استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای موقعیت شغلی بهورز با انتشار فراخوان جذب و پذیرش بهورز توسط معاونت بهداشت داشنگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد. در این مقاله مشاور گروپ به بررسی شرایط استخدام و مدارک لازم برای ثبت نام، نحوه ثبت نام در آزمون و… می پردازیم. با ما همراه باشید.

آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور جذب بهورز برای خانه های بهداشت تحت پوشش این دانشگاه یعنی شبکه های بهداشت و درمان شمیرانات، پردیس، دماوند، فیروزکوه، ورامین، پاکدشت، قرچک ، پیشوا برگزار می گردد. تعداد 58 نفر از افراد واجد شرایط استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (38 زن و 20 مرد) از طریق آزمون کتبی انتخاب و به مصاحبه حضوری و گزینش دعوت می شوند.

مطابق با اطلاعیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مبنی بر انتشار فراخوان جذب و پذیرش بهورز، داوطلبان زن دارای مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در یکی از رشته های بهداشت عمومی، مامایی و پرستاری و داوطلبان مرد دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی در رشته های بهداشت عمومی، بهداشت محیط و پرستاری از اولویت ثبت نام در آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برخوردارند. در صورت عدم وجود متقاضی در رشته های فوق از متقاضیان با مدرک دیپلم ثبت نام به عمل می‌آید. 

بعد از کسب موفقیت در مصاحبه حضوری، دوره 6 ماهه آموزش بهورزی برای متقاضیان دارای مدرک کاردانی و کارشناسی، و دوره 2 ساله آموزش بهورزی برای متقاضیان دارای مدرک دیپلم برگزار می گردد.

بنابراین پذیرش در رشته شغلی بهورز به منظور خدمت در خانه های بهداشت روستاهای توابع شمیرانات، پردیس، دماوند، فیروزکوه، ورامین، پاکدشت، قرچک ، پیشوا و به صورت پیمانی امکان پذیر خواهد بود.

آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف سنجش توانمندی ها و سطح علمی داوطلبان برگزار می گردد. توجه داشته باشید که در این آزمون سوالات چهار گزینه ای طرح می شوند و آزمون نمره منفی دارد یعنی به ازاء هر سه پاسخ غلط یک پاسخ صحیح حذف می گردد. سپس به اندازه دو برابر ظرفیت از کسانیکه حداقل 40 درصد از کل نمره آزمون را کسب کرده باشند دعوت به مصاحبه حضوری به عمل می آید.

تاریخ احتمالی برگزاری آزمون روز جمعه مورخ 30 دی ماه 1401 پیشنهاد شده است.

با انتشار اطلاعیه جدید و مشخص شدن زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این مقاله به روز رسانی می گردد

آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی moshavergroup.com

شرایط استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

شرایط استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شرایط عمومی و اختصاصی، شرط بومی بودن و شرط سنی دسته بندی می شود که کلیه متقاضیان برای شرکت در آزمون کتبی بهورزی خانه های بهداشت ملزم به رعایت آن هستند.

شرایط عمومی عبارتند از:

✅اعتقاد به دین مبین اسلامی یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی

✅ التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

✅  داشتن تابعیت ایران

✅ کارت پایان خدمت  یا معافیت دائم داوطلبان مرد (توجه داشته باشید معافیت پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که بر اساس پزشک طب کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یا پزشک معتمد منتخب معاونت بهداشت، شرایط متقاضی با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد)

✅ دارا بودن سلامت جسمی، روانی و اجتماعی بر اساس استاندارد های موجود و توانایی انجام کار بهورزی و قابلیت انجام فعالیت های مرتبط با این رشته از جمله دهگردشی و انجام سیاری ها در روستاهای تحت پوشش که به تایید پزشک طب کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یا پزشک معتمد منتخب معاونت بهداشت رسیده باشد.

✅ نداشتن اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و مواد روان گردان

✅ عدم سابقه کیفری و محکومیت جزایی موثر (دریافت گواهی عدم سوء پیشینه)

✅ نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی و سایر واحدهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

✅ نداشتن سابقه انصراف از تحصیل بهورزی

شرایط اختصاصی استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شرح زیر است:

شرایط استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
داوطلبان زن مدرک کاردانی یا کارشناسی رشته های بهداشت عمومی، مامایی و پرستاری
داوطلبان مرد مدرک کاردانی یا کارشناسی رشته های بهداشت عمومی، بهداشت محیط و پرستاری
  • اگر متقاضی با مدرک کاردانی و کارشناسی برای ثبت نام اقدام نکند، از واجدین شرایط با مدرک دیپلم ثبت نام به عمل می آید.

شرایط آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی داوطلبان دیپلم moshavergroup.com

  • کسانیکه مدرک بالاتر از کارشناسی دارند هرگز مجاز به ثبت نام در آزمون بهورزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیستند.

شرط بومی بودن یکی دیگر از شرایط استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که پذیرش بهورز به صورت بومی در وهله اول از روستای محل استقرار خانه بهداشت انجام می شود و ساکنین آن روستا یا شهرستان اولویت دارند. در چه صورت بومی روستا محسوب می شویم؟

  1. اگر محل تولد داوطلب با روستا یا شهرستان مورد تقاضا یکی باشد و همچنین حداقل دو سال اخیر را تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام یعنی 1 دی 1401، در روستای مورد نظر سکونت داشته باشد بومی آن روستا محسوب می شود.
  2. داوطلبان نظام قدیم که حداقل دو مقطع کامل از مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و داوطلبان نظام جدید که حداقل دو مقطع کامل از ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم را در آن روستا یا شهرستان گذرانده باشند و همچنین حداقل دو سال اخیر را تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام یعنی 1 دی 1401، در روستای مورد نظر سکونت داشته باشند بومی آن روستا محسوب می شوند.

تبصره هایی برای این شرایط وضع شده که در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی علوم پزشکی شهید بهشتی ذکر گردیده است. لینک دانلود دفترچه در انتهای همین مقاله قرار دارد. برای اطلاع از تبصره های بومی بودن داوطلب به بخش دانلود دفترچه مراجعه نمایید.

شرایط سنی استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای دارندگان مدرک کارشناسی 30 سال (29 سال و 11 ماه و 29 روز) و برای دارندگان مدرک کاردانی 28 سال (27 سال و 11 ماه و 29 روز) تعیین شده است. اگر امکان ثبت نام از متقاضیان با مدرک دیپلم فراهم گردد متقاضیان باید حداکثر 26 سال (25سال و 11 ماه و 29 روز) داشته باشند.

مطابق با تبصره شرایط سنی موجود در تصویر زیر سن دارندگان مدرک دیپلم نباید از 28 سال، دارندگان مدرک کاردانی از 30 سال و دارندگان مدرک کارشناسی نباید از 32 سال بیشتر باشد. برای اطلاع از تبصره شرط سنی استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به تصویر زیر مراجعه نمایید.

شرایط سنی ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی moshavergroup.com

ظرفیت استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ظرفیت استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای پذیرش بهورز در روستاهای تابعه شهرستان های شمیرانات، پردیس، دماوند، فیروزکوه، ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا به شرح زیر است:

لیست ظرفیت استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی moshavergroup.com

لیست ظرفیت استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی moshavergroup.com

لیست ظرفیت استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی moshavergroup.com

مدارک ثبت نام استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

کلیه داوطلبان باید با در دست داشتن مدارک ثبت نام استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای نام نویسی اقدام کنند. توجه داشته باشید که به منظور پیشگیری از گم شدن مدارک، به همراه داشتن پاکت جهت مدارک الزامی است. لازم به ذکر است به مدارک ناقص و یا مدارکی که بعد از مهلت ثبت نام تحویل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک تحویلی و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شوند.

  • برگ درخواست شغل تکمیل شده (برای دریافت فایل برگ درخواست شغل استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کلیک کنید)
  • اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۱/۲۶۲/۰۰۰ ریال به حساب شماره ۴۰۰۱۰۷۱۱۰۳۰۰۰۰۵۷ با شناسه ۳۷۴۰۷۸۷۷۴۱۴۰۱۰۳۰۰۱۲۳۸۰۰۱۶۳۰۰۱۵ نزد بانک مرکزی به نام درآمد اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بعنوان حق شرکت در آزمون استخدام بهورزی
  • ۴ قطعه عکس ۳*۴ جدید تمام رخ، پشت نویسی (یک قطعه عکس روی برگ ثبت نام الصاق شود)
  • اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی
  • اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم ویژه (برادران)
  • اصل و کپی پایان طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان
  • مدارک دال بر بومی بودن داوطلب (برای دریافت فرم احراز سکونت استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کلیک کنید)
  • مدارک دال بر ایثارگری و خانواده شهدا در صورت داشتن شرایط مربوطه و تایید بنیاد شهید
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی عدم اعتیاد به هر گونه دخانیات و مواد مخدر
  • عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی

زمان ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

زمان ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مطابق با اطلاعیه معاونت بهداشت، از تاریخ 1 دی 1401 آغاز و تا پایان وقت اداری 10 دی 1401 ادامه خواهد یافت. بنابراین کلیه متقاضیان با به همراه داشتن مدارک لازم باید نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. در صورت تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این مقاله به روز رسانی و زمان جدید به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

نحوه ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت حضوری بوده و نام نویسی از طریق واحد گسترش شبکه های بهداشت و درمان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام می شود. توجه داشته باشید که اطلاع رسانی از طریق مرکز بهداشت شهرستان در محل های مورد نیاز (بخشداری، دهداری، شورای اسلامی و سایر اماکن عمومی و نصب اطلاعیه در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی) و همچنین سایت دانشگاه، معاونت بهداشت و شبکه بهداشت شهرستان خواهد بود.

بدین ترتیب در تاریخ مقرر مدارک ثبت نام را تکمیل و به یکی از شبکه های بهداشت و درمان موجود در لیست زیر مراجعه نمایید. آدرس محل ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه ارائه شده است:

آدرس محل ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی moshavergroup.com

دانلود دفترچه استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

لینک دانلود دفترچه استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه این بخش قرار گرفته است تا با مطالعه دقیق آن، خود را برای شرکت در آزمون  بهورزی علوم پزشکی شهید بهشتی آماده کنید. برای دریافت فایل PDF دفترچه ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کلیک کنید.


ما در این مقاله مشاور گروپ جزییات پذیرش بهورز و استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را مطابق با دفترچه ثبت نام منتشر شده در سایت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مورد بحث و بررسی قرار دادیم. زمان ثبت نام و نحوه ثبت نام در شبکه های بهداشت و درمان وابسته به دانشگاه را ارائه کردیم. کلیه واجدین شرایط ثبت نام باید در زمان مقرر با در دست داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اقدام نمایند.

اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در این مقاله نیافتید می توانید با ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از متخصصان مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️سایت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چیست؟

✔️با توجه به اینکه ثبت نام آزمون به صورت حضوری و در شبکه های بهداشت وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام می پذیرد، سایتی برای ثبت نام معرفی نشده است. لیست آدرس محل ثبت نام آزمون استخدامی بهورزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مقاله ارائه شده است.

✔️هزینه ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چقدر است؟

✔️برای اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نحوه پرداخت آن به این مقاله مشاور گروپ مراجعه نمایید.

✔️شرکت در آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چه شرایطی دارد؟

✔️تمامی شرایط اعم از شرایط عمومی و اختصاصی مدرک تحصیلی، شرایط بومی بودن و شرایط سنی استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای شغل بهورزی در این مقاله به تفصیل ارائه شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403