اردوی مطالعاتی نوروز چه مزایا و معایبی دارد که کنکوری ها نمی دانند

اردوی مطالعاتی نوروز

جهت مشاوره در زمینه اردوی مطالعاتی نوروز چه مزایا و معایبی دارد که کنکوری ها نمی دانند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع اصلی این مقاله اردوی مطالعاتی نوروز و مزایا و معایت این دوره مطالعاتی برای شرکت در کنکور سراسریه. خیلی از داوطلبان ازم میپرسن که اردوی نوروزی خوب هست ؟ بریم ؟
در پاسخ میگم ، اگه واقعا در منزل راحت هستین و رفت و آمدها اذیتتون نمیکنه …

اردوی مطالعاتی نوروز

اردوی مطالعاتی نوروز

خووب بهتره خونه بمونید ولی اگر احساس می کنید و میدونید که اگه در تعطیلات خونه بمونید درس نمی خونید و تمرکزی ندارید ، اردوی نوروزی توصیه میشه . اما باید توجه داشت که هر اردوی نوروزی هم مناسب نیست و باید از ویژگی های مهم یه اردوی مطالعاتی خوب با خبر بود، به خاطر همین ما توی این مقاله مشاور گروپ به اهمیت اردوی مطالعاتی نوروز و تاثیرش می پردازیم.

اردوی مطالعاتی نوروز خوبه یا بد؟

اردوی مطالعاتی نوروز خوبه یا بد؟  اردوی مطالعاتی نوروزی دارای دو هدف اصلی می باشد که در زیر به آنها اشاره شده است:

هدف اول:

در اردوی مطالعاتی نوروز داوطلبان میتونن با ذهنی باز و خارج از فضای مدرسه و کلاس های کنکور، برای تایم آزاد خود برنامه ریزی کنن. فضای مطالعاتی کنکوری ها اغلب توسط مشاوران تعیین میشه. در این دوران اکثر دانش آموزان پایه دوازدهم، اطلاعات و مطالبی که یاد گرفتن رو جمع بندی می کنن. البته اردوی مطالعاتی فرصت خوبی برای رفع اشکال دروس توسط اساتید کارآزموده هم هست.

هدف دوم:

در اردوی مطالعاتی نوروز داوطلبان عادات مطالعه شون رو حفظ می کنند و از فضای مطالعه دور نمی شوند. در واقع آنها دو هفته داخل فضایی قرار می گیرند که رقبایشان با یک برنامه منظم از صبح تا شب در حال مطالعه و مرور مطالب هستن. بنابراین زمانبندی شون رو اصلاح کرده و به موقع مطالعه نموده یا استراحت می کنن. و این مساله باعث میشه با مطالعه و مرور بیشتر، شانس بیشتری در کنکور داشته باشند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

فواید اردوی مطالعاتی نوروز

در این بخش به فواید اردوی مطالعاتی نوروز می پردازیم چون می تونه فواید زیادی داشته باشه، از آنجا که همیشه اساتید و ناظرانی هستند تا بر پروسه فعالیت و مطالعه داوطلبان نظارت کنند بنابراین امکان حواس پرتی و به هدر رفتن زمان بسیار کم خواهد شد. در نتیجه داوطلبان می توانند با انگیزه بیشتر مطالعه عمیق تری داشته باشن و اشکالات درسی شون رو رفع کنند. بسیاری از مشاوران معتقد هستن که این اردو از سردرگمی و اضطراب دانشجویان هم کم می کنه و باعث میشه تا تسلط بیشتری روی مفاهیم درسی به دست بیارن.

در اردوی مطالعاتی، تمام افراد حاضر در اردو در حال تلاش و مطالعه می باشند. بنابراین فضا به نحوی است که انگیزه مطالعه بیشتر خواهد شد. در این شرایط وقتی داوطلبان از خانواده ها و حال و هوای خانه در دوران عید فاصله می گیرند، راحت تر می توانند به برنامه های خود رسیده و از استراحت های نابجا فاصله بگیرند. در واقع می توان بیان داشت که اردوهای فوق از تخریب برنامه های درسی جلوگیری می کنند و با جدا نمودن داوطلبان از فضای بازدید های عید تمرکزشان را روی برنامه های درسی افزایش می دهند.

اردوی مطالعاتی نوروز کنکور سراسری Moshavergroup.com

معایب اردوی نوروزی

اما معایب اردوی نوروزی چیه؟ این نکته رو در نظر بگیرین تبلیغات دروغین برخی از این موسسات آنقدر واضح و روشن است که نیازی به گفتن نداره اما متاسفانه از عقب ماندن داوطلب و نیز حجم زیاد مطالبی که نخوانده و باعث نامیدی اش شده ، سوء استفاده میشه و ادعا می کنند که در طول تعطیلات 15 روزه می توانند با خلاصه نویسی های تکنیکی توسط فلان دکتر و فلان رتبه ! همه ی دروس را به جمعبندی رساند!

اردوی مطالعاتی نوروز , چگونه امکان دارد معلمی بتواند تمام نکات درسی 4 سال فیزیک را تنها در طول این 15 روز تدریس کند ؟ ! مگه اینکه مباحث رو به صورت بریده بریده و یا نکته ای ارائه دهند.

اردوی مطالعاتی نوروز , مسلما این روش مطالعه و تست زنی نه تنها برای کنکور مفید نیست بلکه بیشتر باعث آشفتگی داوطلب میشه . از طرفی حضور 12 ساعته در کلاس ها دیگر چه انرژی برای داوطلب می گذارد که بخواهد بروی مباحث تدریس شده کار کند ؟! دقت داشته باشید که گرفتار این کلاس ها نشوید . به نظر بنده که زمینه ی کنکور سالهاست فعالیت دارم ، برگزاری این دوره ها تنها به منظور سودجویی است که متاسفانه افراد داوطلبان ساده لوح و نامید از کسب نتیجه ، گرفتارشان می شوند. کنکوری های عزیز لطفا گول تبلیغات رو نخورید و حتما حتما از فردی آگاه و با تجربه مشورت داشته باشید تا الکی وقت و هزینه تون از دست نره.

اردوی مطالعاتی نوروز مفید و استاندارد کدامند ؟

 اردوی مطالعاتی نوروز , این اردوهای اغلب توسط مدارس برگزار میشه و طی آن و براساس یک برنامه مشخص و منظم ، داوطلبان از صبح تا شب درس می خوانند و در این بین نیز جلساتی برای رفع اشکال در نظر گرفته میشه و نظم اردو به شدت کنترل میشه و زیر نظر است. شما در جمع رقبا و سایر داوطلبان منطقه ی خود قرار می گیرید و این باعث فعالیت بیشتر شما در مطالعه میشه.
بازم میگم که این اردوها برای داوطلبی که در خانه و در تعطیلات شرایط مطالعه با کیفیت را ندارد و یا داوطلبانی که از ادامه ی مسیر نامید شده اند ، مفید است.

اردوی  مطالعاتی نوروزی , هدف از تشکیل اردوهای نوروزی حفظ و افزایش آمادگی و توانمندی دانش آموزان جهت شرکت در کنکور سراسری است .

از دید تیم مشاوره ، برنامه ریزی و انتخاب رشته ی مرکز مشاور گروپ ، اردوی  مطالعاتی نوروزی استاندارد و مفید باید دارای چه ویژگی هایی باشد ؟

1- مطالعه منابع درسی براساس برنامه ی زمانبندی شده و اختصاصی برای هر داوطلب
2- رفع اشکالات دروس عمومی و اختصاصی توسط مدرسین حاضر در اردوها
3-حضور مشاور حرفه ای و کار بلد کنکوری در اردوها
4- برگزار آزمون های دروس عمومی و اختصاصی.

اردوی مطالعاتی نوروز , تعطیلات دوران طلایی برای تمام داوطلبانی است که می توانند از این بازه ی زمانی مفید و عالی برای مطالعه و جمعبندی دروس استفاده ی بهتری داشته باشند.

اهمیت اردوی مطالعاتی نوروز Moshavergroup.com

اردوی مطالعاتی نوروز , تعطیلات نوروزی فرصتی طلایی و تکرار نشدنی برای دانش آموزان پایه دوازدهم است که می توانند فارغ از کلاس و مدرسه به مرور و بازخوانی مباحث بپردازند . چنانچه داوطلبی با تعهد بیشتر به اجرای برنامه ریزی مشاوری با تجربه در تعطیلات اقدام به مطالعه و جمعبندی دروس پایه و پیش یک نماید ، می توان به طور قطع و تضمینی گفت که این داوطلب جهش بسیار خوبی در آزمون های بعد از عید خواهد داشت.

بسیاری از داوطلبان در زمان نوروز به دلیل رفت و آمد میهمان فرصت کافی برای مطالعه ندارند. از آن جا که برای داوطلب پشت کنکوری حساس ترین زمان، اسفند تا نوروز است؛ اهمیت شرکت در اردوی مطالعاتی نوروزی به شدت بالاست.

اردوی مطالعاتی نوروز به ۶ دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است :

۱- لحظات پایانی هر مسابقه‌ ای تعیین‌کننده‌ترین لحظات مسابقه است و دوران مطالعاتی نوروز شروع لحظات پایانی است. (حدود ۱۰۰روز تا آزمون سراسری)

۲- عادت‌های مطالعاتی صحیح دوران جمع‌بندی در دوره مطالعاتی نوروز شکل می‌گیرد.

۳- به دلیل شرایط عید نوروز برخی از داوطلبان در این دوره درس نمی‌خوانند. (وقتی دیگران کمتر درس می‌خوانند، ما می‌توانیم با مطالعه‌ای جدی از آن‌ها سبقت بگیریم)

۴- دوران مطالعاتی نوروز معادل ۱ ماه ارزش ساعت مطالعه دارد. (۱۶۸ ساعت = ۱۲ ساعت ۱۴روز)

۵– تجربه سال‌های قبل نشان داده است داوطلبان بسیار زیادی با جدی گرفتن دوران مطالعاتی نوروز توانسته‌اند نتیجه دلخواه خود را به‌ دست آورند.

۶- از نظر کارشناسی، دوران مطالعاتی نوروز آخرین فرصت برای کسب رتبه‌ی مطلوب است.

به همین منظور دپارتمان مشاوره و برنامه ریزی کنکور ، مشاور گروپ با تحقیق و رصد تمام اردوهای مطالعاتی نوروز سال های گذشته در سراسر کشور ، آماده ی پاسخگویی در این زمینه به تمام داوطلبان عزیز است تا انشاء الله داوطلبان شرکت کننده در این اردوها بتوانند با انتخاب بهترین اردوی نوروزی ، استفاده ی مفید تر و سازنده تری از دوران طلایی عید داشته باشند.

مشاوره تلفنی ویژه کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی و مهندسی و …
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید

9099071613
پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

اردوی مطالعاتی نوروز و برنامه ریزی بعد از عید 1402

امیدواریم تابستون پیش رو، بعد از اعلام نتیجه بهترین روزهای زندگیتون رقم بخوره
روزهایی که سرت بالاست و با افتخار جواب این سوال رو میدی؛ چی قبول شدی؟

پدر و مادرت دل تو دلشون نیست از اینکه فرزندشون جواب حمایت هاشون رو به این خوبی داده..
از ته دل واسه خودت هورا میکشی!
تو خونه جشن میگیرید و شیرینی قبولیت کام هر دوست و آشنایی رو شیرین میکنه!

پر از افتخاری و پر از غرور…

امیدوارم جمله ای که اون روزا میگی شبیه این جمله باشه

“این همه تلاش کردم، این همه صبر کردم، خدایا شکر از اینکه جواب زحماتم رو دادی”

اگه هنوز خودت رو لایق بهترین ها میدونی، اگه هنوز به توانایی های خودت ایمان داری، ما آماده ایم بهت کمک کنیم.

برنامه ریزی عید تا کنکور 1402 این اجازه رو بهت میده که از زمان باقی مونده به بهترین نحو ممکن استفاده کنی و یه پایان خوب رو رقم بزنی، برای اینکه بیشتر با روش و شیوه ی برنامه ریزی در فرصت های باقیمانده آشنا بشی ، کافیه با شماره تماس زیر با تیم مشاوره ، برنامه ریزی و انتخاب رشته مشاور گروپ در ارتباط باشی:

9099071613

تو لایق بهترین ها هستی دوست من ، پس بهترین هاتو خودت به دست بیار…

با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از آخرین اخبار و مقالات مشاوره و برنامه ریزی با خبر شوید.

5465

توی این مقاله راجع به اردوی مطالعاتی نوروز و مزایا و معایبش حرف زدیم. اگر میخواین بدونین مثلا کیفیت اردوهای نوروزی کدوم موسسات آموزشی بهتره؟ کمترین و بیشترین هزینه های اردو مطالعاتی نوروز چقدره؟ با توجه به بودجه تون اردوی مطالعاتی نوروز کدوم موسسه رو برید بهتره؟ نحوه برنامه ریزی کنکور در تعطیلات نوروز چطوریه و … یا هر سوال دیگه ای که درباره اردوی کنکور در عید دارین میتونین از تلفن ثابت با ما تماس بگیرین.

شماره تلفن مشاور گروپ

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت ندارین فدای سرتون. اگه به سمت چپ سایت یا منوی بالای سایت مراجعه کنین گزینه بسته های تماس رو میبینین.  با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران کنکوری ما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس میگیرن. تخفیف 35 % بسته های تماس رو از دست ندین!

سوالات متداول

✔️مزایای اردوی مطالعاتی نوروز چیه؟

✔️برای اطلاع از مزایا و معایب اردوی مطالعاتی نوروز همین مقاله مشاور گروپ رو بخونین که مفصل به این موضوع پرداختیم.

✔️اگه اردوی مطالعاتی نوروز نریم چی میشه؟

✔️اگه شرایط ثبت نام اردوی مطالعاتی نوروز رو دارین می تونین همراه با بقیه کنکوریا درس بخونین و انگیزه بگیرین. وگرنه می تونین با استفاده از برنامه مطالعاتی نوروز به صورت فردی هم به جمع بندی دروس و مطالعه و تست زدن مشغول باشین.
اگر برنامه مطالعاتی و مشاوره کنکور میخوای با ما تماس بگیر 9099071613

✔️اردوی مطالعاتی نوروزی خوب چه ویژگی هایی داره؟

✔️1- مطالعه منابع درسی براساس برنامه ی زمانبندی شده و اختصاصی برای هر داوطلب
2- رفع اشکالات دروس عمومی و اختصاصی توسط مدرسین حاضر در اردوها
3-حضور مشاور حرفه ای و کار بلد کنکوری در اردوها
4- برگزار آزمون های دروس عمومی و اختصاصی.

4.3/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اردوی مطالعاتی نوروز چه مزایا و معایبی دارد که کنکوری ها نمی دانند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. رویا

    ♻️اردو مطالعاتی #کنکور1402
    🌼🌷🌺🌻
    🔰اولین اردو مطالعاتی #انگیزشی و #مشاور_محور نوروز 1402
    بله دیگه بوی 🌸عید داره میاد و مثل هر سال با اقتدار بهترینیم💪
    ✅برگزاری برنامه های انگیزشی
    ✅ مشاوران با سابقه
    ✅برنامه ریزی فردی
    ✅ رتبه های برتر
    ✅آموزش تند خوانی و روند مطالعه
    ✅ اساتید مجرب و با سابقه
    ✅بالا نگه داشتن روحیه با آموزش های مورد نیاز
    ✅زمانبندی صحیح و استفاده حداکثری از حداقل زمان در روز
    ✅اساتید برجسته
    ✅پشتیبان اموزشی
    ✅ازمون
    دوران طلایی⚡️ خود را با ما بگذرونید
    ✨باما بهترین را تجربه کنید✨
    این فرصت استثنایی 😍رو از دست ندید
    اطلاعات بیشتر:
    09199170976.09031478296
    زمان برگزاری 2الی12فروردین
    7.30صبح الی19.30

    پاسخ
  2. خانم

    به درد نمیخوره

    پاسخ
  3. مریم

    من سال 98 اردو عید آموزشگاه موفقیت که تو دانشگاه خواجه نصیر بود رو شرکت کردم و به نظر نسبت به هزینه ای که پرداخت کرده بودیم واقعا امکاناتشون عالی بود و تو اون مدت من به اندازه دو سه ماه تونستم درس بخونم و نکته یاد بگیرم

    پاسخ
  4. فریبا خسروی

    ♻️اردو مطالعاتی #کنکور1401
    🌼🌷🌺🌻
    🔰اولین اردو مطالعاتی #انگیزشی و #مشاور_محور نوروز 1401
    بله دیگه بوی 🌸عید داره میاد و مثل هر سال با اقتدار بهترینیم💪
    ✅برگزاری برنامه های انگیزشی
    ✅ مشاوران با سابقه
    ✅برنامه ریزی فردی
    ✅ رتبه های برتر
    ✅آموزش تند خوانی و روند مطالعه
    ✅ اساتید مجرب و با سابقه
    ✅بالا نگه داشتن روحیه با آموزش های مورد نیاز
    ✅زمانبندی صحیح و استفاده حداکثری از حداقل زمان در روز
    ✅اساتید برجسته
    ✅پشتیبان اموزشی
    ✅ازمون
    دوران طلایی⚡️ خود را با ما بگذرونید
    ✨باما بهترین را تجربه کنید✨
    این فرصت استثنایی 😍رو از دست ندید

    پاسخ
  5. هلیا

    سلام به همگی من یکی‌از دانش‌آموزان اردوی‌مطالعاتی‌آموزشگاه فرزانه ۲۰بودم واقعا کادر و‌ اساتید عالی بودن من به شما دوستان پیشنهاد می‌کنم اردوی مطالعاتی این آموزشگاه از دست ندین و برای شما دوستان عزیز شماره میزارم که اردوی امسال شما دوستان عزیز هم از بتونین شرکت کنید

    پاسخ
  6. صادقی

    سلام من سال گذشته از اردوی مطالعاتی مهندس فراهانی استفاده کردم و واقعا خوشحالم ک با این مجموعه اشنا شدم بهتون پیشنهاد می کنم که حتی اگه تا الان چیزی نخوندید عید رو با مجموعه ی فرزانه 20 بگذرونید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی