اسامی ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه اسامی ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

https://moshavergroup.com/wp-admin/post.php?post=136536&action=edit&classic-editorما در این مقاله در رابطه با اسامی ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ صحبت کرده ایم. دبیرستان ماندگار البرز علاوه بر لیست پذیرفته شدگان لیست اسامی ذخیره های دبیرستان البرز ماندگار هم دارد که برای برخی از دانش آموزان خیلی خوشایند باشد و موجب قبولی آنها شود. برای اطلاع از آن مطلب مشاور گروپ را بخوانید.

اسامی ذخیره  دبیرستان ماندگار البرز

دبیرستان البرز

دبیرستان ماندگار البرز یک مدرسه پسرانه در مقطع تحصیلی متوسطه دوم (دهم، یازدهم و دوازدهم ) می باشد. این مدرسه از لحاظ قدمت و سابقه مانند مدرسه دارالفنون می باشد. مدرسه ماندگار البرز در خیابان کالج تهران واقع شده است و از نظر بنای تاریخی ثبت ملی شده است. مشاهیر و افراد نام آوازه زیادی در این مدرسه تحصیل کرده اند.

این مدرسه به دلیل دارا بودن امکانات فضایی و علمی منحصر به فرد، یکی از برترین مدارس پسرانه ایران می باشد و طرفداران زیادی دارد. هرساله تعداد زیادی از دانش آموزان برای ورود به این دبیرستان تلاش و رقابت میکنند و از بین این همه فقط تعداد کمی امکان راهیابی به مدرسه را دارند. دانش آموزان از لحاظ علمی و معدل باید به حد نصاب مورد نظر مدرسه البرز رسیده باشند تا بتوانند برای ورود به مدرسه آزمون ورودی بدهند و در صورت قبولی ثبت نام خود را انجام دهند.

ذخیره دبیرستان ماندگار البرز

هر ساله بعد از اینکه آزمون ورودی از دانش آموزان دبیرستان البرز برگزارشد. بعد از مدتی نتایج پذیرفته شدگان اعلام می شود. در همین زمان یک لیست با عنوان لیست اسامی ذخیره های دبیرستان البرز منتشر می شود.

دانش اموزانی که نام آنها در لیست پذیرفته شدگان قرار ندارد می توانند امیدوار باشند شاید اسامی آنها در لیست ذخیره باشد. چرا که برخی از دانش اموزان آزمون میدهند و قبول هم می شوند اما بنا به دلایلی مانند عدم علاقه به مدرسه، رفتن به مدرسه دیگر، قبولی همزمان در دو مدرسه تیزهوشان، انصراف، عدم حضور برای ثبت نام و دلایل دیگری ثبت نام خود را نهایی نکنند. در این صورت ظرفیت مدنظر مدرسه تکمیل نمیشود و در این زمان دانش آموزانی که اسامی آنها در لیست ذخیره قرار دارد امکان ورود و ثبت نام در مدرسه را دارند و می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

لیست ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لیست ذخیره های دبیرستان البرز همان لیستی است که نام افراد ذخیره در آن قرار دارد و به ازای هر فرد قبول شده ی انصراف داده نفرات بعدی شانس ثبت نام حضوری در مدرسه را پیدا می کنند. به هر فردی که در لیست انتظار بود و پیامک زده می شود که به دلیل خالی بودن ظرفیت شما در مدرسه البرز ماندگار قبول شده اید و برای ثبت نام حضوری اقدام نمایید.

لازم به ذکر نکته ای هستیم دانش آموزان عزیز فقط به امید قبولی در لیست اسامی ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نباشند و در مدرسه های تیزهوشان و نمونه دولتی که مدنظرتان هست پیش ثبت نام را انجام دهند که فرصت را ازست ندهند.

از آنجایی که آزمون ورودی به پایه دهم پسر دبیرستان البرز هنوز برگزار نشده است طبیعتا اسامی پذیرفته شدگان منتشر نشده است که بعد از آن بخواهیم به لیست ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دسترسی داشته باشیم. بعد از برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز و انتشار لیست ذخیره های دبییرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ این صفحه به روز رسانی خواهد شد و به اطلاع شما خواهد رسید.

لیست ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

شانس قبولی اسامی ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

شانس قبولی به صورت واضح مشخص نیست. بستگی به تعداد انصراف ها و عدم ثبت نام دانش آموزان پذیرفته شده دارد. هر چه قدر تعداد افراد بیشتری ثبت نام نکنند تعداد قبولی دانش آموزان در لیست اسامی ذخیره های دبیرستان البرز بیشتر خواهد بود. دانش آموزان عزیز تنها برای  قبولی در لیست اسامی ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ منتظر نباشند و در مدرسه های تیزهوشان و نمونه دولتی که مدنظرتان هست پیش ثبت نام را انجام دهند که فرصت را ازست ندهند.

ما در این مقاله سعی کردیم اسامی ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را برای شما توضیح دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد لیست ذخیره ها می توانید با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس بگیرید و یا از طریق راه های ارتباطی دیگر سوالات خود را از ما بپرسید.

❓شانس قبولی در لیست ذخیره های دبیرستان البرز چه قدر است؟

✔️ شانس قبولی در لیست ذخیره های دبیرستان البرز بستگی به ثبت نام نکردن و انصراف دانش آموزان پذیرفته شده دارد که در متن توضیحات تکمیلی داده شده است.

❓لیست ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ لیست ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ بعد از برگزاری آزمون و انتشار لیست پذیرفته شدگان منتشر می شود. به محض انتشار این صفحه به روز خواهد شد.

❓ذخیره های دبیرستان البرز چیست؟

✔️ ذخیره های دبیرستان البرز لیست دانش آموزان در صف انتتظار قبولی است که برای اطلاع از جزییات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید.

4/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اسامی ذخیره های دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. عبی

    سلام من در رشته ریاضی هفتادمین ذخیره هستم من چقدر احتمال قبولی را دارم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی