کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

جهت مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی از بین دانشجویان و دانش آموختگان مقطع کارشناسی همه دانشگاه ها که علاقه مند به تحصیل در رشته های دانشگاه علوم قضایی هستند و دارای شرایط گفته شده باشند می توانند در کارشناسی ارشد بدون کنکور ثبت نام کنند. برای اطلاع از شرایط ثبت نام با مشاور گروپ همراه باشید.

پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری از بین دانشجویان واجد شرایط و علاقه مند به تحصیل در رشته های مرتبط و مد نظر دانشگاه (در ادامه مطلب بیان شده است) می توانند در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور ثبت نام کنند به شرط اینکه تا تاریخ 31 شهریور 1401 از مقطع لیسانس فارغ التحصیل شوند. لازم به ذکر است دانش آموختگانی که بعد از 1 مهر 1400 و بعد از آن فارغ تحصیل شدن می توانند در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی برای متقاضیان واجد شرایط تا تاریخ 15 فروردین 1401 می باشد که می توانند ثبت نام کنند. داوطلبان با ورود به سایت دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری به نشانی ujsas.ac.ir وارد شوند و با فشار دادن گزینه ثبت نام در تاریخ گفته شده اقدام به ثبت نام نمایند.

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی به این صورت است که ابتدا در پورتال داوطلبان ورود به دانشگاه ثبت نام کنید. با وارد شدن به سایت دانشگاه علوم قضایی به آدرس ujsas.ac.ir  صفحه ای باز می شود سپس در انتهای صفحه گزینه ثبت نام را کلیک کنید تا صفحه جدیدی باز شود.

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

صفحه جدیدی باز می شود که داوطلبان باید با دقت اطلاعات خواسته شده را وارد نمایند و هیچ فیلدی خالی نماند و گزینه ارسال اطلاعات را بزند.


نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

شرایط ثبت نام  کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

  • داوطلبان باید دانش آموخته یا دانشجوی کارشناسی حقوق یا رشته های مرتبط باشند.
  • داوطلبان باید دانشجویان و دانش آموختگان کارشناسی پیوسته دوره روزانه و شبانه از دانشگاه های دولتی، دانشگاه های امام صادق (ع)، شهید مطهری، مفید قم، علوم اسلامی رضوی باشند.

دانشجویان و دانش آموختگان باید دارای شرایط زیر باشند:

  1. بعد از 6 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی خود باشند و حد اکثر در مدت 8 نیمسال تحصیلی برای دانشجویان تحصیل همزمان حد اکثر 10 نیمسال تا تاریخ 31 شهریور 1401 فارغ التحصیل شوند.
  2. در طول 6 نیمسال تحصیلیی فارغ التحصیل شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل در مقایسه با دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود جزو 15 درصد برتر باشند (یعنی به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی)
  3. برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیاد های علمی، دانشجویی حقوق، با ارایه معرفی نامه از سازمان سنجش کشور (به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون)

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

برای ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی باید مدارک و اطلاعاتی را همراه داشت تا روند ثبت نام صورت بگیرد که این موارد در جدول زیر آمده است.

عکس ۴*۳ گواهی معدل و رتبه
تصویر صفحه اول شناسنامه  مدرک تحصیلی(برای داوطلبانی که فارغ التحصیل شده اند)
تصویر کارت ملی تصویر ریز نمرات

لیست رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

لیست رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضای در جدول زیر آمده است. داوطلبان می توانند بر حسب علاقه و تمایل خود و به ترتیب اولویت، ۵ رشته از رشته های  فوق را انتخاب و در کاربرگ ثبت نام خود وارد نمایند.

رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی ظرفیت رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی
حقوق خصوصی 1 نفر مرد بورسه
حقوق جزا و جرم شناسی 1 نفر مرد بورسیه
حقوق خانواده 1 نفر مرد بورسیه
حقوق شرکتهای تجاری 1 نفر مرد بورسیه
حقوق اسناد و قرارداد های تجاری 1 نفر مرد بورسیه
حقوق ثبت اسناد و املاک 1 نفر مرد بورسیه
حقوق سر دفتری اسناد رسمی 1 نفر مرد
حقوق حمل و نقل تجاری 1 نفر مرد بورسیه
حقوق دادرسی اداری 1 نفر مرد
حقوق عمومی 1 نفر مرد بورسیه
حقوق بین الملل 1 نفر مرد بورسیه
حقوق کیفری اطفال و نوجوانان 1 نفر مرد بورسیه
مدیریت اصلاح و کیفرهای قضائی 1 نفر مرد بورسیه
مدیریت نظارت و بازرسی 1 نفر مرد

 بورسیه کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

  • برای افزایش سطح بینش اعتقادی دانشجویان بورسیه، کلیه دانشجویان بورس باید برنامه دروس حوزوی و طرح مطالعه آثار شهید مطهری (بینش مطهر) را در چارچوب برنامه های دانشگاه با موفقیت بگذارنند.
  • دانشجویان در صورت انصراف از تحصیل، انتقال، اخراج و یا عدم کسب معدل ۱۶ یا از دست دادن شرایط و صلاحیت های عمومی و علمی موظفند کلیه هزینه های تحصیلی و مقرری دریافتی را مطابق تعهدنامه محضری، به تشخیص دانشگاه و قوه قضاییه بازپرداخت نمایند.
  • دانشجویان در طول دوره تحصیل متعهد به شرکت در برنامه های فرهنگی، کارآموزی، دروس حوزوی، و کارگاه های مهارت افزایی هستند. فعالیت های فرهنگی در قالب کارنامه فرهنگی دانشجویان ارزیابی خواهد شد.
  • برنامه های فرهنگی، بینش مطهر، دروس حوزوی و کارآموزی ترجیحاً در نوبت صبح و سایر برنامه های آموزشی در نوبت بعد از ظهر ارائه خواهد شد.
  • مدت استفاده از بورس تحصیلی کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی حداکثر شش نیمسال است.
  • فارغ التحصیلان بورسیه چنانچه حداقل معدل ۱۶ را کسب نمایند، برای تصدی منصب قضاء جذب دستگاه قضایی خواهند شد.

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد نحوه ثبت نام، شرایط ثبت نام ، لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی صحبت کنیم در صورت بروز مشکل و داشتن سوال در خصوص ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه علوم قضاای با کارشناسان مشاور گروپ با شماره  9099071613 در تماس باشید یا از طریق راه های ارتباطی دیگر با ما در ارتباط باشید.

✔️ ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی چه زمانی است؟

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی متقاضیان واجد شرایط تا تاریخ 15 فروردین 1401 می توانند ثبت نام کنند. داوطلبان با ورود به سایت دانشگاه علوم قضایی نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم اقدام نمایند.

✔️ ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی در چه سایتی است؟

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی با وارد شدن به سایت دانشگاه علوم قضایی به آدرس ujsas.ac.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

✔️ رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی کدام است؟

حقوق خصوصی حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خانواده، حقوق شرکتهای تجاری، حقوق اسناد و قرارداد های تجاری،حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق سر دفتری اسناد رسمی، حقوق حمل و نقل تجاری، حقوق دادرسی اداری ،حقوق عمومی،حقوق بین الملل، حقوق کیفری اطفال و نوجوانان، مدیریت اصلاح و کیفرهای قضائی، مدیریت نظارت و بازرسی

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه علوم قضایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403