استخدام آتش نشانی تهران ۱۴۰۲

سازمان آتش نشانی تهران و خدمات ایمنی شهرداری تهران، به منظور تکمیل نیروهای عملیاتی خود در سطح شهر تهران از میان افراد واجد شرایط از طریق آزمون های علمی، عملی، معاینات جسمانی و روانی و طی مراحل گزینش “۲۰۰ نفر مرد ” براساس شرایط استخدام آتش نشانی استخدام می نماید:
“پذیرفته شدگان پس از طی دوره آموزش ویژه آتش نشانی و کسب موفقیت در دوره، به صورت قراردادی به استخدام آتش نشانی تهران درمی آیند.”

استخدام آتش نشانی تهران

جهت مشاوره در زمینه استخدام آتش نشانی تهران ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استخدام آتش نشانی تهران ۱۴۰۲ ، به همراه نکات و راهنمای تصویری در این مقاله ارائه شده است. اگر شما هم علاقه مند به فعالیت در سازمان آتش نشانی هستید،‌ اطلاعات بررسی شده در این مقاله را از دست ندهید.

با توجه به خطرات بدیهی آتش نشانی،‌ استخدام به عنوان یک آتش نشان تحت شرایط به خصوصی انجام خواهد شد که از میان آنها می توان به آمادگی جسمانی اشاره کرد. فرآیند استخدام در سازمان آتش نشانی، شامل سه مرحله ی آزمون علمی،‌ آزمون عملی و مصاحبه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام استخدام آتش نشانی 1402،‌ با ما همراه باشید. مشاور گروپ،‌ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

استخدام آتش نشانی تهران 1402

سازمان آتش نشانی، برای جذب کارمندانی مناسب با شغل پر خطر آتش نشانی،‌ از طریق برگزاری آزمون استخدامی اقدام می کند. آزمون استخدامی آتش نشانی،‌ به صورت هماهنگ کشوری یا استانی برگزار می شود. اگر علاقه مند به فعالیت در شغل آتش نشانی هستید،‌ شرکت در آزمون استخدام آتش نشانی تهران 1402، یکی از راه هایی است که می توانید از طریق آن وارد این شغل شوید.

پس از برگزاری آزمون علمی، نوبت به برگزاری آزمون عملی و پس از آن،‌ مصاحبه استخدام آتش نشانی، خواهد رسید. طبیعتا داوطلبی که در تمامی این مراحل پذیرفته شود، امکان استخدام در سازمان آتش نشانی کشور را خواهد داشت.

استخدام آتش نشانی تهران ۱۴۰۲ شرایط، زمان،مدارک،هزینه، نحوه

شرایط استخدام آتش نشانی تهران

شرایط استخدام آتش نشانی تهران، در دو گروه شرایط عمومی و شرایط اختصاصی قابل بررسی است. طبق اعلام قبلی، شرایط استخدام آتش نشانی،‌ به شرح زیر خواهد بود. توجه داشته باشید که در صورت بروز هرگونه تغییر در شرایط اشاره شده، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

شرایط سنی استخدام آتش نشانی به محض اطلاع رسانی با جزئیات در این مقاله قرار داده خواهد شد.

شرایط عمومی استخدام آتش نشانی تهران

  • تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلام ایران 
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
  • عدم اشتهار به فساد اخلاق و نداشتن پیشینه کیفری (سوءسابقه موثر) برابر گواه مراجع ذیصلاح
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت غیر پزشک نظام وظیفه عمومی (برای آقایان)
  • متولدین ۱۳۷۶.۰۱.۰۱ به بعد
  • برخورداری از سلامت کامل جسمان و روان و توانایی لازم برای انجام کار در شغل که در آن استخدام شوند
  • عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی به موجب آراء موثر مراجع قضائی و ذیصلاح.

شرایط اختصاصی استخدام آتش نشانی تهران

  • دارا بودن حداقل 165 سانتی متر قد (ویژه آقایان) / دارا بودن حداقل 160 سانتیمتر قد (ویژه بانوان)
  • بومی بودن در شهر تهران شرط دیگر استخدام آتش نشانی تهران 1402 است.
    داوطلب بومی به داوطلبی گفته می شود که یکی از این شرایط را داشته باشد:
  • داوطلب حداقل 4 چهار سال از سنوات تحصیل (دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی درشهر مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
  • همسر و فرزندان تحت تکفل کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (صرفاً شاغلین) که شهر محل خدمت فعل با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
  • حداقل 1 سال سابقه سکونت دائم در استان تهران
  • فرزندان شهداء، مفقودین، جانبازان 25% به بالا و آزادگان، همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور در جبهه از سهمیه قانون برخوردار و دارندگان مدال طلای مسابقات جهان در شرایط مساوی، از اولویت برخوردار می باشند.
  • آقایان: دارابودن حداقل مدرک تحصیل دیپلم / بانوان: دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در رشته های: عمران، معماری، مکانیک، صنایع، حقوق، روانشناس، مدیریت صنعت، بازرگان  ،برق، جامعه شناس، بهداشت حرفه ای و فارغ التحصیلان رشته های کارشناس مرکزعلم و کاربردی آتش نشان، ایمن و خدمات شهری شهرداری تهران .

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص استخدام آتش نشانی تهران ۱۴۰۲ ، و یا سایر شهر ها دارید می توانید با ما در مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی تهران

ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی تهران، از طریق سامانه ثبت نام این سازمان برای شهر تهران،‌ انجام خواهد شد. در این قسمت به بررسی راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی تهران ۱۴۰۲ را بررسی کرده ایم.

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی تهران

پس از مراجعه به وب سایت ثبت نام به آدرس 125.tehran.ir ابتدا بر روی لینک ثبت نام کلیک نمایید تا صفحه ثبت نام اولیه را مشاهده فرمایید . در این صفحه صرفا کدملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس دکمه ثبت نام را بزنید .

  • یک پیامک حاوی کلمه عبور شما برای شماره همراه وارد شده ارسال خواهد گردید . توجه داشته باشید نام کاربری شما شماره تلفن همراهتان خواهد بود.

ثبت نام آتش نشانی ۱۴۰۱

  • با زدن دکمه ورود در سامانه اطلاعات نام کاربری (شماره تلفن همراهتان) و کلمه عبور (همان کدی که به تلفن همراهتان ارسال گردیده است) از شما پرسیده خواهد شد. در صورت درست وارد کردن این موارد برای اولین بار از شما خواسته خواهد شد که کلمه عبورتان را به یک کلمه ی امن تر تغییر دهید .
  • این کلمه عبور باید شامل حروف، اعداد، علامت و حداقل یکی از حروف بزرگ باشد و حروف آن به انگلیسی باشد. پس از این کار به سامانه وارد خواهید شد و کارتابل تکمیل اطلاعات را مشاهده خواهید کرد. برای ادامه بر روی عبارت تکمیل اطلاعات متقاضی کلیک نموده و وارد صفحه دیگری خواهید شد.

ثبت نام آتش نشانی ۱۴۰۱

  • در این بخش راهنمای ادامه و قوانین را مطالعه خواهید کرد. شما برای ادامه حتما باید این توافق نامه را تیک بزنید. با زدن این تیک دکمه بعدرا فشار دهید تا به مرحله بعدی بروید .

شرایط استخدام آتش نشانی تهران

  • در این بخش اطلاعات شخصی خود را باید تکمیل نماید نمونه فرم آن را در تصویر زیر می بینید. در صورتی که برخی از این موارد پر نکنید در مرحله آخر تکمیل آن ها به شما اخطار داده خواهد شد. پس از تکمیل این موارد دکمهبعد را بزنید تا به مرحله بعدی ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی تهران هدایت شوید.

شرایط استخدام آتش نشانی تهران

  • در گام بعدی باید اطلاعات آخرین مدرک تحصیلی خود را باید وارد نمایید دقت فرمایید که به جز گرایش تحصیلی بقیه موارد الزامی هستند. همچنین در صورت اشتباه قادر هستید این مرحله پس از ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی تهران، را ویرایش نمایید

237

  • در این مرحله باید اطلاعات محل سکونت خود و همچنین شماره تماس های ثابت و ضروری خود را وارد نمایید. کافیست کد پستی١٠رقمی خود را وارد کرده تا سیستم آدرس شما را به طور خودکار درج کند . در صورتی که سیستم قادر نباشد این اختیار به شما داده خواهد شد که خود آدرس را تکمیل نمایید.

شرایط استخدام آتش نشانی تهران

  • در این مرحله باید هزینه شرکت در آزمون را صرفا  آنلاین پرداخت نمایید . روش های دیگر پرداخت ممکن نخواهد بود لذا شما یک کارت بانکی به همراه قابلیت پرداخت آنلاین که حداقل به اندازه ١٠ هزار تومان بیشتر از هزینه آزمون باقیمانده مالی دارد داشته باشید زیر برخی از بانک ها از پرداخت دقیق باقیمانده خودداری می نمایند.

239

  • با زدن دکمه پرداخت به درگاه بانکی هدایت خواهید شد و عملیات پرداخت پس از اتمام منجر به بازگشت به سایت ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی تهران باز خواهید گشت. پس از پرداخت موفق دکمه پیش نمایش برای شما فعال خواهد شد و می توانید تمامی مراحل را به صورت یکجا مشاهده نمایید و در صورت مشکل به مراحل قبلی بازگردید.

سایت استخدام آتش نشانی

  • در این مرحله قادر هستید تمامی اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی تهران را مجدد مشاهده نموده و از آن یک چاپ تهیه نمایید . این موارد در تصویر زیر قابل مشاهده هستند .

سایت استخدام آتش نشانی

سایت استخدام آتش نشانی

سایت استخدام آتش نشانی تهران به نشانی 125.tehran.ir ، بستر الکترونیکی برای اطلاع رسانی در خصوص برگزاری، دریافت کارت ورود به جلسه،‌ ویرایش اطلاعات و… و همنین طور انجام مراحل ثبت نام استخدام آتش نشانی ۱۴۰۲ می باشد. داوطلبین عزیز لازم است برای انجام فرآیند های اشاره شده به این سایت مراجعه کنند.

در سایت استخدام آتش نشانی تهران،  خدمات دیگری مانند بازیابی کدرهگیری و ویرایش اطلاعات و انواع اطلاعیه ها در خصوص برگزاری تا اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی تهران،‌ نیز ارائه می شود. برای ورود به سایت استخدام آتش نشانی، لازم است به آدرس 125.tehran.ir مراجعه نمایید.

مفاد آزمون استخدام آتش نشانی

* آزمون علمی استخدام آتش نشانی:

  1. هوش و توانمندی های عمومی(ضریب۲) ـ معارف اسلامی(ضریب ۱) ـ زبان انگلیسی(عمومی)(ضریب ۱).
  2. آزمون کتبی روانشناختی – شغلی.
    * آزمون ورزشی شامل ترکیب بدنی(اندازه گیری قد و وزن)، انعطاف پذیری، بارفیکس، دراز و نشست، قدرت پنجه، دوی ۱۶۰۰ متر، عملیات ورزشی(کشیدن سورتمه با وزنه ۲۰ کیلوگرمی به مسافت ۲۰ متر به وسیله طناب از روبرو و کشاندن همان سورتمه به وسیله طناب روی شانه به مسافت ۲۰ متر، هل دادن سورتمه ورزشی بعدی با وزنه ۴۰ کیلوگرمی به مسافت ۲۰ متر و کشاندن همان سورتمه به وسیله طناب روی شانه به مسافت ۲۰ متر، حمل دو گالن به وزن مجموع ۴۰ کیلوگرم به مسافت ۱۵ متر(رفت و برگشت جمعا ۳۰ متر).
    تبصره: اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از پاسخگویی به سئوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت، نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سئوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
    آزمون نمره منفی دارد.

استخدام آتش نشانی 1401

نحوه ثبت نام استخدام آتش نشانی تهران

ثبت نام به صورت الکترونیکی به شرح ذیل انجام می گیرد:

  1. ورود به پایگاه اینترنتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران به آدرس: https://125.tehran.ir
  2. تکمیل فرم ثبت نام در هر مرحله و تایید آنها.
  3. تاییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب.
  4. دریافت شماره پرونده و کد رهگیری.
    تذکر: ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری از سیستم است و پس از تایید نهایی فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن قابل تغییر نیست.

مدارک مورد نیاز هنگام ثبت نام الکترونیکی


• تکمیل مراحل ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران به آدرس: https://125.tehran.ir
• متقاضیان می بایست مبلغ 2.800.000 ریال(دویست و هشتاد هزار تومان) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون علمی از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام(با داشتن الزامات آن همانند CVV2 و رمز دوم کارت بانک های عضو شتاب) پرداخت نمایند.
تذکر: هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
• اسکن یک قطعه عکس4×3.
* نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب:
• عکس مربوط به سال جاری باشد.
• فایل مربوطه حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد.
• حجم فایل ارسالی باید کمتر از 70 کیلوبایت باشد.
• تصویر باید در جهت صحیح و بدون چرخش تهیه شده و فاقد هر گونه حاشیه زائد باشد.
• حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
* لطفا شرایط ذکر شده در سامانه ثبت نام را در تمام مراحل به دقت مطالعه نموده و سپس ثبت نام را انجام دهید. پذیرش موافقت نامه در سامانه استخدام به منزله مطالعه کامل شرایط استخدام آتش نشانی  و قبول نمودن کلیه مفاد در نظر گرفته شده در آگهی استخدام است.
* عدم شرکت در هریک از بخش های آزمون(علمی، عملی، مصاحبه روانشناختی – شغلی، گزینش، معاینات پزشکی) به منزله انصراف از تقاضا تلقی می گردد.
* کلیه هزینه های آزمون اعم از پزشکی، عملی(ورزشی)و مصاحبه بر عهده دواطلبان می باشد که حسب اعلام در مراکز معرفی شده، توسط داوطلب می بایست پرداخت شود.

ﻧﺤﻮﻩ ﺍﻋﻼﻡ ﻧﺘﻴﺠﻪ استخدامی آتش نشانی

  1. آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی بصورت مرحله ای برگزار شده و شرکت در هر مرحله منوط به کسب حد نصاب لازم در مرحله قبلی است. عدم کسب حد نصاب لازم در هر مرحله منجر به حذف داوطلب از فرآیند استخدام خواهد شد.
  2. در مرحله اول بر اساس اطلاعات خود اظهاری افراد، آزمون علمی برگزار و نتیجه آزمون و اعلام اسامی واجدین شرایط استخدام آتش نشانی جهت مرحله بعد منوط به کسب حد نصاب نمره لازم می باشد.
  3. پس از برگزاری آزمون علمی، واجدین شرایط بر اساس چند برابر ظرفیت استخدام به آزمون عملی معرفی می شوند.
  4. در زمان برگزاری آزمون عملی، مدارک مورد نیاز به شرح ذیل با اطلاعات خود اظهاری افراد تطبیق داده می شود و با بررسی و صحت سنجی مدارک و در صورت تائید، آزمون عملی از ایشان به عمل خواهد آمد.
    1-4- اصل شناسنامه عکسدار.
    2-4- اصل مدرک تحصیلی.
    3-4- اصل کارت پایان خدمت و یا معافیت غیر پزشکی.
    4-4- اصل کارت ملی.
    5-4-همراه داشتن اصل و تصویر کارت یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت فرزندان شاهد و ایثارگران.
  5. پس از اعلام نتایج آزمون عملی، اسامی چند برابر ظرفیت استخدامی جهت شرکت در مصاحبه روانشناختی – شغلی اعلام خواهد شد.
  6. افراد واجد شرایط تشخیص داده شده در مصاحبه روانشناختی – شغلی جهت طی مراحل گزینشی و معاینات پزشکی به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند.

مهلت ثبت نام استخدام آتش نشانی

• ثبت نام در این آزمون صرفا بصورت الکترونیکی است و متقاضیان واجد شرایط می بایست از روز شنبه مورخ 1402.09.04 لغایت ساعت 24 روز شنبه مورخ 1402.09.11 نسبت به ثبت نام الکترونیکی به پایگاه اینترنتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران به آدرسhttps://125.tehran.ir اقدام نمایند.
• به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

کارت ورود به جلسه آزمون شرایط استخدام آتش نشانی

زمان برگزاری: آزمون کتبی در روز جمعه مورخ 1402.10.15 برگزار می شود.
متقاضیان جهت مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آتش نشانی، می توانند روز چهارشنبه مورخ 1402.10.13 با ورود به پایگاه اینترنتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران به آدرس https://125.tehran.ir اقدام نمایند.
تذکر: همراه داشتن اصل شناسنامه عکسدار یا اصل کارت ملی و کارت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد. در غیر این صورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول استخدام آتش نشانی تهران ۱۴۰۲

❓شرایط سنی استخدام آتش نشانی تهران،‌ به چه صورت است؟

✔️ شرایط سنی استخدام آتش نشانی به محض اطلاع رسانی با جزئیات در این مقاله قرار داده خواهد شد.

❓ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی تهران،‌ به چه صورت است؟

✔️ راهنمای تصویری ثبت نام آتش نشانی تهران در مقاله قرار داده شده است. می توانید مطالعه بفرمایید.

❓سایت استخدام آتش نشانی تهران، کدام است؟

✔️ سایت استخدام آتش نشانی تهران به نشانی 125.tehran.ir ، بستر الکترونیکی برای اطلاع رسانی در خصوص برگزاری، دریافت کارت ورود به جلسه،‌ ویرایش اطلاعات و… و همین طور انجام مراحل ثبت نام استخدام آتش نشانی ۱۴۰۲ می باشد.

 
5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استخدام آتش نشانی تهران ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی