت استخدام رسمی، در این ۲ بخش را ندارد و باید از نیرو های شرکتی استفاده کند.

وی همچنین بیان کرده بود: ما به‌دنبال این بودیم که ۵۰ هزار نیروی شرکتی را در این دو بخش به‌کار بگیریم اما بودجه آن تامین نشد، ولی بدانید که هم‌اکنون مدارس به ۷۰هزار نیروی خدماتی و سرایدار نیاز ضروری و فوری دارند.

توجه داشته باشید که برای ثبت نام سرایداری آموزش و پرورش مدارس دولتی ابتدا باید دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را مطالعه کنید و سپس در صورت احراز شرایط از جمله شرایط سنی استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش برای نام نویسی در این آزمون اقدام نمایید.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاوره تلفنی مشاور گروپ Moshavergroup.com

مشاوران مشاورگروپ از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه شرایط استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش بوده و به محض انتشار جزئیات جذب 25 هزارنفری سرایدار در مدارس، آن را در همین مقاله اعلام می‌کنند.

برای تماس با مشاوران ما با تلفن ثابت خود و بدون پیش‌شماره و صفر با شماره 9099071613 تماس گرفته و از نحوه ثبت نام جذب نیروی خدماتی مدارس اطلاع پیدا کنید.

جذب نیروی خدماتی آموزش و پرورش


ما در این مقاله مشاور گروپ درباره استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش ، زمان جذب و شرایط استخدام سرایدار مدرسه و … پرداختیم و امیدواریم  با انتشار نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 لبخند رضایت بر لبان شما مخاطبان گرامی نقش ببندد.

اگر سوالی درباره زمان جذب نیروی سرایداری آموزش و پرورش یا ثبت نام سرایداری آموزش و پرورش دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با ما تماس بگیرید. ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

سوالات آزمون استخدامی سرایداری آموزش و پرورش

✔️ظرفیت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش چند نفر است؟

✔️برای اطلاع از ظرفیت جذب نیروی خدماتی اموزش پرورش و استخدام مستخدم مدرسه آموزش و پرورش به مقاله مراجعه نمایید.

✔️زمان استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش چه تاریخی تعیین شده است؟

✔️زمان جذب نیروی سرایداری آموزش و پرورش را در همین مقاله مشاور گروپ بخوانید.

✔️امکان تبدیل وضعیت از خدماتی به آموزشی در شغل سرایداری مدرسه وجود دارد؟

✔️برای اطلاع از جدیدترین اخبار استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش امکان و نحوه تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی آموزش و پرورش به نیروی آموزشی، با شماره تلفن ثابت خود با شماره 9099071613 بدون پیش شماره تماس بگیرید.

4/5 - (31 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + زمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مریم

    سلام دختر آزاده جانباز پاسدار 35 درصد سابقه دوسال اصارت از کار افتاده سن خودم 32 سال هست دوفرزند دارم متاهل ساکن تهران ایا برای استخدامی سرایداری یا نگهبانی مدارس خونه سرایداری رو میدن بهم شرایت وضعیت خیلی بدی دارم در حال حاضر صاحب خونم میگه بزن بیرون پول پیش ندارم تو خیابون دست فروشی میکنم با هزار جور مزاحمت

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی